Izolowac Bula na czas wizyty Obamy ?

Data: 2011-05-25 09:56:57
Autor: cytryna
Izolowac Bula na czas wizyty Obamy ?
> Mysle, ze to dobry pomysl, aby izolowac Bula na czas

> wizyty Obamy w Polsce.

> wpadek. Jesli tego nie zrobimy, znow w swiat pojdzie

> zestaw prymitywnych wypowiedzi Bula, zalosnych zachowan

> itp. Reuters znowu bedzie mial uzywanie, a Polacy

> bedziemy sie wstydzic.

> piwa. Mysle, ze przy takim menu Bul z Szanowną nawet

> nie wyjdą z "zamku".

> :)))

Obowiązkowo wiadro kryla w sosie cebulowym na przystawkę. Ach co to będzie za żarcie. Bekać mogą na obie strony bez skrępowania na użytek Reuters'a.

Data: 2011-05-25 11:14:29
Autor: Antenka
Izolowac Bula na czas wizyty Obamy ?
On 25 Maj, 09:56, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:

Obowiązkowo wiadro kryla w sosie cebulowym na przystawkę. Ach co to będzie za żarcie. Bekać mogą na obie strony bez skrępowania na użytek Reuters&#039;a. <

Cytryno, bądź przygotowana jutro o 4:00 rano na najgorsze. Myślę, że
bul ci tego nie daruje. :-((

Antenka

Izolowac Bula na czas wizyty Obamy ?