Izrael i Iran (1).

Data: 2011-11-09 16:40:36
Autor: M. Sz.

Data: 2011-11-09 18:13:31
Autor: u2
W dniu 2011-11-09 16:40, M. Sz. pisze:

Data: 2011-11-10 02:08:14
Autor: M. Sz.

W dniu 2011-11-09 16:40, M. Sz. pisze:

Data: 2011-11-10 06:48:04
Autor: M. Sz.

W dniu 2011-11-09 16:40, M. Sz. pisze:

Data: 2011-11-10 13:34:50
Autor: sofu

Użytkownik "M. Sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:j9f85u$inu$1news.onet.pl...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ebab4be$0$2186$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-11-09 16:40, M. Sz. pisze:
Izrael jest mały.

Wąski.

Z prześwitem.
Jest jeszcze Jordan.

-- -- -- -

Ale ma dobre lotnictwo, mnóstwo nowoczesnej broni i narzędzia do produkcji wielkich "grzybów".
Pamietam jak onego czasu (poczatek lat 80-tych) zbombardzowali osierodek atomowy w Iraku. Duży artykuł na ten temat był
w amerykańskim Newsweek-u, który czytałem. Myślę, ze traz moze byc podobnie tylko dotyczyć Iranu. Zanim tam polecą dostana wszelkie możlkiwe wsparcie ze strony USA, a byc może nawet kawał roboty po cichu odwalą B2? Izrael chce aby atak był dziełem wspólnym USA NATO i Izraela.
Co do mnie to uwazam że nie jest dobre dla swiata żeby broń atomowa się rozprzestrzeniała na nowe kraje z Izraelem włącznie.

sofu

Izrael i Iran (1).