Izrael jest odpowiedzialny za wzrastający antysemity zm?

Data: 2010-02-03 12:05:06
Autor: Neko
Izrael jest odpowiedzialny za wzrastający antysemity zm?
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał

Alan Hart - 27.01.2010 - Information Clearing House
Nie ma wątpliwości.

/ciach spam/

A kogo ochodza te brednie, bocie ?

Data: 2010-02-03 12:29:28
Autor: sofu

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał

> Alan Hart - 27.01.2010 - Information Clearing House
> Nie ma wątpliwości.

/ciach spam/

A kogo ochodza te brednie, bocie ?

-- -- -- -- -- -- -- --

Mnie to obchodzi i karwan ma racje. Was parchow pozrnie nie obchodza takie
informacje.
Ale tak naprawde jestescie w ciagłym pogotowiu, aby dyskredytować osoby
piszace krytycznie o Izraelu.

sofu

Data: 2010-02-03 12:31:06
Autor: Neko
Izrael jest odpowiedzialny za wzrastający antysemity zm?
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał

[...]

Oczywiscie, ze jestesmy w pogotowiu. I nieustannie trzymamy
reke na pulsie. IZRAEL POTĘGĄ JEST I BASTA!

Data: 2010-02-03 13:00:51
Autor: :heÂŽsk:
Izrael jest odpowiedzialny za wzrastajÂący antysemityzm ?
On Wed, 3 Feb 2010 12:29:28 +0100, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci
> [...]

informacje.
Ale tak naprawde jestescie w ciagłym pogotowiu, aby dyskredytować osoby

 idzcie sobie z tym na sciepe i tam pokazujcie swoja tygrysia moc.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Izrael jest odpowiedzialny za wzrastający antysemity zm?