Izrael naszym wzorem...

Data: 2015-09-08 13:01:23
Autor: Marek
Izrael naszym wzorem...
....w kwestii traktowania uchodzcow.

Data: 2015-09-08 22:22:53
Autor: andal
Izrael naszym wzorem...
On Tue, 08 Sep 2015 13:01:23 -0700, Marek wrote:

...w kwestii traktowania uchodzcow.

jestes chyba antysemita

starsi bracia przysylaja a ty nie witasz ?

Data: 2015-09-09 06:53:55
Autor: Chiron
Izrael naszym wzorem...

Użytkownik "andal" <andal@andal.com> napisał w wiadomości news:msnn3t$f4l$4speranza.aioe.org...
On Tue, 08 Sep 2015 13:01:23 -0700, Marek wrote:

...w kwestii traktowania uchodzcow.

jestes chyba antysemita

starsi bracia przysylaja a ty nie witasz ?

No właśnie. KTO tak naprawdę ich tu przysłał. Przecież w jakiś sposób się tu dostali z Syrii. Czemu nikt o tym nie mówi. Czy w Europie są tak dziurawe granice? Spora ilość dostała się do Serbii. Czyim wiernym sojusznikiem jest Serbia? Czy nie jest to zagrywka szachistów?

--

Chiron

Data: 2015-09-09 09:07:45
Autor: A. Filip
Izrael naszym wzorem...
"Chiron" <chiron@onet.eu> pisze:
[...]

Czyim sojusznikiem jest Meksyk że z niego tak się do USA imigranci pchają? :-)
Czyim sojusznikiem są Niemcy że się im "wielki płot Węgierski" nie podobał?

Nie słyszałeś że według spiskowej teorii dziejów jak się wpuści do europki
odpowiednio dużo uchodźców z Syrii to europka będzie za wojskową interwencją w
Syrii?  To też będzie pasować "putinowskim szachistom" czy może są za głupi
żeby uwzględnić takie ryzyko "jak przesadzą"?  Bułgaria tak zupełnie bez powodu
nie puściła Rosyjskich lotów humanitarnych/"humanitarnych do Syrii (Asada)?

Chociaż Putinowi postraszenie ostre postraszenie europki "10 milionami uchodźców
z Ukrainy" jak już będzie "zmiękczona" może osłodzić Syryjskie konsekwencje.
_Zacząć_ mógł kto inny niż ten kto odniesie największą korzyść.

--
A. Filip
Kto w naszych czasach jeszcze mówi o eksterminacji Ormian?

Data: 2015-09-09 20:03:33
Autor: Chiron
Izrael naszym wzorem...

Z całą peewnością- nie pomyślałes. Znam Cię- dlatego tak napisałem. Pomyśl proszę- bo ten przykład pasuje jak świni siodło:-)

Czyim sojusznikiem są Niemcy że się im "wielki płot Węgierski" nie podobał?
Prowadzą swoją politykę. Każdy chce coś ugrać. Trudno mi powiedzieć, o co dokładnie chodzi Niemcom. W dużym stopniu działa tu efekt- czegoś takiego, co się nazywa obżarciem własną kiełbasą wyborczą. Ot- pieprzyli tak długo pierdoły, że teraz, kiedy im wierzą całe społeczeństwa- jak się wycofać? Tacy zakładnicy własnej propagandy. No ale to nie jedyny powód

[...]
Nie wiem, co to ta spiskowa teoria dziejów. Jak się o spiskach wspomina- to politgramotni słuchacze (czytelnicy) parskają śmiechem. Na wypadek wszelki też nie wierzę, że w wyniku spisku to jednak nie Polacy napadli na radiostację w Gliwicach. Przecież to spiskowa teoria dziejów. Nie wierzę też w wiele innych spisków. Jestem wręcz przekonany, że taki L.H.Oswald strzelał sam jeden do Kennedyego- a raz tak skutecznie, że kula odbiła się kilka razy od różnych kości, wyszła na zewnątrz i wróciła. To się przecież zdarza. Nie wierzę też, że nie było żadnego incydentu w Zatoce Tonkińskiej. To brednia. Przecież wredni wietnamce wymordowali tam sporo miłujacych pokój jankesów. Itd, etc.

[...]

Europa ma tych uchodźców w d...No ale to może być odpowiedź Rosji (Syryjczycy) na amerykański Majdan na Ukrainie
--

Chiron

Data: 2015-09-09 20:04:28
Autor: Chiron
Izrael naszym wzorem...

Użytkownik "andal" <andal@andal.com> napisał w wiadomości news:msphlb$aks$1speranza.aioe.org...
On Wed, 09 Sep 2015 06:53:55 +0200, Chiron wrote:

[...]

dystance z syrii do budapesztu to ~3000km(na piesze skroty)
idzie tlum kilkutysiecy ale zauwazono to dopiero kilka dni temu ?

DOKŁADNIE. Musieli też przejść kilka dobrze strzeżonych granic. Dlaczego zauważyli ich dopiero Węgrzy?

--

Chiron

Data: 2015-09-09 20:22:47
Autor: A. Filip
Izrael naszym wzorem...
"Chiron" <chiron@onet.eu> pisze:
[...]

Bo inni nie mieli interesu żeby nie zauważyć albo woleli nie zauważyć albo są
"krajami partaczy"?  Jak jechali przez Serbie a Serbia wiedziała że się tam nie
zatrzymają to jaki miała interes ich zatrzymywać tysiącami "za friko"?

Data: 2015-09-09 18:34:48
Autor: andal
Izrael naszym wzorem...
On Wed, 09 Sep 2015 20:22:47 +0200, A. Filip wrote:

"Chiron" <chiron@onet.eu> pisze:
[...]

dodam ze ta tluszcza byla bardzo wyksztalcona

i znala mapy na pamiec, szla nieomylnie do celu

Data: 2015-09-09 12:01:35
Autor: Marek
Izrael naszym wzorem...
W dniu roda, 9 wrzenia 2015 20:34:52 UTC+2 uytkownik andal napisa:

Mieli ajfony, a w nich google-maps.

Data: 2015-09-10 01:20:03
Autor: Chiron
Izrael naszym wzorem...

Uytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa w wiadomoci news:16bd8091-e98a-4523-a024-94d9e653d259googlegroups.com...
> [...]

> tysicami "za friko"?

dodam ze ta tluszcza byla bardzo wyksztalcona

i znala mapy na pamiec, szla nieomylnie do celu

=================

Chocia jednak mieli troch problemw z czytaniem cyrylicy

--

Chiron

Data: 2015-09-10 01:19:13
Autor: Chiron
Izrael naszym wzorem...

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+7gyb5m47df-f993@wp.eu...
"Chiron" <chiron@onet.eu> pisze:
[...]

Skąd się w Serbii wzięli? Ile kilometrów szli? Czy w Europie (i Turcji) granice są aż tak dziurawe? Serbia ma silną armię- która pilnuje granic. Turcja- jeszcze lepszą. Dlaczego mieliby ich tak sobie puszczać- przymykać oczy na tłumy ludzi? Ja tego nie kupuję. Rosja przyznała oficjalnie, że wysyła Syrii różnego rodzaju rzeczy- w tym broń i doradców wojskowych. No to jaki problem- załatwić ładunek w drugą stronę- żeby nie latali pusto? Czemu się nie załadować młodymi mężczyznami? Można im dać zadania do wykonania w Europie- będzie się czym skutecznie targować w rozmowach o Ukrainie. Może się okazać, że po rozmowach Merkel- Putin uchodźcy przestaną napływać, a w Kijowie nowy rząd zacznie od naprawy stosunków z Rosją.

--

Chiron

Izrael naszym wzorem...