Izrael testowal fale ktore wytwarzaja trzesienie ziemi!

Data: 2010-01-29 03:33:25
Autor: muto2100
Izrael testowal fale ktore wytwarzaja trzesienie ziemi!
tak   tak    ten  link   jest   z  izraelskiej    gazety!Czy
uzyli  tych  testow
na  Haiti?

http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/133083

Data: 2010-01-29 05:20:46
Autor: Antenka
On 29 Sty, 12:33, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
tak   tak    ten  link   jest   z  izraelskiej    gazety!Czy
uzyli  tych  testow
na  Haiti?

http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/133083

Pytanie jest następujące:

"Po co Izrael testuje fale, które powodują trzeniesienia ziemi?!"

I dalej. Jeśli Izrael je testuje, to oczywistym jest, iż musi stworzyć
warunki podobne do tych zachodzących w naturze.
Zakładam, że nie ma możliwości sztucznej symulacji i przesuwania płyt
tektonicznych, czyli dowolnego przesuwania skorupy ziemskiej zwanej
litosferą lub wywoływania  sztucznie wybuchów wulkanów.
Ale na przykład takie trzęsienie ziemi typu zapadowego jest chyba
najbardziej możliwe do przeprowadzenia i wcale to nie musi być bajka
s.f.

Następne pytanie:

W jaki sposób i gdzie testował do tej pory wspomniane fale?!

Antenka

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ."

Data: 2010-01-29 14:26:34
Autor: Kostek Wycirowski
Izrael testowal fale ktore wytwarzaja trzesienie ziemi!

"Antenka"

W jaki sposób i gdzie testował do tej pory wspomniane fale?!

Antenka

Na twojej antence, głupi kurwiszonie. Efekty wyraźnie widać w postaci twojego bełkotu pojawiającego się na grupie.

"Każdy myślący człowiek nie jest GrzegorzemZ."

"Njagorsza kurwa lepsza od Antenki"

Data: 2010-01-29 16:53:37
Autor: MH
> [...]

s.f.

Następne pytanie:

W jaki sposób i gdzie testował do tej pory wspomniane fale?!

==================================

Rozumiem , można się na wielu rzeczach nie znać ... Normalka !!
Jednakże nie znać się na czymś i pindolić o tym w powyższy sposób , to istny
FESTIWAL GŁUPOTY !!!

MH

Data: 2010-01-29 14:36:33
Autor: Antenka

=================================>
Rozumiem , można się na wielu rzeczach nie znać ... Normalka !!
Jednakże nie znać się na czymś i pindolić o tym w powyższy sposób , to istny
FESTIWAL GŁUPOTY !!!

Słuchaj no, uczony. To powiedz mi po jakiego grzyba, mośki
zamieszczają w necie takie informacje na swoich stronach?
Może ich działanie należy odczytać, za przeproszeniem od dupy strony?
Przewrotne żmijowe plemię...

Antenka

P.s. Daruj sobie te wykłady panie fizyk...

Data: 2010-01-30 12:41:11
Autor: Jadrys
Izrael testowal fale ktore wytwarzaja trzesienie ziemi!

Data: 2010-01-30 13:10:45
Autor: cirrus
Izrael testowal fale ktore wytwarzaja trzesienie ziemi!

Data: 2010-01-30 12:38:44
Autor: Jadrys
Izrael testowal fale ktore wytwarzaja trzesienie ziemi!

Data: 2010-01-29 14:50:54
Autor: MH
[...]

=============================

GŁUPIŚ !!!   Są to metody od lat powszechnie stosowane i modernizowane w badaniach
geofizycznych. Pismak pejsaty coś napisał o trzęsieniu ziemi , a dureń nie mając
zielonego pojęcia o tym odbiera to dosłownie...  Akustyczne fale powierzchniowe
(SAW) są stosowane nie tylko w geofizyce , ale również w badaniach ciała stałego.
Nawet w Wiki jest to opisane:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Fala_Rayleigha

Bardzo "po łebkach" , bo nie są opisane tutaj fale poprzeczne Love'a i fale
Bleustein'a-Gulayev'a (w piezoelektrykach). Fala Rayleigh'a powstaje w przypadku
skorupy Ziemskiej w wyniku trzęsienia Ziemi lub byle (wcale niedużego) ładunku
zdetonowanego na głębokości zaledwie kilku metrów pod powierzchnią. Rozumiem , nie musisz się na tym znać!! Ale ... jak się na czymś nie znasz , to
nie sraj tu głupot , bo robisz z siebie IDIOTĘ !!

MH

Data: 2010-01-29 14:30:57
Autor: Mariusz Merta
woooooow, łoooobywateluuuuu MH jestem pod wrazeniem
ale nadal nie będę dociekał w pana przypadku różnicy pomiędzy
akwalungiem a skafandrem używanym na księżycu...
znowu pan sprowadzi to do działania reduktora... :-)))
Mariusz Merta

Data: 2010-01-29 19:18:18
Autor: sofu
Izrael testowal fale ktore wytwarzaja trzesienie ziemi!

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
tak   tak    ten  link   jest   z  izraelskiej    gazety!Czy
uzyli  tych  testow
na  Haiti?

http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/133083

-- -- -- -- -- -- -- -- --
A jakze!
Milion Zydów w wielkiej tajemnicy zebralo sie i cos mamroczac zaczeli
rytmicznie sie kiwac. Tak mocno sie kiwali, ze az walili to czolem, to
potylica w ziemie.
W pewnym momencie cos sie przesililo: pierdollo i Haiti poszlo w pizdu.
W nastepnym tescie ma uczestniczyc juz dwa miliony Zydów.............

sofu

Data: 2010-01-29 22:02:05
Autor: konserwator
[...]

takich testow uzyli lata temu w Jerycho jak je zburzyli trabami jerychonskimi powodujac rezonans murow obronnych...

Izrael testowal fale ktore wytwarzaja trzesienie ziemi!