W dniu 2010-11-22 16:10, Tzva Adonai pisze:
W pa藕dzierniku, w Warszawie, Krakowie, Katowicach i 艁odzi, rozpocz臋艂a
si臋 kampania reklamowa, promuj膮ca Izrael jako atrakcj臋 turystyczn膮.
Reklamy Izraela pojawi艂y si臋 na ponad 200 billboardach, w radiu,
prasie i Internecie. Uzupe艂nieniem dzia艂a艅 promocyjnych jest roadshow.
Kampania reklamowa promuj膮ca Izrael potrwa do lutego 2011 roku i
obejmuje r贸偶ne media (billboardy, radio, pras臋 i Internet). Warto艣膰
ca艂ej kampanii, realizowanej w Polsce, wynosi oko艂o 2 miliony z艂otych.
Uzupe艂nieniem dzia艂a艅 reklamowych jest cykl bezpo艣rednich spotka艅 z
przedstawicielami polskiego rynku turystycznego. Roadshow, promuj膮cy
Izrael, odb臋dzie si臋 w dniach 15 - 19 listopada 2010 roku w Krakowie,
Katowicach, Wroc艂awiu, Poznaniu, Gda艅sku oraz Warszawie.
艢r贸dziemnomorskie Miami Beach - tak wed艂ug presti偶owego magazynu
National Geografic nale偶y ocenia膰 Tel Aviv, stolic臋 Izraela. Wed艂ug
tego czasopisma, Tel Aviv jest jednym z dziesi臋ciu topowych
nadmorskich miast. Miesi臋cznik Forbes w swoim rankingu umie艣ci艂 t臋
nigdy niezasypiaj膮c膮 metropoli臋 w czo艂贸wce najbardziej rozrywkowych
miejsc. Nowojorski Travel+Leisure Magazine oraz przewodnik po
europejskich miastach Louis Vuitton 2010 r贸wnie偶 docenili stolic臋
Izraela jako wyj膮tkowe miejsce turystyki i zabawy.
Dla Lonely Planet Guide, Tel Aviv jest ca艂kowitym przeciwie艅stwem
Jerozolimy, jest bardziej Miastem Grzechu znad Morza ani偶eli 艢wi臋tym
Miastem znad wzg贸rza. Ponadto, hedonizm jest tu jedn膮 z religii
jednocz膮c膮 mieszka艅c贸w. Jest tu wi臋cej bar贸w ni偶 synagog, Bogiem jest
DJ, a ka偶de cia艂o - 艣wi膮tyni膮. Pla偶e czterech m贸rz, aktywny
wypoczynek, r贸偶norodno艣膰 kulturowa, czy wreszcie najmodniejsze kluby
nocne - to tylko przyk艂ady atrakcji, kt贸re chce przedstawi膰 swojemu
audytorium Yehuda Shen.
http://www.fzp.net.pl/fn_news/fullnews.php?id=4624
Lepsza reklama jest jak izraelscy zolnierze uzywaja palestynskich chlopcow jako wykrywaczy min, hehe.
R.
|