Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Izrael zdobywa serca Polaków...

Izrael zdobywa serca Polaków...

Data: 2010-11-22 07:10:35
Autor: Tzva Adonai
Izrael zdobywa serca Polaków...
W październiku, w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Łodzi, rozpoczęła
się kampania reklamowa, promująca Izrael jako atrakcję turystyczną.
Reklamy Izraela pojawiły się na ponad 200 billboardach, w radiu,
prasie i Internecie. Uzupełnieniem działań promocyjnych jest roadshow..

Kampania reklamowa promująca Izrael potrwa do lutego 2011 roku i
obejmuje różne media (billboardy, radio, prasę i Internet). Wartość
całej kampanii, realizowanej w Polsce, wynosi około 2 miliony złotych..
Uzupełnieniem działań reklamowych jest cykl bezpośrednich spotkań z
przedstawicielami polskiego rynku turystycznego. Roadshow, promujący
Izrael, odbędzie się w dniach 15 - 19 listopada 2010 roku w Krakowie,
Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku oraz Warszawie.

Śródziemnomorskie Miami Beach - tak według prestiżowego magazynu
National Geografic należy oceniać Tel Aviv, stolicę Izraela. Według
tego czasopisma, Tel Aviv jest jednym z dziesięciu topowych
nadmorskich miast. Miesięcznik Forbes w swoim rankingu umieścił tę
nigdy niezasypiającą metropolię w czołówce najbardziej rozrywkowych
miejsc. Nowojorski Travel+Leisure Magazine oraz przewodnik po
europejskich miastach Louis Vuitton 2010 również docenili stolicę
Izraela jako wyjątkowe miejsce turystyki i zabawy.

Dla Lonely Planet Guide, Tel Aviv jest całkowitym przeciwieństwem
Jerozolimy, jest bardziej Miastem Grzechu znad Morza aniżeli Świętym
Miastem znad wzgórza. Ponadto, hedonizm jest tu jedną z religii
jednoczącą mieszkańców. Jest tu więcej barów niż synagog, Bogiem jest
DJ, a każde ciało - świątynią. Plaże czterech mórz, aktywny
wypoczynek, różnorodność kulturowa, czy wreszcie najmodniejsze kluby
nocne - to tylko przykłady atrakcji, które chce przedstawić swojemu
audytorium Yehuda Shen.

http://www.fzp.net.pl/fn_news/fullnews.php?id=4624

Data: 2010-11-22 17:11:26
Autor: raff
Izrael zdobywa serca PolakĂłw...
W dniu 2010-11-22 16:10, Tzva Adonai pisze:
W październiku, w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Łodzi, rozpoczęła
się kampania reklamowa, promująca Izrael jako atrakcję turystyczną.
Reklamy Izraela pojawiły się na ponad 200 billboardach, w radiu,
prasie i Internecie. Uzupełnieniem działań promocyjnych jest roadshow.

Kampania reklamowa promująca Izrael potrwa do lutego 2011 roku i
obejmuje różne media (billboardy, radio, prasę i Internet). Wartość
całej kampanii, realizowanej w Polsce, wynosi około 2 miliony złotych.
Uzupełnieniem działań reklamowych jest cykl bezpośrednich spotkań z
przedstawicielami polskiego rynku turystycznego. Roadshow, promujący
Izrael, odbędzie się w dniach 15 - 19 listopada 2010 roku w Krakowie,
Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku oraz Warszawie.

Śródziemnomorskie Miami Beach - tak według prestiżowego magazynu
National Geografic należy oceniać Tel Aviv, stolicę Izraela. Według
tego czasopisma, Tel Aviv jest jednym z dziesięciu topowych
nadmorskich miast. Miesięcznik Forbes w swoim rankingu umieścił tę
nigdy niezasypiającą metropolię w czołówce najbardziej rozrywkowych
miejsc. Nowojorski Travel+Leisure Magazine oraz przewodnik po
europejskich miastach Louis Vuitton 2010 również docenili stolicę
Izraela jako wyjątkowe miejsce turystyki i zabawy.

Dla Lonely Planet Guide, Tel Aviv jest całkowitym przeciwieństwem
Jerozolimy, jest bardziej Miastem Grzechu znad Morza aniżeli Świętym
Miastem znad wzgórza. Ponadto, hedonizm jest tu jedną z religii
jednoczącą mieszkańców. Jest tu więcej barów niż synagog, Bogiem jest
DJ, a każde ciało - świątynią. Plaże czterech mórz, aktywny
wypoczynek, różnorodność kulturowa, czy wreszcie najmodniejsze kluby
nocne - to tylko przykłady atrakcji, które chce przedstawić swojemu
audytorium Yehuda Shen.

http://www.fzp.net.pl/fn_news/fullnews.php?id=4624

Lepsza reklama jest jak izraelscy zolnierze uzywaja palestynskich chlopcow jako wykrywaczy min, hehe.

R.

Izrael zdobywa serca Polaków...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona