Izraelczycy oskarżają Polaków o kolaborację z Niemcami. O żydowskiej nie wspominają

Data: 2019-02-19 20:55:52
Autor: boukun
Izraelczycy oskarżają Polaków o kolaborację z Niemcami. O żydowskiej nie wspominają
Słowa o antysemityzmie wyssanym z mlekiem matki Israel Katz, p.o. ministra spraw zagranicznych Izraela, zacytował za Icchakiem Szamirem. Były premier państwa żydowskiego twierdził, że Polacy zamordowali jego ojca. Na ten temat nie ma żadnych świadectw, wiadomo natomiast, że podczas okupacji Szlomo Jeziernicki był członkiem Judenratu, podległego Niemcom organu władzy w getcie. Najtrudniejszych dla narodu żydowskiego tego typu przypadków parlament izraelski już w 1950 r. postanowił nie rozpatrywać. O współpracy obywateli pochodzenia żydowskiego z Niemcami w materiale ,,Wiadomości" TVP.

https://www.tvp.info/41367408/izraelczycy-oskarzaja-polakow-o-kolaboracje-z-niemcami-o-zydowskiej-nie-wspominaja

O ja pierdolę, no to się Żydzi doigrali, moja linia jest obecnie
prezentowana w mediach publicznych... Co za piękne czasy nastały :)

boukun

Data: 2019-02-20 02:26:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 19 lutego 2019 20:56:37 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

O ja pierdolę, no to się Żydzi doigrali, moja linia jest obecnie
prezentowana w mediach publicznych... Co za piękne czasy nastały :)

W jakich mediach publicznych, żartujesz sobie Boukun kurwizję tak nazywając?
No tak, Kur... wie lepiej ;)

Data: 2019-02-20 12:07:19
Autor: u2
Izraelczycy oskarżają Polaków o kolaborację z Niemcami. O żydowskiej nie wspominają
W dniu 20.02.2019 o 11:26, kupa pisze:
W jakich mediach publicznych, żartujesz sobie zbuku kurwizję tak nazywając?
No tak, Kur... wie lepiej

kupa się pieni, piękny dzień:)))))))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-02-20 03:14:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 20 lutego 2019 12:07:26 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 20.02.2019 o 11:26, kupa pisze:
> W jakich mediach publicznych, żartujesz sobie zbuku kurwizję tak nazywając?
> No tak, Kur... wie lepiej

kupa się pieni, piękny dzień:)))))))))))))

E... ja się nie pienię, ja se robię tylko takie podśmiechujki ;)))))))))

Data: 2019-02-20 12:24:51
Autor: u2
W dniu 20.02.2019 o 12:14, kupa pisze:
E... ja się nie pienię, ja se robię tylko takie podśmiechujki

kupa się pieni i nawet tego nie widzi, ze się pieni, piękny dzień:))))))))))))
--
George Orwell :

Data: 2019-02-20 12:47:03
Autor: boukun
Użytkownik "Jakub A. Krzewicki"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Coś ostatnio na inteligencji podupadasz Krzewciu, dałeś się ogłupić byle GWnu...

boukun

Data: 2019-02-20 11:48:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 20 lutego 2019 12:47:09 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Coś ostatnio na inteligencji podupadasz Krzewciu, dałeś się ogłupić byle GWnu...

E... nie, tam króluje drugi brat Kurski.
Znowu masz błąd widzenia binarnego - jeżeli nie podoba mi się Cyryl to nie
znaczy, że muszę pałać miłością do Metodego ;)

Data: 2019-02-20 20:52:37
Autor: u2
W dniu 20.02.2019 o 20:48, kupa pisze:
E... nie, tam króluje drugi brat Kurski.
Znowu masz błąd widzenia binarnego - jeżeli nie podoba mi się Cyryl to nie
znaczy, że muszę pałać miłością do Metodego

wiadomo kupa to ubecka kupa:)))))
--
George Orwell :

Data: 2019-02-20 11:58:41
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 20 lutego 2019 20:52:35 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> Znowu masz błąd widzenia binarnego - jeżeli nie podoba mi się Cyryl to nie
> znaczy, że muszę pałać miłością do Metodego

u2 u2 T who U ;)))

Data: 2019-02-20 21:19:18
Autor: u2
Izraelczycy oskarżają Polaków o kolaborację z Niemcami. O żydowskiej nie wspominają
W dniu 20.02.2019 o 20:58, kupa pisze:
u2 u2

kupa znowu się zaciął:))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-21 16:46:32
Autor: andal
On Wed, 20 Feb 2019 11:58:41 -0800, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> Znowu masz błąd widzenia binarnego - jeżeli nie podoba mi się Cyryl
> to nie znaczy, że muszę pałać miłością do Metodego

LOL

Data: 2019-02-21 12:22:54
Autor: safinwt
[...]

Opowiadali mi starsi, że w czasie wojny obowiązywała taka zasada, że ujawniony przez żydowskie organizacje przestępca nie był karany tylko zgłaszano to polskim organizacjom, które się karaniem zajęły. Działało to również w drugą stronę.

Izraelczycy oskarżają Polaków o kolaborację z Niemcami. O żydowskiej nie wspominają