Izraelczycy oskarżają Polaków o kolaborację z Niemcami. O żydowskiej nie wspominają

Data: 2019-02-19 20:56:32
Autor: boukun
Izraelczycy oskarżają Polaków o kolaborację z Niemcami. O żydowskiej nie wspominają
Słowa o antysemityzmie wyssanym z mlekiem matki Israel Katz, p.o. ministra
spraw zagranicznych Izraela, zacytował za Icchakiem Szamirem. Były premier
państwa żydowskiego twierdził, że Polacy zamordowali jego ojca. Na ten temat
nie ma żadnych świadectw, wiadomo natomiast, że podczas okupacji Szlomo
Jeziernicki był członkiem Judenratu, podległego Niemcom organu władzy w
getcie. Najtrudniejszych dla narodu żydowskiego tego typu przypadków
parlament izraelski już w 1950 r. postanowił nie rozpatrywać. O współpracy
obywateli pochodzenia żydowskiego z Niemcami w materiale ,,Wiadomości" TVP.

https://www.tvp.info/41367408/izraelczycy-oskarzaja-polakow-o-kolaboracje-z-niemcami-o-zydowskiej-nie-wspominaja

O ja pierdolę, no to się Żydzi doigrali, moja linia jest obecnie
prezentowana w mediach publicznych... Co za piękne czasy nastały :)

boukun

Izraelczycy oskarżają Polaków o kolaborację z Niemcami. O żydowskiej nie wspominają