Izraelczycy pamiętają o polskich żołnierzach...

Data: 2009-09-02 09:07:13
Autor: Tzva Adonai
Izraelczycy pamiętają o polskich żołnierzach...
O ofiarach II wojny światowej pamiętano także w Izraelu. Największe
skupiska polskich mogił w Ziemi Świętej znajdują się w Jerozolimie,
Ramle oraz Jafie. W stolicy na cmentarzu zasłużonych na Wzgórzu Herzla
odbyła się ceremonia upamiętniająca ofiary II wojny światowej.

Przy pomniku polskich żołnierzy pochodzenia żydowskiego wieniec
złożyli przewodniczący Knesetu wraz z Ambasador RP w Tel Awiwie,
Agnieszką Magdziak-Miszewską. W ceremonii wzięli udział weterani II
wojny światowej oraz polscy żołnierze pełniący pokojową służbę na
Wzgórzach Golan.

http://www.fzp.net.pl/fn_news/fullnews.php?id=2606

Data: 2009-09-02 18:18:04
Autor: MH
Izraelczycy pamiętają o polskich żołnierzach...

Przy pomniku polskich żołnierzy pochodzenia żydowskiego wieniec
złożyli przewodniczący Knesetu wraz z Ambasador RP w Tel Awiwie,
Agnieszką Magdziak-Miszewską.

Normalka.. A jest tam pomnik ku czci żołnierzy polskich pochodzenia nieżydowskiego?
Chyba nie.  A tak przy okazji z zupełnie "innej beczki". Jak jest po rosyjsku :
bogactwa naturalne ..

MH

Data: 2009-09-02 19:54:11
Autor: kogutek
> [...]

nieżydowskiego?
Chyba nie.  A tak przy okazji z zupełnie "innej beczki". Jak jest po rosyjsku :

Co uważasz za pochodzenie żydowskie. Czy to że 100 pokoleń wstecz ktoś miał
rodziców Żydów? Opieranie się na tak śliskim dowodzie to z punktu widzenia
współczesnego człowieka wierutna bzdura. Gdyby nie wojna to nie było by państwa
Izrael. Ludzie wyznający akurat tą a nie inną religię żyli by rozproszeni po
całym Świecie. Nikomu, może z wyjątkiem socjalistycznego ZSRR, by nie
przeszkadzali. Ze społeczeństwami w których żyli zintegrowali się bardzo dawno.
Tak w przenośni jak i w realnym życiu. Jak myślisz, dlaczego przeciętny Polak
jest przeciętnie w 50 procentach Żydem. Bo według mnie dlatego że młodzi ludzie
mają to do siebie że dzieci sobie robią. Natury i pociągu seksualnego żadna
religia i żaden reżim nie powstrzyma.   --

Izraelczycy pamiętają o polskich żołnierzach...