Izraelczycy zaatakowali siostry Radwa雟kie. Polecia造 wyzwiska?

Data: 2013-02-12 20:59:14
Autor: No pasaran
Izraelczycy zaatakowali siostry Radwa雟kie. Polecia造 wyzwiska?
Z takich incydent闚 "s造n" stadiony pi趾arskie, a nie tenisowe korty. Izraelscy kibice w czasie meczu ich deblistek w Grupie I Strefy Euroafryka雟kiej z siostrami Radwa雟kimi robili wszystko, by zdekoncentrowa polskie zawodniczki. Posypa si mia造 wyzwiska.

Izraelska publiczno嗆 nie by豉 篡czliwie nastawiona do Polek. Pod ich adresem da這 si s造sze niemi貫 okrzyki. M闚i si, 瞠 jeden z nich to katolickie suki - informuje niezale積a.pl

W czasie meczu miejscowi kibice przeszkadzali naszym tenisistkom. W czasie ich serwis闚 cz瘰to buczeli, chc帷 w ten spos鏏 zdeprymowa tenisistki.

Na pomeczowej konferencji siostry Radwa雟kie nie mia造 zadowolonych min. Ula nie odezwa豉 si s這wem, natomiast Agnieszka odpowiada豉 na pytania zdawkowo. Po nieca貫j minucie obie Polki opu軼i造 sal konferencyjn.

Wed逝g niekt鏎ych by to protest zawodniczek przeciwko temu, w jaki spos鏏 zosta造 potraktowane przez izraelskich kibic闚.

Agnieszka i Urszula Radwa雟kie doprowadzi造 do zwyci瘰twa Polski 2:1 w meczu grupy C, pewnie pokonuj帷 gospodynie turnieju Juli Glushko i Shahar Peer 4:6, 6:3, 6:4.

http://sport.dziennik.pl/tenis/artykuly/419150,izraelczycy-zaatakowali-siostry-radwanskie-krzyczac-katolickie-suki.html

Data: 2013-02-12 15:06:20
Autor: Stachu Chebel
On 12 Lut, 20:59, "No pasaran" <No_pasa...@gmail.com> wrote:
[...]

Tu jest filmik z konferencji prasowej:

http://www.sportowefakty.pl/tenis/339149/siostry-radwanskie-obrazane-podczas-meczu

Brawo Radwa雟kie!!

Data: 2013-02-12 16:57:06
Autor: Stachu Chebel
On 13 Lut, 00:06, Stachu Chebel <stche...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Agnieszka i Urszula Radwa雟kie doprowadzi造 do zwyci瘰twa Polski 2:1 w meczu
> grupy C, pewnie pokonuj帷 gospodynie turnieju Juli Glushko i Shahar Peer

Tu dopiero byd這 da這 pokaz:

http://www.youtube.com/watch?v=lw9HmQRyTVo

Brawo Anna! Komentarze te OK.

Data: 2013-02-13 10:50:43
Autor: No pasaran
"Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:c73c4008-5046-4109-b0cc-fc5b7783f1dffv9g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

No widzisz, jak niewiele potrzeba, 瞠by i z ciebie zrobi antysemit...

Data: 2013-02-12 21:03:58
Autor: Trybun
W dniu 2013-02-12 20:59, No pasaran pisze:
[...]

Wypominali im O鈍i璚im?

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt鏎 nale篡 walczy..
  Instaluj帷 Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-02-12 13:57:11
Autor: Marek
On Feb 12, 9:03pm, Trybun <CheIlih@.yachuoo.com> wrote:
> [...]

> Euroafryka雟kiej z siostrami Radwa雟kimi robili wszystko, by
> zdekoncentrowa polskie zawodniczki. Posypa si mia造 wyzwiska..

Nie.
- Art-B.

Data: 2013-02-12 22:35:09
Autor: u2
[...]

Tam teraz duzo ruskich. Znowu pokazalismy im gest Kozakiewicza...-;)

http://www.youtube.com/watch?v=Mn0in1fzqoI

Data: 2013-02-13 11:34:42
Autor: No pasaran
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:511ab58d$0$1227$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty si zarazi貫 od obsrywatora, czy jeste zwyk造m talmudyst?
KGB tam pojecha這, KGB...

Data: 2013-02-13 17:27:08
Autor: Przemys豉w M.
Izraelczycy zaatakowali siostry Radwa雟kie. Polecia造 wyzwiska?
Dnia Tue, 12 Feb 2013 22:35:09 +0100, u2 napisa(a):

WON BUCU!

--
"Jedn z zalet demokracji jest to, 瞠 nikt kto zosta wybrany
nie jest g逝pszy ni ci co go wybrali. Im g逝pszy jest ten wybrany, tym g逝psi s ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-12 23:35:01
Autor: Wielki Elektryk
Izraelczycy zaatakowali siostry Radwa雟kie. Polecia造 wyzwiska?
Jacy qrwa izraelczycy ?

砰dzi do chuja pana zydzi nie izraelczycy.

Data: 2013-02-12 23:41:50
Autor: u2
Izraelczycy zaatakowali siostry Radwaskie. P oleciay wyzwiska?
W dniu 2013-02-12 23:35, Wielki Elektryk pisze:
Jacy qrwa izraelczycy ?

驍ydzi do chuja pana zydzi nie izraelczycy.

Duzo tam ruskich ostatnio :

http://szeremietiew.nowyekran.pl/post/82269,w-izraelu-sa-izraelczycy

W Izraelu s Izraelczycy

Jeden z bloger籀w po przeczytaniu mojego tekstu na temat polskiej polityki zagranicznej napisa:

Pozwoliem sobie zada pytanie:

- Czy uwa髒a Pan ze polska dyplomacja podja waciw decyzj, wstrzymujc si od gosu w sprawie Palestyny na ostatnim ZO ONZ.

odpowiedz otrzymaem

"Moim zdaniem nie powinnimy si anga髒owa po stronie palestyskiej bowiem w interesie Polski jest istnienie pastwa Izrael."

Autor tekstu "A po Grossie jest "Pokosie" pisze 髒e w interesie Polski jest istnienie pastwa Izrael.? Jak mam to rozumie? Co to za interes? Co Polska na tym zyska? Pytam Pana, jako byego posa, ministra i kandydata na, prezydta RP.

Wprawdzie nie aspiruj do stanowiska prezydenta RP (rozumiem, 髒e pisanie prezydta RP to liter籀wka i nic wicej), ale postaram si na pytanie odpowiedzie.

Relacje polsko-髒ydowskie maj dug histori i obrosy wieloma negatywami wic trudno o nich dyskutowa zachowujc dystans i obiektywizm, zwaszcza, 髒e wsp籀czenie wpywowe koa 髒ydowskie w USA i ich odn籀髒ki w Polsce uprawiaj wrog Polsce propagand, co jest zdaje si refleksem opisanego przez prof.Normana Finkelsteina procederu Holocaust Industry.

Odsuwajc na bok mniej i bardziej prawdopodobne oskar髒enia, pretensje i podejrzenia spr籀bujmy zmierzy si z tematem. Polski uczony Feliks Koneczny badajc zjawisko cywilizacji okreli j jako metod ustroju 髒ycia zbiorowego i wykaza, 髒e istniej r籀髒ne metody, a wic s tym samym r籀髒ne cywilizacje. Dowi籀d te髒, 髒e cywilizacje rywalizuj ze sob d髒c, aby w spoeczestwie zapanowaa waciwa im metoda zjawisko to, jako zderzenie cywilizacji, przestawi Samuel Huntington analizujc konflikt Zachodu z islamem.Wg Konecznego Polacy po przyjciu chrzecijastwa stworzyli kultur narodow i pastwo w ramach cywilizacji okrelanej przez Niego mianem aciskiej. 驍ydzi natomiast - wywodzi Koneczny - przynale髒 do innej, im waciwej cywilizacji 髒ydowskiej. Z racji zamieszkiwania ziem polskich przez du髒e rzesze 驍yd籀w obok cywilizacji aciskiej mamy wic cywilizacj 髒ydowsk i cieranie si ich w polskim spoeczestwie. Walka cywilizacji nie musi oznacza u髒ycia przemocy i zwykle toczy si wok籀 wyboru okrelonej tradycji, akceptacji lub odrzucania danych wartoci, ksztatowania relacji midzy lud驕mi i formowania wiadomoci. Taka walka, jeli spojrzymy na to co dostarczaj media, szkoy i r籀髒ni tw籀rcy kultury, a tak髒e politycy, trwa cay czas.

Kiedy istniaa Rzeczpospolita Obojga Narod籀w jej wadze zapewniay mieszkajcym w pastwie 驍ydom ochron i autonomi i nie byo podstaw do wrogoci oraz konflikt籀w. Pole konfrontacji powstao wraz z upadkiem Rzeczypospolitej w XVIII w. Sytuacja ulega zmianie, gdy髒 zapanowaa obca wadza, a 驍ydzi musieli odtd wybiera midzy lojalnoci wobec polskiej wsp籀lnoty narodowej, pastwa polskiego nie byo, a lojalnoci wobec rzd籀w pastw zaborczych. Takiego dylematu na og籀 nie mieli Polacy 髒ydowskiego pochodzenia, ale inaczej byo w przypadku wikszoci 髒ydowskiej, kt籀ra nie chciaa si polonizowa. Zreszt tak髒e w kwestii asymilacyjnej pojawiy si opcje nie tyle polonizowania si, ale zostania Prusakiem, Austriakiem, czy Moskalem. Opowiedzenie si za polskoci mogo wic narazi na represje ze strony zaborc籀w, gdy podporzdkowanie si im dawao r籀髒norodne korzyci.

Kolejn komplikacj w relacjach polsko 髒ydowskich spowodowao powstanie ruch籀w lewicowych w formule internacjonalnej, zwaszcza komunizmu i bolszewizmu, gdzie dziaacze pochodzenia 髒ydowskiego odgrywali czsto kluczowe role. Stosunki polsko 髒ydowskie przybieray coraz ostrzejszy, konfrontacyjny charakter.

Z takim baga髒em Polacy wchodzili w proces odbudowy pastwa polskiego w 1918 r. i spotkali si w籀wczas z licznymi aktami nieprzyjaznymi, tak髒e ze strony 髒ydowskiej. Wojna 1919-21 o niepodlego i dziaalno Komunistycznej Partii Polski, nawoujcej do zniszczenia pastwa polskiego z racji obecnoci wielu 驍yd籀w po bolszewickiej stronie spowodoway przyjcie przez Polak籀w terminu 驍ydokomuny jako synonimu orodka wrogiego Polsce.

Przyw籀dcy bolszewik籀w: Lew Trocki (Lejba Dawidowicz Bronsztejn), Wodzinmierz Lenin (Iljicz Uljanow), Gieorgij Zninowiew (Gerszen Aronowicz Radomyslski)

W dwadziecia lat p籀驕niej okazao si, 髒e byo to uzasadnione. Obywatele polscy pochodzenia 髒ydowskiego na terenach zajtych przez Sowiety po 17 wrzenia 1939 r.   dopucili si akt籀w zdrady i przestpstw, a wielu z nich trafio do aparatu terroru przeladujcego Polak籀w, natomiast po 1944 r., w tzw. Ludowej Polsce, we wadzach i aparacie bezpieczestwa znalazo si wielu funkcjonariuszy 髒ydowskiego pochodzenia. Wtedy okazao si, 髒e 驍ydokomuna nie jest wymysem antysemit籀w, ale ponurym faktem.

Brama wystawiona przez ludno 髒ydowsk kresowego miasteczka witajc Sowiet籀w. Dow籀d nie tylko zdrady, ale i gupoty obok sowieckiej gwiazdy umieszczono hitlerowsk swastyk.

Silnym nurtem w polityce europejskiej na przeomie XIX i XX w., obok lewicowego, okazay si ruchy narodowe. Po zakoczeniu I wojny wiatowej narody budoway wasne pastwa, a idea narodowa zdobywaa rzesze zwolennik籀w. W Polsce wielki wpyw uzyskaa Narodowa Demokracja, jednak podobny ruch narodowy formowa si te髒 wr籀d Litwin籀w i Ukraic籀w (Galicja), co sprawio, 髒e plany odbudowania wielonarodowej Rzeczypospolitej nie powiody si. Zamiary budowania na tych samych ziemiach Wielkiej Polski, Wielkiej Litwy i Wielkiej Ukrainy wykluczay si. W efekcie zamiast wielonarodowej Rzeczypospolitej, czego chcia J籀zef Pisudski, powstay pastwa narodowe z licznymi mniejszociami: Rzeczpospolita Polska i Republika Litewska - ukraiski ruch narodowy przegra.

D髒enia narodowe zarysoway si tak髒e wr籀d 驍yd籀w, ale inaczej, ni髒 to byo z Litwinami czy Ukraicami, nie wchodziy one w kolizj z polskim interesem narodowym bowiem jako cel wskazyway zbudowanie narodowego pastwa 髒ydowskiego na terenie dalekiej Palestyny. Pastwo to zamierza budowa ruch syjonistyczny (od nazwy wzg籀rza Syjon w Jerozolimie). Syjonizm silnie rozwin si w Drugiej RP, np. na 47 mandat籀w pos籀w mniejszoci 髒ydowskiej w Sejmie RP II kadencji 32 uzyskali syjonici. Poczwszy od 1926 r.wadze polskie udzielay poparcia syjonistom. Byo to zwizane z nadziej na masow emigracj 驍yd籀w do Palestyny. Jest obowizkiem rzdu polskiego ledzi z uwag i szczeg籀ln sympati rozw籀j 髒ydowskiej siedziby narodowej w Palestynie, realizujcej odwieczne marzenie narodu 髒ydowskiego - m籀wi przedstawiciel Polski Tytus Komarnicki na sesji Ligi Narod籀w w roku 1936, apelujc w do Wielkiej Brytanii, by nie zamykaa Palestyny dla 髒ydowskiej emigracji.

Ten kierunek polityczny by popierany bardzo konkretnie, tak髒e w szkoleniu wojskowym, przekazywaniu pienidzy i broni, np. w 1937 r. w Warszawie ustalono, 髒e strona polska dostarczy ruchowi syjonistycznemu 20 tys. karabin籀w i 20 mln pocisk籀w. Wiosn 1939 polskie wadze wojskowe zorganizoway specjalny trzymiesiczny kurs oficerski dla przyszych dow籀dc籀w 髒ydowskiej armii. Komendant kursu Mordechaj Sterlic wspomina, 髒e szkolenie obejmowao m.in. dziaalno dywersyjn, konspiracj, czno. Te dziaania polskich wadz byy otoczone cis tajemnic. 驍ydzi szykowali si do walki w Palestynie, kt籀ra bya mandatem brytyjskim z ramienia Ligi Narod籀w, a Anglicy byli wojskowymi sojusznikami Polak籀w. Jednak zachowane relacje uczestnik籀w tamtych wydarze pokazuj, 髒e rzd polski aktywnie pomagay 驍ydom pragncym zbrojnie walczy o swe pastwo. W rezultacie tego wielu wyszkolonych przez polskich instruktor籀w bojowc籀w 髒ydowskich przygotowywao si na terytorium polskim do walki o Izrael. Cz z nich po wybuchu wojny we wrzeniu 1939 r. nie zd髒ya ju髒 trafi do Palestyny. Utworzyli oni 驍ydowski Zwizek Wojskowy wsp籀dziaajcy z Armi Krajow, a w 1943 r. wielu z nich zgino walczc w powstaniu w getcie warszawskim.

Ksi髒ka jednego z dow籀dc籀w 驍ZW

Dla lewicowych przyw籀dc籀w 驍ydowskiej Organizacji Bojowej 髒onierze 驍ZW, to bya czarna reakcja - nazywali ich faszystami. Wymowne, 髒e w czasie walk w getcie warszawskim 驍OB wywiesia czerwon flag, a 驍ZW walczy pod sztandarami polskim i syjonist籀w, kt籀ry dzi jest flag pastwow Izraela. Po wojnie rodowisko 驍OB zwizao si z komunistami i skutecznie wytpio pami o czynie zbrojnym 驍ZW.zydowski-zwiazek-wojskowy-zolnierze-wykleci W Izraelu nie ma sympatii do 驍OB bowiem kierowali t formacj ludzie, kt籀rzy nie chcieli pastwa 髒ydowskiego w Palestynie. Tak wic tw籀rcy pastwa Izrael to pobratymcy ideowi 髒onierzy 驍ZW, a nie bojowc籀w 驍OB.

Jedn z konsekwencji drugiej wojny wiatowej w przypadku Polski bya nie tylko utrata niepodlegoci i ponad poowy terytorium pastwowego. Zasza te髒 radykalna zmiana struktury narodowociowej mieszkac籀w Polski. Okupanci wymordowali kilka miliony Polak籀w, Sowiety zabray Polsce ziemie na kt籀rych mieszkao wielu Biaorusin籀w i Ukraic籀w, a Niemcy wymordowali miliony polskich 驍yd籀w. Wprawdzie osoby pochodzenia 髒ydowskiego zajmoway wa髒ne stanowiska polityczne i spoeczne, ale byo to efektem ich zwizku z komunistyczn wadza, a nie rezultatem liczebnoci tej grupy narodowej. Polska staa si wic pastwem jednonarodowym i problem , kt籀ry usiowano rozwiza przed wojn poprzez emigracj 驍yd籀w do Palestyny, w wyniku tragicznych i zbrodniczych zdarze ostatniej wojny znikn.

Wr籀my jednak do pytania:

Autor tekstu "A po Grossie jest "Pokosie" pisze 髒e w interesie Polski jest istnienie pastwa Izrael.? Jak mam to rozumie? Co to za interes? Co Polska na tym zyska?

Feliks Koneczny opisujc cywilizacje wskaza, 髒e cywilizacja aciska jest jedyn, w kt籀rej zrzeszenia ludzkie wyksztacaj si w narody. Inne cywilizacje, w tym 髒ydowska, nie wykazuj takiej cechy. W cywilizacji 髒ydowskiej, okrelanej przez Konecznego mianem sakralnej , 髒ycie jednostek i spoeczestwa podporzdkowane jest zapisanemu szczeg籀owo prawu religijnemu. Dziki temu 驍ydzi mogli przetrwa w rozproszeniu i wyksztacili siln zdolno wsp籀dziaania i popierania si 髒yjc w innych krajach. Pojawienie si d髒enia do odbudowy wasnego pastwa i powstanie ruchu narodowego, a wic formowanie si narodu jest oznak, 髒e wr籀d ludzi cywilizacji 髒ydowskiej pojawiy si symptomy charakterystyczne dla cywilizacji aciskiej. I chocia髒 spoeczno 髒ydowska w diasporze cigle przewa髒a, to nie ulega wtpliwoci, 髒e pastwo Izrael dla coraz wikszej liczby 驍yd籀w staje si ich ojczyzn i punktem odniesienia.

Izrael budowali 驍ydzi z Polski i przez dziesiciolecia jzyk polski by obok hebrajskiego drugim jzykiem publicznej debaty (zdarzao si, 髒e posowie w Knesecie w sporach usiowali porozumiewa si po polsku). Powstajcy nar籀d izraelski za przyczyn pochodzcych z Polski elit przej wiele z polskiej kultury i tradycji. Pojawi si w Izraelu patriotyzm i duma narodowa, a wraz z tym charakterystyczna, tak髒e dla Polak籀w, gotowo do ponoszenia ofiar w obronie ojczyzny. Do tego wrogiem Izraela szybko ogosi si Zwizek Sowiecki i podporzdkowane mu komunistyczne re髒imy. To dlatego po wojnie szeciodniowej w czerwcu 1967 r. w Polsce pojawio si powiedzenie, 髒e Polak nie mo髒e by antysemit, skoro nasi 驍ydzi pobili ich Arab籀w.

Budowniczowie Izraela nie tylko stworzyli nowoczesne pastwo, kt籀re na kamienistych ziemiach Palestyny potrafio swoim obywatelom zagwarantowa wysoki dobrobyt. Stworzyli te髒 rozpoznajce zagro髒enia skuteczne tajne su髒by i bitn siln armi zdoln do prewencyjnych uderze, co zapewnia Izraelowi bezpieczestwo w wrogim mu rejonie bliskowschodnim.

Su髒ba w armii izraelskiej opiera si na powszechnym poborze. Su髒 w niej m髒czy驕ni (3 lata) i kobiety (2 lata). Na zdjciu kobiety w czasie szkolenia wojskowego.

Izrael w zwizku z tym jest oskar髒any o agresywne dziaania i u髒ywanie przemocy nie tylko przez orodki arabskie, ale tak髒e przez lewicowe ugrupowania w Zachodniej Europie. Jeli jednak zastanowimy si jakie s geostrategiczne wyznaczniki bezpieczestwa Izraela to bez trudu dostrze髒emy, 髒e przyjcie strategii defensywnych - oczekiwania na agresora na wasnym terytorium - skoczyoby si dla Izraela katastrof.

Uprzedzajce dziaania prewencyjne s wic cigle jedynym sposobem na obron pastwa.

Reasumujc powy髒sze musimy zauwa髒y wa髒n przemian jakiej dowiadczaj 驍ydzi z racji powstania pastwa Izrael. Ze spoecznoci zachowujcej sp籀jno cywilizacyjn, ale egzystujcej w rozproszeniu w r籀髒nych krajach staj si zrzeszeniem narodowym budujcym, bronicym i umacniajcym wasne pastwo. Nazywaj siebie Izraelczykami. Powstanie pastwa Izrael i w konsekwencji uformowanie si narodu izraelskiego jest dowodem, 髒e metoda ustroju 髒ycia zbiorowego cywilizacji aciskiej zaczyna przewa髒a nad dominujc dotd wr籀d 驍yd籀w cywilizacj 髒ydowsk. Mniej lub bardziej wiadomi zwolennicy cywilizacji 髒ydowskiej nie akceptuj pastwa Izrael i chcieliby, aby 驍ydzi opucili Palestyn i umacniali wpywy w diasporze. Guy Sorman francuski pisarz i wpywowy publicysta 髒ydowskiego pochodzenia wskazuje, 髒e 驍yd籀w powinna spaja tradycja i religia, a nie wasne pastwo. M籀wi, 髒e zagro髒enie tradycji i religii powinno by dostrzegane przez 髒ydowskich intelektualist籀w, a w Izraelu ma miejsce zapominanie o 髒ydowskich korzeniach. Dalej Sormantwierdzi, 髒e Izrael jest tworem sztucznym, toczcym wojny z ssiadami wic jego istnienie jest niemo髒liwe. A skoro spoeczno 髒ydowska w USA cigle jest liczniejsza od ludnoci Izraela, to Sorman nie zgadza si, aby Izrael reprezentowa nar籀d 髒ydowski na forum ONZ. Dodajmy, 髒e przeciwnikiem pastwa Izrael by te髒 zmary w 2009 r. lewicowiec Marek Edelman, kt籀ry zawsze twierdzi, 髒e miejsce 驍yd籀w jest w Polsce, a nie w Palestynie. Izrael krytykuj coraz ostrzej ugrupowania lewicowe, zwaszcza przedstawiciele tzw. Nowej Lewicy opowiadajcy si po stronie Palestyczyk籀w. 饕r籀dem tego ma by lewicowy humanitaryzm i wiatopogldowy liberalizm oraz komunizm. Przypomina si Stalina i jego sceptycyzm wobec syjonizmu oraz twierdzenie tow. D髒ugaszwilego, 髒e 驍ydzi nie mog by narodem poniewa髒 s odosobnieni pod wzgldem ekonomicznym, mieszkaj na r籀髒nych terytoriach, m籀wi r籀髒nymi jzykami.http://liberte.pl/lewica-kontra-izrael/

Nar籀d Polski uksztatowa si w cywilizacji aciskiej i dziki temu wytworzy polsk kultur i polskie pastwo, a Polacy jako wolni z wolnymi, r籀wni z r籀wnymi byli w stanie zbudowa unikaln wsp籀lnot, pot髒n Rzeczpospolit Obojga Narod籀w. Upadek jej potgi by skutkiem odejcia od zasad cywilizacji aciskiej skoro nie potrafiono, gdy powstaa Kozaczyzna, przeksztaci wsp籀lnot w Rzeczpospolit Trojga Narod籀w. Jeli wic chcemy wyciga wnioski na przyszo to powinnimy dba o umacnianie cywilizacji aciskiej w polskiej wsp籀lnocie narodowej, ale tak髒e docenia jej rozszerzanie na inne narody. Ma to dla przyszoci Polski zasadnicze znaczenie, nie tylko w naszym regionie. I taki jest polski interes, gdy spogldamy na Izrael.

Data: 2013-02-12 23:58:15
Autor: Wielki Elektryk
[...]

Ja myslalem ze acinska to jest ameryka poludniowa w wiekszosci.

A Jaki to jest Interes wlazic w dupe zydom ? Oni zrobia z polakami to samo co z palestynczykami mimo tego ze to sa ich bracia semici. Roznia sie od tych co spierdolili z palestyny po powstaniu w 60 roku tylko tym ze mowia jezykiem arabskim i wyznaja islam bo musieli sie jakos zasymilowac zeby przetrwac w okupowanej palestynie.

Data: 2013-02-13 00:20:52
Autor: u2
W dniu 2013-02-12 23:58, Wielki Elektryk pisze:
[...]

Jak juz pisalem teraz w Izraelu duzo teraz ruskich. N.p. Avigdor Liebermann. To oni nadaja nowy nienawistny ton wobec Polski. Kiedy atwo bylo si porozumie po polsku w Tel Avivie..-;)

Data: 2013-02-13 13:04:27
Autor: No pasaran
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:511ac52d$0$1296$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie talmudyzuj, nie talmudyzuj obsrywatorze...

Data: 2013-02-13 03:39:42
Autor: Lorn
[...]

A si biedne siostry posra造... Wysz這 g闚no spod ko雟kiego ogona. Zamiast strzela focha powinny powiedzie jak by這 i co je wkurwi這 :> Ale one s 瘸這sne. 砰dzi wy鄉iali to podkuli造 ogonki jak suka w rui... Czas si postawi! Puf?

Data: 2013-02-13 11:00:14
Autor: No pasaran
"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag news:kfeuc8$voe$1dont-email.me...
[...]

Postaw si, nie zastaw si porn...

Bardzo inteligentnie si zachowa造, co b璠 si 瘸li, media doskonale wiedzia造 o co chodzi, a jako w polskawych mediach cicho sza... Wyobra瘸sz sobie co by to by這, gdyby Radwa雟kie dosadnie powiedzia造, co ich boli, natychmiast re磨m Tuska by ich zniszczy...

Izraelczycy zaatakowali siostry Radwa雟kie. Polecia造 wyzwiska?