Izraelscy naukowcy opracowują kieszenną wersjie drukarki

Data: 2014-04-29 02:45:30
Autor: muto2100
Izraelscy naukowcy opracowują kieszenną wersjie drukarki
Izraelscy naukowcy opracowują wersję kieszeni drukarki

Opis: Adres e-mailOpis: DrukOpis: PDF

Opis: http://grominfo.eu/news/img/upload_image/thumb/b7140823a7978a47893c818003259ace.jpgIzraelscy naukowcy doszli do wniosku, że nowoczesne drukarki mają duże wymiary.

I na podstawie jej zawarcia, zaczęli rozwijać kieszonkową wersję urządzenia drukującego - "Mini Robotic Mobile Printer", w skrócie MMRP.

Nowy produkt ma niewielkie rozmiary w porównaniu do swojego poprzednika. Niniejszy wynalazek jest tak mały, że mieści się w dłoni osoby dorosłej.

Gadżet do komunikacji z drukarką za pomocą technologii Bluetooth, za to wysyła również dane do drukarki w celu wydrukowania. Aby urządzenie zaczęło wykonywać swoje zadanie musi zostać umieszczony na arkuszu papieru, to zacznie przesuwać arkusz.

Ładowarka działa przez USB. Deweloperzy twierdzą, że Refilled tusz potrwa 1.000 stron A4. Drukarka może drukować jeszcze tylko w czerni i bieli.

Pierwsze urządzenie zostało zaprezentowane na corocznej konferencji, która pasuje do firmy Microsoft. Obecnie deweloperzy zobowiązują się do pozyskania funduszy na realizację i dalszego promowania swojego projektu.

Data: 2014-04-29 11:46:58
Autor: Marek Czaplicki
muto2100 pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 29 kwietnia 2014 11:45:

Izraelscy naukowcy opracowują wersję kieszeni drukarki

I jak ta kieszeń ma się do tematu grupy? :-)
--
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-04-29 03:01:24
Autor: muto2100
W dniu wtorek, 29 kwietnia 2014 11:46:58 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
muto2100 pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 29 kwietnia 2014 11:45:

> Izraelscy naukowcy opracowujďż˝ wersjďż˝ kieszeni drukarki

I jak ta kieszeďż˝ ma siďż˝ do tematu grupy? :-)

-- Pozdrawiam, Marek

Ja   tlumacze    sobie  takie  sprawy  przez  tlumacza  google:  nikt  mi  za  tlumaczenie   nie  placi.Kazdy     moze  zrobic   sobie  w  podobny  sposob

Data: 2014-04-29 12:06:24
Autor: Marek Czaplicki

napisał:
> [...]

Ja   tlumacze    sobie  takie  sprawy  przez  tlumacza  google:  nikt  mi za  tlumaczenie   nie  placi.Kazdy     moze  zrobic   sobie  w  podobny sposob

To tłumacz ma wytłumaczyć? Powiąż kieszeń z tematem grupy. Tego dotyczyło pytanie. :-)
--
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-04-29 14:34:29
Autor: A. Filip
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
muto2100 pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 29 kwietnia 2014 11:45:

Izraelscy naukowcy opracowują wersję kieszeni drukarki

I jak ta kieszeń ma się do tematu grupy? :-)

Aż się boje zasugerować ale na mkarwana można chyba liczyć? :-)

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Jak ślepiec bez laski.  (Przysłowie japońskie)

Data: 2014-04-29 14:41:42
Autor: xantiros
[...]

jak to co ? Żydki teraz będą robić konkurencję dla punktów ksero/drukowania i wykończą nam tą gałąź biznesu, i przez nich ludzie pracę stracą :D

Izraelscy naukowcy opracowują kieszenną wersjie drukarki