Izraelscy naukowcy opracowują kieszenną wersjie drukarki

Data: 2014-04-29 11:46:58
Autor: Marek Czaplicki
Izraelscy naukowcy opracowują kieszenną wersjie drukarki
muto2100 pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 29 kwietnia 2014 11:45:

Izraelscy naukowcy opracowują wersję kieszeni drukarki

I jak ta kieszeń ma się do tematu grupy? :-)
--
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-04-29 03:01:24
Autor: muto2100
W dniu wtorek, 29 kwietnia 2014 11:46:58 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
muto2100 pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 29 kwietnia 2014 11:45:

> Izraelscy naukowcy opracowujďż˝ wersjďż˝ kieszeni drukarki

I jak ta kieszeďż˝ ma siďż˝ do tematu grupy? :-)

-- Pozdrawiam, Marek

Ja   tlumacze    sobie  takie  sprawy  przez  tlumacza  google:  nikt  mi  za  tlumaczenie   nie  placi.Kazdy     moze  zrobic   sobie  w  podobny  sposob

Data: 2014-04-29 12:06:24
Autor: Marek Czaplicki

napisał:
> [...]

Ja   tlumacze    sobie  takie  sprawy  przez  tlumacza  google:  nikt  mi za  tlumaczenie   nie  placi.Kazdy     moze  zrobic   sobie  w  podobny sposob

To tłumacz ma wytłumaczyć? Powiąż kieszeń z tematem grupy. Tego dotyczyło pytanie. :-)
--
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-04-29 14:34:29
Autor: A. Filip
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
muto2100 pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 29 kwietnia 2014 11:45:

Izraelscy naukowcy opracowują wersję kieszeni drukarki

I jak ta kieszeń ma się do tematu grupy? :-)

Aż się boje zasugerować ale na mkarwana można chyba liczyć? :-)

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Jak ślepiec bez laski.  (Przysłowie japońskie)

Data: 2014-04-29 14:41:42
Autor: xantiros
[...]

jak to co ? Żydki teraz będą robić konkurencję dla punktów ksero/drukowania i wykończą nam tą gałąź biznesu, i przez nich ludzie pracę stracą :D

Izraelscy naukowcy opracowują kieszenną wersjie drukarki