Izraelska bezpieka: "za pięćdziesiąt tysięcy ka żda świnia jest koszer".

Data: 2017-11-08 08:12:03
Autor: jacekbialy80
Izraelska bezpieka: "za pięćdziesiąt tysięcy ka żda świnia jest koszer".
Rzecz o ruchach ekologicznych i ochronie zwierząt (24 min):

 https://m.youtube.com/watch?v=SqJ7rhyWfjs
 https://youtube.com/watch?v=SqJ7rhyWfjs

Data: 2017-11-08 09:52:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 8 listopada 2017 17:12:04 UTC+1 użytkownik jacekb....@gmail.com napisał:
Rzecz o ruchach ekologicznych i ochronie zwierząt (24 min):

 https://m.youtube.com/watch?v=SqJ7rhyWfjs
 https://youtube.com/watch?v=SqJ7rhyWfjs

Może i płk. Wroński ma słuszność, ale jak mogę to pogodzić z moimi poglądami
religijnymi, które pozbawianie życia uważają za ciężkie przestępstwo.
Przecież te zwierzęta futerkowe to nie są świnki, których padliną ludzie
muszą się od czasu do czasu karmić. Od kiedy są materiały tekstylne izolujące
produkowane w dużych ilościach, to noszenie futra w cywilizacji nie jest
niezbędne, a jest niemoralną fanaberią. Jeżeli jest legalna ich produkcja,
to na takich samych zasadach i z takich samych przyczyn jak prostytucja.
Ludzie powinni być świadomi, że ten przemysł to jawne kurewstwo, a futra noszą bogate i zepsute karyny, dla których sprzedawanie dupy za pieniądze czy
skrobanka też nie jest problemem.

Data: 2017-11-11 09:36:41
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

Może i płk. Wroński ma słuszność, ale jak mogę to pogodzić z moimi poglądami
religijnymi, które pozbawianie życia uważają za ciężkie przestępstwo.

Twoje poglądy łatwo zweryfikować, po prostu napisz nam ile jesz mięsa:)
Znaczy jesteś pod tym względem 100% ortodoksem (i tylko niechcący połkniesz komara na rowerze), czy czasem opierdolisz kebaba na mieście?

Data: 2017-11-11 09:48:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 11 listopada 2017 18:36:42 UTC+1 użytkownik Bytomir Kwasigroch napisał:
> [...]

Znaczy jesteś pod tym względem 100% ortodoksem (i tylko niechcący połkniesz komara na rowerze), czy czasem opierdolisz kebaba na mieście?

Ja się nie ukrywam, że jem mięso, ale mięso to artykuł żywnościowy, który
wchodzi po konsumpcji w skład człowieka, a nie służy podstarzałym kurwom
do ozdabiania dupy jak futro.
Nie jestem braministą, żebym musiał być wegetarianinem.
Buddyzm mówi, że można zjeść wszystko co martwe i można kupić na rynku,
ale zlecenie wcześniejsze z góry zabicia kury czy świniobicia to już jest
morderstwo.

Data: 2017-11-11 10:42:58
Autor: jacekbialy80
Izraelska bezpieka: "za pięćdziesiąt tysięcy każda świnia jest koszer".
Kupowanie to stwarzanie popytu.

Data: 2017-11-11 11:14:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 11 listopada 2017 19:43:00 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
Kupowanie to stwarzanie popytu.

To nie moje pieniądze. Jeżeli idę kupić coś mięsnego, to tylko za fundusze
i na zlecenie głównie starszych osób i rodzeństwa w rodzinie, u których się m.in. stołuję. Natomiast np. nie przyjmuję nawet od osób z rodziny zleceń w rodzaju kupna żywego karpia albo zabijanego na miejscu. To jest ta cienka linia.

Data: 2017-11-11 11:16:52
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 11 listopada 2017 20:14:52 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]

i na zlecenie głównie starszych osób i rodzeństwa w rodzinie, u których się m.in. stołuję. Natomiast np. nie przyjmuję nawet od osób z rodziny zleceń w rodzaju kupna żywego karpia albo zabijanego na miejscu. To jest ta cienka linia.

PS. Jeżeli będę prowadził własną kuchnię, to oczywiście będzie wegetariańska.

Data: 2017-11-11 20:19:35
Autor: u2
W dniu 11.11.2017 o 20:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
PS. Jeżeli będę prowadził własną kuchnię, to oczywiście będzie wegetariańska.

czyli nadal wpieprzasz trupy:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-11-11 11:24:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 11 listopada 2017 20:19:59 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
W dniu 11.11.2017 o 20:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
> PS. Jeżeli będę prowadził własną kuchnię, to oczywiście będzie wegetariańska.

czyli nadal wpieprzasz trupy:)

Niestety.

Data: 2017-11-11 11:27:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 11 listopada 2017 20:24:29 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

Niestety.

No ale przy mojej sytuacji ekonomicznej (zlecenia dorywcze) to jest jedyne
możliwe rozwiązanie.

Data: 2017-11-11 20:29:26
Autor: u2
W dniu 11.11.2017 o 20:24, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

pamiętaj klewciu, rośliny też odczuwają, nawet kamień ma duszę:)

Data: 2017-11-13 07:32:32
Autor: jacekbialy80
Izraelska bezpieka: "za pięćdziesiąt tysięcy każda świnia jest koszer".
Ale co to za problem panie Jakubie? Ugotuj se pan ryżu z jakimiś warzywami, albo kaszy, albo w lecie wystarczą ziemniaczki z kalafiorem, albo lepiej z brokułem, popić kwaśnym mlekiem i gitara - nie potrzeba specjalnej kuchni.
W dodatku wszystko w jednym ganku, bo jeśli gotujemy kaszę albo ryż, to jarzyny można podwiesić na durszlaku i przykryć żeby się robiły na parze.
Jacek

Data: 2017-11-11 11:58:55
Autor: jacekbialy80
Izraelska bezpieka: "za pięćdziesiąt tysięcy każda świnia jest koszer".
Nie ma cienkiej linii.
Jesz ubite, dajesz pracę rzeźnikowi. Czy karpia ubją w sklepie, czy w twojej wannie to tylko kwestia estetyki. Gdyby Gomułka nie rozpropagował w prl świątecznych karpii (bo g..no w sklepach było), to być może Polacy jedliby we Wigilię ciekawsze rzeczy (np. kutię).
Tak więc zamiast robić wojny ideologiczne pod sklepami rybnymi, skuteczniej jest tego gomułkowskiego karpia ludziom obrzydzić: Ryba hodowlana, bez smaku o rozlatującym się szkielecie - stąd mnóstwo drobnych ości (starsza osoba może się zadławić i po co to komu?).

Data: 2017-11-11 13:01:00
Autor: Jakub A. Krzewicki
Izraelska bezpieka: "za pięćdziesiąt tysięcy każda świnia jest koszer".
W dniu sobota, 11 listopada 2017 20:58:56 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
Nie ma cienkiej linii.

Z pewną taką nieśmiałością sugeruję, że chodzi o strzałkę czasu...

Data: 2017-11-11 14:09:13
Autor: jacekbialy80
Izraelska bezpieka: "za pięćdziesiąt tysięcy każda świnia jest koszer".
  jaką znowu strzałkę Jakubie?

Data: 2017-11-11 17:39:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 11 listopada 2017 23:09:14 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
jaką znowu strzałkę Jakubie?

Hm... strzałka ta jest widoczna w różnicy miejsca w łańcuchu pokarmowym pomiędzy
padlinożercą a drapieżnikiem. Taką sugestię słyszałem w niektórych sanghach,
że karma nie działa wstecz... chociaż wiem, że to w kwestiach etyczno-
dyscyplinarnych temat sporny i chodzi nawet dosyć wymowny przekaz, jakoby
powstanie islamu było konsekwencją faktu, że buddyści w jednym z historycznych
miast obecnym w Afganistanie jedli mięso.

Data: 2017-11-12 08:05:39
Autor: Jakub A. Krzewicki
Izraelska bezpieka: "za pięćdziesiąt tysięcy każda świnia jest koszer".
W dniu niedziela, 12 listopada 2017 12:56:40 UTC+1 użytkownik jacekb....@gmail.com napisał:
Hm.. W czasie oblężenia Warszawy w 39 roku ludzie żywili się padłymi końmi. Konie należały do wojska i nikt ich nie sprowadzał do miasta na rzeź. Zatem Warszawiacy jedzą koninę, a zła karma spada na sir Chamberlain'a, jako że świadomie wystawił to miasto na rzeź.

I nie tylko miasto. W ogóle ci "sojusznicy", którzy prowadzili "dziwną wojnę"
w 1939/1940 odpowiadają za zdradę i za długość WW2..

Data: 2017-11-12 08:55:43
Autor: jacekbialy80
Izraelska bezpieka: "za pięćdziesiąt tysięcy każda świnia jest koszer".
Anglia zapłaciła za to swoją cenę - przestali być imperium.

Data: 2017-11-11 17:56:12
Autor: andal
Izraelska bezpieka: "za pięćdziesiąt tysięcy każda"˛<çݐŹ"ž& jest koszer".

Kwasigroch napisał:
> [...]

Buddyzm mówi, że można zjeść wszystko co martwe i można kupić na rynku,
ale zlecenie wcześniejsze z góry zabicia kury czy świniobicia to już

czyli korzystasz z pracy mordercow ? etyczne ?

Data: 2017-11-11 10:41:47
Autor: jacekbialy80
Izraelska bezpieka: "za pięćdziesiąt tysięcy każda świnia jest koszer".
Jemu nie chodzi o o ortodoksję, ale o to, żeby nie zabijać niepotrzebnie. Na przykład Tybetańczycy powszechnie spożywali baraninę i inne mięso, gdyż w ich klimacie trudno było się bez tego obejść (na przykład na czas podróży przez górskie pustkowia mnisi dostawali dyspensę, żeby sobie coś upolować). Natomiast zawodowymi rzeźnikami byli tam muzułmanie.

Data: 2017-11-11 11:09:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 11 listopada 2017 19:41:49 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
[...]

Dokładnie.

Data: 2017-11-08 10:37:48
Autor: jacekbialy80
Izraelska bezpieka: "za pięćdziesiąt tysięcy każda świnia jest koszer".
Słusznie pan mówi panie Jakubie, lecz problem leży nie wartościach, lecz w metodach. Pod szlachetne wartości potrafią się podczepiać kreatury gorsze od tych, które przyczyniają się do uśmiercania zwierząt. Wykorzystują dobre intencje ludzi tylko po to, aby ich po prostu ze sobą skonfliktować (w dziewietnastym wieku żył taki filozof, który konflikt uważał za najbardziej twórczą siłę świata).
Chodzi o to, że chodowle futrzakow będą dotąd, dokąd ludzie ich futra będą nosić. Wyrzucimy fermy z Polski, polskie kobiety zaczną kupować futra za granicą (choćby przez internet) i ogólny bilans ubitych zwierzaków będzie ten sam, niezależnie od tego, ile pan się naprotestuje.
Pan musi sobie odpowiedzieć na głębokie pytanie, czy chodzi panu o sam protest, czy o ulgę w cierpieniu żywych istot. Jeśli o to drugie, to trzeba jednak działać inaczej - trzeba dotrzeć do ludzkich sumień z przesłaniem, że nikt nie chce cierpieć, a więc nie rób innemu co tobie nie miłe, jeśli nie musisz tego robić. A to już nie jest takie proste jak robienie lewackich pyskówek i zbijanie na tym politycznego kapitału.
W Pekinie mają taki park z krokodyami. Są też takie budki, gdzie można kupić żywego kurczaka, potem wejść na jakiś mostek i nakarmić krokodyla, jak u nas się karmi łabędzie lub kaczki. Domorośli chińscy bodhisatwowie wykupują czasem takiego kurczaka, żeby ofiarować mu życie. Ale przecież popyt na okrutna zabawę pozostaje ten sam, tylko sprzedawcy kurczaków na tym miłosierdziu więcej zarabiają.
Jacek

Data: 2017-11-08 16:41:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 8 listopada 2017 19:37:50 UTC+1 użytkownik jacekb....@gmail.com napisał:
Pan musi sobie odpowiedzieć na głębokie pytanie, czy chodzi panu o sam protest, czy o ulgę w cierpieniu żywych istot.

Ani o jedno, ani o drugie - raczej o pewien rodzaj purytanizmu.
Żeby ktoś stał się lepszy i uniknął zaliczenia któregoś z ośmiu gorących piekieł
na skutek bad karmy.

http://multiculticlub.com/buddyjskie-pieklo-w-tajlandii-uwaga-drastyczne-zdjecia/

Data: 2017-11-09 01:32:31
Autor: jacekbialy80
Izraelska bezpieka: "za pięćdziesiąt tysięcy każda świnia jest koszer".
   ciee-choroba...  Znam gorsze piekła na ziemi.

Pewien bardzo znany w Japonii samuraj napotkał buddyjskiego mnicha:
Powiedz mnichu, jak to jest z tym piekłem. Istnieje ono naprawdę?
A kto pyta?
Jestem wielkim samurajem!
Taki kurdupel?
Samuraj sięgnął po swój miecz.
Nie pokalecz się!
Samuraj uniósł miecz.
To jest piekło.

Data: 2017-11-09 10:45:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
Izraelska bezpieka: "za pięćdziesiąt tysięcy każda świnia jest koszer".
W dniu czwartek, 9 listopada 2017 10:32:33 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
ciee-choroba...

Nie wzywaj Ernesto Guevary ;)

Data: 2017-11-09 12:41:16
Autor: jacekbialy80
Izraelska bezpieka: "za pięćdziesiąt tysięcy każda świnia jest koszer".
Jakiego znowu ch*ja gewary? Chodzi ci może o tego, który założył pierwszy na półkuli zachodniej obóz koncentracyjny?

Data: 2017-11-09 15:16:44
Autor: jacekbialy80
Izraelska bezpieka: "za pięćdziesiąt tysięcy każda świnia jest koszer".
Osobiście wolałbym się spotkać z tajlandzkim diabłem, niż z kimś takim jak kastro lub gewara

Data: 2017-11-11 06:52:08
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 10 listopada 2017 00:16:45 UTC+1 użytkownik jacekb....@gmail.com napisał:
Osobiście wolałbym się spotkać z tajlandzkim diabłem, niż z kimś takim jak kastro lub gewara

Ja też, w sumie niewielka różnica...

Data: 2017-11-11 06:50:50
Autor: Jakub A. Krzewicki
Izraelska bezpieka: "za pięćdziesiąt tysięcy każda świnia jest koszer".
W dniu czwartek, 9 listopada 2017 21:41:18 UTC+1 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:

Jakiego znowu ch*ja gewary?

Przecież krzyknąłeś Che Choroba ;)

Chodzi ci może o tego, który założył pierwszy na półkuli zachodniej obóz koncentracyjny?

Tegoż. Którego teraz kapitalistyczne hieny sprzedają za duliary na koszulkach.
No popatrz, a jak ktoś chce to samo zrobić z malarzem pokojowym, jaki rejwach
się podnosi.

Data: 2017-11-11 07:31:35
Autor: jacekbialy80
Izraelska bezpieka: "za pięćdziesiąt tysięcy każda świnia jest koszer".
Malarz powiadał, że zwycięzców się nie sądzi, ale wojnę przegrał...

Izraelska bezpieka: "za pięćdziesiąt tysięcy ka żda świnia jest koszer".