J.F. 10tys szykuj

Data: 2016-11-29 13:53:25
Autor: Kris
J.F. 10tys szykuj
Data: 2016-11-30 10:28:21
Autor: J.F.
J.F. 10tys szykuj
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cb9d4ac3-6677-424d-b010-e5bf1e913c06@googlegroups.com...
https://www.partiakorwin.pl/robert-grzechnik-wladza-sie-ulatnia-ale-dlug-zostaje/
Wrocław jak Detroit;)

No ba, "Wroclaw swoj widze ogromny", a to kosztuje.
Zachcialo sie Euro, ESK, Expo ... dobrze ze nie przyznali, metro.

Przy czym
-dzieki Euro mamy obwodnice, czy warto bylo wydac miliard na nowy stadion ? Hm ...

-myslisz, ze innych miastach lepiej ? Tez jest spory dlug.
-ile dodatkowych tys mam ja i Ty z powodu dlugu panstwowego ?

-najgorsze, ze nie wiadomo jaki dokladnie, bo sie prezydent wycwanil, oficjalny dlug jest w normie, ponizej 60% przychodow, ale sa dlugi spolek miejskich, prezydent np sprzedal budynek urzedu bankowi i go zaraz wylisingowal - zadluzenia nie ma, teraz placi czynsz,  a kto wie, czy dzieki temu nie tylko zyskal gotowke, ale mozliwosc dalszego zadluzenia - wszak przychody wzrosly o kilkadziesiat mln.

-w sumie to nie wiem jak go oceniac, bo jak sie slucha urzednikow ... to nie wiem - nakrecal ich do poronionych pomyslow, czy pozwalal je snuc, ale nie pozwalal realizowac.

Politycznie to bedzie sie dzlalo, ale to za pare lat, na razie nie odchodzi.

Za to co inne mnie ciekawi - co bedzie dalej robil, bo jak ostanio patrzylem, to oszczednosci nie zgromadzil duzych.
Ciekawe na co wydal, bo pensje ma bardzo dobra ... ech te zony :-)

J.

Data: 2016-12-03 11:00:14
Autor: Kris
J.F. 10tys szykuj
W dniu środa, 30 listopada 2016 10:28:23 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
>Wrocław jak Detroit;)

No ba, "Wroclaw swoj widze ogromny", a to kosztuje.

"Jaka jest skala zadłużenia Wrocławia? KOSMICZNA. Zobrazujemy wam to na konkretnym przykładzie. Mianowicie misja "New Horizons", której celem było m.in. zbadanie Plutona, a także obiektów w pasie Kuipera (czyli odwiedzenie odległych zakątków naszego Układu Słonecznego w odległości 4-5 mld km od Ziemi, a nawet znacznie dalej), to koszt około 720 mln dolarów. Nawet przy dzisiejszym, bardzo wysokim kursie dolara, to wciąż połowa tego, na ile zadłużony jest Wrocław (6 mld zł). Owszem, Pan Dutkiewicz twierdzi, że imprezy takie jak ESK, czy World Games mają na celu promocję miasta... Zapytajcie jednak losowego mieszkańca Japonii, Rosji, Kanady, Australii czy RPA, o czym słyszeli: o Wrocławiu, czy o misji "New Horizons". Wówczas dowiecie się, jak skutecznie są to wydane pieniądze."

Data: 2016-12-03 23:31:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
J.F. 10tys szykuj

"Kris" b221bd32-2bbe-4273-83ac-f0cdc2c7f556@googlegroups.com

[...]

Zapytaj polskiego Ukraińca. ;)

  https://www.youtube.com/watch?v=9pCn0L961es

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-04 17:12:57
Autor: Alf/red/
J.F. 10tys szykuj
W dniu 03.12.2016 o 20:00, Kris pisze:
Jaka jest skala zadłużenia Wrocławia? KOSMICZNA.

Koszt satelity PW-Sat to ok. 200 tysięcy złotych. O niech to kule biją, jestem zadłużony KOSMICZNIE! Nawet nie pół, jak Wrocław!

--
Alf/red/

Data: 2016-12-04 19:22:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
J.F. 10tys szykuj

"Alf/red/" o21faa$lfm$1@node1.news.atman.pl

Koszt satelity PW-Sat to ok. 200 tysięcy złotych.
O niech to kule biją, jestem zadłużony KOSMICZNIE!
Nawet nie pół, jak Wrocław!

  https://www.youtube.com/watch?v=alMsULPikiY
  https://youtu.be/alMsULPikiY?t=1086
  widać przedmioty i ludzi z odległości kilku centymetrów

[O niech to kule biją, ja też widzę ludzi z odległości
kilku centymetrów -- mam KOSMICZNIE widzenie]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-04 19:33:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
J.F. 10tys szykuj

"Eneuel Leszek Ciszewski" o21msp$pb9$1@node2.news.atman.pl

[...]

Szukając tego filmu natknąłem się na TVTrwam -- tam też było
kosmicznie, a dokładniej -- o kosmicznej pustce, zwanej próżnią.
ZTCZ -- wg zaproszonego profesora próżnia jest pomiędzy protonem
i elektronem, nie zaś w kosmosie. :)

Profesor odpowiadał pytającemu widzowi.

-=-

IMO w każdej próżni zawsze są (albo choć -- muszą być) jakieś
siły -- ale niekoniecznie ;) jest tam energia czy materia...

Pytający zaś uważał (jak zrozumiałem) że w próżni jest materia.

   http://tv-trwam.pl/na-zywo

Gdyby rejestracyjny obowiązek miaU swe miejsce latem -- zapewne
niejedna rodzina oglądałaby TVTrwam na ławce w parku (jak kiedyś
zapowiadałem) dzięki okołorejestracyjnym bonusom (czego już nie
przewidziałem) Orange...

Za jakiś czas DVB-T (jaką znamy obecnie) zniknie z powierzchni Ziemi. :)

Data: 2016-12-05 08:01:11
Autor: vernon.l.pinkley
J.F. 10tys szykuj
użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

Pytający zaś uważał (jak zrozumiałem) że w próżni jest materia.

Co cię naszło na filozofowanie?
Próżnia to tylko mniejsze zagęszczenie pierwiastków.
hPa 10-7...10-16

W temacie zaś, Soros mówił: dług państwa to podstawa rynków finansowych.
https://youtu.be/prbHcXCGjNo?t=2m30s

Data: 2016-12-06 12:17:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
J.F. 10tys szykuj

<vernon.l.pinkley@gmail.com> ea9f587c-2fe8-49d3-85f1-a7cc93670c5a@googlegroups.com

Pytający zaś uważał (jak zrozumiałem) że w próżni jest materia.

: Co cię naszło na filozofowanie?

Kule bijące u Alf/red/a.