J.K.Mikke odszedł z UPR

Data: 2009-10-19 07:53:42
Autor: XXL
J.K.Mikke odszedł z UPR
No i co Wy na to Endriu, Dieter i sys29?
Założyciel i czołowy ideolog oraz publicysta i felietonista UPR odszedł ze
swojej partii !!!

Oficjalnie powodem jest fakt, że J.K.Mikke nie zgadzał się z decyzją
udzieleniaabsolutorium obecnemu prezesowi UPR Bolesławowi Witczakowi.

p.s. Przypomnijcie sobie słowa byłego polityka PIS i ministra w rządzie
K.Marcinkiewicza i J.Kaczyńskiego, które usłyszałem od niego osobiście miesiąc
temu na temat J.K.Mikke.

Dla przypomnienia jeszcze raz cytuję: "Miałem okazje spotkać się kilkakrotnie
z K.Mikke w dyskusjach i wywiadach radiowych i miałem wrażenie, że on po
prostu oszalał. To co mówił i to w jaki sposób mówił było dalekie od normalności".

Data: 2009-10-19 08:32:32
Autor: kc
J.K.Mikke odszedł z UPR
 XXL <duzy_slawek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Oficjalnie powodem jest fakt, że J.K.Mikke nie zgadzał się z decyzją
udzieleniaabsolutorium obecnemu prezesowi UPR Bolesławowi Witczakowi.

Wyczytałem gdzieś, że odszedł, bo niezgadzał się na "prywatyzację" pieniądza. Co za niekonsekwencja poglądów. :)

kc

Data: 2009-10-19 10:19:05
Autor: skippy
J.K.Mikke odszedł z UPR
pis z uprem czy jkm to ma tyle wspólnego co z lprem i samoobroną

Data: 2009-10-19 10:25:16
Autor: Jerzy Olszewski
J.K.Mikke odszedł z UPR
  XXL pisze:
[...]

A nie przyszło Ci do głowy, że może to "normalność" jest niepokojąco daleka od rozsądku ?

Oczywiście, że JKM jest swego rodzaju oryginałem i indywidualistą nie pasującym do żadnej organizacji, ale gdyby takich osób nie było, to byłaby prawdziwa tragedia.

Cały kłopot z demokracją na tym właśnie polega, że miernoty są w przytłaczającej większości, a ich siłą jest instynkt stadny, zachowania plemienne i źle pojęta lojalność grupowa.

.... i pozbądźcie się nadziei!

Data: 2009-10-19 15:33:23
Autor: sys29
J.K.Mikke odszedł z UPR
 XXL <duzy_slawek@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
No i co Wy na to Endriu, Dieter i sys29?
Założyciel i czołowy ideolog oraz publicysta i felietonista UPR odszedł ze
swojej partii !!!

Niewątpliwie JKM potrafi bardzo barwnie wyrażać swoje poglądy ( "konserwatyzm
indywidualistyczny" -  jakoś tak to się chyba nazywa ). Zawsze ceniłem go
za felietony dotyczące podatków. Bardzo trafnie odsłaniał mechanizmy
wspłóczesnego niewolnictwa ekonomicznego. Jednak wiele jego wypowiedzi
w kwestiach historycznych bardzo mi się nie podobało i dlatego JKM raczej
nie wzbudza mojej sympatii. Jego przynależność do UPR jest mi ph=7.

pozdr.

sys29

Data: 2009-10-19 20:12:23
Autor: Ireneusz Wik
J.K.Mikke odszedł z UPR

[...]

no fakt, czy "normalny" polityk powiedziałby że do rządu pchają się politycy jak świnie do koryta

posłuchaj trochę mediów, ile te świnie kradną... afera za aferą..

pozdr
IWSP

P.S.
Schudnij, otyłość źle wpływa na procesy myślowe...

Data: 2009-10-20 00:18:02
Autor: skippy
J.K.Mikke odszedł z UPR

Użytkownik "Ireneusz Wik"

no fakt, czy "normalny" polityk powiedziałby że do rządu pchają się politycy
jak świnie do koryta

To już nie wiem z Twej wypowiedzi czy JKM jest normalnym czy nienormalnym i czy się pchał czy nie.
Co do #2 IMO sie pchał. Wnioski pozostawiam jemu samemu.
Jak wykręcisz że się pchał w innym celu niz wszyscy inni, jako Don Kiszkot, to nie zrozumiem.
W każdym razie jest tu poważny problem logiczny i uprzedzam, że nie mój.

Data: 2009-10-20 07:16:53
Autor: Endriu
J.K.Mikke odszedł z UPR
[...]

Życzę Polsce aby idee wolnorynkowe w Polsce zamiast Korwina głosił np.
jakiś polski odpowiednik czeskiego prezydenta Vaclava Klausa
(walczącegu już tylko w pojedynkę o niepodpisanie traktatu
"lesbońskiego" - ku pokrzepieniu serc resztek polskich "eurosceptyków"
- i poparciu czeskiego społeczeństwa).

Daj Boże aby taki jak najszybciej się urodził ......

Endriu

Data: 2009-10-20 16:20:58
Autor: Jerzy Olszewski
J.K.Mikke odszedł z UPR
Endriu pisze:

Daj Boże aby taki jak najszybciej się urodził ......

i do tego nie mlaskał !

Data: 2009-10-20 16:24:47
Autor: skippy
J.K.Mikke odszedł z UPR

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:hbkhjv$9us$1nemesis.news.neostrada.pl...
Endriu pisze:

Daj Boże aby taki jak najszybciej się urodził ......

i do tego nie mlaskał !

ani nie był rudym przygłupem i ojcem chrzestnym

Data: 2009-10-20 16:24:16
Autor: skippy
J.K.Mikke odszedł z UPR

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:a6cab5ea-e27a-431a-b801-1abad59d451eo36g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

========

On nie walczy o niepodpisanie traktatu; skąd ten pomysł.
Nie musi walczyć, przeciez wystarczy że nie podpisze.

Data: 2009-10-21 07:12:50
Autor: XXL
J.K.Mikke odszedł z UPR
Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> napisał(a):
Daj Boże aby taki jak najszybciej się urodził

Jeszcze się taki nie urodził, żeby wszystkim dogodził - to po pierwsze.

A po drugie - jeśli wolisz dyktaturę od demokracji to masz problem bo
cywilizowane kraje wybrały systemy demokratyczne.
Program lansowany przez UPR (XIX-wieczny) kapitalizm jest możliwy tylko w
warunkach dyktatury.

--

J.K.Mikke odszedł z UPR