J.K.Mikke odszedł z UPR

Data: 2009-10-19 10:25:16
Autor: Jerzy Olszewski
J.K.Mikke odszedł z UPR
  XXL pisze:
p.s. Przypomnijcie sobie słowa byłego polityka PIS i ministra w rządzie
K.Marcinkiewicza i J.Kaczyńskiego, które usłyszałem od niego osobiście miesiąc
temu na temat J.K.Mikke.

Dla przypomnienia jeszcze raz cytuję: "Miałem okazje spotkać się kilkakrotnie
z K.Mikke w dyskusjach i wywiadach radiowych i miałem wrażenie, że on po
prostu oszalał. To co mówił i to w jaki sposób mówił było dalekie od normalności".

A nie przyszło Ci do głowy, że może to "normalność" jest niepokojąco daleka od rozsądku ?

Oczywiście, że JKM jest swego rodzaju oryginałem i indywidualistą nie pasującym do żadnej organizacji, ale gdyby takich osób nie było, to byłaby prawdziwa tragedia.

Cały kłopot z demokracją na tym właśnie polega, że miernoty są w przytłaczającej większości, a ich siłą jest instynkt stadny, zachowania plemienne i źle pojęta lojalność grupowa.

.... i pozbądźcie się nadziei!

J.K.Mikke odszedł z UPR