J.K.Mikke odszedł z UPR

Data: 2009-10-19 20:12:23
Autor: Ireneusz Wik
J.K.Mikke odszedł z UPR

p.s. Przypomnijcie sobie słowa byłego polityka PIS i ministra w rządzie
K.Marcinkiewicza i J.Kaczyńskiego, które usłyszałem od niego osobiście
miesiąc
temu na temat J.K.Mikke.

Dla przypomnienia jeszcze raz cytuję: "Miałem okazje spotkać się
kilkakrotnie
z K.Mikke w dyskusjach i wywiadach radiowych i miałem wrażenie, że on po
prostu oszalał. To co mówił i to w jaki sposób mówił było dalekie od
normalnośc

no fakt, czy "normalny" polityk powiedziałby że do rządu pchają się politycy jak świnie do koryta

posłuchaj trochę mediów, ile te świnie kradną... afera za aferą..

pozdr
IWSP

P.S.
Schudnij, otyłość źle wpływa na procesy myślowe...

Data: 2009-10-20 00:18:02
Autor: skippy
J.K.Mikke odszedł z UPR

Użytkownik "Ireneusz Wik"

no fakt, czy "normalny" polityk powiedziałby że do rządu pchają się politycy
jak świnie do koryta

To już nie wiem z Twej wypowiedzi czy JKM jest normalnym czy nienormalnym i czy się pchał czy nie.
Co do #2 IMO sie pchał. Wnioski pozostawiam jemu samemu.
Jak wykręcisz że się pchał w innym celu niz wszyscy inni, jako Don Kiszkot, to nie zrozumiem.
W każdym razie jest tu poważny problem logiczny i uprzedzam, że nie mój.

J.K.Mikke odszedł z UPR