J.K.Mikke - totalna porażka

Data: 2010-06-21 09:02:20
Autor: XXL
J.K.Mikke - totalna porażka
Stało się tak jak pisałem w ubiegłym tygodniu.
Reprezentujący skrajnie liberalny program polityczno-gospodarczy J.K.Mikke po
raz kolejny poniósł druzgocącą porażkę w wyborach.
Wprawdzie wielu zaraz napisze, że wynik który uzyskał JKM czyli ok. 2,5% to
spory sukces bo zajął czwarte miejsce ale...... gdzie tam do wygranej ???

Zatem wniosek jest taki, że na żadne rewolucyjne zmiany nie ma co liczyć bo po
prostu nie ma na nie społecznego przyzwolenia.

Data: 2010-06-21 11:02:56
Autor:
J.K.Mikke - totalna porażka
XXL <duzy_slawek.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Stało się tak jak pisałem w ubiegłym tygodniu.
Reprezentujący skrajnie liberalny program polityczno-gospodarczy J.K.Mikke po
raz kolejny poniósł druzgocącą porażkę w wyborach.

Pawlak w tych wyborach też poniósł niby porażkę. Ale IMHO nie dlatego, że ma
niskie poparcie (bo NIE MA). Tylko głównie dlatego, że :

- bezmyślne automaty wybierały wyłącznie między 2 kandydatami (wg wyuczonej
zasady: na innych nie ma sensu głosować),

- połowa nieodpowiedzialnych Polaków nie poszła do urn. Obstawiam powód:
"Będzie druga tura i tam mój głos będzie się liczył/decydujący i tam dopiero
pójdę". Taki schemat, który działa przy konającym człowieku na ulicy 'eee. nie
pomogę, pewnie ktoś inny zaraz to zrobi za mnie'.

Problem w tym , że Ci drudzy  znowu zastaną wybór między dżumą i cholerą.
(i część z Nich nie pójdzie na II turę - "bo co to za wybór").

Czekam, aż wygra PO i zacznie się żreć sama ze sobą (bo z kimś trzeba się
żreć). Z takimi 'indywidualistami' jak Nowak czy Schetyna długo czekać nie
trzeba będzie. --

Data: 2010-06-21 14:47:19
Autor: SlawcioD
J.K.Mikke - totalna porażka
newsroomy@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
[...]

niesiolowski

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-22 19:47:54
Autor: Paweł
J.K.Mikke - totalna poraĹźka
- połowa nieodpowiedzialnych Polaków nie poszła do urn.

pierwsza rzecza jaka powinno sie w polsce zrobic, to kara finansowa
za brak uczestnictwa w wyborach. polowa nie pojdzie, a potem pierdola
na lewo i prawo jak to im zle wladza robi. kara powinna byc taka,
aby sie przynajmniej zwrocil koszt drukowania i obslugi komisji wyborczych.

Czekam, aż wygra PO i zacznie się żreć sama ze sobą (bo z kimś trzeba się
żreć). Z takimi 'indywidualistami' jak Nowak czy Schetyna długo czekać nie
trzeba będzie.

jest jeszcze taka opcja, ze wygra jarek i powie platfusom - sprawdzam!
wyjdzie z inicjatywa ustawodawcza kilku reform, ktore platforma tak bardzo
chciala, ale nie robila bo leszek i tak by zavetowal i teraz :

- pojda za ciosem jarka, zaczna niepopularne spolecznie reformy
  i przegraja wybory parlamentarne.
- zaczna krecic, ludzie zobacza ze za czasow leszka walili scieme,
  migali sie i tez przegraja.wybory.

alternatywie wygra kormoran i wobec braku veta tez nie zaczna nic robic,
to ich ludzie wymienia przy nastepnych wyborach.

wydaje sie, ze kazde rozwiazanie jest dla platformy zle :>

a co do samego korwina, to w gosporadnej gminie zabiezow w powiecie
krakowskim dostal 4.81%:

http://prezydent2010.pkw.gov.pl/PZT/PL/WYN/W2827/120600.htm

Data: 2010-06-22 19:56:41
Autor: skippy
J.K.Mikke - totalna poraĹźka

Użytkownik "Paweł" <root@127.0.0.1> napisał w wiadomości news:hvqt0g$tuo$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

Skąd nadajecie; z któregoś sztabu wyborczego???
A dlaczego k. mac mam mieć tego typu przymus???
I cio, może jeszcze panu władzy mam pokazywać, co skreśliłem???

Ja p......

PS

To typowa partyjniacka argumentacja:

Głosowałeś obywatelu - zamknij mordę, twoja wina
Nie głosowałeś obywatelu - zamknij mordę, nie brałeś udziału w demokracji

Co za szit.

Data: 2010-06-23 03:27:04
Autor: sorden
J.K.Mikke - totalna porażka
skippy wrote:

[...]

To jeden z pomyslow na demokracje. W Szwajcarii np. faktycznie sa kary.

--
in

Data: 2010-06-23 08:47:36
Autor: eost
J.K.Mikke - totalna poraĹźka
[...]

Bzdura, medialny slogan.

Czy dla osĂłb opoznionych umyslowo kara tez by obowiazywala?

Czym mniej osob uczestniczy w wyborach, tym maja one wiekszy sens. Albo inaczej - tym wieksza wartosc merytoryczna maja glosy. Do wyborow maja isc ludzie ktorym zalezy, ktorzy maja minimalna wiedze, swiadomosc (skoro juz musimy powierzac kwestie kierowania panstwem tlumowi).

Teraz taka moda.. hiphoki w telewizji reklamujacy wybory jako "spoko rzecz" (wyskocz z namiotu w przerwie miedzy komncertami, skresl kwadracik, wrzuc w te szparke, ale nie w poprzek, tylko rownolegle).

--
eost.

Data: 2010-06-21 11:06:10
Autor: nazgul
J.K.Mikke - totalna porażka

Zatem wniosek jest taki, że na żadne rewolucyjne zmiany nie ma co liczyć bo po
prostu nie ma na nie społecznego przyzwolenia.

czyli system najpierw sam musi się zawalić.

cóz... będzie bolało bardziej.

Data: 2010-06-21 12:24:35
Autor: Jan Werbiński
J.K.Mikke - totalna porażka
Użytkownik "nazgul" <xpm@wp.pl> napisał w wiadomoœci news:4c1f2b89$0$2587$65785112news.neostrada.pl...

Zatem wniosek jest taki, że na żadne rewolucyjne zmiany nie ma co liczyć bo po
prostu nie ma na nie społecznego przyzwolenia.

czyli system najpierw sam musi się zawalić.

cóz... będzie bolało bardziej.

Oby jak najszybciej.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-21 11:09:39
Autor: skippy
J.K.Mikke - totalna porażka
Totalna porażka???
Raczysz żartować.
Wyprzedził Olechowskiego, Lepnera i robota.

Data: 2010-06-21 10:27:00
Autor: XXL
J.K.Mikke - totalna porażka
skippy <atunic@nie.ma> napisał(a): Totalna porażka???
Raczysz żartować.
Wyprzedził Olechowskiego...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Fatalny wynik A.Olechowskiego jest dla mnie największym zaskoczeniem.
To był jeden z dwóch sensownych kandydatów w tych wyborach.
Drugi to oczywiście B.Komorowski.
J.K.Mikke nie traktowałem jako poważnego kandydata bo jego program jako całość
jest czystą mrzonką (choć niektóre postulaty są sensowne i słuszne).

Dobrze, że JKM wyprzedził Leppera, Pawlaka czy M.Jurka ale powtarzam jeszcze
raz - jego kolejna totalna porażka w wyborach oznacza, że współczesne
społeczeństwa odrzuciły definitywnie monarchię i dyktaturę na rzecz demokracji.

Data: 2010-06-21 12:59:44
Autor: totus
J.K.Mikke - totalna porażka
 XXL wrote:

[...]

Słabością programu UPR nie są cele tylko droga dojścia. Nic nie mówią jak to zrobić by deficyt był zerowy. Polska się zadłuża, bo tego chce większość głosujących Polaków. Jak oczekiwania są takie by obniżać podatki i z drugiej strony by państwo za wszystko płaciło to innego rozwiązania nie ma jak dług. Jednocześnie by dług był droższy większość nie chce euro ba wtedy obligacje by były niżej oprocentowane. Jak spowodować by ludzie brali odpowiedzialność za własne poczynania i nie spodziewali się od państwa, że wyciągnie ich za uszy z każdego gówna. Każdy powinien dbać o swoją emeryturę. To mi się podoba. Ale nie słyszałem czy od przyszłego piątku państwo przestanie płacić mojemu ojcu emeryturę, czy mój wuj, który za dwa lata ma 65 lat też ma zadbać o własną emeryturę, a co z pieniędzmi, które wpłacał do ZUS? Te braki w programie powodują, że ludzie pukają się w głowę jak słyszą o programie UPR. Oczywiście członkowie UPR znają te braki ale z jakichś powodów ich nie uzupełniają. Mój postulat jest taki. Zróbmy sobie wycieczkę na księżyc. Czy po drabinie, czy po linie, czy wystarczy podskoczyć lub wejść na dach to niech każdy sam rozwiąże. Elektorat UPR to ludzie, którzy chcą coś zamanifestować, pokazać, że są przeciw, że mają w dupie, że są awangarda. Jakby wyborcę UPR zapytać jak to zrobić by każdy leczył się sam i sam odpowiadał za swoje zdrowie to w odpowiedzi banie puszcza nosem. Skąd ludzie mają wziąć od poniedziałku pieniądze na możliwą operacje wyrostka? Wszyscy powinni być mądrzy, bogaci, piękni i zdrowi. totus na prezydenta.

Data: 2010-06-21 13:08:11
Autor: CeSaR
J.K.Mikke - totalna porażka
Polska się zadłuża, bo tego chce większość
głosujących Polaków. Jak oczekiwania są takie by obniżać podatki i z drugiej
strony by państwo za wszystko płaciło to innego rozwiązania nie ma jak dług.

Większość Polaków nie ma pojęcia, jak narasta dług i nie ma pojęcia, ile to będzie bolało jak ten dług się wysypie. A rządzący nie za bardzo spieszą się z tłumaczeniem.

[...]

Też temat jest wałkowany od lat. Nie można wpuścić na rynek normalnych komercyjnych ubezpieczalni? Za pieniądze, jak OC i AC?

Data: 2010-06-21 16:20:46
Autor: totus
J.K.Mikke - totalna porażka
CeSaR wrote:

[...]

No to dlaczego UPR nie zajmie się akcją informacyjną o zadłużeniu. Dlaczego nie mobilizuje wolontariatu by to propagował od drzwi do drzwi. Dlaczego nie zleca badań socjologicznych w tej sprawie by się dowiedzieć czy Twoja teza to prawda czy Ty chcesz by była prawda?

[...]

To dlaczego UPR zamiast wciskać pierdy nie skoncentruje się na tym by przepchnąć choćby to. Dlaczego nie zmobilizują ludzi wokół idei "wolne ubezpieczenia zdrowotne". Widać nie o to chodzi. Wystarczy przepis, że składka emerytalna i zdrowotna nie jest przymusowa. Kto chce to płaci kto nie to nie. Konkurencja zaraz by spowodowała, że na rynku pojawiłoby się dziesiątki propozycji.

Data: 2010-06-21 16:31:20
Autor: sorden
J.K.Mikke - totalna porażka
totus wrote:

CeSaR wrote:

[...]

To wszystko jest w kolko walkowane przez UPR i JKM. Tylko co z tego, skoro rezimowe telewizje pokazuja to pod przymusem raz na 4 lata ?

--
in

Data: 2010-06-21 16:51:56
Autor: totus
J.K.Mikke - totalna porażka
sorden wrote:

totus wrote:

CeSaR wrote:

[...]

Do mnie żaden woluntariusz nie przyszedł z informacją, że się zadłużam ponad miarę. Przed domem nie ma też reżimowych bojówek telewizyjnych, które by zabroniły takiej akcji. Nie dostałem ulotki na ulicy nie widziałem plakatu.  Nic. Tylko biadolenie, że barany są wokoło. To jest właśnie folklor. 2-3% to jest folklor.

Data: 2010-06-21 16:57:03
Autor: sorden
J.K.Mikke - totalna porażka
totus wrote:

[...]

Folklor to bedzie, jak sie obudzimy z reka w nocniku, jak Grecy. Wtedy bedzie folklor tance uliczne, spiewy, krzyk placz, ciepla grochowka dla demonstrantow, tam-tamy - wszystko bedzie.

--
in

Data: 2010-06-21 16:58:14
Autor: skippy
J.K.Mikke - totalna porażka

Użytkownik "totus"

Nic. Tylko biadolenie, że barany są wokoło. To jest właśnie folklor. 2-3% to
jest folklor.

No widzisz PSL z definicji jest folklorem, teraz już do kwadratu:)))

Data: 2010-06-21 17:11:57
Autor: totus
J.K.Mikke - totalna porażka
skippy wrote:

Użytkownik "totus"

Nic. Tylko biadolenie, że barany są wokoło. To jest właśnie folklor. 2-3%
jest folklor.

No widzisz PSL z definicji jest folklorem, teraz już do kwadratu:)))

Czy mógłbyś przypomnieć wyniki PSL i UPR w ostatnich wyborach samorządowych albo do sejmu?

Data: 2010-06-21 17:13:12
Autor: skippy
J.K.Mikke - totalna porażka

Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvnvft$he3$1inews.gazeta.pl...
skippy wrote:

Użytkownik "totus"

[...]

Ale po co?

Data: 2010-06-21 17:15:35
Autor: skippy
J.K.Mikke - totalna porażka
Zresztą nie jestem maniakiem UPR ani JKM.
Ja tylko bym chciał, żeby go przestano blokować w mediach.
Z góry uprzedzam pytanie: nie, nie bede chodził po ludziach, organizował bojówek, lepił plakatów itp.

Wybrałem swój dobrobyt, jak mi kazał Olechowski.

Data: 2010-06-21 18:21:50
Autor: x
J.K.Mikke - totalna porażka

[...]

Taaak... 2-3% społeczeństwa myślącego to jest folklor, pogratulować trzeźwości umysłu.

Data: 2010-06-21 20:49:48
Autor: totus
J.K.Mikke - totalna porażka

[...]

Dziękuję za uznanie. Ukłoniłem się trzy razy. Odśwież sobie co znaczy słowo folklor. Jak znajdziesz chwilkę czasu.

Data: 2010-06-21 22:00:04
Autor: CeSaR
J.K.Mikke - totalna porażka
To dlaczego UPR zamiast wciskać pierdy nie skoncentruje się na tym by
przepchnąć choćby to.

Poważnie nie znasz odpowiedzi na tak postawione pytanie? Czy tylko udajesz?

Data: 2010-06-21 22:43:26
Autor: totus
J.K.Mikke - totalna porażka
CeSaR wrote:

To dlaczego UPR zamiast wciskać pierdy nie skoncentruje się na tym by
przepchnąć choćby to.

Poważnie nie znasz odpowiedzi na tak postawione pytanie? Czy tylko
udajesz?

Poważnie, nie znam. Nie udaję.

Data: 2010-06-22 08:40:37
Autor: CeSaR
J.K.Mikke - totalna porażka
Poważnie nie znasz odpowiedzi na tak postawione pytanie? Czy tylko
udajesz?

Poważnie, nie znam. Nie udaję.

Bo nie ma w swoim ręku mediów innych, niż felietony w Internecie. Więc albo pozostanie przy tym co ma i będzie drążył albo przyjmie taktykę Samoobrony i będzie blokował drogi, wysypywał ziarno, blokował urzędy itd. Ale do tego drugiego raczej skłonny nie będzie. I koło się zamyka. Nie pozyska dla swojej idei ani wyborców ani wolontariuszy jeśli idei tej nie będzie propagował. A cokolwiek w obecnej sytuacji by nie zrobił to i tak zostanie zagłuszone w TVP/TVN przez PO/PiS/SLD.

Data: 2010-06-22 08:48:43
Autor: totus
J.K.Mikke - totalna porażka
CeSaR wrote:

[...]

Czyli winni ONI. No cóż. Niech założy jakąś telewizje jak to warunek konieczny. Ale myślę, że nic z tego nie będzie skoro jest w błędnym kole.

Data: 2010-06-22 00:13:45
Autor: Endriu
J.K.Mikke - totalna porażka
Niech założy jakąś telewizje

Aby założyć swoją telewizję trzeba mieć koncesję od KRRiTV .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-22 09:12:42
Autor: CeSaR
J.K.Mikke - totalna porażka
Czyli winni ONI. No cóż. Niech założy jakąś telewizje jak to warunek
konieczny. Ale myślę, że nic z tego nie będzie skoro jest w błędnym kole.

Nie. Nie są winni jacyś mityczni ONI. Karty są rozdane. Media ma ten, kto ma. I już. I teraz albo będziesz robił goowno na ulicach tylko po to, żeby cie te media pokazały albo będziesz drążył z uporem maniaka przy pomocy tego, co masz. Na rzeczywistość można się obrazić tylko że to niczego nie zmieni.
Ile ludzi przeczyta to, co tu napiszesz? Kilkaset? A na PO/PiS głosowało kilkanaście milionów.... Skala dotarcia do publiki pomijalnie mała.

Data: 2010-06-22 10:05:10
Autor: totus
J.K.Mikke - totalna porażka
CeSaR wrote:

[...]

Znane są przypadki w Polsce, że jak się mocno chce to można. Przychodzi mi do głowy np Andrzej Lepper, który od gumiaków i beretki został w-ce premierem i miał możliwość choćby częściowo wprowadzać własne pomysły. Drugim jest Andrzej Olechowski, który też potrafił zgromadzić ok 15% elektoratu i potem zrobić z tego partię. Moim zdaniem, żeby coś zmienić bardzo, to najpierw trzeba zmienić troszeczkę tak by nie stracić kontaktu z wyborcami. JKM to jedno z najbardziej rozpoznawalnych nazwisk w polskiej polityce. Ja nie znam nikogo kto aktywnie głosuje by nie miał zdania na temat tego co mówi JKM. Moim zdaniem jego poparcie bierze się z tego co mówi, a nie z tego, że nikt go nie słyszy. Co do mojego oddziaływania, jest takie jakie chcę. Nie zajmuję się czynnie polityką i nie mam ambicji przekonywać kogokolwiek do moich pomysłów na życie. Ale gdybym chciał to wiedziałbym co miałbym robić. Na początek zostałbym radnym. Do tego nie potrzebna jest telewizja tylko trzeba iść do każdego w gminie i z nim porozmawiać. JKM to pierwszoligowy polski brydżysta, nie wierze w to by nie umiał logicznie myśleć, nie znał rachunku prawdopodobieństwa i nie umiał blefować. Opowiada o tym jak powinno być, nic nie mówiąc o tym jak to zrobić. Co do długu publicznego, każdy może sobie na bieżąco śledzić jego postępy na stronie min-finu. UPR nie postarał się o wyświetlacz na pałacu kultury, który by odliczał dług, tak jak to zrobili Amerykanie w NY. Wszystko się zamyka w gadaniu i czekaniu, że ktoś to zrobi, bo powinno być zrobione i się należy.

Data: 2010-06-22 08:20:53
Autor: XXL
J.K.Mikke - totalna porażka
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a): JKM to pierwszoligowy polski brydżysta, nie wierze w to by nie umiał logicznie
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Powtarzam po raz kolejny - J.K.Mikke nie jest politykiem a UPR nie jest partią
polityczną.
To grupka publicystów i felietonistów.
Wychwalanie zalet XIX-wiecznego kapitalizmu w XXI wieku, w oderwaniu od
realiów społeczno-politycznych to propagowanie fikcji i mrzonek.
Zachwalanie zalet monarchii, która doprowadziła w historii do wielu krwawych
rewolucji to kompletny absurd!!!
Polityk MUSI brać pod uwagę realia społeczne. JKM woli bujać w obłokach,
zawsze znajdzie grupkę fanów, którzy chcieliby płacić niskie podatki i
doświadczać "prawdziwej wolności gospodarczej".

Data: 2010-06-22 14:15:26
Autor: skippy
J.K.Mikke - totalna porażka

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hvprp5$c$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak, to absurd.
Ale oprócz tego misiu mówi wiele prawd które szczypią w d.... cały układ.

To Twoje wyciąganie monarchii to jest to samo co wyciaganie przez pis jakichs tam errorów komorowskiego.
A mnie z tego wszystkiego czepialskiego bardziej grzeje, że jarkacz mówi "wziąść" a nie "wziąć".
Bo komorowskiemu ktos powiedział że palnął i ma sie poprawić, a temu mówią a on swoje:)))

Pozdrawiam

Data: 2010-06-23 00:11:42
Autor: Jan Werbiński
J.K.Mikke - totalna porażka
Użytkownik "skippy" <atunic@nie.ma> napisał w wiadomości news:hvq9gv$fql$1news.onet.pl...

To Twoje wyciąganie monarchii to jest to samo co wyciaganie przez pis jakichs tam errorów komorowskiego.

Monarchia jest w Anglii, Holandii... Jakoś nie widzę, żeby mieli gorzej niż w Polsce.

Data: 2010-06-23 00:17:18
Autor: Jan Werbiński
J.K.Mikke - totalna porażka
Zerknąłem do Wikipedii i okazuje się, że monarchię mają też takie nieucywilizowane zapiździewa jak:
Australia
Belgia
Dania
Hiszpania
Japonia
Kanada
Luksemburg
Monako
Norwegia
Szwecja
Watykan

Jak widać monarchia to zacofanie. ;)

Data: 2010-06-23 01:21:57
Autor: Maciej Bojko
J.K.Mikke - totalna porażka
On Wed, 23 Jun 2010 00:17:18 +0200, Jan Werbiński
<jan@traalala.bez.mai.la> wrote:

[...]

Wiesz... jeżeli po tę wiedzę musiałeś sięgać do Wikipedii, to to
naprawdę jest strasznie smutne.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-06-23 06:37:21
Autor: Jan Werbiński
J.K.Mikke - totalna porażka
Użytkownik "Maciej Bojko" <maciej.bojko@gmail.com> napisał w wiadomości news:lbh226du08cs5vlq7s2nb075h58nua7l5q4ax.com...
[...]

Wolałem się upewnić, ale to rzeczywiście smutne. Jestem taaaki mały przy
Tobie.

W większości tych krajów byłem, ale może poza UK, Watykanem i Holandią nie widać, że są to monarchie. Kto był np w Tajlandii wie, że tam przeciwnie - nie sposób tego nie zauważyć.

Data: 2010-06-23 08:37:13
Autor: SlawcioD
J.K.Mikke - totalna porażka
Jan Werbiński pisze:
[...]

Arabia Saudyjska tez jest zacofana? ;)
Kuweit...

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-23 08:41:16
Autor: skippy
J.K.Mikke - totalna porażka

Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvsa2q$p19$1news.onet.pl...
Jan Werbiński pisze:
[...]

Korea Płn jest zacofana.
Co prawda nie ma króla, tylko dyktatora, ale jaka różnica?

Data: 2010-06-23 00:40:13
Autor: skippy
J.K.Mikke - totalna porażka

Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości news:4c213523$0$2589$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tam nie ma monarchii tylko jest ozdoba, jajcarzu:)

Data: 2010-06-23 00:46:01
Autor: Jan Werbiński
J.K.Mikke - totalna porażka
Użytkownik "skippy" <atunic@nie.ma> napisał w wiadomości news:hvre4e$5ba$1news.onet.pl...

[...]

I właśnie o takie coś chodzi. Ja bym wolał króla, niż tracić pieniądze na wybory jakiegoś pajaca.

Data: 2010-06-23 08:45:07
Autor: totus
J.K.Mikke - totalna porażka
Jan Werbiński wrote:

[...]

Teraz pojechałeś. No nie mogę.

Data: 2010-06-22 18:13:54
Autor: sorden
J.K.Mikke - totalna porażka
 XXL wrote:

grupkę fanów, którzy chcieliby płacić niskie podatki i
doświadczać "prawdziwej wolności gospodarczej".

Jak oni "śmią" ;D

--
in

Data: 2010-06-22 14:11:25
Autor: skippy
J.K.Mikke - totalna porażka

Użytkownik "totus"

Wszystko się zamyka w gadaniu i czekaniu, że ktoś to zrobi, bo powinno być
zrobione i się należy.

O widzisz, na pewno częściowo tak jest.
Może tez do sprawy dochodzic zbytnia szczerość rozwalająca wszelkie gupy skupione wokół idei.
Vide zwolennicy JKM w chwilach wolych wspierające partie skrajnie socjalistyczne.
Płynny elektorat, do którego emocjonalnie wpadłem.

Jesli tak, to mamy do czynienia z ciekawą, ale ślepą gałęzią ewolucji.
Bardzo możliwe.

PS
Kłamać się nie opłaca.
Gdybym nie głosował na JKM, to naganiając na niego ryzykuję że przekonam do głosowania co najmniej 2 osoby.
Co mnie samego by "zneutralizowało".
W ten sposób działałbym chyba mocno bezsensownie (co do zamiaru, a nie obiektywnie).

Data: 2010-06-22 09:02:00
Autor: skippy
J.K.Mikke - totalna porażka

Użytkownik "CeSaR"

Sory, miałem się zamknąć, ale dorzucę ostatnie uwagi:

A cokolwiek w obecnej sytuacji by nie zrobił to i tak zostanie zagłuszone w TVP/TVN przez PO/PiS/SLD.

Zapomniałeś o Polskim Stronnictwie Folklorystycznym.

Druga sprawa, ze tez dopiero na to wpadłem:
Wcale nie idzie o przeciwwagę dla PO w wykonaniu PIS.
Idzie o szybki powrót do władzy.
W obecnej sytuacji, obiektywnie, Robot nie ma wyjścia.
Trudno, żeby jarkacz tego nie wykorzystał.
Więc po wygranej jarkacza następuje utworzenie PPS2 w składzie PIS LSD PSF
Wystarczy tylko, że ich przeprosi za "struktury przestępcze"
No i mamy szybkie odkręcanie IVRP zmontowanej przez PO za pomocą ustawy o IPN.

Jakoś nawet trochę za tym jestem.
W sumie mało mnie obchodzi kto miał kochankę, chlał wódę, pieścił gruszkę pod kocem itp sprawy.
Ale zdaję sobie sprawę, że dla większości misiów to zajebista atrakcja.

Z drugiej strony może się skończą wejścia typu Kurtyka-Przewoźnik, czy naukowe prace na podstawie zeznań anonimowych, czy wręcz nieistniejących świadków.

No sam nie wiem co lepsze.
Tak to z grubsza widzę.

Data: 2010-06-22 00:24:59
Autor: Endriu
J.K.Mikke - totalna porażka
Jakoś nawet trochę za tym jestem.

A ja jakoś za tym nie jestem, i chciałbym napluć paru sąsiadom-
towarzyszom prosto w twarz (albo dać w gębę jak kto woli) którzy
podpierdalali w latach 80-tych mojego ojca.

I chciałbym poznać te brakujące nazwiska na listach WSI.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-22 13:31:24
Autor: skippy
J.K.Mikke - totalna porażka

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:b79b77c5-f2e2-463b-a624-59929f8762a1z8g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

========

Ja Cie rozumiem, ale nie do końca o tym pisałem.
Dla mnie ujawnienie wrazliwych danych jest skndalem, bowiem nikt nie mówi o udokumentowanej liście agentury, lecz o wszystkim.
Czyli sprawach dotyczacych takze nie-agentury i nie majacych z tak pojeta sprawiedliwoscia zwiazku.
Dla mnie takie podejście to sk...stwo.
Ale chyba nie ma złotego środka więc będzie wiadomo [1] wszystko, a nie tylko kwity na przeciwników wyciagniete wybiórczo z piwnicy prezesa.

Pozdrawiam

[1] "powiedzmy"

Data: 2010-06-24 10:57:34
Autor: Erion Kuka
J.K.Mikke - totalna porażka
On 22/06/2010 12:31, skippy wrote:

[...]

Polecam film "Życie na podsłuchu" - kawał dobrego kina.

Data: 2010-06-21 15:23:36
Autor: nazgul
J.K.Mikke - totalna porażka
Ale nie słyszałem czy od przyszłego piątku państwo przestanie płacić
mojemu ojcu emeryturę, czy mój wuj, który za dwa lata ma 65 lat też ma
zadbać o własną emeryturę, a co z pieniędzmi, które wpłacał do ZUS?

słabo słuchasz
"umowy musza być przestrzegane"
czyli wujo jak był młody umawiał się z ZUSem ze ten wypłaci emeryturę i choćby się waliło
to ma wypłacić tako rzecze JKM

Wszyscy powinni być mądrzy, bogaci, piękni i zdrowi. totus na prezydenta.

przeciez prezydent nic do tego nie ma
chodzi o głoszenie"dobrej nowiny" i odmulanie społeczeństwa.

Data: 2010-06-21 15:43:46
Autor: marfi
J.K.Mikke - totalna porażka
Użytkownik "nazgul" <xpm@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c1f67e0$0$17102$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

"umowy musza być przestrzegane"
czyli wujo jak był młody umawiał się z ZUSem ze ten wypłaci emeryturę i choćby się waliło

  A co rzecze JKM na temat tego skąd ZUS ma pozyskać pieniądze na wypłaty emerytur?

--
marfi

Data: 2010-06-21 15:46:52
Autor: sorden
J.K.Mikke - totalna porażka
 wrote:

> [...]

choćby się waliło
to ma wypłacić tako rzecze JKM

  A co rzecze JKM na temat tego skąd ZUS ma pozyskać pieniądze na wypłaty

JKM apeluje o przekazywanie na ten cel 80% srodkow z prywatyzacji.
Swego czasu podobna opinie mial DOnald ale "rozeszlo sie po kosciach". --
in

Data: 2010-06-21 16:36:13
Autor: Maciej Bojko
J.K.Mikke - totalna porażka
On Mon, 21 Jun 2010 15:46:52 +0200, sorden <sorden@spam.com> wrote:

[...]

A tak spytam z głupia frant: wiesz, ile pieniędzy wydał ZUS na same
emerytury (nawet nie licząc rent and compatible), powiedzmy w 2009? I ile wyniosły przychody z prywatyzacji w tym samym roku? --
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-06-21 16:48:07
Autor: sorden
J.K.Mikke - totalna porażka
Maciej Bojko wrote:

[...]

Tak z glupia franc, masz swiadomosc ze potrzeby zus po wprowadzeniu programu JKM zaczelyby malec ? Co do prywayzacji, naprawde sadzisz, ze to co zrobila Po to maks mozliwosci w tym zakresie ?

--
in

Data: 2010-06-21 22:24:50
Autor: Maciej Bojko
J.K.Mikke - totalna porażka
On Mon, 21 Jun 2010 16:48:07 +0200, sorden <sorden@spam.com> wrote:

[...]

Czy twoją odpowiedź mam rozumieć jako "nie, nie wiem, o jakich
pieniądzach mówimy"? Możesz się śmiało przyznać, nic ci nie grozi.

Anyway, odpowiadając na twoje pytanie będące ucieczką od odpowiedzi na
moje pytanie: nie, nie mam tej świadomości. Opisz proszę trochę
dokładniej, nie zapominając o tym, że w drodze do Korwinowego raju w
dalszym ciągu co miesiąc każdy emeryt będzie oczekiwał pieniędzy na
koncie.

Co do prywayzacji, naprawde sadzisz, ze to co zrobila Po to maks mozliwosci w tym zakresie ?

Oczywiście, że nie, to niezwykle dupowaty rząd, zresztą nie tylko w
dziedzinie prywatyzacji. W takim razie kolejne pytanie pomocnicze: czy
wiesz, ile wyniosły rekordowe przychody polskiego budżetu z
prywatyzacji? O ile poprawi ten wynik wymarzony rząd kanclerza Korwina
(względnie kanclerza korwinisty), w jaki sposób to zrobi i dlaczego mu
to się uda?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-06-22 06:47:38
Autor: sorden
J.K.Mikke - totalna porażka
Maciej Bojko wrote:

[...]

No coz pytania nieco naiwne w sytuacji, kiedy zamiast pieniedzmi z prywatyzacji (jakie by one nie byly) splacac dlug - przejadamy je, zaciagajac nowe dlugi.
Szkoda czasu na alalizy prywatyzacji poprzednich rzadow, poniewaz nikt tak naprawde sie za to nie wzial, w poprzednim (w tym pewnie rowniez) niemrawe proby konczyly sie czesto megawalkami.

Dlaczego po uwolnienu rynku ubezpieczen liczba raczek wyciagnietych do zusu bedzie malec ? Bo jak tylko ktos bedzie mogl zrezygnowac to tak wlasnie uczyni, a dodatkowo nie beda zawierane nowe umowy. Oczywiscie nalezy wyplacac swiadczenia wszystkim ktorzy maja podpisane umowy, ale jakby nie patrzec emeryt predzej czy pozniej kopie w kalendarz - smutna prawda, w tym wypadku korzystna.

Czy w tym jest cos skomplikowanego ? --
in

Data: 2010-06-22 07:21:27
Autor: sys29
J.K.Mikke - totalna porażka
sorden <sorden@spam.com> napisał(a):

[...]

Dodam jeszcze, że gigantyczne rezerwy środków leżą w redukcji biurokracji.
Wykonując jeden mały krok ku normalności można by na dzień dobry wywalić
milion niepotrzebnych urzędników ( oświata, służba zdrowia, urzędy pracy,
urzędy skarbowe, powiaty, gminy, ministerstwa ... ). Przyjmując, że średnio
urzędnik dostaje np. 2500PLN na rękę, to wypłacając mu zamiast tego nawet
1000PLN zasiłku otrzymamy 1,5 mld PLN oszczędności miesięcznie.
Zarzut MB, że po uwolnieniu rynku ubezpieczeń nie byłoby środków na emerytury jest absurdalny, bo nie bierze pod uwagę całokształtu propozycji JKM. To tak, jakby o własnościach całości wnioskować na podstawie obserwacji jednej jej części.

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-22 07:40:55
Autor: XXL
J.K.Mikke - totalna porażka
 sys29 <sys29@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): Dodam jeszcze, że gigantyczne rezerwy środków leżą w redukcji biurokracji.
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Widzę, że nie możesz dojść do siebie po klęsce JKM w niedzielnych wyborach i
niepotrzebnie bronisz przegranej sprawy.
Po pierwsze:
Jak obliczyłeś, że w Polsce mamy milion niepotrzebnych urzędników? Jeśli są to
dane z "Najwyższego Czasu" to mają one mniej więcej taką samą wiarygodność jak
absurdalna teza UPR, że Polska jest płatnikiem netto w UE !!!

Po drugie:
Skąd wiesz, że wszyscy ci urzędnicy są niepotrzebni? Na podstawie czego to
obliczyłeś i jak oszacowałeś, że zwolnienie 1 miliona rzekomo zbędnych
urzędników nie spowodowałoby żadnych problemów w funkcjonowaniu urzędów
publicznych?

Po trzecie:
Czy wiesz jak znikomą kwotą w budżecie państwa jest kwota 1,5 mld zł rocznie?

Trafiłeś jak kulą w płot z tą biurokracją. To nie są żadne systemowe rozwiązania.

Data: 2010-06-22 07:57:18
Autor: XXL
J.K.Mikke - totalna porażka
 XXL <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): Czy wiesz jak znikomą kwotą w budżecie państwa jest kwota 1,5 mld zł rocznie?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Sprostowanie: Twoje wyliczenia to 1,5 mld zł miesięcznie a nie rocznie.
W skali roku to dawałoby 18 mld zł a więc byłyby to już oszczędności znaczące.

Ale to nie zmienia faktu, że teza UPR którą powtarzasz o "wywaleniu miliona
zbędnych urzędników" jest bardzo naiwna i nie poparta żadnymi wiarygodnymi
liczbami, faktami itp.
Czy zdajesz sobie w ogóle sprawę jakie byłyby reperkusje społeczne pozbawienia
pracy miliona osób ???

Data: 2010-06-22 09:05:21
Autor: sys29
J.K.Mikke - totalna porażka
 XXL <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Czy zdajesz sobie w ogóle sprawę jakie byłyby reperkusje społeczne
pozbawienia
pracy miliona osób ???

????  No tak ... będziemy się spierać w nieskończoność. :-)
Wg Ciebie urzędnicy pracują, wg mnie pasożytują ...

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-22 11:41:21
Autor: x
J.K.Mikke - totalna porażka
  sys29 pisze:
[...]

pasozytuja bo bardzo delikatnie powiedziane

Data: 2010-06-22 12:38:31
Autor: Dieter
J.K.Mikke - totalna porażka
Wszedzie dobrze gdzie nas nie ma. Ja tam nie chcialbym robic w urzedzie pracy za 1.2k netto i uzerac sie z wkurwionymi, bezrobotnymi ludzmi. Prawdziwa kase dostaja urzedasy na wysokich stolkach, a nie ludzie, ktorzy tyraja za marne śruty rejestrujac ludzi marzacych z kolei o tych 1.2k net, ktore zarabia rejestrujaca ich pani.

D.

Data: 2010-06-22 11:44:54
Autor: x
J.K.Mikke - totalna porażka

Czy zdajesz sobie w ogóle sprawę jakie byłyby reperkusje społeczne pozbawienia
pracy miliona osób ???

byloby pieknie, darmozjady musialyby szukac pozytecznej pracy

Data: 2010-06-22 18:10:24
Autor: sorden
J.K.Mikke - totalna porażka
 XXL wrote:

Czy zdajesz sobie w ogóle sprawę jakie byłyby reperkusje społeczne
pozbawienia pracy miliona osób ???

Reperkusje w postaci wzrostu pkb gdyby owi urzednicy zaczeli w koncu wytwarzac jakies dobra. Dramat!

--
in

Data: 2010-06-23 00:10:26
Autor: Jan Werbiński
J.K.Mikke - totalna porażka
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hvpqct$o5v$1inews.gazeta.pl...
Ale to nie zmienia faktu, że teza UPR którą powtarzasz o "wywaleniu miliona
zbędnych urzędników" jest bardzo naiwna i nie poparta żadnymi wiarygodnymi
liczbami, faktami itp.

Masz fakty: milion urzędników nie dostanie wypłaty, co spowoduje oszczędności w budżecie. I tak gówno robią, albo tworzą nowe bezsensowne przepisy, żeby mieć co robić.
Taki PIT np powinien mieć format kartki pocztowej i cztery rubryki: przychód, koszty, zysk i podatek. Żadnych ulg, bo to patologia.

Czy zdajesz sobie w ogóle sprawę jakie byłyby reperkusje społeczne pozbawienia
pracy miliona osób ???

Milion osób znajdzie sobie nową pracę. Człowiek to niesamowicie żywotne i zaradne stworzenie. Trudniej go zabić niż kota, który jak wiadomo ma 7 żyć.

Data: 2010-06-23 16:20:17
Autor: SlawcioD
J.K.Mikke - totalna porażka
Jan Werbiński pisze:
[...]

Powiadasz ze ulga na rehabilitacje os niepelnosprawnych to patologia?
to ja proponuje zeby byla jeszcze jedna patologia: ulga na edukacje...

[...]

tu sie zgadzam - dali by sobie rade, urzedasy jedne czy drugie;).

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-23 17:02:47
Autor: Jan Werbiński
J.K.Mikke - totalna porażka
Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvt576$cgv$1news.onet.pl...
Jan Werbiński pisze:
[...]

Oczywiście że tak. Osoby niepełnosprawne powinny mieć finansowanie z ubezpieczeń i żadnych ulg. Na edukację też nie potrzeba ulg, bo one są zupełnie niepotrzebne i wprowadzają nierówności.

[...]

Ano

Data: 2010-06-23 18:07:39
Autor: SlawcioD
J.K.Mikke - totalna porażka
Jan Werbiński pisze:
[...]

powinny byc...
ale powiedz mi jaka nierownosc? bo nie kumam...

Data: 2010-06-23 18:12:10
Autor: Jan Werbiński
J.K.Mikke - totalna porażka
Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvtbgf$v48$1news.onet.pl...
Jan Werbiński pisze:
[...]

Wszelkie ulgi zakłócają rynek. Powodują nierówność w dystrybucji dóbr.

Data: 2010-06-23 18:46:33
Autor: skippy
J.K.Mikke - totalna porażka

Użytkownik "Jan Werbiński"

Wszelkie ulgi zakłócają rynek. Powodują nierówność w dystrybucji dóbr.

Zlikwidować wszystki podatki.
Zostawić tylko VAT albo podatek obrotowy.
Zero ulg kombinacji i machinacji.
Jest należność wymagalna i koniec.

Data: 2010-06-23 18:59:11
Autor: SlawcioD
J.K.Mikke - totalna porażka
Jan Werbiński pisze:
[...]

Czyli chcesz przez to powiedziec ze dostep do wiedzy beda mieli tylko ci
ktorych na to stac? a zeby kogos bylo stac to musi miec dostep do wiedzy:)?

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-24 00:06:25
Autor: Jan Werbiński
J.K.Mikke - totalna porażka
Jan Werbiński pisze:
[...]

To zależy jaką wiedzę masz na myśli. Jak sprecyzujesz pytanie, to otrzymasz precyzyjną odpowiedź.

Data: 2010-06-24 00:33:36
Autor: SlawcioD
J.K.Mikke - totalna porażka
Jan Werbiński pisze:
[...]

generalnie wyksztalcenie wyzsze, specjalistyczne kursy doszkalajace...
wiadomo - podstawowka jest obowiazkowa, ale tu tez koszty nauki nie sa
male. stad pomysl na odliczenie tego typu wydatkow.

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-24 01:07:46
Autor: Jan Werbiński
J.K.Mikke - totalna porażka
Jan Werbiński pisze:
[...]

Wyższe tylko płatne. Podstawowe tanie za darmo, dobre płatne.
Stypendia dla wybitnych fundowane przez niezależne fundacje i sponsorów, a nie budżet.

Data: 2010-06-24 10:50:53
Autor: SlawcioD
J.K.Mikke - totalna porażka
Jan Werbiński pisze:
[...]

nie ma edukacji za darmo - podstawowe (mimo ze darmowe) tez kosztuje
(pomoce naukowe) i stad pomysl na odliczenie.

Wyzsze tylko platne - zgoda, cala reszta tez ale:

sa 3 podstawowe typy styendiow:

1) stypendium za wyniki w nauce
2) stypendium socjalne dla st z malymi dochodami
3) stypendium specjalne dla os. niepelnosprawnych.

wszystkie sa wyplacane z budzetu i w mojej opinii jest to najlepszy
mozliwy system i ten system powinien byc extrapolowany na szkoly srednie
i podstawowe ktore tez powinny byc prywatne i platne. na bank zyskalby
stan wyksztalcenie (konkurencja pomiedzy szkolami).

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-24 11:08:17
Autor: Jan Werbiński
J.K.Mikke - totalna porażka
Jan Werbiński pisze:
[...]

Czy Ty naprawdę nie rozumiesz, że komplikacja systemu odliczeniami zmusza do zatrudnienia dodatkowych ludzi do jego obsługi? Ludzi, którzy mogliby tworzyć PKB.

[...]

I potem te opłacone z budżetu stypendia fundują PKB w Anglii?

Data: 2010-06-24 13:40:07
Autor: SlawcioD
J.K.Mikke - totalna porażka
Jan Werbiński pisze:
[...]

a wypelniasz tego pita Ty czy urzad skarbowy? bo jak Ty to gdzie tu
widziasz zatrudnienie dodatkowych ludzi do jego obslugi?

[...]

i to jest powod zeby uderzyc w ludzi ktorzy tu chca studiowac i tu byc
odpowiedzialnym za budowanie pkb?

tak Cie boli to ze Polacy sa cenieni na zachodzie?

to tez powod by udupic tych zdolnych, a tych slabszych (finansowo) zgniesc??

przyjdzie walec i wyrowna...

pozdraiwam
SlawcioD

ps. wiesz moze co sie dzieje pozniej z tymi zarobionymi za granica
pieniedzmi? z posrod moich znajomiych nie znam nikogo kto nie posyla tu
do polski pieniedzy, kto nie kupuje tu miszkania lub nie buduje domu,
czy inwestuje pieniadze bezposrednio (wlasny biznes) lub posrednio (gielda).

Data: 2010-06-24 13:54:44
Autor: Jan Werbiński
J.K.Mikke - totalna porażka
Jan Werbiński pisze:
[...]

Ludzie potrzebni do przetwarzania danych

[...]

To w nich nie uderzy, a w dłuższym terminie pomoże.

tak Cie boli to ze Polacy sa cenieni na zachodzie?

Nie boli, ale nie chcę za to płacić. Niech sami płacą.

to tez powod by udupic tych zdolnych, a tych slabszych (finansowo) zgniesc??

Nikogo nikt nie udupia

przyjdzie walec i wyrowna...

Teraz właśnie wyrównuje. W dół.

[...]

Wiesz, że więcej zagranicznych pieniędzy pozyskamy zatrzymując wykształconych ludzi w kraju? Wtedy inwestorzy tym chętniej do nas przyjadą. Patrzysz krótkoterminowo, a ja w znacznie dłuższym horyzoncie.

Data: 2010-06-24 16:55:46
Autor: SlawcioD
J.K.Mikke - totalna porażka
Jan Werbiński pisze:
[...]

juz teraz mozna poslac pit'a via net. ile osob bedzie potrzebnych jak
sie upowszechni ta metoda? 10% tego co jest teraz?

[...]

ja ze swojego doswiadczenia wiem ze brak stypendium uniemozliwilby mi
studiowanie...

tak Cie boli to ze Polacy sa cenieni na zachodzie?

Nie boli, ale nie chcę za to płacić. Niech sami płacą.

tak to zabrzmialo - wiekszosc placi/placila za siebie i to nie malo.

to tez powod by udupic tych zdolnych, a tych slabszych (finansowo)
zgniesc??

Nikogo nikt nie udupia

przyjdzie walec i wyrowna...

Teraz właśnie wyrównuje. W dół.

rownanie w dol jest niemalze nasza cecha narodowa:). a wystarczy za
przyklad brac np. spolecznosc zydowska.

[...]

zgadzam sie (no poza krotkoterminowym patrzeniem;) ). problem lezy jak
zatrzymac tych ludzi. ciekawym rozwiazaniem dysponuje arabia sudyjska,
gdzie szkolnictwo (takze wyzsze) jest za free pod warunkiem ze wrocisz
do kraju - w innym wypadku placisz.

pozdrawiam
SlawcioD

ps. z tego co widze to rozmawiamy o promilu (stypendia) w budzecie panstwa
http://www.solidarnosc.org.pl/~ksn/Docs/budnaukiiszkwna2010r.pdf

Data: 2010-06-24 17:33:27
Autor: Jan Werbiński
J.K.Mikke - totalna porażka
Użytkownik "SlawcioD" <slawciod@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvvrli$kti$1news.onet.pl...
Jan Werbiński pisze:
[...]

Wierzysz w to?

[...]

Wieczorowo byś studiował.

tak Cie boli to ze Polacy sa cenieni na zachodzie?

Nie boli, ale nie chcę za to płacić. Niech sami płacą.

tak to zabrzmialo - wiekszosc placi/placila za siebie i to nie malo.

Za studia? Płacą za swoje studia??? 1% kosztów?

[...]

Hmm

[...]

W krajach żyjących z ropy wiele rzeczy jest darmowe. Kopiujmy ich rozwiązania zaczynając od złóż ropy.

ps. z tego co widze to rozmawiamy o promilu (stypendia) w budzecie panstwa
http://www.solidarnosc.org.pl/~ksn/Docs/budnaukiiszkwna2010r.pdf

Chodzi o zasadę.

Data: 2010-06-24 20:15:35
Autor: SlawcioD
J.K.Mikke - totalna porażka
Jan Werbiński pisze:
[...]

zajmuje sie informatyka - to nie kwestia wiary - wiem ze sie da;)

[...]

studiuje zaocznie - dzienne mnie nie bawily (kompletnie byly oderwane od
rzeczywistosci)

[...]

jestes pewny tego co napisales? masz jakies dane?

[...]

oni maja rope ale wiedza ze kiedys sie skonczy wiec inwestuja w kapital
ludzki.

btw. to chyba najlepszy przyklad dzialania monarchii

ps. z tego co widze to rozmawiamy o promilu (stypendia) w budzecie
panstwa
http://www.solidarnosc.org.pl/~ksn/Docs/budnaukiiszkwna2010r.pdf

Chodzi o zasadę.

a ja myslalem ze o pieniadz... ale jak o zasade to temat wydaje mi sie
wyczerpany ;)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-24 09:23:31
Autor: totus
J.K.Mikke - totalna porażka
SlawcioD wrote:

Czyli chcesz przez to powiedziec ze dostep do wiedzy beda mieli tylko ci
ktorych na to stac? a zeby kogos bylo stac to musi miec dostep do
wiedzy:)?

W Polsce funkcjonuje takie proste rozwiązanie. Bierze się kredyt na czesne i oddaje się 2 lata po zakończeniu nauki w ratach o połowę mniejszych niż się wzięło czyli oddaje się 2 razy dłużej. Dodatkowo kredyt oprocentowany jest na 2% rocznie, a jak się go odda w jednej transzy to duża część jest umarzana. Studia finansowane przez podatników to kolejny świetny interes jaki Polacy robią ze światem. Wykształcą lekarza czy prawnika, a ten jedzie budować PKB w Niemczech lub Anglii. Studia finansowane z podatków produkują nastawienie, że ludzie idą na uczelnie dla samego papieru i nie zastanawiają się czy zdobyta wiedza da szansę na pracę i dochód. Jak coś nic nie kosztuje to jest nic nie warte. Na koniec jeszcze dodam, że jak tak Cię boli niedola innych to im pomagaj. Zapewne myślących tak jak Ty jest dużo więcej. Utwórzcie jakąś organizacje i fundujcie naukę, zasiłki, wspierajcie niezaradnych, ratujcie poszkodowanych w powodzi, nikt tego nie zabrania. Do pomocy nie zmuszajcie innych. Ludzie dzielą się na tych, których stać na pomoc innym i chcą to robić, na tych, których stać na pomoc innym i nie chcą tego robić, na tych których nie stać na pomoc innym i chcą to robić oraz na tych, których nie stać na pomoc innym i nie chcą tego robić. Jak widać jest grupa ludzi których nie stać na to by pomagać innym, a "szlachetni" zmuszają ich przy pomocy państwowego aparatu by pomagali innym i byli również szlachetni. Nie wystarczy Ci jak jesteś taki dobry dla innych? Nie wystarczy Ci jak świecisz jasnym światłem przykładu? Musisz wziąć kija i nauczyć innych po chrześcijańsku by byli tacy miłosierni jak Ty. Rozumiem to. To dawna tradycja z wojen krzyżowych gdzie przy pomocy pały pokazywało się innym gdzie jest raj na ziemi.

Data: 2010-06-24 10:33:03
Autor: SlawcioD
J.K.Mikke - totalna porażka
totus pisze:
SlawcioD wrote:

[...]

to bardzo dobre rozwiazanie, do tego doszly kierunki zamawiane(czy jak
sie to tam nazywa).

[...]

tu sie zgadzam z Toba w 100% - studia powinny byc platne. tych ktorych
stac na poslanie latorosli na st.dzienne stac rowniez na placenie
czesnego, tych ktorych nie stac - ida do pracy i studiuja
wieczorowo/zaocznie.

[...]

wystarczy mi ze jestem dobry dla innych i otaczam sie (a raczej staram)
ludzmi mojego pokroju. pomagam jak moge jak nie to i tez pomagam;).

nie chce nikogo na sile kijem - bo to nie tendy droga.

kogo stac ten i tak wie jak sobie odliczenia zrobic zeby podatku wogole
nie zaplacic lub placic jakies groszowe sprawy (vide zalozonie
dzialalnosci gosp).

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-22 08:54:18
Autor: sys29
J.K.Mikke - totalna porażka

Widzę, że nie możesz dojść do siebie po klęsce JKM w niedzielnych wyborach
niepotrzebnie bronisz przegranej sprawy.

Ależ nic podobnego. Wiesz dobrze, że nienawidzę demokracji i na vox populi
patrzę z obrzydzeniem, a podpisując się pod tym, co gdzieś tu napisał skippy
(o dostępie do mediów) uważam, że JKM osiągnął dobry wynik.

[...]

Już Ci kiedyś napisałem, że powołując się na Pana Roberta Gwiazdowskiego
w Polsce w oświacie pracuje ponad milion ludzi, z czego tylko połowa
zajmuje się nauczaniem. Reszta jest w większości zbędna ( wiem o tym
z własnego doświadczenia - moja żona jest nauczycielką ). Problem
nadprodukcji etatów w oświacie zniknąłby natychmiast po całkowitym
sprywatyzowaniu szkół. Byłoby lepiej i taniej ... i tak proponował JKM.
W służbie zdrowia jest podobnie - na ponad milion tam zatrudnionych tylko
połowa zajmuje się leczeniem i obsługą pacjentów. Tu też prywatyzacja
rozwiązałaby problem. Aktualnie w Polsce koncesjonowanych jest ponad 200
działalności gospodarczych. Likwidując koncesje można od razu wywalić
tysiące urzędników, itd. Pewien mój znajomy poszedł kilka lat temu do pracy w urzędzie powiatowym
w małym mieście. Chłop był przedtem kompletnie apolityczny. Już po kilku
miesiącach obserwacji absurdów ( mówił, że 80% czasu pracy zatrudnionych
tam urzędników zajmują kawka i ciasteczka ) stał się gorącym zwolennikiem
UPR. Inny mój znajomy pracuje w urzędzie pracy - mówi to samo.

[...]

Wizja państwa liberalnego wprowadza zasadę, że wolność jednostki staje się wartością nadrzędną. Państwo miałoby tylko strzec fundamentalnych
zasad wolności gospodarowania i własności prywatnej. W państwie liberalnym nie ma miejsca na biurokrację ... i taka jest wizja JKM.

Po trzecie:
Czy wiesz jak znikomą kwotą w budżecie państwa jest kwota 1,5 mld zł
rocznie?

IMHO nie czujesz skali zdegenerowania systemu. Kwota którą tu podałem jest
wymyślonym na gorąco przykładem ( imo jest skrajnie niedoszacowana ).

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-22 09:51:39
Autor: XXL
J.K.Mikke - totalna porażka
 sys29 <sys29@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): Ależ nic podobnego. Wiesz dobrze, że nienawidzę demokracji i na vox populi
[...]

Nienawidzisz demokracji mimo, że żyjesz w niej od 20 lat, jak sądzę całkiem
wygodnie. Powtarzam swoje pytanie, na które mi kiedyś nie odpowiedziałeś: ile
miesięcy/lat żyłeś w warunkach dyktatury i monarchii?
Ponieważ nie żyłeś ani jednej godziny to skąd wiesz, że jest to lepszy system
niż ten w którym żyjemy?

Jeśli monarchia jest tak dobrym systemem to dlaczego nie funkcjonuje w żadnym
rozwiniętym i cywilizowanym kraju na świecie i dlaczego ma tak znikome
poparcie wśród obywateli?

Na jakiej podstawie wysuwasz tak naiwne wnioski, że gdyby Polska była pod
rządami monarchii to rządzący władca byłby tak łaskawy, żeby wprowadzić
maksymalnie niskie podatki i pełną wolność gospodarczą?
Kto by kontrolował prawidłowe działanie monarchii i co by się stało gdyby
społeczeństwo zaczęło się buntować przeciwko takiemu systemowi?

Data: 2010-06-22 10:36:16
Autor: sys29
J.K.Mikke - totalna porażka
[...]

cyt.:
"Harold Laski utrzymywał, że socjalizm to logiczny skutek, kolejny poziom
ewolucji demokracji. ... Nie wolno odrzucać teorii Laskiego, ponieważ - o czym pisał Bertrand Russell - zawiść to niezwykle istotny czynnik
napędowy demokracji, socjalizm zaś obiecuje całkowitą równość ... także
ekonomiczną i społeczną. ... Wielu ludzi jest szczęśliwych tylko wówczas,
gdy mają świadomość, iż nikt nie jest od nich w czymkolwiek lepszy, nikt
nie stoi ponad nimi, nikt nie ma więcej." k.c.

Zasadniczo w krajach demokratycznych do władzy nieustannie dochodzą
nieudacznicy, dla których zadłużanie państwa ( czyli okradanie przyszłych pokoleń ) to jedyny sposób na rządzenie. Ocena "nieudacznicy" nie do końca jest prawdziwa.  Najwięcej bowiem jest wśród nich zwykłych cwaniaków,
którzy sposobu na życie szukają w żerowaniu na publicznych pieniądzach, a dobrobyt obywateli mają w dupie. Procederu zadłużania państwa nie da
się zahamować. Przekupowanie i nieuczciwe uwodzenie elektoratu to fundament
praktyk socjotechnicznych w demokracji. Realia niestety są takie, że wybory
w zasadzie niczego nie zmieniają, bo ludzie są w większości źli i głupi ...
co dobitnie pokazuje wyselekcjonowana demokratycznym wyrokiem grupa
szkodników. Mamy od lat te same mordy przy korycie i system wyborczy
gwarantujący im "trwanie na pozycjach", a ludzi rozgarniętych stawiający
przed dylematem: głosować na mniejsze zło, czy stracić głos. Owo mniejsze zło to nic innego, jak odłożenie agonii w czasie. Zresztą tak naprawdę każdy wyborca inaczej ocenia, co jest tym "mniejszym złem".
IMHO demokracja ma wbudowany mechanizm samozniszczenia, który uruchomi się zapewne pod wpływem czynników demograficznych i ekonomicznych, bo przecież
demokracja prowadzi do socjalizmu, a socjalizm składa się z 4 cyklicznych
kryzysów ( wiosna, lato, jesień, zima ).  Mam wrażenie, że niebawem demokracje wejdą w okres schyłkowy ( dekadencji :-) ).

Jeśli monarchia jest tak dobrym systemem to dlaczego nie funkcjonuje w
żadnym
rozwiniętym i cywilizowanym kraju na świecie i dlaczego ma tak znikome
poparcie wśród obywateli?

Bo ludzie są w większości źli i durni.

Na jakiej podstawie wysuwasz tak naiwne wnioski, że gdyby Polska była pod
rządami monarchii to rządzący władca byłby tak łaskawy, żeby wprowadzić
maksymalnie niskie podatki i pełną wolność gospodarczą?

W monarchii nie ma na to gwarancji, ale jest szansa. W demokracji jest
pewność, że podatki będą wysokie i wolności ekonomicznej nie będzie.
Pozytywnym przykładem systemu jednowładztwa w XX wieku jest dyktatura
A.Pinocheta, który pod wpływem liberałów ze szkoły chicagowskiej wprowadził Chile na ścieżkę stabilnego wzrostu gospodarczego.

pozdr.
sys29

PS
Odnośnie zadłużenia państwa, to przypomniało mi się spostrzeżenie, którego dokonał kiedyś Pan Michalkiewicz. Otóż zwyczajny złodziej okrada zwykle
ofiarę, która jest, fizycznie istnieje. Natomiast kradzież dokonywana przez
polityków to "czysta magia". Ofiarami są przyszłe pokolenia, czyli ludzie, których nie ma (!), którzy jeszcze się nie narodzili. David Copperfield by takiego numeru nie wymyślił.

Data: 2010-06-22 13:08:23
Autor: totus
J.K.Mikke - totalna porażka
 sys29 wrote:

[...]

Nie chciałbym się znaleźć na liście nielubianych przez A.Pinocheta. Wolę być okradany i żyć niż nie żyć z możliwościami. Ale to kwestia gustu i wyboru. Co do tego co jest lepsze, a co jest gorsze to o tym każdy decyduje sam. Dla Ciebie lepsze jest mniejsze zadłużenie państwa bo to prowadzi do mniejszych podatków i więcej Ci zostaje na Twoje pomysły. Jest wielu takich, dla których Twoje rozwiązanie powoduje degradację w życiu. Trzeba się dostosować i nie marudzić. Najlepszym modelem ekonomicznym jaki można przyjąć to jest odebrać dobre wykształcenie państwowe czyli zafundowane przez innych i zatrudnić się w biurokracji państwowej. Daje to wysokie stabilne dochody uzyskiwane kosztem innych. Przy takim rozwiązaniu nikt nigdy nie żyje Twoim kosztem. Ktoś inny płaci za Twoje leczenie i emeryturę oraz bieżące życie. Ci co żyją z budżetu nie płacą żadnych podatków. Demokracja nie jest zła byle tylko lekko zmienić zasady. Prawo głosu powinni mieć tylko Ci którzy płacą podatki. Zdanie tych, którzy żyją z podatków jest przecież znane.

Data: 2010-06-22 11:17:49
Autor: sys29
J.K.Mikke - totalna porażka
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):  Najlepszym modelem ekonomicznym jaki można przyjąć to jest
[...]

... Tyle, że wg moich kryteriów i fundamentalnych wartości, które wyznaję, takie postępowanie jest niemoralne.

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-22 13:34:51
Autor: totus
J.K.Mikke - totalna porażka
 sys29 wrote:

[...]

Z tym nie można dyskutować. Co jest moralne, a co nie jest każdy określa sam na swój użytek. Może jest niemoralne ale jak najbardziej racjonalne ekonomiczne. Na razie wybór jest taki. Albo jesteś w grupie, która karmi innych albo jesteś w grupie, która przez innych jest karmiona. Trzeciej, moralnej, grupy nie ma.

Data: 2010-06-22 11:42:59
Autor: sys29
J.K.Mikke - totalna porażka
[...]

Prawo Murphy'ego : Wszystko, co dobre na tym świecie jest:
albo nielegalne, albo niemoralne, albo szkodliwe dla zdrowia.

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-22 18:08:18
Autor: sorden
J.K.Mikke - totalna porażka
totus wrote:

[...]

Tylko chory system taki jak socjalizm mogl stwoprzyc sytuacje, ze najlepiej zyja ci co nic nie wytarzaja/nie produkuja a zajmuja sie sciganiem tych ktorzy to robia.

--
in

Data: 2010-06-22 19:11:04
Autor: totus
J.K.Mikke - totalna porażka
sorden wrote:

totus wrote:

[...]

Tu troszkę Cię poniosło. Jednak urzędnik z pensją 2000,-/m-c żyje trochę gorzej niż programista pracujący za 5000,-/m-c. Nie o to mnie chodziło. Chodziło mi o to, że ten urzędnik nikogo więcej nie utrzymuje, nie płaci podatków wcale. Siedzi u tego programisty przy stole na każdym obiedzie.

Data: 2010-06-22 19:24:38
Autor: marfi
J.K.Mikke - totalna porażka
Użytkownik "totus" <totus@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hvqqr8$npg$1inews.gazeta.pl...

[...]

  A jeżeli ten "programista" robi program dla tego "urzędnika" i dostaje wypłatę z tej samej puli co "urzednik" to przestaje być "programistą" a staje się "urzędnikiem" ?

--
marfi

Data: 2010-06-23 03:31:25
Autor: sorden
J.K.Mikke - totalna porażka
totus wrote:

sorden wrote:
[...]

No tak, tylko taki urzednik to ma robote "dozywotnia". Czasem wazna jest pensja, czasem stabilnosc.
Jesli dodatkowo przeanalizujesz, jakie cuda dzialy sie i pewnie nadal sie dzieja w Grecji, sztandarowym obecnie kraju socjalistycznym to zrozumiesz gdzie zmierzamy. Tam posada panstwowa, gdzie wyplacano 5 pensji, dodatki swiateczne, dodatki za prace przy komputerze, dodatki za prace siedzaca, cuda na kiju. W sumie wychodzilo sporo ponad srednia krajowa, a posada panstwowa to marzenie kazdego Greka. Koszmar.

--
in

Data: 2010-06-22 12:26:11
Autor: sys29
J.K.Mikke - totalna porażka
 XXL <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Ponieważ nie żyłeś ani jednej godziny to skąd wiesz, że jest to lepszy
system
niż ten w którym żyjemy?

O czymś zapomniałem :

 http://www.youtube.com/watch?v=TNG2A_Ip3Bg  Głos tego człowieka waży tyle, co Twój. Cieszysz się ?

pozdr.
sys29

Data: 2010-06-23 00:13:20
Autor: Jan Werbiński
J.K.Mikke - totalna porażka
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hvq13a$jp7$1inews.gazeta.pl...
Jeśli monarchia jest tak dobrym systemem to dlaczego nie funkcjonuje w żadnym
rozwiniętym i cywilizowanym kraju na świecie i dlaczego ma tak znikome
poparcie wśród obywateli?

Wielka Brytania, Holandia, chybat też któreś kraje skandynawskie.
Po prostu niecywilizowana hołota.

Data: 2010-06-22 09:47:15
Autor: marfi
J.K.Mikke - totalna porażka
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hvppe7$ksj$1inews.gazeta.pl...
Po trzecie:
Czy wiesz jak znikomą kwotą w budżecie państwa jest kwota 1,5 mld zł rocznie?

IMO bardzo chory argument.

--
marfi

Data: 2010-06-22 18:02:32
Autor: sorden
J.K.Mikke - totalna porażka
 wrote:

[...]

No jak kazde 1.5mld jest bez znaczenia w skali tak bogatego kraju jak Polska. A zadluzenie sobie rosnie...
Z takimi ludzmi na pokladzie to kurs na wariant grecki. Innej opcji brak ;]

--
in

Data: 2010-06-22 21:02:57
Autor: Archangell
J.K.Mikke - totalna porażka
No jak kazde 1.5mld jest bez znaczenia w skali tak bogatego kraju jak
Polska. A zadluzenie sobie rosnie...
Z takimi ludzmi na pokladzie to kurs na wariant grecki. Innej opcji brak ;]

Taa a ciekawe co potem zrobić z tą armią milion dodatkowych bezrobotnych.
I ten milion nie będzie mial za co kupować, gospodarka dostanie "kopa".
Na takie sprawy należy patrzeć nie tylko ze strony korzyści ale również strat.

Arch

Data: 2010-06-22 22:12:44
Autor: totus
J.K.Mikke - totalna porażka
Archangell wrote:

No jak kazde 1.5mld jest bez znaczenia w skali tak bogatego kraju jak
Polska. A zadluzenie sobie rosnie...
Z takimi ludzmi na pokladzie to kurs na wariant grecki. Innej opcji brak
;]

[...]

Widzę, ze masz kłopoty to Ci pomogę. Najpierw jest grupa podatników którym się odbiera pieniądze i daje innym. Ci którym się odbiera te pieniądze już ich nie wydają. Teraz cofamy to tępo. Mają i wydają pieniądze ci, którzy zarobili. Ci co dostawali pieniądze z podatków teraz są bez pieniędzy i muszą zrobić dodatkowe PKB by dociągnąć do jutra. Jak od kopa nie załapiesz to daj znać, będziemy próbować jeszcze raz.

Data: 2010-06-22 22:39:45
Autor: Archangell
J.K.Mikke - totalna porażka
Widzę, ze masz kłopoty to Ci pomogę. Najpierw jest grupa podatników którym
się odbiera pieniądze i daje innym. Ci którym się odbiera te pieniądze już
ich nie wydają. Teraz cofamy to tępo.

Tak zacznij od wyjasnienia co to znaczy tępo.

Arch

Data: 2010-06-22 22:50:30
Autor: totus
J.K.Mikke - totalna porażka
Archangell wrote:

[...]

To jest błąd ortograficzny. Powinno by tempo. To akurat Cie nie dotyczy. Ty błędów nie robisz ale takiemu głupolowi jak ja to się zdarza.

Data: 2010-06-22 22:23:49
Autor: x
J.K.Mikke - totalna porażka

[...]

  No to stworzmy jeszcze wiecej urzedow, urzednikow, praw, interpretacji przepisow, koncesji, zezwolen i bedzie git

Data: 2010-06-22 22:44:02
Autor: skippy
J.K.Mikke - totalna porażka

Użytkownik "Archangell" <robercisko77@op.pl> napisał w wiadomości news:hvr1d2$t5e$1news.onet.pl...
[...]

nie wiem czym sie rózni 1mln bezrobotnych na zasiłku od 1mln bezproduktywnych na państwowej pensji
chyba głównie, że ci drudzy sa także bezproduktywnie ubezpieczeni czyli mają ubezpiecznie, choć nie wyrobili działki
pewnie też więcej dostają na rękę
jakbym miał wybierac to wiadomo, lepiej być w grupie #2
grupa #1 jest bardziej narazona na patologie
choć krążą opinie, że bywa odwrotnie

z punktu wiedzenia kogoś, kto płaci realne podatki (od wyrobionej dla reszty brzuchów działki), a nie podatek państwu od pieniędzy danych przez państwo (wwn sprzeczność, zawsze sobie myśle) - to jedna broszka.
przepływ z jednej grupy statystycznej do innej.
bez wpływu na bilans.

w PRlu ten wariant przetestowano i tak wycudowali, że nie było bezrobocia
ok, w sumie opcja sprawdzona.

Data: 2010-06-22 09:53:53
Autor: CeSaR
J.K.Mikke - totalna porażka
[...]

Po pierwsze i drugie: jeśli wymyślimy jeszcze bardziej debilne, niejednoznaczne i absurdalne prawo to może okazać się, że potrzeba jeszcze ze 2 milionów urzędników. Zlikwidujemy bezrobocie...?

Po trzecie:
Czy wiesz jak znikomą kwotą w budżecie państwa jest kwota 1,5 mld zł rocznie?

Czy to oznacza, że możemy sobie tę kwotę tak lekką ręką wypierdzielić w gnój?

Data: 2010-06-22 13:14:18
Autor: Maciej Bojko
J.K.Mikke - totalna porażka

....i wiewiórkę. Też znam ten dowcip.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-06-22 13:11:38
Autor: Maciej Bojko
J.K.Mikke - totalna porażka
On Tue, 22 Jun 2010 06:47:38 +0200, sorden <sorden@spam.com> wrote:

[...]

Weź się chłopie zlituj. Na każde pytanie o konkrety wycofujesz się w maliny i rzucasz komunałami, od których aż zęby bolą. Nie mówiąc już
o tym, że jesteś wewnętrznie sprzeczny: postulujesz przychodami z
prywatyzacji zasilić ZUS i jednocześnie sarkasz na "przejadanie" tych
pieniędzy! Nie dostrzegasz tego, że nie zgadzasz się z własnymi
poglądami?

[...]

Z czego będą spłacane zobowiązania w okresie przejściowym? Jeśli tym,
którzy teraz wchodzą na rynek pracy, darujesz składki na ZUS,
powstanie ogromna dziura finansowa. Proponujesz zatkać ją drastyczną
podwyżką podatków, czy fantazyjnie zwiększyć dług publiczny? A może
każesz pracującym dźwigać podwójny ciężar: niech obok swoich
prywatnych składek płacą też na ZUS, z tym, że w zamian od ZUS-u nic
nie dostaną?

A gdy już wprowadzimy ten wymarzony system prywatnych ubezpieczeń, to
dlaczego będzie on bardziej efektywny od obecnego? Jeśli to
psychologicznie możliwe, to daruj sobie przy tym, proszę, strzeliste
akty wiary, że prywatne zawsze lepsze od publicznego, i rzuć konkretem
dla odmiany. --
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-06-22 17:38:22
Autor: sorden
J.K.Mikke - totalna porażka
Maciej Bojko wrote:

[...]

Mozesz przytoczyc, w ktorym momencie nie zgadzam sie z wlasnymi pogladami ktore mowia:
a) zus i przymusowe ubezpieczenia nalezy zlikwidowac
b) z podpisanych juz umow nalezy sie wywiazac
c) wygasajace umowy, do ktorych panstwo musi doplacac poniewaz placone skladki sa juz przejedzone/rozkradzione nalezy zaspokoic pozbywajac sie majatku panstwa w postaci np. spolek skarbu panstwa przyczyniajac sie tym samym do zwiekszenia zakresu wolnego rynku. Panstwo nie powinno prowadzic dzialalnosci gospodarczej na rynku poniewaz jest jego regulatorem.

Zastanow sie ze 3x zanim cos napiszesz.

[...]

A jednak wyglada, na to ze likwidacja zus i wyplacanie jedynie wygasajacuch swiadczen to zbyt skomplikowane. no coz...

[...]

Z zatwardzialym socjalista chyba szkoda rozmawiac ;]
Jesli ostatecznie okazalo sie, ze nie rozumiesz dlaczego prywatny system oparty na konkurencji moze dzialac wydajniej i taniej to chyba long way przed toba ;)

--
in

Data: 2010-06-22 18:22:07
Autor: Maciej Bojko
J.K.Mikke - totalna porażka
On Tue, 22 Jun 2010 17:38:22 +0200, sorden <sorden@spam.com> wrote:

[...]

Słowem, postulujesz wydanie pieniędzy z prywatyzacji na wypłaty
bieżących emerytur i rent. Ale nie przejadanie. Tak, to jest
przeczenie samemu sobie.

[...]

Ponownie: co z okresem przejściowym? Podwyższone podatki czy rosnący
dług publiczny?

[...]

Wydaje mi się, że z twojego punktu widzenia szkoda rozmawiać z każdym,
kto nie podziela twojej religii. Zdecydowanie unikasz konkretów,
argumentów, twardych danych etc., woląc wytarte komunały i chwytne
hasełka. Za każdym razem, gdy próbuję dyskusję trochę zbliżyć do
rzeczywistości, uciekasz w ogólniki.

Jesli ostatecznie okazalo sie, ze nie rozumiesz dlaczego prywatny system oparty na konkurencji moze dzialac wydajniej i taniej to chyba long way przed toba ;)

O, proszę. Prosiłem o twarde argumenty, zamiast strzelistego aktu
wiary. Co dostałem? Surprise, surprise: strzelisty akt wiary.
"Dlaczego prywatne ubezpieczenie emerytalne byłoby lepsze?" "Bo tak i już, a ty jesteś socjalista".

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-06-22 18:55:51
Autor: sorden
J.K.Mikke - totalna porażka
Maciej Bojko wrote:

[...]

Kompletna bzdura. Wydawanie pieniedzy na wygasajacy, przynoszacy straty system to najlepsze na co mozna je wydac. Wydawanie ich na utrzymywanie tego systemu idacego na dno to przejadanie. Widzisz ta subtelna roznice ?

[...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/Krzywa_Laffera

Twierdzenie, ze podwyzszanie podatkow w nieskonczonosc da nieskonczenie wysokie wplywy jest zludne i oderwane od rzeczywistosci.
Ostatecznie socjalisci, mimo juz bardzo wysokich podatkow musza sie zadluzac. Niestety jak jest sie swietym mikojalem, to to kosztuje.

Obnizanie/likwidacja podatkow i jednoczesna likwidacja wielu instytucji panstwowych, prywatyzacja, odchudzenie biurokracji i zapedzenie tych setek tysiecy ludzi do normalnej pracy.

Ja wiem, ze w socjalizmie to albo podatki w gore albo dlug, bo napewno nie mniej urzednikow. Tylko kolejni potrzebni do swiagania nowych wymyslnych podatkow lub do obslugi dlugu. Na koncu mamy Grecje.

[...]

Bo jest dyskusja na wskros ideologiczna. Po obu stronach. Z jednej mamy czlowieka ktory jest fanem rozbudowanego aparatu panstwowego, zarzadzanego nieudolnie przez slaba kadre, zmuszajacago obywateli do korzystania ze swoich uslug nakazami i karami. Z drugiej, zas czlowieka ktory chce miec wybor. Przeciez jesli uwolnimy rynek i okaze sie, ze ZUS JEST BEZKONKURENCYJNY to ja bede pierwszy w kolejce, ze sie tam zapisac.

[...]

Jestes bardzo odporny, trzeba przyznac. Powtorze sie, lepszy bo oparty na konkurencji i wszystkim co jest z tym zwiazane, jak optymalizacji kosztow, zatrudnienia, walce o klienta itd. To dotyczy nie tylko sluzby zdrowia, ale kadej dziedziny. Przyklad z ulicy - przesylki pocztowe. mamy czcigodna instutycje panstwowa z monopolem na tym rynku. Konkurowanie z nia grozi kryminalem. Z pewnoscia jestes fanem tego rowiazania. Jednak firmom prywatnym oplaca sie przewozic listy po dolozeniu metalowych ciezarkow jako paczki i nadal sa konkurencyjny wobec tej instutucji. Cud!
Jesli to jest "bo tak" to dalsza dyskusja faktycznie chyba nie ma sensu.

Skad ten strach ludzi takich jak Ty przed weryfikacja panstwowych instytucji w konkurencji z prywatnymi ?

--
in

Data: 2010-06-22 20:25:09
Autor: Maciej Bojko
J.K.Mikke - totalna porażka
On Tue, 22 Jun 2010 18:55:51 +0200, sorden <sorden@spam.com> wrote:

[...]

A czy ja polemizuję z tą tezą? Ale jest to przejadanie sensu stricto.
A temu jesteś przeciwny. I jednocześnie popierasz.

[...]

Czy ty mnie w ogóle do tej dyskusji potrzebujesz, czy sam sobie
wymyślasz moje poglądy, a potem z nimi polemizujesz?

Ja wiem, ze w socjalizmie to albo podatki w gore albo dlug, bo napewno nie mniej urzednikow.

Aha. OK. Teraz chwytam. Ogromną lukę, która powstanie w budżecie
ZUS-u, chcesz zatkać zwiększonym bezrobociem. Nie powiem, że ma sens,
ale przynajmniej spójne.

Tylko kolejni potrzebni do swiagania nowych wymyslnych podatkow lub do obslugi dlugu. Na koncu mamy Grecje.

A na końcu niewidzialnej ręki rynku mamy krach systemu bankowego w USA. I plan Paulsona.

[...]

Ile razy prosiłem, żebyś ją zrobił mniej ideologiczną? Za każdym
razem, jak proponuję merytoryczną rozmowę, za każdym razem, jak pytam
o jakieś konkrety, zaczynasz wić się jak namydlony węgorz i zasłaniasz
się kolejnym dyżurnym sloganem.

[...]

....kłamcę, który wciska oponentowi wyssane z palca tezy, bo nie
potrafi polemizować merytorycznie.

Jestes bardzo odporny, trzeba przyznac. Powtorze sie, lepszy bo oparty na konkurencji i wszystkim co jest z tym zwiazane, jak optymalizacji kosztow, zatrudnienia, walce o klienta itd.

Wiem, że powtórzysz. Tyle że to, co powtarzasz, to dogmat, a nie
dowód.
[...]

A ty z pewnością jesteś zoofilem.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-06-22 22:18:23
Autor: totus
J.K.Mikke - totalna porażka
Maciej Bojko wrote:

A na końcu niewidzialnej ręki rynku mamy krach systemu bankowego
w USA. I plan Paulsona.

Czy ustawianie stóp procentowych przez Greenspan'a nazywasz niewidzialną ręką rynku? Zbyt niska cena pieniądza nakręciła bańkę na rynku nieruchomości w USA. Kto wyznacza cenę pieniądza w USA? Niewidzialna ręka rynku? Powtarzasz jakieś gazetowe bzdury.

Data: 2010-06-23 01:40:16
Autor: Maciej Bojko
J.K.Mikke - totalna porażka
On Tue, 22 Jun 2010 22:18:23 +0200, totus <totus@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

Owszem, niskie stopy procentowe przyczyniły się do krachu. Ale ostrzem
gilotyny były krach kredyty "subprime" - udzielone klientom, których
nie było na nie stać mimo niskiej ceny pieniądza. Zresztą
spektakularne pęknięcia baniek spekulacyjnych to wizytówka
niewidzialnej ręki rynku. Bo po prostu nikt sobie nie wyobrażał, żeby
ceny domów nie rosły w nieskończoność. A przedtem było niemożliwe,
żeby ceny akcji dotcomów nie rosło w nieskończoność. Albo żeby akcje
Kompanii Wschodnioindyjskiej nie rosły w nieskończoność. Albo żeby
ceny cebulek tulipanów nie rosły w nieskończoność. I tak dalsze.

Kto wyznacza cenę pieniądza w USA? Niewidzialna ręka rynku? Powtarzasz jakieś gazetowe bzdury.

Ty też, tylko z innych tytułów.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-06-23 09:07:49
Autor: totus
J.K.Mikke - totalna porażka

wrote:

[...]

Według mnie to sekwencja wydarzeń była taka. Bank ma dostęp do pieniędzy który nic nie kosztuje albo jak w Japonii za posiadanie pieniędzy trzeba płacić, ponieważ stworzony jest po to by zarabiać szuka na siłę kredytobiorcy i to cała tajemnica. Można szukać winnych po drodze. Można zamazywać przyczyny i przez to wprowadzić jeszcze więcej regulacji do gospodarki i działać w tym samym kierunku, który spowodował kryzys. Poza tym nie kryzys jest groźny tylko reakcja na niego. Co do innych baniek to jakbyś pogrzebał to byś się dowiedział, że zawsze niewidzialna ręka rynku miała jakieś imię i nazwisko. Kłopoty zawsze się zaczynają gdy jakiś polityk wpadnie na pomysł, żeby coś poprawić lub usprawnić dla dobra ludzi. Kryzys lat 30-tych zaczął się od polityki celnej wtedy to była ta niewidzialna ręka rynku. Do kłopotów zawsze doprowadza arogancja pojedynczych ludzi, którzy nabierają przekonania, że wiedzą jak powinno być, wiedzą co chcą inni i jak to zrobić. Potem wychodzą w telewizji mają smutną minę i przepraszają, jak niewidzialna ręka rynku Greenspan. Ja dobrze pamiętam jak regulacje cen w Polsce prowadziły do tego, że rolnik sprzedawał zborze państwu a za te pieniądze szedł do państwowego sklepu kupował kaszę i tym karmił kury. Kasza była tańsza od zboża. Tak robiła niewidzialna ręka rynku, która wtedy nazywała się PZPR, a dokładniej jego Biuro Polityczne.

Kto wyznacza cenę pieniądza w USA? Niewidzialna ręka rynku?
Powtarzasz jakieś gazetowe bzdury.

Ty też, tylko z innych tytułów.

Ja akurat z książek o historii gospodarczej ale może to też bzdury.

Data: 2010-06-23 03:25:43
Autor: sorden
J.K.Mikke - totalna porażka
Maciej Bojko wrote:

[...]

Podalem w prostych punktach co uwazam za sluszne a co nie. Z Zusu nie wyjdziesz z dnia na dzien, bo musisz splacic ludzi z ktorymi podpisales umowy. Ja jestem za dotrzymywaniem umow.
Oczywiscie mozna zamknac drzwi i wywiesic kartke - wieke emerytalny 95 lat. Tak wlasnie robia kolejne socjalistyczne kraje dzis.
Z przejadaniem mamy do czynienia dotychczas. JKM zas proponuje sensowna droga wyjscia z tego blednego kola. W ramach prawa i rozsadku.

[...]

Odnosze sie do poruszonych sugestii. Twoich sugestii.

[...]

Pracujacy urzednik jest gorszy od bezrobotnego bo trzeba mu placic wiecej niz wynosi zasilek. Jesli ta armie ludzi przeniesiesz do sektora gdzie zaczna wytwarzac PKB to bedzie to zysk czy strata ?
Tylko kolejni potrzebni do swiagania nowych wymyslnych
podatkow lub do obslugi dlugu. Na koncu mamy Grecje.

A na końcu niewidzialnej ręki rynku mamy krach systemu bankowego
w USA. I plan Paulsona.

No tu potrzebujesz odrobic lekcje. Poczytaj o polityce FED. Poczytaj o amerykanskim "prawie do kredytu hipotecznego dla kazdego". Ktos tam ucial obie lape wolnemu rynkowi. Kolejne "banki" to nie efekt wolnej reki rynku, ale dzialan rzadow i bankow centralnych.

[...]

Ponizej podalem przyklad, z polskiego zycia wziety, ktory potwierdza ow "dogmat". Takich przykladow mozna mnozyc znacznie wiecej. Ciekawe ile znalazlbys przykladow przeczacych owemu "dogmatowi". Poki co, nie widze zadnego.

I w tym momencie jak dla mnie EOT.

--
in

Data: 2010-06-24 02:44:29
Autor: Maciej Bojko
J.K.Mikke - totalna porażka
On Wed, 23 Jun 2010 03:25:43 +0200, sorden <sorden@spam.com> wrote:

Z przejadaniem mamy do czynienia dotychczas.

W dalszym ciągu nie wyjaśniłeś, jak można uznać, że określenie
"przejadanie" nie pasuje do bieżących wypłat emerytur. Możesz
argumentować, że to dobrze wydane pieniądze, że to źle wydane
pieniądze, albo jeszcze inaczej - ale jakim cudem forsa, którą
ostatecznie emeryt zostawi w spożywczym, nie jest _przejadana_?

[...]

Kłamiesz bezczelnie, głupio i nieudolnie. Nigdy nie sugerowałem, że
[...]

Czy teraz jest mnóstwo wakujących miejsc pracy przy "wytwarzaniu PKB",
bo ewentualnych chętnych zajęła państwowa biurokracja?

[...]

Poczytaj o deregulacji rynku kredytów.

Ktos tam ucial obie lape wolnemu rynkowi.

Ktoś tam robił loda wolnemu rynkowi.

[...]

Wybacz, ale jeżeli nieudolny zarząd Poczty Polskiej jest dowodem na
inherentną nieudolność "państwowego", to na tej samej zasadzie wyrok
na Berniego Madoffa ponad wszelką wątpliwość dowodzi, że "prywatny"
równa się "złodziej".

[...]

Ojojoj. Liczyłeś na to, że potulnie pozwolę na nieuprawnione
manipulacje i jawne kłamstwa na temat moich poglądów? Fakt, że
wszystko jest archiwizowane, każdy może zweryfikować twoje kłamstwa na mój temat z tym, co rzeczywiście napisałem, niemniej jednak muszę
prostować na użytek tych, którzy nie chcą zadać sobie tego trudu.
Jeżeli czujesz się tym urażony, mogę jedynie z całym przekonaniem
napisać "ojojoj".

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-06-23 01:12:45
Autor: SlawcioD
J.K.Mikke - totalna porażka
Maciej Bojko pisze:
On Tue, 22 Jun 2010 17:38:22 +0200, sorden <sorden@spam.com> wrote:

cut

[...]

gdybys chociaz raz mial okazje byc w prywatnym szpitalu zrozumial bys
bez tlumaczenia ocokaman

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-21 18:23:54
Autor: x
J.K.Mikke - totalna porażka

A tak spytam z głupia frant: wiesz, ile pieniędzy wydał ZUS na same
emerytury (nawet nie licząc rent and compatible), powiedzmy w 2009? I ile wyniosły przychody z prywatyzacji w tym samym roku?
Ty to się pomódl zeby za klikanascie lat dostac cokolwiek z zusu

Data: 2010-06-21 18:56:37
Autor: sorden
J.K.Mikke - totalna porażka
x wrote:

[...]

No wlasnie, to lepsze niz hazard, a dodatkowo legalne! ;]

--
in

Data: 2010-06-21 18:02:39
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
J.K.Mikke - totalna porażka
nazgul wrote:

[...]

Owszem. Ale to nie przeczy możliwości "wygaszaniu ZUSu" i
wprowadzeniu nowych mechanizmów. Co prędzej lub później
prawdopodobnie może okazać się konieczne.

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2010-06-21 18:10:51
Autor: nazgul
J.K.Mikke - totalna porażka

to ma wypłacić tako rzecze JKM

Owszem. Ale to nie przeczy możliwości "wygaszaniu ZUSu" i
wprowadzeniu nowych mechanizmów. Co prędzej lub później
prawdopodobnie może okazać się konieczne.

ale przeciez JKM dokładnei to mówi. wiec z czym polemizujesz?

Data: 2010-06-21 19:08:51
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
J.K.Mikke - totalna porażka
nazgul wrote:

[...]

polemizuje z przedpiszcą, nie zaś z (argumentami) JKM.

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2010-06-21 18:55:59
Autor: sorden
J.K.Mikke - totalna porażka
Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:

Owszem. Ale to nie przeczy możliwości "wygaszaniu ZUSu" i
wprowadzeniu nowych mechanizmów. Co prędzej lub później
prawdopodobnie może okazać się konieczne.

Salon juz wymyslil inne rowiazanie. "Podnoszenie wieku emerytalnego". Czyli prawo dzialajace wstecz - "i co pan nam zrobi ?".

--
in

Data: 2010-06-21 15:38:25
Autor: sorden
J.K.Mikke - totalna porażka
totus wrote:

Skąd ludzie
mają wziąć od poniedziałku pieniądze na możliwą operacje wyrostka? Wszyscy
powinni być mądrzy, bogaci, piękni i zdrowi. totus na prezydenta.

Jesli on poniedzialku panstwo przestanie brac haracz to sie pojdziesz zato ubezpieczyc prywatnie, na lepszych warunkach.

--
in

Data: 2010-06-21 13:32:19
Autor: eost
J.K.Mikke - totalna porażka
Fatalny wynik A.Olechowskiego jest dla mnie największym zaskoczeniem.
To był jeden z dwóch sensownych kandydatów w tych wyborach.

Co takiego widzisz w Czempińskim? Oni już mieli swoją szansę. Na jakiej podstawie zakładasz, że ich etyka i poglądy zmieniły się?

--
eost.

Data: 2010-06-21 14:03:40
Autor: skippy
J.K.Mikke - totalna porażka

Użytkownik "eost" <"eost[NOSPAM]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:hvniet$9pf$1news.task.gda.pl...
[...]

Proponuję przeczytać ostatnią (drugą) książkę Zacharskiego.
Ciekawych rzeczy sie dowiadujemy o paru misiach.

Data: 2010-06-21 15:50:29
Autor: eost
J.K.Mikke - totalna porażka
Proponuję przeczytać ostatnią (drugą) książkę Zacharskiego.
Ciekawych rzeczy sie dowiadujemy o paru misiach.

Konkretniej poproszę (najchętniej z nazwiska), bo nie wiem, czy dodawać książkę "do kolejki".
Tylko nie pisz, że JKM był agentem, bo już naprawdę nigdy nie pójdę na wybory ;)

--
eost.

Data: 2010-06-21 15:56:59
Autor: skippy
J.K.Mikke - totalna porażka

Użytkownik "eost" <"eost[NOSPAM]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:hvnqic$uou$1news.task.gda.pl...
[...]

Tego nie wiem, bo skąd ma być wiadome że ktoś nie był.
Może byc tylko wiadome, że na razie nic tego nie potwierdza.
Ale myślę, że nieee:)

Chodziło mi o tego wymienionego generała plus całe towarzystwo od Napieralskiego, które teraz tak pokochał sztab jarkacza.

"Grzegorz Napieralski jest największym wygranym w końcówce kampanii. Jest to polityk, który reprezentuje kilkanaście procent wyborców. Grupa ta jest spora i atrakcyjna. Trudno, żeby po te głosy nie sięgać - stwierdził Poncyljusz. - Nam jest po drodze z elektoratem socjalnym."

Oczywiście to samo dotyczy PO, tylko ci nie chcieli delegalizacji LSD jako organizacji powiązanej strukturalnie ze światem pzrestępczym:)

Data: 2010-06-21 14:02:18
Autor: skippy
J.K.Mikke - totalna porażka

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hvnepk$bou$1inews.gazeta.pl...
[...]

Aż zacytuje klasyka: buahahahahaah
Ale może masz rację, gdyby został preziem to na vice prezia wielkie szanse by miał elokwentny pan piskorski.
Gada prawie tak gładko, jak aaaaaaaaaaaaaaaaaaa Olek.

Data: 2010-06-21 14:38:27
Autor: skippy
J.K.Mikke - totalna porażka

Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hvnepk$bou$1inews.gazeta.pl...

Fatalny wynik A.Olechowskiego jest dla mnie największym zaskoczeniem.

Dla mnie nie.
Przecież miał hasło wyborcze "Wybierz swój dobrobyt".
Pomyślałem, że skoro on wybiera swój, a ja mam zgodnie z prośbą wybrać swój - to także niech on sam na siebie głosuje.
Chyba podobnie pomyślało więcej osób, sądząc po wyniku.

Data: 2010-06-21 11:13:44
Autor: skippy
J.K.Mikke - totalna porażka

Użytkownik "skippy" <atunic@nie.ma> napisał w wiadomości news:hvna93$dq9$1news.onet.pl...
Totalna porażka???
Raczysz żartować.
Wyprzedził Olechowskiego, Lepnera i robota.

Biorąc pod uwagę, ile razy Olechowski brylował w TOK-FM i TVN, i ile reklam robot dał w sieci, to naprawdę trudno tu mówic o porażce.
Mam wrazenie, że dołączasz do układy wywalajacego JKM z mediów mimo walących po oczach faktów.
Szczerze, to nie bardzo go widzę jako Prezia, ale takie bezczelne wycinanie kogoś, kto ma realne poparcie, ze wszystkich mediów to jest po prostu parodia.
Poparcie większe, niż PSL, partia koalicyjna, czerpiąca z koryta rękami i nogami praktycznie bez przerwy, na tylnym siedzeniu, od 20 lat.

Data: 2010-06-21 11:18:39
Autor: skippy
J.K.Mikke - totalna porażka
Głosowałem na niego w ramach protestu przeciw układowi, mając nadzieje ze zaliczy chociaż 3% i zostanie jako jedna z istotnych opcji dopuszczony do głosu.
Niestety to, co robą media - jest skandaliczne.
A Ty sie do tego proagandowo dołączasz.

mój cyt z innej grupy:
===
Co tu dużo gadać - znamienny był wczoraj skład gości u Rymanowskiego.
Misiu od Bronka, jarkacza i Grzecha - OK podium.
A czwarty nie był misiu od JKM tylko Kłopotek od robota.
===

Rzumiem, że bedziesz teraz wzmacniał "efekt Napieralskiego".
To logiczne i se to rób, ale w oczywisty sposób nie wal ściemy co do JKM.

Data: 2010-06-21 02:28:40
Autor: Endriu
J.K.Mikke - totalna porażka
Rzumiem, że bedziesz teraz wzmacniał "efekt Napieralskiego".

Za tym 'efektem" stoi ten spot wyborczy:

SPOT WYBORCZY GRZEGORZA NAPIERALSKIEGO - DEMOKRACJA
http://www.youtube.com/watch?v=9kgUBs6R3Xk

żywcem przypominający:

Kaszpirowski cz.1
http://www.youtube.com/watch?v=6wU2CxhyGKY

Mnie to wygląda na  wrzucanie w swoje spoty elementy hipnozy .....
(szczególnie jak się obejrzy taki spot na ekranie z dużą przekątną).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-21 13:36:11
Autor: skippy
J.K.Mikke - totalna porażka

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:334e2912-eb6e-4388-87df-64b5f09d1ae7b35g2000yqi.googlegroups.com...
Rzumiem, że bedziesz teraz wzmacniał "efekt Napieralskiego".

Za tym 'efektem" stoi ten spot wyborczy:

Zobaczymy jaki jest "EFEKT JARKACZA".
Przeciez chciał zdelegalizować LSD w 2004. Sory SLD. LSD już jest dawno zdelegalizowane.
A teraz sie bedzie układał, widać nie przeszkadza mu rozmowa z partią którą chciał uznać za organizację przestępczą.

http://www.bankier.pl/forum/temat_kaczynski-o-zdelegalizowaniu-sld,8545093.html

[2004-11-14 22:21:06]
"W ciągu najbliższych tygodni skierujemy do sądu wniosek o delegalizację SLD - zapowiedział dziś w Katowicach lider PiS Jarosław Kaczyński. Jego zdaniem powodem delegalizacji SLD miałoby być "wręcz strukturalne powiązanie tej partii ze światem przestępczym".

He he zajebisty cytat z 2004:
http://www.wykop.pl/link/389451/kaczynski-pis-za-delegalizacja-sld-29-11-2004/

"Prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński zapowiedział w poniedziałek w Kielcach, że jego partia będzie dążyć do tego, by Sojusz Lewicy Demokratycznej został zdelegalizowany" Ciekawe czy Jarosław będzie ubiegał się o głosy elektoratu Napieralskiego? ;-)

Taka jest prawda o PIS, koledzy i koleżanko.

Przypomina mi to "EFEKT CIMOSZKA"
Którego PO skopała jak leszcza, Konstanty nawet nie przeprosił, a sam Cimoszko poparł ich teraz w dym.

No ale jak się chce jechać w ambasadory itp sprawy to po co udawać wariata i ściemniać, że to wszystko nie jest jedną wielką bandą kolesi.

A taka o PO.

Data: 2010-06-21 12:41:22
Autor: Erion Kuka
J.K.Mikke - totalna porażka
On 21/06/2010 12:36, skippy wrote:

No ale jak się chce jechać w ambasadory itp sprawy to po co udawać
wariata i ściemniać, że to wszystko nie jest jedną wielką bandą kolesi.

A taka o PO.

Dorzuce archiwalna wypowiedz Niesiolowskiego... ;)

http://www.youtube.com/watch?v=o-nzEBqxkWA

Data: 2010-06-21 11:48:59
Autor: Przemek
J.K.Mikke - totalna porażka

Użytkownik "skippy" <atunic@nie.ma> napisał w wiadomości news:hvnapv$fa9$1news.onet.pl...
[...]

Skippy od dawna lubie czytac twoje posty, ale tymi trzema masz moj pelny uklon szacunku za bardzo trafna analize wynikow JKM.
Ja glosuje na JKM od 20 lat, nie wszystko mi sie podoba co robi, ale jeszcze raz powtorze pelny uklon dla Ciebie.
Pozdrawiam
i duzo punktow i pipsow zysku zycze.
Przemek (tez czytacz tej innej grupy :))  )

Data: 2010-06-21 12:29:00
Autor: Maciej Bojko
J.K.Mikke - totalna porażka
On Mon, 21 Jun 2010 11:09:39 +0200, "skippy" <atunic@nie.ma> wrote:

Totalna porażka???
Raczysz żartować.
Wyprzedził Olechowskiego, Lepnera i robota.

Czyli zwycięzców wczorajszych wyborów?

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-06-21 15:32:58
Autor: sorden
J.K.Mikke - totalna porażka
Maciej Bojko wrote:

[...]

Czyli ludzi, ktorzy w telewizjach rezimowych byli pokazywani kilkakrotnie czesciej. Malo tego jeden z nich jest premierem ;] --
in

Data: 2010-06-21 13:37:22
Autor: Robert
J.K.Mikke - totalna porażka
Użytkownik "skippy" <atunic@nie.ma> napisał w wiadomości news:hvna93$dq9$1news.onet.pl...
Totalna porażka???
Raczysz żartować.
Wyprzedził Olechowskiego, Lepnera i robota.

Dla XXL 2 miejsce Mikkego też byłoby porażką.

RM.

Data: 2010-06-21 11:56:19
Autor: XXL
J.K.Mikke - totalna porażka
Robert <wstud@wp.pl> napisał(a): Dla XXL 2 miejsce Mikkego też byłoby porażką.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Hahahaha, dobre a nawet znakomite  :-)
J.K.Mikke startował we wszystkich dotychczasowych wyborach prezydenckich
NIGDY nie przekroczył 3% poparcia !!!
A Ty piszesz farmazony, że "jego 2 miejsce byłoby porażką dla mnie".
Zacznij stąpać po ziemi i przestań bujać w obłokach to zaczniesz lepiej
rozumieć rzeczywistość i politykę.

Data: 2010-06-21 15:33:55
Autor: sorden
J.K.Mikke - totalna porażka
 XXL wrote:

Zacznij stąpać po ziemi i przestań bujać w obłokach to zaczniesz lepiej
rozumieć rzeczywistość i politykę.

Czekajmy zatem w spokoju na wariant grecki ;]

--
in

Data: 2010-06-21 12:25:14
Autor: templariusz
J.K.Mikke - totalna porażka
[...]

O takich jak Ty - Tymochowicz mówi:wystraszony motłoch

Data: 2010-06-21 15:31:50
Autor: sorden
J.K.Mikke - totalna porażka
XXL wrote:

Zatem wniosek jest taki, że na żadne rewolucyjne zmiany nie ma co liczyć
bo po prostu nie ma na nie społecznego przyzwolenia.

A to tak jak w Grecji. Nic tylko bic brawo ;)

--
in

Data: 2010-06-21 21:07:40
Autor: kc
J.K.Mikke - totalna porażka
Totalna porażka, tylko czyja?

Sondaże internetowe dawały JKM wynik dwycyfrowy, na stooq nawet wygrał. Dziwi mnie, że nie ma to przełożenia na wyniki wyborów.

Gdyby ktoś nagabywał mnie telefonem, lub przychodził do domu, żeby zbadać moje preferencje, niewiele by wskórał.
W internecie idę na stronę ( w realu do lokalu wyborczego), bo chcę; klikam (stawiam  krzyżyk) anonimowo, za kurtyną na kogo chcę.

Internet nie jest dzisiaj elitarny, prawie każdy ma do niego dostęp, a na pewno większość uczestnicząca w wyborach.

Tak tylko myślę, że to może być porażka.

kc

Data: 2010-06-22 06:48:43
Autor: sorden
J.K.Mikke - totalna porażka
 kc wrote:

[...]

stooq to jednak specyficzny fragment internetu.. ;]
--
in

Data: 2010-06-25 13:07:06
Autor: kc
J.K.Mikke - totalna porażka
sorden <sorden@spam.com> napisał(a):
stooq to jednak specyficzny fragment internetu.. ;]

stooq, zgoda, a onet, interia? widziałeś tam notowania przedwyborcze? A pomału wychodzą cuda nad urną, najpierw Bruksela, teraz Przasnysz. To podają nasze 'wolne" media. Oby były mniej wolne i podały całą prawdę o przekrętach.. Totalna porażka tzw. demokracji, to miałem na myśli gdyby ktoś nie doczytał między wierszami.

pozdrawiam
kc --

Data: 2010-06-26 03:36:44
Autor: Jan Werbiński
J.K.Mikke - totalna porażka
Użytkownik " kc" <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i029lq$fch$1inews.gazeta.pl...
przekrętach.. Totalna porażka tzw. demokracji, to miałem na myśli gdyby ktoś
nie doczytał między wierszami.

Czy Ty rozumiesz znaczenie słowa "totalna"? Jak sobie radzisz ze stopniowaniem?

Data: 2010-06-26 01:53:26
Autor: kc
J.K.Mikke - totalna porażka
Jan Werbiński <jan@traalala.bez.mai.la> napisał(a):
Czy Ty rozumiesz znaczenie słowa "totalna"? Jak sobie radzisz ze stopniowaniem?

Totalna, totalniejsza, najtotalniejsza? Totalna, bardziej totalna, najbardziej totalna? Nie radzę sobie.

Zauważ, że to był tytuł wątku.

Totalna porażka demokracji, to także to, że Tusk i Nowak "zrobią wszystko". Odczytuję takie słowa dosłownie, a przykłady podałem wcześniej.

pozdrawiam
kc

Data: 2010-06-26 09:07:45
Autor: totus
J.K.Mikke - totalna porażka
 kc wrote:

Totalna porażka demokracji, to także to, że Tusk i Nowak "zrobią
wszystko". Odczytuję takie słowa dosłownie, a przykłady podałem wcześniej.

Będą eliminować przeciwników politycznych jedwabnym szalikiem przez zadzierzgnięcie.

Data: 2010-06-26 07:21:31
Autor: kc
J.K.Mikke - totalna porażka
totus <totus@poczta.onet.pl> napisał(a):
Będą eliminować przeciwników politycznych jedwabnym szalikiem przez zadzierzgnięcie.

Mają mniej wyszukany sposób:

http://www.youtube.com/watch?v=V0jypCcfQPY&feature=player_embedde

kc

Data: 2010-06-23 00:13:17
Autor: Endriu
J.K.Mikke - totalna porażka
Zatem wniosek jest taki, że na żadne rewolucyjne zmiany nie ma co liczyć bo po
prostu nie ma na nie społecznego przyzwolenia.

Che, che wszystkim póki co jest dobrze (wyniki ostatnich wyborów) póki
rząd płaci poubecko-kopalniane emerytury sięgające 5-krotnej wypłaty
kasjerki w hipermarkecie, zadłużając tym samym przyszłe (nieistniejące
jeszcze) pokolenia.

Ale taka "sielanka" nie może trwać wiecznie ....

ZUS tonie i w dół ciągnie budżet
http://biznes.onet.pl/zus-tonie-i-w-dol-ciagnie-budzet,18543,3188020,1,prasa-detal

"[...] ZUS podał też wariant pesymistyczny. Ten zakłada, iż budżet
będzie musiał dopłacić do FUS aż 83 mld zł rocznie. A jeszcze trzy
lata temu, kiedy ZUS ogłosił prognozę na okres 2008 - 2012, szacował,
że maksymalna dopłata w ciągu pięciu lat wyniesie 184 mld zł - czyli
więcej niż połowę prognozowanej obecnie. [...]".

.... bo "przyszłe pokolenia" wyemigrowały, i nie ma kto się zrzucać na
wysokie emerytury byłych PZPR-owskich aparatczyków....

Powoli nadchodzi czas rozwiązań radykalnych .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

J.K.Mikke - totalna porażka