J.Kaczyński: awantura ma zniszczyć PiS

Data: 2009-06-16 15:29:23
Autor: awe
J.Kaczyński: awantura ma zniszczyć PiS
Data: 2009-06-17 08:57:36
Autor: zbig
J.Kaczyński: awantura ma zniszczyć PiS

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:h186jp$r9r$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1022301,title,JKaczynski-awantura-ma-zniszczyc-PiS,wid,11224932,wiadomosc_prasa.html

Kolejne kapitalne wystąpienie J>K> , które przysporzy głosów PO. Brawo, tak
tzrymać.
Setnie się ubawiłem, zwłaszcza pyszne były te spekulacje o wpływie prasy
niemieckiej i rosyjskiej na wynik wyborów,
Narzekał, że spotów było za mało !!! Zwłaszcza skierowanych do wsi.
Pierdzieli bez ładu i składu, mają tak jak Kurski Polaków za ciemny lud,
który wszystko kupi.
Już widzę tego chłopa, który przerzuca Frankfurter Allgemeine Zeitung czy
Izwiestia i pod wpływem tej lektury, daje kreskę PO.

Data: 2009-06-17 16:19:26
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1a40b$nto$1news.task.gda.pl...

[...]
-- -- -- -- --
ale ty jestes gupi zbig, zaraz myslisz ze tu chodzi o Izwiestia i Franfurtera;-)
mysl globalnie nie lokalnie. eh nie udala sie nam ta komuna. upadla z braku dobrej jakosci kadr
awe

Data: 2009-06-17 07:51:54
Autor: boukun
On 17 Cze, 16:19, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:h1a40b$nto$1news.task.gda.pl...

> [...]

Franfurtera;-)
mysl globalnie nie lokalnie. eh nie udala sie nam ta komuna. upadla z braku

Nic nie upadło, przetransportowali się. A teraz kręcą film
dokumentalny, "O dwóch takich, co skłócili nas z Ruskimi i Niemcami, a
sprzedali Żydom".

boukun

Data: 2009-06-17 23:19:33
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:0886e3e2-d923-4a8c-b610-e422a9d7ddcfw40g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

Nic nie upadło, przetransportowali się. A teraz kręcą film
dokumentalny, "O dwóch takich, co skłócili nas z Ruskimi i Niemcami, a

bokun sorrki masz zbyt wielki potencjal zeby go marnowac na strzelanie z zeza. trafiaj w sedno a nie tak miedzy majtami wyskakuje sraczka, jak juz srac to centralnie
awe

J.Kaczyński: awantura ma zniszczyć PiS