J.Kaczyński buduje armię i szykuje się do rewolucji

Data: 2010-09-10 15:42:32
Autor: awe
J.Kaczyński buduje armię i szykuje się do rewolucji
Data: 2010-09-10 07:05:04
Autor: magdaverakosiorek
J.Kaczyński buduje armię i szykuje się do rewolucji
On Sep 10, 8:42 am, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,J.Kaczynski-buduje-armie-i-szy...

Ja z Zośką Kulawką zaciągamy się jako ochotniczki.
Jesteśmy gotowe oddać życie za Jarosława Kaczyńskiego!
Niech Żyje PiS.

magdavera

Data: 2010-09-10 16:57:21
Autor: Wiesiaczek
J.Kaczynski buduje armie i szykuje sie do rewolucji

Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:c8169984-52b0-44f9-8764-d2d750ebfdcfc21g2000vba.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Ja palę beż zaciągania, może dlatego ominęły mnie takie wizje?

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-09-10 15:56:44
Autor: bartez
J.Kaczyński buduje armię i szykuje się do rewolucji

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i6dcat$i07$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,J.Kaczynski-buduje-armie-i-szykuje-sie-do-rewolucji,wid,12654809,wiadomosc.html?ticaid=1adc7

czy trzeba "kliknąć" w link, żeby stwierdzić czy wątkodawca jest kretynem czy też nie?

Data: 2010-09-10 15:59:42
Autor: @ndyk
J.Kaczyński buduje armię i szykuje się do rewolucji
o szykowanym zamachu stanu pisałem do onetu ponad miesiąc temu.Tamtejsza cenzura nie przepusciła

J.Kaczyński buduje armię i szykuje się do rewolucji