J. Kaczyński kandydatem PiS?l

Data: 2010-02-24 18:40:49
Autor: awe
J. Kaczyński kandydatem PiS?l
Data: 2010-02-24 20:07:09
Autor: awe
J. Kaczyński kandydatem PiS?l

Użytkownik "Patric Pattersson" <ppattersson@yuckitie.yuck.org> napisał w wiadomości news:hm3r1f$qom$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hm3nuk$aqh$1news.onet.pl...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,89914,title,J.-Kaczynski-kandydatem-PiS-Jak-mowilem-ze-Tusk-nie-wystartuje-tez-nie-wierzyli,wid,12015618,wiadomosc_video.html

Dosyć już rządów kanciarzy z PiS.
Niech wytłumaczą gdzie waluta EUR, którą obiecali Polakom do 2009 roku?
Gdzie godne zarobki za uczciwą pracę?
-- -- -- -- --
a po co ci waluta jak ty nawet ze zlotowka nie dajesz sobie rady
awe

Data: 2010-02-24 20:51:36
Autor: u2
J. KaczyĂąski kandydatem PiS?l
W dniu 2010-02-24 20:07, awe pisze:

Dosyĉ już rzħdów kanciarzy z PiS.
Niech wyt³umaczħ gdzie waluta EUR, którħ obiecali Polakom do 2009 roku?
Gdzie godne zarobki za uczciwħ pracê?
-- -- -- -- --
a po co ci waluta jak ty nawet ze zlotowka nie dajesz sobie rady
awe
Obecnie nie rządzą pisiory, tylko kolesie z peło. A strefa euro pada,
tylko debile nie wiedzą, co się dzieje na rynku :]

Data: 2010-02-25 01:18:04
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
J. Kaczy?ski kandydatem PiS?l
u2 wrote:

W dniu 2010-02-24 20:07, awe pisze:

Dosy? już rz?dów kanciarzy z PiS.
Niech wyt?umacz? gdzie waluta EUR, któr? obiecali Polakom do 2009 roku?
Gdzie godne zarobki za uczciw? prac??
-- -- -- -- --
[...]

Awe i U2 dajcie sobie spokój z tym pattafianem. On jest gorszy od kupy.
--   Pit

Data: 2010-02-26 18:33:24
Autor: the_foe
W dniu 2010-02-24 20:51, u2 pisze:
[...]

radzisz przejsc na ruble czy moze od razu na barter?

--
the_foe

Data: 2010-02-24 21:53:47
Autor: awe

Użytkownik "Patric Pattersson" <ppattersson@yuckitie.yuck.org> napisał w wiadomości news:hm3ta1$vsa$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hm3t1d$rvi$1news.onet.pl...
a po co ci waluta jak ty nawet ze zlotowka nie dajesz sobie rady
awe

Właśnie o to chodzi że ta złotówka jest gówno warta więc jak wariacie rzydowski dawać sobie z nią radę?
-- -- -- -- -- -- -- -
bo z ciebie dupa a nie naukowiec, wiec zlotowka nic nie jest warta....w innych krajach naukowcy potrafia sprawic ze ich narodowa waluta ma wartosc.

awe

Data: 2010-02-25 00:34:13
Autor: awe

Użytkownik "Patric Pattersson" <ppattersson@yuckitie.yuck.org> napisał w wiadomości news:hm43ep$afh$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hm4388$j93$1news.onet.pl...
bo z ciebie dupa a nie naukowiec, wiec zlotowka nic nie jest warta....w innych krajach naukowcy potrafia sprawic ze ich narodowa waluta ma wartosc.

a chuja mnie ci naukowcy obchodzą, którzy zarabiają mniej niż murarz po wielu latach nauki i pierdzą gdzie wiatr zawieje zamiast tworzyć naukę.
Jaką naukę mają tworzyć?
chyba ciebie kurwa zabetonować naukowo wylewając ci pod bramą całą zaprawę z gruszki debilu pierdolony.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
masz racje w PL nie ma odpowiednich kadr - stad pozostaje ci tylko zbieranie na polu ziemiakow i nie marudz tylko do roboty skoro nie mozesz utrzymac rodziny
awe

Data: 2010-02-24 20:43:41
Autor: abc
J. Kaczyński kandydatem PiS?l
Po bezkarnym wyszydzeniu urzędu prezydenta RP przez Kwaśniewskiego jest mi
zupełnie obojętne kto będzie następnym prezydentem RP.

Tym bardziej, że demokratycznie wybrani prezydenci są uzurpatorami, a nie
prawowitymi władcami namaszczonymi przez władzę duchową.

Data: 2010-02-24 20:54:33
Autor: the_foe
W dniu 2010-02-24 18:40, awe pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,89914,title,J.-Kaczynski-kandydatem-PiS-Jak-mowilem-ze-Tusk-nie-wystartuje-tez-nie-wierzyli,wid,12015618,wiadomosc_video.html

jak czyta to Lis to gryzie sie w jezyk ;)

a tak serio: jesli piS podniesie biala flage, czyli uzna ze wyborow tych nie da sie wygrac wystartuje JK bo dla elektoratu czy dzialaczy kleska Jk bedzie mniejszym szokiem niz porazka urzedujacego Prezydenta. Plan moze byc taki ze Lecha wystawia za 5 lat przeciw uzredujacemu prezydentowi. Poza tym PiS raczej dojrzewa do tego ze na wladze bedzie musial czekac az do 2014. Sa przekonani ze wtedy z PO juz zostrana strzepy i znow zgarna pelna stawke.

--
the_foe

Data: 2010-02-24 22:03:01
Autor: awe

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:hm405j$781$1news.dialog.net.pl...
[...]

totalny bezsens, te wybory sa do wygrania, a przesuwanie na 2014 rok to utopienie Polski w pelowskim szambie.
Nikt o zdrowych zmyslach nie bedzie glosowal na PO, bo niby czemu. Zadna z obietnic wyborczych nie zostala zrealizowana.
awe

Data: 2010-02-24 22:42:40
Autor: MH
J. Kaczyński kandydatem PiS?l

Nikt o zdrowych zmyslach nie bedzie glosowal na PO, bo niby czemu. Zadna z obietnic wyborczych nie zostala zrealizowana.

====================

Nikt o zdrowych zmysłach nie będzie głosował na kandydatów przedstawionych na
dzień dzisiejszy..

MH

Data: 2010-02-25 00:34:59
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:4c17.0000002f.4b859d50newsgate.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
ktos jednak na nich glosuje. w wyborach bierze udzial ponad 40% spoleczenstwa
awe

Data: 2010-02-25 01:14:31
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
MH wrote:

[...]

Czyżbyś zgadzał się z awe?
Na dzień dzisiejszy Kaczyński jeszcze nie został przedstawiony jako
kandydat.
--
Pit

Data: 2010-02-25 01:26:56
Autor: MH
MH wrote:

> na dzień dzisiejszy..

Czyżbyś zgadzał się z awe?
Na dzień dzisiejszy Kaczyński jeszcze nie został przedstawiony jako
kandydat.
--

Implikujesz z mojej wypowiedzi , że: (Jeżeli nikt o zdrowych zmysłach nie będzie
głosował na przedstawionych na dzień dzisiejszy kandytatów) AND (Kaczyński nie

Czy z powyższego zdania cokolwiek wynika ?? NIC !! Z pierwszego zdania
logicznego wynika mój wniosek , drugie zdanie logiczne jest nieokreślone ,
w wyniku koniunkcji tych zdań , wynik jest również nieokreślony...

MH

Data: 2010-02-25 02:08:30
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
MH wrote:

MH wrote:

> [...]

logicznego wynika mój wniosek , drugie zdanie logiczne jest nieokreślone ,
w wyniku koniunkcji tych zdań , wynik jest również nieokreślony...

Logika jak widać nie jest Twoją mocną stroną. Nie musisz się więc wysilać
i robić mi takie wykłady.
--
Pit

Data: 2010-02-26 18:32:36
Autor: the_foe
W dniu 2010-02-24 22:03, awe pisze:
Nikt o zdrowych zmyslach nie bedzie glosowal na PO, bo niby czemu. Zadna z
obietnic wyborczych nie zostala zrealizowana.

dla obietnic nikt na PO nie glosowal. Tylko po to by nazistowski PIS odsunac od wladzy.

--
the_foe

J. Kaczyński kandydatem PiS?l