J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.

Data: 2010-06-11 10:30:25
Autor: XXL
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Wklejam listę bliskich współpracowników braci Kaczyńskich. Listę tą znalazłem w internecie i łatwo ją zweryfikować.
Z tymi ludźmi bracia Kaczyńscy chcieli budować skansen polityczny pod nazwą IV
RP i gospodarkę w stylu greckim oraz ciemnogród we współpracy m.in. z o.Rydzykiem.

Myślę, że czytając nazwiska z tej listy nie ma się co dziwić, że myślący
Polacy mają uczucie obrzydzenia i odrzucenia wspominając lata 2005-2007.
Czytając te nazwiska z poniższej listy widać jak na dłoni jaka zakłamana i
pełna obłudy była rzekoma walka PIS z tzw. "układem".

                                     *******

1. Andrzej Kryże - Wiceminister Sprawiedliwości IVRP- członek PZPR do jej
końca. Skazywał w stanie wojennym. Skazał między innymi Bronisława
Komorowskiego z PO za udział w manifestacji na warszawskim Placu Zwycięstwa w
rocznicę odzyskania niepodległości. W uzasadnieniu wyroku pan Kryże napisał
m.in., że `demonstracyjnie okazywali lekceważenie dla narodu polskiego,
twierdząc m.in., że nie jest on narodem wolnym i niepodległym'. Kryże jako
przewodniczący Wydziału IV Sądu Okręgowego w Warszawie organizował też
usuwanie sędziów wydających łagodne wyroki wobec działaczy podziemnej opozycji.

2. Andrzej Lepper- Wicepremier Rządu IV RP - wieloletni członek i działacz
PZPR. Skazany prawomocnymi wyrokami za przestępstwa pospolite.

3. Zbigniew Wasserman - Minister koordynator ds. służb specjalnych IV RP.
PRL-owski prokurator od lat 70-tych.W krakowskiej prokuraturze prowadził kilka
śledztw przeciwko działaczom Niezależnego Zrzeszenia Studentów.

4. Wojciech Jasiński- Minister Skarbu IV RP- członek PZPR w latach 1976 -
1981, szef Wydziału Spraw Wewnętrznych w Płockim Urzędzie Miasta, przybudówki
SB. w czasie debaty sejmowej, indagowany na okoliczność przynależności do PZPR
Jasiński nie przyznał się do tego, a w jego życiorysie zaprezentowanym posłom
nie było na ten temat ani słowa.

5. Andrzej Aumiller- Minister Budownictwa IV RP- zasłużony komunista,
wieloletni członek PZPR, a następnie i Unii Pracy.

6. Anna Kalata - Minister Pracy i Polityki Społecznej IV RP. Członek PZPR jak
i SLD.

7. Zbigniew Graczyk- Wiceminister Gospodarki Morskiej IV RP - przez 20 lat
należał do PZPR, będąc między innymi członkiem jej Komitetu Wojewódzkiego w
Szczecinie. Był również w kierownictwie nomenklaturowej spółki Interster,
która była folwarkiem partyjnych dygnitarzy, m. in. Sekuły i Rakowskiego.

8. Marek Grabowski - Wiceminister Zdrowia IV RP(członek PZPR i SLD) dzięki
rekomendacji SLD był zastępcą głównego inspektora sanitarnego w rządach Leszka
Millera i Marka Belki.

9. Ewa Sowińska- Rzecznik Praw Dziecka IV RP. W latach 1977-1980 należała do PZPR.

10. Krzysztof Zaręba - Wiceminister Środowiska IV RP, były członek PZPR, a w
rządzie Leszka Millera główny inspektor ochrony danych osobowych.

11. Bogusław Kowalski Wiceminister Transportu IV RP. W latach 80 członek PRON.
Figuruje w materiałach służb specjalnych PRL jako tajny współpracownik o
kryptonimach `Mieczysław' i `Przemek'. Z dokumentów SB znajdujących się w IPN
wynika, że w styczniu 1988 roku Kowalski został zarejestrowany w dzienniku
rejestracyjnym jako TW `Mieczysław' pod numerem 54803.

12. Bogdan Socha -Wiceminister Pracy i Polityki Społecznej IV RP - był do
samego końca członkiem PZPR. Pracował w Komitecie ds. Młodzieży i Kultury
Fizycznej, kierowanym przez Aleksandra Kwaśniewskiego. Był organizatorem
kampanii prezydenckiej Kwaśniewskiego - został wtedy szefem słynnego autobusu
`Kwach'. Po udanej kampanii Socha przez dwa lata pracował w pałacu prezydenckim.

13. Romuald Poliński- kolejny Wiceminister Pracy i Polityki Społecznej IV RP.
Przez wiele lat członek PZPR, a w rządach SLD doradcą ministrów Kołodki i Belki.

14. Maciej Łopiński - Rzecznik Prezydenta IV RP - w okresie 1975 - grudzień
1981 należał do PZPR i pracował na nomenklaturowym stanowisku sekretarza
redakcji gdańskiego tygodnika `Czas', klasycznego pisma partyjnego `po linii i
na bazie' (szefostwo z PZPR-owskiej nomenklatury, cenzura, wytyczne z KW itd.).

15. Krzysztof Śniegocki, Sędzia Trybunału Stanu IV RP wybrany jako kandydat
PiS i LPR. W latach 80. jako radca ministerstwa rolnictwa aktywnie występował
w sądzie pracy przeciwko wyrzuconemu z pracy za działalność związkową
działaczowi `Solidarności'.

16. Ryszard Siewierski- Zastępca Komendanta Głównego Policji IV RP- członek
PZPR do końca (1990). W latach 1987-1990 był zastępcą szefa Rejonowego Urzędu
Spraw Wewnętrznych w Jeleniej Górze ds. polityczno-wychowawczych, był
klasycznym oficerem politycznym, krzewiącym socjalizm wśród milicjantów i
sprawdzającym czy nie chodzą do kościoła lub nie mają kumpli w opozycji.

17. Karol Karski (PiS) obecnie radykalny przewodniczący komisji IV RP ds.
zmian w ustawie lustracyjnej. Aparatczyk władz centralnych socjalistycznego
ZSP na Wydziale Prawa i Administracji UW. Pod koniec lat 80 startował z
poparcia PRON (organizacji utworzonej przez PZPR w stanie wojennym) w
wyreżyserowanych i sfałszowanych przez komunistów wyborach do rad narodowych.
Wtedy kiedy wszyscy przyzwoici ludzie wybory bojkotowali. Był jednym z tych
ludzi którzy tworzyli ówczesny PRL i ochoczo opluwał na uczelni
solidarnościowy NZS.

18. Stanisław Kostrzewski, od 25.02.2006 skarbnik PiS - był aktywnym członkiem
PZPR do końca jej działalności. Żeby było ciekawiej - od 31.12.2005 jest
wiceprezesem Banku Ochrony Środowiska i nie ma tu żadnego konfliktu interesów
lub niejasności.

19. Henryk Biegalski, nominowany i odwołany z funkcji szefa Centralnego
Zarządu Służby Więziennej IV RP, od 1969 r. do końca lat 80. był członkiem
PZPR. Od marca 1982 r. należał do Komisji Bezpieczeństwa i Ładu Publicznego KW
PZPR w Gdańsku.

20. Jerzy Bahr, 19.05.2006 mianowany ambasadorem RP w Moskwie - w latach 1976
- 1980 w randze I sekretarza pracował w Ambasadzie PRL w Bukareszcie
(sekretarz ds. prasowych). Do stanu wojennego był członkiem PZPR. Za
prezydentury Kwaśniewskiego był po Siwcu (od marca 2005) szefem BBN i
członkiem RBN.

21. Krzysztof Czabański, mianowany 01.07.2006 na prezesa Polskiego Radia S.A.
- były dziennikarz m.in. `Sztandaru Młodych' i `Zarzewia'. W latach 1967-1980
należał do PZPR.

22. Stanisław Podlewski, mianowany 17.07.2006 dyrektorem departamentu
rybołówstwa w ministerstwie rolnictwa - należał do PZPR do końca jej istnienia.

23. Marcin Wolski, 21.07.2006 mianowany został dyrektorem I programu PR - od
1975 roku do końca był w PZPR, będąc m.in. sekretarzem POP w PR.

24. Tomasz Gąska, mianowany 25.07.2006 nowym wiceprezesem Radia PiK z nadania
PiS - były PZPR-owski aparatczyk, który strzegł linii partii i bronił stanu
wojennego. Był członkiem PZPR, sekretarzem Podstawowej Organizacji Partyjnej w
tygodniku `Fakty' i zastępcą redaktora naczelnego tej gazety od 1979 roku,
przez stan wojenny, aż do upadku komunizmu, odznaczony medalem im. Janka
Krasickiego. Używając pseudonimu Tomasz Hellen pisał m.in. peany na temat
WRON, a w tekście `Jaka może być partia' nawoływał do odrodzenia w PZPR `ducha
leninowskich zasad'.

25. Jan Sulmicki, kandydat na prezesa Narodowego Banku Polskiego, zgłoszony
11.12.2006 przez Kaczyńskiego - były aktywista PZPR w SGPiS (obecnie SGH),
także w stanie wojennym. 14.12.2006 zrezygnował z kandydowania z "powodów
rodzinnych".

26. Maciej Giertych były członek PRON i Rady Konsultacyjnej przy gen
Jaruzelskim poparł dekret o wprowadzeniu stanu wojennego i delegalizację
Solidarności. Wiosną 1989 roku brał udział w obradach "Okrągłego Stołu" jako
doradca Gen. Jaruzelskiego.
Nigdy nie został zarejestrowany jako Tajny Współpracownik, ponieważ SB uznała,
że jest wystarczająco przydatny jako współpracownik zupełnie jawny.
Patriotyczny Ruch Odrodzenia Narodowego (PRON) - organizacja polityczna
utworzona w okresie stanu wojennego przez PZPR i podporządkowane jej
stronnictwa polityczne oraz organizacje katolickie w celu propagandowego
wykazania poparcia społeczeństwa dla polityki partii, a w szczególności
wprowadzenia stanu wojennego.

27. Ryszard Bender także członek PRON i poseł na Sejm PRL. Vice-prezes PZKS,
które oficjalnie poparło wprowadzenie stanu wojennego w 1981.Obecnie senator
LPR. W wyborach 2007 r. startuje z list PiS.

28. Janusz Maksymiuk z Samoobrony, negocjował z PiSem jak mówi J. Kaczyński
`najlepszą od 17 lat koalicję rządową' .W PZPR od 1975 do końca. Umieszczony
na liście krajowej PZPR w wyborach '89 obok takich tuzów jak Kiszczak, Kania,
Florian Siwicki, Rakowski. TW "Roman". Figuruje w kartotece
ogólnoinformacyjnej wydz. II BEiA UOP. zarejestrowany pod nr 46734 dnia
15.07.83 przez Pion VI RUSW Oleśnica. Nr archiwalny 60430/I, nr mikrofilmu
60430/1. Miejsce archiwizacji WEiA del. UOP we Wrocławiu. Data zaprzestania
kontaktów 27.09.89.

29. Stanisław Łyżwiński, wiceprzewodniczący Samoobrony. W czasach PRL był
członkiem ZSL, w III RP zaangażował się w działalność powiatowej organizacji
SLD. Świadomy i tajny współpracownik SB.

30. Bolesław Borysiuk wybrany do KRRiT za zgodą Kaczyńskich. Był strażnikiem
"jedynie słusznej linii Roberta Kwiatkowskiego", przez lata prezesa TVP z
ramienia SLD i jednego z czarnych bohaterów afery Rywina . Do PZPR należał od
1971 r. `Bolek nie jest lubiany, silne poparcie ma tylko wśród byłych
aktywistów PZPR i SLD, szczególnie tych z frakcji Millera'
31. Irena Okrągła, powołana 01.12.2005 przez ministra Ziobro na stanowisko
zastępcy prokuratora generalnego. W 1985 r., pełniąc funkcję wiceszefowej
Prokuratury Rejonowej w Sopocie, podjęła decyzję o aresztowaniu Jarosława
Malca, działacza opozycji, zatrzymanego przez milicję w czasie rozlepiania
plakatów nawołujących do bojkotu wyborów do Sejmu.

32. Wiesław Jan Kurowski, członek Rady Politycznej PiS - tajny współpracownik
`Sławek', `Radosław', `Jacek'. Na stronie PiS pan Kurowski nie figuruje na
liście członków Rady, ale - co ciekawe - w wersji angielskiej strony dalej
jest jej członkiem.

33. Jarosław Netzel - szef PZU, z ramienia PiS, podejrzewany o malwersacje,
będący w kręgu podejrzeń w sprawie przecieku, zatrzymany przez ABW pod
zarzutem mataczenia.

34. Konrad Kornatowski - szef Policji, prokurator z ramienia PiS, zatrzymany
przez ABW pod zarzutem mataczenia. Jego nazwisko pojawia się w "raporcie
Rokity" z 1991 r. opisującym nadużycia MSW w latach rządów Wojciecha
Jaruzelskiego (tajemnicza śmierć Tadeusza Wądołowskiego na komisariacie
kolejowym MO w 1986 r.).

35. Janusz Kaczmarek - szef MSWiA, prokurator krajowy z ramienia PiS -
oskarżony o spowodowanie przecieku, zatrzymany przez ABW pod zarzutem
mataczenia. Członek PZPR od 1986 r.

36. Piotr Ryba - kandydat do Rady Nadzorczej TVP, współpracownik wicepremiera
RP, oskarżony o korupcję, zatrzymany przez CBA

37. Andrzej Kryszyński - pracownik ratusza kierowanego przez prezydenta Lecha
Kaczyńskiego, rekomendowany przez Andrzeja Urbańskiego - szefa kancelarii
prezydenta RP i prezesa TVP z ramienia PiS, oskarżony o korupcję, zatrzymany
przez CBA.

38. Artur Piłka - doradca Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego, oskarżony o handel
narkotykami, zatrzymany przez Policję.

39. Stefan Meller - Minister Spraw Zagranicznych w rządzie Kazimierza
Marcinkiewicza. Do 1968 r. członek PZPR.

40. Jan Kobylański - sponsor Radia Maryja, biznesmen mieszkający w Urugwaju.
Oskarżany o kolaborację z hitlerowcami w czasie II wojny światowej. Słynny z
wielu antysemickich wypowiedzi.

41. Wojciech Dąbrowski - wojewoda mazowiecki z nadania PiS. Usiłował pozbawić
mandatu Prezydenta Hannę Gronkiewicz-Waltz. W 1996 roku policja zabrała mu
prawo jazdy na ponad rok za przekroczenie liczby dozwolonych punktów karnych.
W 2006 roku został zatrzymany za jazdę po pijanemu na rowerze i ukarany
zakazem prowadzenia pojazdów na 2 lata. Ponadto okazało się, że Dąbrowskiemu
nie odebrano wtedy prawa jazdy ze względu na wcześniejszą sprawę.

42. Piotr Cybulski - poseł na Sejm RP z listy PO. W styczniu 2006 r. odszedł
do PiS. Okazało się, że był członkiem ZSMP i PZPR, co wcześniej zataił. PiSowi
to nie przeszkadzało i do dziś jest członkiem KP PiS.

43. Andrzej Urbański - były wiceprezydent stolicy u boku Lecha Kaczyńskiego, a
następnie szef jego gabinetu politycznego. Szef Telewizji publicznej,
nazywanej od czasu jego urzędowania TVPiS. W czasie strajku w grudniu 1981 r.
podpisał deklarację lojalności, tzw. lojalkę, w której zobowiązał się do
zaprzestania działalności wrogiej wobec PRL.

44. Teresa Liszcz - działaczka Porozumienia Centrum, nominowana przez PiS do
Trybunału konstytucyjnego. W grudniu 1981 r. podpisała deklarację lojalności
wobec rządzącej partii komunistycznej.

45. Jerzy Robert Nowak - główny propagandysta Radia Maryja, wspierającego PiS.
Kontakt operacyjny SB o pseudonimie `Tadeusz'.

Data: 2010-06-11 09:45:49
Autor: Endriu
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Wklejam listę bliskich współpracowników braci Kaczyńskich.

Dzięki Sławku. Tak trzymać :). Precz z okrągłym meblem.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-11 17:56:59
Autor: kc
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> napisał(a):
Dzi=EAki S=B3awku. Tak trzyma=E6 :). Precz z okr=B1g=B3ym meblem.

Dobrze odczytujesz intencje autora?  Nie chodzi o demolowanie mebli, tylko dokopanie pisiorowi. Mebel jest niezagrożony z tamtej strony.

pozdrawiam
kc

Data: 2010-06-11 13:43:34
Autor: Endriu
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Dobrze odczytujesz intencje autora?  Nie chodzi o demolowanie mebli, tylko
dokopanie pisiorowi. Mebel jest niezagrożony z tamtej strony.

Wszystko mi jedno od której nogi zaczniemy kolego "kc". Byleby kurwa
wreszcie ten demontaż sie rozpoczął ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-11 13:45:11
Autor: Endriu
> [...]

Wszystko mi jedno od której nogi zaczniemy kolego "kc". Byleby kurwa
wreszcie ten demontaż sie rozpoczął ....

Czekam cierpliwie od 1993 roku ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-11 18:02:11
Autor:
 kc <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

No widzisz kc, jak chcesz to nie masz problemu z wnioskami.
Tak trzymaj.

Data: 2010-06-11 11:52:17
Autor: kc
XXL <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Wklejam listę bliskich współpracowników braci Kaczyńskich.

Podałeś taką ilość faktów, że aż trudno uwierzyć. Chciałbym zweryfikować, bo jesteś ekonomistą i tłumaczem. Wygląda na to, że jest twojego autorstwa, bo nie podajesz źródła. Masz więc jeszcze hobby - zbieranie haków. Pracuj dalej.

Prognozę na wynik wyborów już mamy, teraz podaj jak zareaguje na to giełda. Z góry dzięki. Zaczynam liczyć zyski.

kc

Data: 2010-06-11 13:59:58
Autor: skippy

Użytkownik " kc" <kc59@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hut81h$e26$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak szmaty tu piszą, ze Komorowski jest agentem WSI a Kryże pisowskim sędzią, to nic nie bulgoczecie.
Ani słowa nie zauważyłem.

Białe jest czarne a czarne jest białe.

Data: 2010-06-11 12:05:14
Autor: kc
skippy <atunic@nie.ma> napisał(a):
Jak szmaty tu piszą, ze Komorowski jest agentem WSI a Kryże pisowskim sędzią, to nic nie bulgoczecie.
Ani słowa nie zauważyłem.

Białe jest czarne a czarne jest białe.

Gdzieś poprzednio zabluzgotałem? Pytam o źródło. Kij ma dwa końce, nie wiedziałeś?

Poza tym też cię kocham, nauczyłem się tego od PO, Komorowskiego i Sikorskiego. Od dwóch lat to piszę

kc
kocham cię

:)

Data: 2010-06-11 12:37:30
Autor: DJ \(Dominik\)
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Jednak Ci płacą

Data: 2010-06-11 10:52:24
Autor: az
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
DJ \(Dominik\) <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał(a):
Jednak Ci płacą

No, Dominik, argumenty masz mocne, nie ma co.
Płacą Ci, Palikot twoim idolem, dobre.
A może jednak odpowiedziałbys choć raz konkretnie -
- ad.1 - bzdura
  ad.2 - pomyłka
  ad.3 - coś tam...
Myśl człowieku, myśl.

Data: 2010-06-11 13:05:15
Autor: DJ \(Dominik\)
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Konkretnie mogę oczywiście odpowiedzieć, ale po co mam to robić, skoro ani Ty, ani XXL i tak tego nie uzna za słuszną argumentację.

Trzecia pozycja na liście;

"W krakowskiej prokuraturze prowadził kilka
śledztw przeciwko działaczom Niezależnego Zrzeszenia Studentów"

Dla pełnej informacji niezbędne jest napisanie jakie były wyniki tych śledztw, czy śledztwa "uwalał" w jakiś sposób, czy wręcz przeciwnie drążył do samego końca i uwalał studentów.

Podstawowym narzędziem propagandy jest półprawda.
np: Pan X był związany z aferą Y.

Bez wyjaśnienia jest to czytelny dowód, że ktoś był w coś zamieszany.
Gdyby jednak było dalsze wyjaśnienie, że zamieszanie pana X wynikało z tego, że np to on poszedł niewinnie siedzieć za faktycznie winnego, to ocena byłaby już inna.
Propaganda jednak podaje jako całą  prawdę że Pan X był związany z aferą Y.

Tak jak napisałem wcześniej i tak nie ma sensu moja argumentacja, wiecie swoje.
DJ

Data: 2010-06-11 11:17:50
Autor: az
[...]

Nie chodzi o liste XXL-a, ja takich argumentów tez nie przyjmuje.

Trzecia pozycja na liście;

[...]

Tak jest, ale jak chcesz walczyć o dobre imię tego środowiska,
to powinieneś to wyjaśnić koledze XXL.

Podstawowym narzędziem propagandy jest półprawda.
np: Pan X był związany z aferą Y.

Bez wyjaśnienia jest to czytelny dowód, że ktoś był w coś zamieszany.

Stosujesz identyczną metodę - ,,Płacą Ci...,,

[...]

Ja wiem swoje, ale nie jestem zamkniety na rzeczowe argumenty, fatalne zdanie
mam o całej naszej klasie politycznej, bez wyjątków - ale co z tego, tu żyje
i tu zakończe i staram sie jedynie, żeby, subiektywnie zapewne, coś z tego wybrać. Ale przyznasz chyba, że hipokryzja co niektórych sięga zenitu. --

Data: 2010-06-11 13:59:13
Autor: totus
 az wrote:

[...]

Co do klasy politycznej to dobrze sobie odpowiedzieć na pytanie. Jakiego przedstawiciela wybiorą profesorowie uniwersyteccy? Jakiego przedstawiciela wybiorą złodzieje i kłamcy? Jakiego przedstawiciela wybiorą rolnicy? Odpowiedź na te pytania w/g mnie dobrze tłumaczy jakość klasy politycznej w Polsce. Nie wyobrażam sobie by hutnicy i górnicy, kolejarze i stolarze wybrali za swojego przedstawiciela profesora astrofizyki. Nie zrozumieliby co on do nich mówi, a on nie wiedziałby co oni do niego mówią. Spodziewanie się, ze klasa polityczna będzie inna niż średni przekrój społeczny to w/g mnie kolejne naiwne oczekiwanie. Politycy obrzucają się inwektywami, a ich wyborcy obrzucają się kamieniami.

Data: 2010-06-11 14:25:53
Autor: Delfino Delphis
totus wrote:

Nie wyobrażam sobie by hutnicy i górnicy,
kolejarze i stolarze wybrali za swojego przedstawiciela profesora
astrofizyki. Nie zrozumieliby co on do nich mówi, a on nie wiedziałby co
oni do niego mówią.

Grubo przesadzasz. Ja piszę doktorat z astrofizyki, a spędzałem ostatnio sporo czasu z kierowcami na zajezdni czy mechanikami na warsztacie kolejowym. Można się z nimi swobodnie dogadać. Choć ludzie są różni w każdej profesji.

Data: 2010-06-11 14:43:34
Autor: totus
Delfino Delphis wrote:

totus wrote:

[...]

Ja tak sobie tłumaczę jakość ludzie w polityce. Ty może masz inny pogląd na tę sprawę. Jaki? To, że swobodnie rozmawiasz z pracownikami zajezdni to nie znaczy by wybrali Cię na swojego przedstawiciela. Spróbuj. Pisałem o ludziach w polityce, a nie o tym czy astrofizyk może się porozumieć z kierowcą po polsku.

Data: 2010-06-11 14:52:25
Autor: Delfino Delphis
totus wrote:

[...]

To zależy od człowieka. Są ludzie, którzy kierują się własną oceną i wybiorą sensownego przedstawiciela, a są tacy, co kierują się populizmem, albo egoistycznym zyskiem. Tacy wybiorą związkowca ;) W każdym środowisku ludzie są różni. Najdziesz i rolników głosujących na Tuska i profesorów na Pawlaka itd., ciężko jest tutaj generalizować.

Data: 2010-06-11 13:26:43
Autor: az
Delfino Delphis <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał(a):
[...]

Taka jest chyba prawda. Ani wykształcenie, ani pochodzenie nie jest generalnym wyznacznikiem umiejetności człowieka do własnej oceny sytuacji.
Osobiście znam profesora, który zatrzymał się w rozwoju po uzyskaniu profesury
i nie ma pojecia o aktualnej sytuacji ale z ochotą rozprawia o swoich faworytach politycznych, choć pytań o merytoryczną ocene swoich wyborów unika jak ognia. Ale znam też gospodarza po podstawówce, lecz człowieka tak ciekawego swiata, że rozmowa z nim to prawdziwa przyjemność - nie ma tematów tabu, ten gość jak mało kto, jest oczytany, zorientowany w wielu tematach i ma własne zdanie, którego potrafi rzeczowo bronić - z nim ,,kłótnia,,, bo jednak mamy wiele odmiennych poglądów, to jak zdobywanie nowej wiedzy.
Mądrość to nie regułki wklepane na pamieć, to raczej chęć poznawania i wykorzystywania tego a nie poddanie się stadu i jego przewodnikom. --

Data: 2010-06-11 15:24:23
Autor: totus
Delfino Delphis wrote:

totus wrote:

[...]

Dla mnie liczy się pewien rozkład. Oczywiście są wszystkie przypadki. Ważne jest, który występuje najczęściej i stanowi o jakości polityków jako grupy. W/g mnie jakość polityków nie odbiega na - od jakości Polaków. Politycy nie spadają z nieba tylko są wybierani z pośród nas. Są ciągłe pretensje, że politycy kradną. Ja osobiście nie znam pracownika, który by nie kradł. Nie znam takiego, który w służbowym czasie, za pieniądze pracodawcy, ze służbowego telefonu nie rozmawiałby w prywatnych sprawach. Na służbowym komputerze, na służbowej drukarce, na służbowym papierze nie drukowałby prywatnie. Nie znam takiego, który by nie korzystał ze służbowego skanera lub ksero dla prywatnych celów. Powszechne jest okradnie firma z papieru, długopisów, spinaczy i wykorzystywanie służbowych samochodów do celów prywatnych. Mało tego nikt tego nie uważa za kradzież. Politycy podobnie. Oburzali się za wyciąganie im kupna ryby za 7,50 za publiczne pieniądze. Jacy wyborcy tacy politycy. Co dziwnego, że posła złapano po pijanemu za kierownicą skoro takich ludzi co weekend policja namierza około 2 tyś. Nikt nie powinien tego robić. Ludzie to robią to maja swojego przedstawiciela w sejmie.

Data: 2010-06-11 15:57:01
Autor: SlawcioD
totus pisze:
Delfino Delphis wrote:

totus wrote:

[...]

wszystko zalezy. ja sie zapytalem czy moge skorzystac z tel sluz pod
warunkiem rozliczenia sie z polaczan. w odpowiedzi dostale ze mam to
"pierdolic" i kozystac jak ze swojego. przyczym glupio mi bylo wiec
dzwonilem 50/50. ale zapytalem sie...

[...]

mialem placone per f-vat (umowione z pracodawca) i nikt mnie z tego nie
rozliczal

[...]

haha z tej ryby to sie do dzisiaj smieje. jak by bylo .5 litra to by
bylo akceptowalne ;)

pozdrawiam
SlawcioD

ps. nie generalizuj

Data: 2010-06-11 16:13:34
Autor: totus
SlawcioD wrote:

totus pisze:
Delfino Delphis wrote:

totus wrote:

[...]

No widzisz. Piszesz "nie generalizuj" mimo, że wyraźnie napisałem o znanych mi osobach. Nigdzie nie pisałem o wszystkich. Nie wrabiaj mi tego czego nie napisałem. Takie to są dyskusje Polaków. Potem się dziwimy jak politycy w TV jeden o niebie, a drugi o chlebie. Odpowiadają na nie zadane pytania, na zadane nie odpowiadają lub w inny sposób wypaczają rozmowę. Polska szkoła a w niej klasa polityków.

Data: 2010-06-14 08:16:14
Autor: out
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
totus pisze:
<CIACH!>

ot i urok demokracji.,..

Data: 2010-06-11 16:32:30
Autor: skippy
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.

Użytkownik "DJ (Dominik)"

Trzecia pozycja na liście;

"W krakowskiej prokuraturze prowadził kilka
śledztw przeciwko działaczom Niezależnego Zrzeszenia Studentów"

Prokuraturę PRL-owską uważasz za instytucję państwa demokratycznego, w której służba to sprawa OK?
To ciekawe.
Jesli tak, to to samo dotyczy wszystkich innych instytucji tego państwa.
Ostatecznie było uznawane przez reszte świata jako podmiot prawa międzynarodowego.

Rozumiem, aczkolwiek tu wyraźnie rozdzielacie "swoich" ludzi z PRLu od "nieswoich".
Taka pisowska dychotomia.

Data: 2010-06-11 12:39:58
Autor: DJ \(Dominik\)
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Choć nie, może Ci nie płacą. Jako studencik z lublina robisz to dla dobra najukochańszego guru Palikota.
DJ

Data: 2010-06-11 10:54:20
Autor: XXL
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
DJ \(Dominik\) <dj@antyspamstopazwrotu.pl> napisał(a): Choć nie, może Ci nie płacą. Jako studencik z lublina robisz to dla dobra najukochańszego guru Palikota.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nieźle się uśmiałem. To niby ja jestem studencikiem z Lublina ?
No to byłoby duże osiągnięcie bo jestem po 40-stce.
Mieszkam i pracuję na Śląsku, jestem ekonomistą i tłumaczem j.angielskiego i
nie mam żadnych związków z polityką ani z politykami.
Palikot nie jest moim guru, cenię go za inteligencję, błyskotliwość i za to co
w życiu osiągnął.

Ale może chcesz się wypowiedzieć merytorycznie co do załączonej listy ? --

Data: 2010-06-13 13:23:05
Autor: Dieter
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Kolejny autorytet XXL - Palikot.

D.

Data: 2010-06-13 15:35:23
Autor: Virck
Dieter wrote:
Kolejny autorytet XXL - Palikot.

D.

Ty dla Palikota to moglbys co najwyzej buty pastowac ....On ma chociaz jaja, Tobie ich brak...Juz nie wspomne o twojej bufonadzie odnosnie GPW....

Data: 2010-06-13 10:52:52
Autor: Endriu
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Ty dla Palikota to moglbys co najwyzej buty pastowac ....On ma chociaz
jaja, Tobie ich brak...

Kolego Virck wyluzuj z tymi jajami Palikotowymi ....
Nie warto dla takiego chuja....:

Ty-kanie
http://palikot.blog.onet.pl/2,ID372445480,RS1,index.html

" [...] Zawsze, gdy Jarosław Kaczyński wchodzi na mównicę, Stefan
Niesiołowski
zwraca się do niego po imieniu: "Zejdź z mównicy", "Jakim prawem tam
stoisz?", "Nieuk!" itp. I zawsze Jarosław Kaczyński traci wówczas
pewność
siebie, i jedyne, co może powiedzieć to "Nie jesteśmy po imieniu", ale
już
bez tchu. Po swoim wystąpieniu za każdym razem wychodzi z sali
sejmowej -
tak jest zdenerwowany, blady i nieprzytomny z nerwów. [...]".

.... obrażać pożądnego grupowego kolegi jakim jest Dieter.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-13 20:35:54
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:47e7693f-85f6-4bf6-9201-1be6536c04e0z8g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

=========

Endriu wczytaj sie w to jeszcze 100 razy, bo widac 2 nie wystarczą, i oceń chłodno.
Czyli Jarek Podróbka (jak miał Palikot na transparentach) wyjdzie gdzieś na świecie mówić, i tak delikatne jak na politykę przytyki spowodują, że "tak jest zdenerwowany, blady i nieprzytomny z nerwów"???

No to jest tekst chyba z RM. Tak?

Chyba,  że nie skumałem przewrotności:)))

Pozdrawiam

Data: 2010-06-13 12:12:36
Autor: Endriu
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
No to jest tekst chyba z RM. Tak?

Chyba,  że nie skumałem przewrotności:)))

Skippy wybacz mi, ale o Palikocie nie będę z tobą tutaj rozmawiał. Jak
chcesz się nim zachwycać to masz tutaj Sławka XXL-a. Ja gardzę nim i
jego blogiem, z którego można wyczytać że każda z 5 żon Waltera była
jego dobrym wyborem, i że tłumaczenie się z przekrętów Mira
Drzewieckiego jest "w dobrym stylu". Gardzę tego typu padliną i uważam
że jest to najgorszy typ człowieka nie warty funta kłaków.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-13 22:54:03
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:1d6712b8-d3b3-4756-8c5a-4319cde9740dh13g2000yqm.googlegroups.com...
No to jest tekst chyba z RM. Tak?

Chyba, że nie skumałem przewrotności:)))

Skippy wybacz mi, ale o Palikocie nie będę z tobą tutaj rozmawiał.

OK rozumiem to jakoś choć nie do końca, więc odnieś się tego samego, ale z pominięciem Palikota:

=================

Endriu wczytaj sie w to jeszcze 100 razy, bo widac 2 nie wystarczą, i oceń
chłodno.
Czyli Jarosław Kaczyński wyjdzie gdzieś na świecie mówić, i tak delikatne jak na politykę przytyki spowodują, że "tak
jest zdenerwowany, blady i nieprzytomny z nerwów"???

Data: 2010-06-14 00:17:29
Autor: Endriu
[...]

Wiesz co Skippy nie rób ze mnie debila.

Cała ta Polikot'iada przypomina mi film Borat....

Borat
http://pl.wikipedia.org/wiki/Borat

"[...] Film wzbudził liczne kontrowersje, władze Rosji i Kazachstanu
zakazały jego emisji. [...]".

.... w którym to niby ukryta (w zamyśle) krytyka niby "tępych"
amerykanów, przez 90% odbiorców odebrana została jako jako ordynarne
dokopanie kazachom....

A PELETON JEDZIE DALEJ.
http://www.mareksiwiec.pl/node/345

"[...] Takich np. jak koleje kazachskie (jak wiadomo słaba reklama i
marketing kazachskich kolei był jedną z przyczyn ich problemów
finansowych). Mówiąc prostym językiem, ktoś chciał po prostu
wypromować wizerunek Kazachstanu ostatnio nieco nadwątlony po
pamiętnym filmie "Borat". [...]".

Taktyka Palikota polega na ordynarnym bezustannym dokopywaniu
Kaczyńskim Skippy, i tylko głupiec może twierdzić inaczej. Ja nim
pogardzam.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-14 10:11:25
Autor: skippy
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
A oglądałeś Borata?

Data: 2010-06-14 08:56:28
Autor: XXL
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> napisał(a): Skippy wybacz mi, ale o Palikocie nie bede z toba tutaj rozmawial Jak chcesz sie nim zachwycac to masz tutaj Slawka XXL-a. Ja gardze nim
i jego blogiem.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Endriu, nie chciałem tego napisać, ale mnie sprowokowałeś więc Ci powiem:
smarkacz z Ciebie.
Kierujący się skrajnymi emocjami smarkacz !!!
Ty powinieneś stać w kącie z czerwonymi ze wstydu uszami i spuszczoną głową z
powodu idiotyzmów jakie tu wypisywałeś i jakimi się zachłystywałeś m.in. o
strzałach na miejscu katastrofy w Smoleńsku.
Już nie pamiętasz swoich bredni sprzed 2 miesięcy jak to niby Rosjanie
strzałami z pistoletów dobijali rannych pasażerów TU-154 ???

Już samo to dyskwalifikuje Cię jako poważnego dyskutanta na tym forum.
A te wszystkie artykuły, które tu wklejałeś autorstwa m.in. Michalkiewicza jak
to Mazowiecki, Balcerowicz pod dyktando Sachsa i Sorosa wyprowadzili z Polski
miliardy dolarów w latach 1989-1990.

Albo jakim to Wałęsa był zdrajcą i agentem Bolkiem ale jakoś nikt o tym wtedy
nie wiedział, nawet bracia Kaczyńscy, bo nie przeszkadzało im to pracować w
kancelarii L.Wałęsy.

p.s. Razem z Tobą w oślej ławce powinien siedzieć Dieter, który ma podobną do
Twojej "wiedzę" na temat najnowszej historii Polski.

Data: 2010-06-14 03:30:45
Autor: Endriu
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
> Endriu, nie chciałem tego napisać, ale mnie sprowokowałeś więc Ci powiem:
> smarkacz z Ciebie.
> Kierujący się skrajnymi emocjami smarkacz !!!

Nie jest dla mnie żadnym zaskoczeniem, że gdy brakuje wam argumentów
to zaczynacie rzucać w kierunku swojego adwersarza inwektywami
(zamieniając tą grupę w chlew).

Powtarzam ci jeszcze raz. W moich oczach Palikot to nędzna kreatura
budująca swój image na brudnych chwytach, oszczerstwach i nieprawdzie.
Gardzę nim jak i Wojewódzkim - spindoktorem WSI - który w obliczu
śmierci prezydenta własnego kraju kreci takie klipy:

Jarek po trupach do celu - Wojewódzki rapuje
http://www.youtube.com/watch?v=FnECifsl43w

Gardzę tym towarzystwem, gardzę tymi hienami, i jestem po raz kolejny
oburzony, że ty taką nędzną kreaturę uzważasz za człowieka
"inteligentnego".
Jest to oburzające, nie rozumię twojego postępowania, dziwię się tobie
(i głosującym na ten typ kreatur) nie po raz pierwszy zresztą....'

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-14 13:17:39
Autor: skippy
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Powiem Ci dlaczego nie zagłosuję na PIS tylko na PO.

Dlatego, że PIS mając władzę na wieloletnich szczytach koniunktury, zamiast wykorzystać tak wspaniałe okoliczności do prawdziwej reformy finansów, zmarnował całkowicie te szansę i uciekł od odpowiedzialności doprowadzając do wyborów tuż na granicy początku bessy.
Przewidywali scenariusz całkowitej klęski gospodarczej w wykonaniu PO podczas nadchodzącego tąpnięcia.
To niesłychane granie interesem państwa w imię swoich politycznych celów.

Natomiast jak sie okazało, PO poradziła sobie w czasie tak głębokiego kryzysu. Może państwo jako - takie, bez ich pomocy - nie wiem, ale to bez znaczenia.
Fakt niezaprzeczalny.
Nawet do tej pory, co dziwne, udało im sie nie ulec pisowskeij presji jeszcze większego zadłużania i jak na razie nie wykonali niekorzystnych ruchów podatkowych.

Oczywiście mam im wiele do zarzucenia.
Przyjazne państwo (dla przedsiębiorcy) to kpina.
Nie robią prywatyzacji (bo sprzedaż mniejszościowych pakietów na giełdę to jest tylko ściągnięcie kasy z rynku, nic innego). bo ulegli socjalistycznymu ciśnieniu PIS i LSD.
To co sie wyprawia w przedsiębiorstwach państwowch to jedna wielka farsa.
Jak tarktuja pracowników np. w PLL LOT, rękami swojego prezesa cisnącego w kierunku użenienia LOT Turkom.
I wiele innych kwestii.

I jak było pisane, jednak wolę tę dżumę od tamtej cholery.

A co do Palikota - PIS ma swojego Rydzyka, Kurskiego i paru innych.
Słyszałeś brednie Tadka?
Słuchasz w ogóle go w RM, czy tylko z przekazów?

Tusk, rozumiesz, w dniu uroczystości w Warszawie wypuścił na niebo dwie kaczki.
Pospieszalski zrobił film, że Tusk ma krew na rękach.

Facet, dlaczego w zamian ma być zginanie karku?
Niech chociaz taki Palikot mówi prawdę prosto w oczy.

Wszystko w temacie.

Data: 2010-06-14 05:50:48
Autor: Endriu
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Powiem Ci dlaczego nie zagłosuję na PIS tylko na PO.
I jak było pisane, jednak wolę tę dżumę od tamtej cholery.

Już raz wybieralismy między dżumą a cholerą (Kwaśniewski-Wałęsa) i nic
dobrego z tego nie wyszło.
Wydaje mi się że szkoda marnować kolejny szmat czasu - zamiast iśc do
przodu będziemy dalej się cofać.

Przypominam ci tylko, że gdyby Donek spełnił swoje obietnice
wprowadzenia Euro twoje słowa:

"[...] Przewidywali scenariusz całkowitej klęski gospodarczej w
wykonaniu PO podczas nadchodzącego tąpnięcia. [...]".

mogłyby sie sprawdzić...

Jakby nie patrzeć twój idol po raz kolejny nie spełnił swoich obietnic
wyborczych .....
Ja bym chciał jednak przy władzy kogos, kto spełnia to co
naobiecywał.....

P.S. Sorry za szczerość, ale z ostatnich dwóch zdań wychodzi mi na to
że przeciętny wyborca PO to potencjany póldebil (i chyba nawet w opini
tych, którzych w/w wyborca w wolnych demokratycznych wyborach wybrał).

Głosuj tam sobie na kogo zechcesz drogi Skippy .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-14 15:33:34
Autor: SlawcioD
Endriu pisze:
[...]

tak w sprawie spelninia obietnic z jarka k.:

nie bede premierem jesli moj brat zostanie prezydentem.

Data: 2010-06-14 15:49:07
Autor: skippy
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.

Użytkownik "Endriu"

Przypominam ci tylko, że gdyby Donek spełnił swoje obietnice wprowadzenia Euro twoje słowa:

GDYBY

"[...] Przewidywali scenariusz całkowitej klęski gospodarczej w
wykonaniu PO podczas nadchodzącego tąpnięcia. [...]".

mogłyby sie sprawdzić...

MOGŁYBY

Argumentacja potencjalnego półdebila. o tym myślałeś?

Data: 2010-06-14 07:34:17
Autor: Endriu
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Co ja mam ci Skippy powiedzieć, jak ja mam z tobą rozmawiać.

Twój idol obiecuje co innego (co od razu wydawało się durnym
pomysłem), robi co innego, ja cię informuje w żywe oczy że jesteś
robiony za chuja, a ty mówisz że wszystko jest git i tak ma być.

No to po co my wogóle rozmawiamy ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-14 07:50:09
Autor: Endriu
[...]

To jest właśnie sedno sprawy o które cały czas mi się rozchodzi. Kim
jest przeciętny Polak wyborca PO  i czym się kieruje.

Czy można go określić słowami: niespójnie nielogicznie myślący
półdebil, zdecydowany antykaczysta ?.

Wyjaśnij mi dlaczego głosujesz na gościa który nie wypełnia twoich
obietnic wyborczych ?.
Bo obietnice wyborcze były głupie i prowadziły do katastrofy?.
Bo ty się myliłeś, i twój guru jest mądrzejszy od ciebie a siebie
samego uważasz za głupka ?.

Wyjaśnij mi to drogi Skippy ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-14 17:59:34
Autor: skippy
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Wyjaśniam: nikt nie spełnia obietnic wyborczych, a ja głosuję na mniejsze zło.

Data: 2010-06-14 09:15:28
Autor: Endriu
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Wyjaśniam: nikt nie spełnia obietnic wyborczych, a ja głosuję na mniejsze
zło.

Powiem ci Skippy że z mojego punktu widzenia żałośnie wygląda ta twoja
polityczna perspektywa.
Głosujesz na ludzi którzy nie wiadomo co zrobią, nie wiadomo co mają
na myśli i którym oszukiwanie swoich wyborców przychodzi bez
najmniejszego trudu.

Twój wybór, twoja sprawa.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-14 21:28:25
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:63a020ad-21b9-4c88-98ef-9fa8d397ed04y11g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Ale ja nie znam innych, czyli takich co wiadomo, co zrobią.
Z wytjątkiem paru co do których wiadomo, że wszystko spieprzą.

Data: 2010-06-15 07:17:42
Autor: XXL
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> napisał(a): Powiem ci Skippy Ze z mojego punktu widzenia zalosnie wyglada ta twoja
polityczna perspektywa.
Glosujesz na ludzi ktorzy nie wiadomo co zrobia, nie wiadomo co maja
na mysli i ktorym oszukiwanie swoich wyborcow przychodzi bez najmniejszego trudu.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Tylko pozazdrościć publicystom UPR takich niezłomnych i zagorzałych fanów jak
Endriu czy sys29  :-)
Dzięki takim jak wy nadal można sprzedawać utopię XIX-wiecznego "czystego"
kapitalizmu.
Publicyści UPR mogą sobie bujać w obłokach tak jakby Polska w pojedynkę była
bezpieczną i w pełni samowystarczalną wyspą.

A ta prawdziwa polityka w odróżnieniu od utopii UPR, musi się liczyć z
realiami, z progiem wytrzymałości społeczeństwa i z faktami, że mamy XXI wiek
i cywilizowane kraje już dawno temu odesłały monarchię oraz dyktaturę do
lamusa historii.

Data: 2010-06-14 18:16:19
Autor: marfi
Użytkownik "skippy" <atunic@nie.ma> napisał w wiadomości news:hv5jle$kq9$1news.onet.pl...
Wyjaśniam: nikt nie spełnia obietnic wyborczych, a ja głosuję na mniejsze zło.

  Co to jest "mniejsze zło" ?
  Dla ułatwienia dodam, że od przyszłego miesiąca skaładamy druk VAT7 (wersja 11) składający się z dwóch kartek nie jak dotychczas z jednej :(

--
marfi

Data: 2010-06-14 21:31:24
Autor: skippy

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4c1655d6$0$19170$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bez sensu z tym drukiem.
Aczkolwiek płacę za obsługę w biurze rachunkowym i takie sprawy mnie omijaja szerokim łukiem.

Mniejsze zło?
Np. grypa vs cholera.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-14 20:09:14
Autor: kc
[...]

A gdybyś ty był biurem rachunkowym? Mniejsze zło to? ... Jedna czy dwie kartki?

Po twoich wpisach na forum widzę, że dwie.

A dla mnie mniejsze zło to PiS (już pisałem), Jest też opcja, którą widzę jako dobrą, ale teraz mam wybór : zło - mniejsze lub większe. Dlatego PiS, sorry Endriu - nie marnuj głosu. Później wrócimy do XiX wiecznego kapitalizmu (cytuję kolegę extra, extra large)

pozdrawiam

kc
kocham cię(was)

Data: 2010-06-14 23:35:27
Autor: Endriu
[...]

Przypominam ci drogi Marfi, że Białoruś już dzisiaj ma zakaz ustalania
deficytu budżetowego, a gdyby Polacy poparli UPR w 1993 roku dawno
mielibyśmy JOW.

Unia Polityki Realnej
http://pl.wikipedia.org/wiki/UPR

"[...] Inne inicjatywy ustawodawcze koła poselskiego UPR w Sejmie I
kadencji dotyczyły projektów: Konstytucji RP (autorstwa Stanisława
Michalkiewicza, nie był rozpatrywany z uwagi na brak poparcia -
zamiast wymaganych 56 podpisało go 25 posłów) [...]".

W ten sposób moglibyśmy sobie tutaj zaoszczędzić czczej gadaniny
Totusa "że się nie da bo nie ma odpowiedniej ordynacji". To nie jest
tak "że się nie da".

Jesteście jak rozmemłane baby które nie wiedzą czego chcą.
Ja wiem czego chce konkretnie i głosuję na to od 1993 roku.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-14 23:36:55
Autor: Endriu
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Przypominam ci drogi Marfi,

Nie Marfi tylko "kc" - sorry.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-15 09:02:44
Autor: marfi

http://www.osw.waw.pl/pl/publikacje/tydzien-na-wschodzie/2010-05-19/minsk-poszukuje-dodatkowych-srodkow-finansowych

--
marfi

Data: 2010-06-15 00:09:10
Autor: Endriu
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
> A dla mnie mniejsze z o to PiS (ju pisa em), Jest te opcja, kt r widz
> jako dobr , ale teraz mam wyb r : z o - mniejsze lub wi ksze. Dlatego PiS,
> sorry Endriu - nie marnuj g osu.
>Przypominam ci drogi Marfi, e Bia oru ju dzisiaj ma zakaz ustalania
>deficytu bud etowego

http://www.osw.waw.pl/pl/publikacje/tydzien-na-wschodzie/2010-05-19/m...

Porównaj sobie skalę zadłużenia i porówanaj sobie na co Łukaszenka
wydaje pieniądze.
On wydaje pieniądze na ropę, a my wydajemy na wysokoie pokomunistyczne
kopalniano-ubeckie emerytury.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-15 10:30:15
Autor: marfi
Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:1bdaa8d4-9ec7-448a-8ed5-86eedf6dc9adk39g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

wydaje pieniądze.
On wydaje pieniądze na ropę, a my wydajemy na wysokoie pokomunistyczne

  Wydaje również na to:
http://www.osw.waw.pl/pl/publikacje/tydzien-na-wschodzie/2010-02-03/prezydent-bialorusi-podpisal-dekret-o-internecie
być może po to aby tacy jak Ty nie mogli zabierać głosu na publicznym forum.

  Ponadto zdecyduj się, czy zgadzasz się z Korwinem Mikke czy masz własną wersję jego religii - z tego co mi wiadomo był on głęboko przeciwny likwidacji praw nabytych przez funkcjonariuszy UB.

--
marfi

Data: 2010-06-15 15:08:34
Autor: Endriu
[...]
Ponadto zdecyduj się, czy zgadzasz się z Korwinem Mikke czy masz własnej
wersj jego religii - z tego co mi wiadomo by on g boko przeciwny
likwidacji praw nabytych przez funkcjonariuszy UB.

Co do zabierania głosu na publicznym forum - wydaje mi się, że
Łukaszenka mnie akurat by nie banował - ja akurat jestem pod wrażeniem
jego reform. Co innego was drodzy koledzy - czyli towarzystwo bez
głębszej wizji polityczno ekonomicznej (patrz ostatnia wypowiedź
Skippiego), ślepo brnące ku nieustannemu zadłużaniu swojej własnej
ojczyzny, prowadzące w konsekwencji do nieuniknionej katastrofy
ekonomicznej - patrz Grecja.

Odnośnie praw nabytych ... Podstawowa zależność odnośnie finasów
publicznych - czyli zakaz deficytu budżetowego - rozwiązała by
problem.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-15 15:32:28
Autor: Endriu
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
czyli towarzystwo bez
głębszej wizji polityczno ekonomicznej (patrz ostatnia wypowiedź
Skippiego)

Natomiast jeżeli chodzi o osatnio wyrysowane przez Skipp'yego kreski z
100%-owo trafionymi  wsparciami - tutaj chylę czoła, pełen szacunek.
Po prostu majstersztyk.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-16 00:41:17
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:30541962-a040-49f1-9f89-ad2207207720w12g2000yqj.googlegroups.com...
czyli towarzystwo bez głębszej wizji polityczno ekonomicznej (patrz ostatnia wypowiedź Skippiego)

OK ja Ci to jeszcze streszczę.
Ja już kompletnie nie wierzę politykom, żadnym.
Przekonałem się, że w razie kich życiowej wszyscy poza nielicznymi wyjatkami maja to w dupie.
Jestem za stary żeby walczyć o poprawę świata dla wszystkich.
W ten sposób moge zmarnować resztę życia i zostawić dzieci na lodzie.
A więc mój cel to poprawa życia dla mojego dziecka i mojej rodziny.
Ponieważ zaś z tego socjalistycznego spektru LSD PSL PIS i ostatnio coraz bardziej PO nikt mi nie odpowiada i w nikogo nie wierzę, to kieruję sie sympatią.
I wg tejże nie lubię Jara.
I gdyby nie wasze wruzty polityczne, nie majace kompletnie nic wspólnego z giełdą, to bym ani słowa nie pisnął o tej całej bandzie darmozjadów.

Z grubsza tyle bo mi się nie chce tego rozwijać.

Data: 2010-06-15 16:06:33
Autor: Endriu
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
I gdyby nie wasze wruzty polityczne, nie majace kompletnie nic wspólnego z
giełdą, to bym ani słowa nie pisnął o tej całej bandzie darmozjadów.

Masz rację drogi Skippy, zdecydowanie za dużo tych politycznych wrzut
które mogą zniechęcać osoby z zewnątrz zainteresowane tylko giełdą.
Niemniej dzięki (dla całego grona) za ciekawą polemikę (pomimo
oczywistych różnic).

P.S. Opierdol należy się również Sławkowi XXL-owi który rozpoczął
kolejny polityczny wątek.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-16 00:50:33
Autor: skippy
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
No i przez to na trzeźwo patrzę, jak paru gości zaangażowanych w kampanię wyborcza wali propagandę.
Czy tu ktokolwiek zakłada wątki antypisowskie i antykaczyńskie?
Ty wyglądzasz na szczerego, piszesz co Ci płynie z serca, ale oni Cie regularnie robią w bambuko.
Tacy goście są wykorzystywani.
Tylko ze jak Ty pójdziesz komus dowalić pod wpływem tego w co uwierzyłeś z ich bredni, to sie okaże że ich wszystkich nie ma.
No ale to wybór fajterów.

Tak to widzę.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-15 21:50:36
Autor: Endriu
[...]

A co, XXL nie zakłada takich wątków. A może tragedia smoleńska to
jakis miraż, i przegłosowanie braku miedzynarodowej komisji przez PO
to jakaś fatamorgana ?.

Skippy ta twoja PO powiązana z WSI jest tak samo groźna jak i PiS
którego nie  trawisz, a może i nawet groźniejsza, gdyż nie
reprezentuje Polskich interesów, a pcha mój naród w prosto objecia
obcych ościennych mocarstw. Te durne propagandowe hasła zasłyszane w
proniemieckiej Interi i RMF-fie czy tam w Fakcie typu że Putin a to
gołymi rękami uśmiercił tygrysa, a to kurwa coś tam zrobił innego jak
tytan, a to że Sarko pierdnął w kierunku Carli Bruni dwa albo trzy
razy  to myślisz komu mają służyć - Polakom ?.  Durna tandetna
propaganda sponsorowana przez niemiecki rząd (konkursy z kumulacją w
RMF-ie) która niestety chwyta i dociera do celu. Im tylko chodzi o to
żebyś ich słuchał - i słuchasz jak ten baran idący na rzeź który
pomimo faktów typu śmierć swojego włsnego prezydenta na ziemi
katyńskiej nie sprzeciwia się Ruskiemu graniu w chuja w kwestii
wyjasnienia katastrofy.....

Jak możesz głosować na takie ścierwo zwane Palikotem które swój sukces
zawdzięcza kontaktom z WSI (polowania z Bronkiem na niedźwiedzie na
Ruskiej ziemi, Baltona). Nie wiem dziwię ci się mocno. Ten jego sukces
gospodarczy to nic innego jak przechowywanie i trzymanie pieczy nad
pieniądzami razwiedki.

Jak będzie ten Palikocik zbyt mocno skakał to skończa z nim jak
skończyli z Ireneuszem Sekułą, który to będąc milionerem
"teoretycznie" ni stąd ni zowąd palnął sobie w brzuch:

Rocznica Balcerowicza

"[...] Wprawdzie mimo stworzenia takich monopolistycznych warunków,
nie wszystkim szczęście dopisało i taki na przykład Ireneusz Sekuła
musiał aż trzy, czy nawet cztery razy do siebie strzelać, zanim
pożegnawszy się z rodziną, popełnił samobójstwo [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-16 07:19:29
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:a9cf2145-fdcf-4645-8ada-f3786bed2ad3b35g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

XXl jest jeden a was siedmiu.

Skippy ta twoja PO powiązana z WSI jest tak samo groźna jak i PiS

no tak

którego nie  trawisz, a może i nawet groźniejsza, gdyż nie
reprezentuje Polskich interesów, a pcha mój naród w prosto objecia
obcych ościennych mocarstw.

Nie chce ciagnąć, powstaje tylko pytanie co pis czy jego prezydent LK zrobił przeciwko

[cut]

[...]

To pomówienia, takie same jak rzekome deale PC, ARTB, kwestia Telegrafu, Expresu Wieczornego czy jakiejś tam fundacji PIS ze spółkami z Izraela.
Zresztą co z tego, że polowali w Rosji?
A pobyt Tadka w Niemczech?

Jak będzie ten Palikocik zbyt mocno skakał to skończa z nim jak
skończyli z Ireneuszem Sekułą, który to będąc milionerem
"teoretycznie" ni stąd ni zowąd palnął sobie w brzuch:

Własnie dlatego nie zagłosuje na oszołomów.
Im wolno kłamać i manipulować, Palikota proponujesz odstrzelić.
Sory.

Pozdrawiam

Data: 2010-06-16 00:12:36
Autor: Endriu
[...]

Skippy jak zwykle nie zrozumiałeś o czym ja mówię.  Sekułę odstrzelili
partyjni koledzy od brudnej roboty z WSI. Pewnie chuj jebany był za
bardzo pazerny .....

Ja ci nie każe głosować na kolgokolwiek. Zrób tylko dla mnie jedno
jako kolegi. Nie popieraj tej pookrągłostołowej bandy, i nie daj
okazji do kpin z Polaków Putinowi i Anieli, bo pomyśl co oni o sobie o
der "Polacke"

"Nie dość że ordynarnie odstrzeliliśmy IM prezydenta, to jeszcze
barany na GŁOSUJĄ na szych ludzi.
Całkowite z nich tumany...... "

Niki Lauda obraził Roberta Kubicę
http://sport.onet.pl/f1/niki-lauda-obrazil-roberta-kubice,1,3225940,wiadomosc.html

"[...] Przed wyścigiem o GP Monako Lauda obraził Kubicę, używając w
stosunku do niego określenia "Polacke" [...]".

Ech jaka skuteczna jets ich propaganda, jak oni ci mózg wyprali
Skippy....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-16 09:31:16
Autor: marfi
Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:2f107df3-77e3-4511-9157-e3ba39530f83k39g2000yqb.googlegroups.com...
Ech jaka skuteczna jets ich propaganda, jak oni ci mózg wyprali
Skippy....

To jest naprawdę dobre :)))

--
marfi

Data: 2010-06-17 16:18:10
Autor: dejf
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Ech jaka skuteczna jets ich propaganda, jak oni ci mózg wyprali
Skippy....

Poczytaj posty skippiego sprzed paru lat to sie dowiesz jak bardzo sie mylisz.

Data: 2010-06-17 13:56:37
Autor: Endriu
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Poczytaj posty skippiego sprzed paru lat to sie dowiesz jak bardzo sie
mylisz.

Odkąd ja tu jestem (gdzies od około 2007) Skippy zawsze popierał PO
(wraz z Viperem, totusem - z małej litery, XXL'em i Virck'iem). Ta
grupa nie zminiła poglądów ani o centymetr - ja bym to nazwał "twardy
beton partyjny".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-18 19:58:31
Autor: Virck
Endriu wrote:
[...]

Mnie nie zaliczaj do zadnych zwolennikow....Ja nie mieszkam w Polsce, glosowac nie bede i nie popieram ani PO ani SLD ani tym bardziej PiS....Ja obiektywnie tylko stwierdzam, ze PiS to najbardziej zaklamana partia ludzi mocno niepelnosprawnych umyslowo, ktora cofa Polska o dobre 20 lat w rozwoju, bo tam zatrzymal sie ten PRL-owski socjalistyczny motloch......Tak wiec wasz kandydat, maly karzelek jest dla mnie zwyklym klamca, zawistnym skurwielem i nie jest zadnym patriota....Bo patriotyzm to sie ma w sercu a nie w gebie ktora zieje jadem i dzieli na my i oni.....

Data: 2010-06-22 13:27:21
Autor: dejf
W dniu 2010-06-17 22:56, Endriu pisze:
[...]

Skippy jest za madry zeby popierac jakakolwiek partie :), gdyz jak to bylo tutaj kiedys napisane: nie wymyslono jeszcze grabii grabiacych od siebie. Skippy tylko pokazuje wady PISu ludziom slepo wpatrzonym w ta partie po obejrzeniu Nocnej Zmiany.
ps. Poza tym uwazam ze te infantylne komentarze tutaj na grupie, czy na onecie, wp badz interii w stylu "Kocham Jarka", "Tusk jest glupi" itp na pozimomie jamochlonow sa wypisywane przez wrogow PIS (PO, LSD?). Przeciez takie komentarze im szkodza i oni dobrze o tym wiedza.

Data: 2010-06-23 19:22:43
Autor: SlawcioD
dejf pisze:
[...]

Jarus kocham Cie! zostan moim preziem! zwyciezaj ta Tuskowa cholote,
lupenliberalow i komuchow;)

pozdraiwam
SlawcioD

Data: 2010-06-16 00:29:30
Autor: skippy
[...]

To szczere wyznanie mnie nie dziwi.
System totalitarno - socjalistyczny.
Dla mnie - jak najdalej od czegoś takiego.
Nigdy więcej.
Też jako dziecko byłem pod wrażeniem reform Gierka.
Więc Cię jakoś rozumiem, bo raczej wygląda że PRL znasz z przekazów.

Tragedia.
W głowie mi się nie mieści, że ten sentyment powraca...

Data: 2010-06-15 15:46:47
Autor: Endriu
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Tragedia.
W głowie mi się nie mieści, e ten sentyment powraca...

Powiem ci że za każdym razem przyklaskuje, gdy Łukaszenka wtraca do
pierdla unijnych szpicli typu Angelika Borys.
Marzy mi się taki przywódca który powypierdala na zbity pysk
sponsorowane przez niemieckio-zachodnie koncerny medialne (typu Bauer)
antypolskie i proniemieckie tuby propagandowe w stylu RMF FM i Agora
Radio Eska Radio Zet itd. obsadzone szpiclami WSI i robiące wodę z
mózgu moim krajanom....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-15 09:27:38
Autor: totus
Endriu wrote:

W ten sposób moglibyśmy sobie tutaj zaoszczędzić czczej gadaniny
Totusa "że się nie da bo nie ma odpowiedniej ordynacji". To nie jest
tak "że się nie da".

Osochodzi? Co ja pisałem, że się nie da ze względu na ordynację, a Ty bohatersko robisz?

Data: 2010-06-14 19:02:59
Autor: totus
skippy wrote:

Wyjaśniam: nikt nie spełnia obietnic wyborczych, a ja głosuję na mniejsze
zło.

Bo do tej pory nie było takiej możliwości. Żeby dotrzymać obietnic przedwyborczych to partia w wyborach musi osiągnąć ponad 50% w sejmie i ponad 50% w senacie i prezydent musi podzielać ten program przedwyborczy. Po '89 jeszcze tak nie było. Zawsze rządziły koalicje. Program, który realizuje koalicja to nie jest program przedwyborczy żadnego z koalicjantów tylko jakąś wypadkowa. Zarzut, że partia nie realizuje swojego programu przedwyborczego świadczy o kompletnym braku zrozumienia mechanizmów rządzenia w Polsce. Wypowiadają takie zarzuty ludzie, którzy jednym tchem wyrażają obawę, że jak wygra Komorowski to PO będzie mogła zrealizować swój program przedwyborczy i nie będzie żadnej przeszkody, która temu zapobiegnie. W/g mnie świadczy to o poziomie wyrobienia politycznego - niskiego wyrobienia politycznego. No jest jeszcze inna możliwość. Ten, kto stawia ten zarzut doskonale rozumie sytuacje ale jest zdania, że słuchacz to kompletny tuman. Innymi słowy "ciemny lud wszystko kupi".

Data: 2010-06-14 13:30:40
Autor: XXL
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
skippy <atunic@nie.ma> napisał(a): Powiem Ci dlaczego nie zagłosuję na PIS tylko na PO.

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Chyba nie sądzisz, że J.Kaczyński chciał w sposób kontrolowany oddać władzę w
2007r ???
Nie, tak dobrze nie było. Kaczyński poszedł va bangue. Liczył na to, że PIS
przejmie elektoraty Samoobrony i częściowo LPR i zdobędzie dużą przewagę nad PO.
Następstwem takiego scenariusza mógłby być rozpad PO (znamienne było
niespodziewane odejście J.Rokity prawdopodobnie liczącego na stanowisko w
rządzie J.Kaczyńskiego po wygranych przez PIS wyborach w 2007r.) i zagarnięcie
części ich posłów.
 Na całe szczęście władza wymknęła się PIS-owi z rąk chociaż jeszcze przed
debatą Kaczyński-Tusk cały czas lekką przewagę miało ugrupowanie braci
Kaczyńskich i IV RP.
Nie na darmo na finiszu tamtych przedterminowych wyborów PIS wyciągnął swojego
asa z rękawa czyli sprawę posłanki Sawickiej.
Sztab PIS-u miał nadzieję, że Polacy przerażeni groźbą prywatyzacji szpitali i
związaną z tym niedostępnością usług medycznych dla wielu obywateli oraz
stojącą za tym korupcją w szeregach PO (Sawicka wzięła łapówkę !!!) zagłosują
za PIS-em.

Obrzydliwy spot reklamowy PIS z kampanii wyborczej w 2007r. - umiera człowiek
ponieważ nie stać go na zapłatę za przyjazd karetki pogotowia.

Ale sztab PIS-u popełnił śmiertelny, jak się okazało błąd. Tym politycznym
samobójstwem była zgoda na debatę telewizyjną z D.Tuskiem.
Przed debatą Kaczyński był pewny swego, nazywał Tuska "pomocnikiem
Kwaśniewskiego" poniżając go w oczach wyborców.

Ale D.Tusk twardo parł do debaty nazywając kilkakrotnie J.Kaczyńskiego tchórzem.
Spin doktorzy namówili prezesa PIS do zgody na debatę i.......Tusk na oczach
wielu milionów telewidzów po prostu zmiażdżył J.Kaczyńskiego.
Ten zrobił się po debacie jeszcze mniejszy i płaski jak naleśnik.
To był koniec PIS i IV RP chociaż Lech Kaczyński jeszcze mógł wetować ustawy.

Data: 2010-06-14 06:45:08
Autor: Endriu
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Ten zrobił się po debacie jeszcze mniejszy i płaski jak naleśnik.

A tak a'props naleśników, na chwilę was opuszczę bo idę na obiad :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-15 09:15:00
Autor: dejf
W dniu 2010-06-14 13:17, skippy pisze:
[...]

Kurcze niezli z tych pisowcow wrozbici :)
Powiem Ci skippy dlaczego ciesze sie ze wygralo pis w 2005.
Rzecz o ktorej jakos malo sie mowi (moze malo osob zarabia w tym przedziale) czyli zmiana progów podatkowych.
Znam mase osob (kumpli specjalistow IT) zarabiajacych w przedziale 45k-85k brutto (blizej 85k) i wszyscy oni rocznie sa kilka tysiecy do przodu z samej takiej zmiany podatkow. Nie moge pojac dlaczego pisowcy tego nie wspominaja na kazdym kroku.
Rowniez osoby, ktore sa 1-osobowymi firmami do 85k przesiedli sie z sldowego 19% na pisowe 18%.
Na tej grupie takie argumetny powinny miec najwyzszy mnoznik istotnosci.

Data: 2010-06-15 09:21:00
Autor: SlawcioD
dejf pisze:
[...]

no a jak by to wygladalo na wiecu wyborczym jarka k. w stoczyni?
przeciez po teksci najlepiej zarabiajacym obnizylismy podatki by go na
butach wyniesli nie silac sie na szukanie taczki...;)

pozdrawiam
SlawcioD

ps. ilu z poslow i czlonkow pisu i ich rodzin zarabia 45kpln-85kpln?

Data: 2010-06-15 09:25:52
Autor: dejf
W dniu 2010-06-15 09:21, SlawcioD pisze:
dejf pisze:
[...]

Na wiecu mysle ze by bylo ok. Przeciez Ci do 45k tez zaplaca mniej dochodowego. A co do zarobkow rodzin pisu to watpie zeby ustawa byla pod to pisana - ten nowy drugi prog idealnie co do zlotowki zostal zrownany z trzecim starym progiem. A nawet jesli to szkoda ze nie poszli dalej i nie obnizyli tego podatku jeszcze bardziej - na pewno nie tylko rodziny pisowcow by sie ucieszyly.

Data: 2010-06-15 09:21:12
Autor: dejf
W dniu 2010-06-15 09:15, dejf pisze:
[...]

Rowniez Ci z zarobkami do 45k sa do przodu (ale niewiele) jak i Ci z zarobkami powyzej 85k (tez sporo).

Data: 2010-06-15 09:27:23
Autor: skippy
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.

Użytkownik "dejf" <

Rowniez osoby, ktore sa 1-osobowymi firmami do 85k przesiedli sie z sldowego 19% na pisowe 18%.
Na tej grupie takie argumetny powinny miec najwyzszy mnoznik istotnosci.

Tak, to prawda, ja o tym nie zapominam.
Ale prawda jest nieco inna z mojego pubktu widzenia własnej działki gospodarczej.
Otóż najistotniejsze zmiany podatkowe, reszta to szum to

- ryczałt od przychodów ewidencjonowanych (nie wiem kto to wprowadził, nie chce mi się szukać)
- liniowy PIT za LSD
- obniżka CIT za LSD

Ta zmiana z 19 na 18 jakkolwiek istotna, to nijak się ma do samego faktu wprowadzenia liniowego.

Z mojego punktu widzenia ani PIS, ani PO nie zrobiły nic istotnego w zakresie podatków.

A z innej beczki: podatek zwany belkowym (a de facto dwa podatki z których jeden ponoć nie jest pomysłem Belki), to:

- od dochodów kapitałowych w zakresie giełdy np - jak najbardziej uzasadniony wg mnie, nie widze powodu żeby te zyski nie były opodatkowane. Co prawda wiadomo, chciałbym płacić jak najmniej więc jednostkowo jestem przeciw. Z punktu widzenia państwa jednak ta dziura podatkowa nie miała wg mnie uzasadnienia. Jedyne ku...stwo to odliczanie połowy straty w skrócie mówiąc.

- w zakresie lokat: groszowa sprawa, ale ja nie widzę uzasadnienia dla tego podatku. Mogliby znieść własnie tylko ten - małym kosztem budżetowym a zysk społeczny byłby dla nich duży i nie rozumiem, dlaczego tego nie zrobili.
Znakomita kiełbasa wyborcza.
Może sie zreflektują, mają jeszcze rok.

PISzdrawiam

Data: 2010-06-15 10:17:49
Autor: dejf
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
W dniu 2010-06-15 09:27, skippy pisze:

Użytkownik "dejf" <

[...]

Zgoda z tym liniowym (ze tez to LSD a nie kto inny musialo wprowadzic...).
Ale co do dochodowego dla osob fizycznych to zmiana nie jest szumem, jest istotna. Nie wiem jak to zazwac - powiedzmy klasa srednia (czyli przyjmijmy ta pomiedzy 45k-85k) - zostala wzmocniona.

Data: 2010-06-15 10:34:26
Autor: marfi
Użytkownik "skippy" <atunic@nie.ma> napisał w wiadomości news:hv7a14$gan$1news.onet.pl...

[...]

  Zwłaszcza, że podatek ten jest aktualnie omijany przez tzw. "Lokaty jednodniowe"

Może sie zreflektują, mają jeszcze rok.
Może o to chodzi :)

--
marfi

Data: 2010-06-15 10:31:31
Autor: marfi
Użytkownik "dejf" <dejf@amorki.pl> napisał w wiadomości news:hv799l$eiq$1news.onet.pl...
Rowniez osoby, ktore sa 1-osobowymi firmami do 85k przesiedli sie z sldowego 19% na pisowe 18%.

  Tak... i niestety stracili na tym.

--
marfi

Data: 2010-06-15 12:43:26
Autor: dejf
W dniu 2010-06-15 10:31, marfi pisze:
Użytkownik "dejf" <dejf@amorki.pl> napisał w wiadomości
Rowniez osoby, ktore sa 1-osobowymi firmami do 85k przesiedli sie z
sldowego 19% na pisowe 18%.

Tak... i niestety stracili na tym.

Wszyscy co do jednego.

Data: 2010-06-15 13:20:04
Autor:
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> napisał(a): Powtarzam ci jeszcze raz. W moich oczach Palikot to nedzna kreatura
budujaca swoj image na brudnych chwytach, oszczerstwach i nieprawdzie.

Gardze tym towarzystwem, gardze tymi hienami, i jestem po raz kolejny
oburzony, ze ty taka nedzna kreature uzwazasz za czlowieka "inteligentnego".
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Powtarzam kolejny raz: Palikot jest niesamowicie inteligentnym i błyskotliwym
politykiem.
Niektóre formy ekspresji jakie stosuje są kontrowersyjne i szokujące ale
powiem ci jedno - choćbyś nie wiem ile felietonów Michalkiewicza przeczytał to
i tak nie dosięgniesz jego poziomu.

Wczoraj J.Palikot był gościem "Teraz my" i nieźle przemaglował gorącą
zwolenniczkę J.Kaczyńskiego - prof. J.Staniszkis, która momentami nie nadążała
za filipikami swojego adwersarza.

http://wybory.wp.pl/kat,1025913,title,J.-Kaczynski-sprawia-wrazenie-psychopatycznego-mordercy,wid,12372002,wiadomosc.html?ticaid=1a59e

Data: 2010-06-14 11:50:25
Autor: marfi
Użytkownik " XXL" <duzy_slawek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hv4qrs$otv$1inews.gazeta.pl...
[...]

  Zapomniałeś, że sam chciał użyć kałasznikowa do "naprawy" państwa.

--
marfi

Data: 2010-06-14 03:16:59
Autor: Endriu
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
  Zapomniałeś, że sam chciał użyć kałasznikowa do "naprawy" państwa.

Jak zapomniełes Marfi w jakim kontekście użyłem tych słów odnośnie
kałasznikowa to ci przypomnę.
Ja po prostu jako Polak (i zwolennik wolnego rynku - co do którego
Kaczyński popierający Traktat Lisboński jest raczej opozycją) zawyłem
z bólu na odrzucenie przez PO PiS-owskiej ustawy o międzynarodowej
komisji w sprawie tragediii Smoleńskiej.

Kurewsko mnie to zabolało i boli do dzisiaj, że w sprawie bezstronnego
wyjaśnienia śmierci prezydenta mojego kraju nie mozna liczyć na
ugupownie PO z Donaldem Tuskiem na czele.

P.S. I tak na koniec kompletnienie przemawia do mnie wersja jakoby owe
wystrzały były eksplazjami po butlach z powietrzem.
To były na100% strzały z broni palnej - możliwy incydent miedzy BOR a
Ruskimi odnośnie ciała prezydnta.
BOR oczywiście wsztystkiemu zaprzecza - czyli po dwóch miesiącach
jesteśmy w punkcie wyjścia  ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-14 11:04:57
Autor: Virck
Endriu wrote:
Ty dla Palikota to moglbys co najwyzej buty pastowac ....On ma chociaz
jaja, Tobie ich brak...

Kolego Virck wyluzuj z tymi jajami Palikotowymi ....
Nie warto dla takiego chuja....:

A dlaczego nazywasz go chujem? Ta prawda ktora pokazuje i wysmiewa jest az tak bolesna?

Data: 2010-06-14 03:50:39
Autor: Endriu
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
A dlaczego nazywasz go chujem? Ta prawda ktora pokazuje i wysmiewa jest
az tak bolesna?

Bo uważam że poza głównym nurtem jego działalności jakim jest
bezpardonowe i prostackie dokopywanie Kaczyńskim, jego polityczne
dokonania np. "Komisja Przyjazne Państwo" to czysta kpina, tak samo
jak urząd antykorupcyjny Julii Pitery  (która kiedyś szpiclowała i
rozbijała wewnętrznie UPR) wraz z aneksem sporządzonym przez nią w
którym to wykryłą aferę odnośnie dorsza za 5 zł (podczas gdy jej
partyjni kolesie grabli ile się da w aferze hazardowej).

Cała ta wasza PO wraz z Palikotem i Donaldino uwalającym z TW Bolkiem,
Pawlakiem, i całym KLD  lustrację to dno i trzy metry mułu. Nie wiem
dlaczego moi rodacy głosują na takich partaczy którzy tylko umieją
zadłużać mój kraj na 30 mld zł rocznie.

Ale tak już widocznie musi być i koniec - nic na to nie poradzę.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-14 04:04:32
Autor: Endriu
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Julii Pitery  (która kiedyś szpiclowała ....

Tak jak jej mąż i ojciec meża zresztą.
Szpicel na szpiclu z dziada pradziada ....

100% pogardy dla tego towarzystwa z mojej strony ......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-06-15 10:33:37
Autor: Virck
Endriu wrote:
[...]

Ja osobiscie gardze calym tym pisowskim towarzystwem...To  sa ludzie z absolutnego marginesu spolecznego....Ci wyborcy sa na poziomie ludzi po szkole podstawowej dla ktorych jakies hasla, ze tylko ich Polska jest polska a reszta to agenci i wrog swiadcza o ich poziomie intelektualnym..Baa, wiekszosc z nich ma powazne problemy psychiczne....choruje na schizofrenie, alkoholizm i rozmaite odmiany uposledzenia....Wystarczy popatrzec na tych ludzi....Na ich wypowiedzi, agresje....To jest jakis odlam PRL....wyniszczeni komuna, teskniacy za powrotem socjalizmu, roszczeniowi, ciagle im sie cos nalezy.....Doslownie PiS i ich wyborcy to te 30% polskiego spoleczenstwa ktore jest wielka patologia spoleczna, ktora obniza poziom zycia reszcie.....

Data: 2010-06-13 14:03:43
Autor: kc
Virck <virck_polo@verizon.net> napisał(a):
Ty dla Palikota to moglbys co najwyzej buty pastowac ....On ma chociaz jaja, Tobie ich brak...Juz nie wspomne o twojej bufonadzie odnosnie GPW....

Mógłby, ale nie będzie, w przeciwieństwie do tych, którzy chętnie by wylizali

kc

Data: 2010-06-14 14:49:59
Autor: Dieter
J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.
Serio Twoim marzeniem jest wylizanie butow Palikotowi? Ale nisko upadles Stary.

D.

Data: 2010-06-15 10:36:24
Autor: Virck
Dieter wrote:
Serio Twoim marzeniem jest wylizanie butow Palikotowi? Ale nisko upadles Stary.

D.

Mialem na mysli, ze ty ze swoim poziomem nawet gdybys mu buty lizal to nadal oglady, madrosci i wiedzy zadnej nie posiadziesz....Pomimo, ze Palikot to facet niezwykle inteligentny ale ta pisowska szujowizna kompletnie go nie rozumie i nie akceptuje, bo prawda jaka wali im w ryj jest dla nich tragicznie bolesna...wiec na ten bol reaguja na niego agresja, wyzywajac go np od ch....

J.Kaczyński nie zostanie prezydentem a PIS nie wygra w 2011r.