J.Kerry powiedzial wczoraj ze wszystkie osiedla izraelskie na terenach palestynskich s± nielegalne

Data: 2013-08-14 02:30:07
Autor: muto2100
J.Kerry powiedzial wczoraj ze wszystkie osiedla izraelskie na terenach palestynskich s± nielegalne
http://www.ghatreh.org/view/70308/All-Israeli-settlements-are-illegal:-US

powiedzial  to  na  spotkaniu z  brazylijskim   ministrem spraw  zagranicznych!

Data: 2013-08-14 02:33:08
Autor: muto2100
J.Kerry powiedzial wczoraj ze wszystkie osiedla izraelskie na terenach palestynskich s± nielegalne
W dniu ¶roda, 14 sierpnia 2013 10:30:07 UTC+1 u¿ytkownik muto2100 napisa³:

http://www.worldbulletin.net/?aType=haber&ArticleID=115056

Data: 2013-08-14 19:19:40
Autor: the_foe
J.Kerry powiedzial wczoraj z e wszystkie osiedla izraelskie na teren ach palestynskich sÄ… nielegalne
W dniu 2013-08-14 11:30, muto2100 pisze:
http://www.ghatreh.org/view/70308/All-Israeli-settlements-are-illegal:-US

powiedzial  to  na  spotkaniu z  brazylijskim   ministrem spraw  zagranicznych!

jest cos takiego jak polityka faktów dokonanych. Na tej zasadzie USA skolonizował i inkorporował tzw "dziki zachód".

--
@foe_pl

Data: 2013-08-14 20:12:35
Autor: u2
W dniu 2013-08-14 19:19, the_foe pisze:
[...]

tak, ale Arabow jest zdecydowanie wiecej od izraelskich kolonizatorow ...-;)

--
https://www.youtube.com/watch?v=c6jd1ppJ7xM

Data: 2013-08-14 20:30:22
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

...-;)

A osiedla Izraelskie mają "zawłaszczyć" cały okupowany Zachodni Brzeg
Jordanu czy co cenniejsze dla Izraela fragmenty+?

--
A. Filip
Jeżeli nie przyznajesz się do błędu, to popełniasz błąd drugi.

Data: 2013-08-15 12:50:55
Autor: the_foe
W dniu 2013-08-14 20:12, u2 pisze:
[...]

W przypadku Ameryki Pn (liczac dzisiejsze USA i Kanade) az do 1810 roku Indian było więcej niz kolonizatorów.

--
@foe_pl

Data: 2013-08-15 21:17:47
Autor: u2
W dniu 2013-08-15 12:50, the_foe pisze:
tak, ale Arabow jest zdecydowanie wiecej od izraelskich kolonizatorow
...-;)

W przypadku Ameryki Pn (liczac dzisiejsze USA i Kanade) az do 1810 roku
Indian było więcej niz kolonizatorów.

Arabow jest ogolem 500 mln, przypomnij sobie ilu jest zydow...-;)
--
https://www.youtube.com/watch?v=c6jd1ppJ7xM

Data: 2013-08-15 14:26:24
Autor: leming.show
J.Kerry powiedzial wczoraj ze wszystkie osiedla izraelskie na terenach palestynskich s± nielegalne
Arabow jest ogolem 500 mln, przypomnij sobie ilu jest zydow...-;)

No tak, to jeszcze powiedzmy sobie kto ma pieniadze na wojne a kto jej nie ma. I jak to mozliwe ze przed utworzeniem panstwa Izrael, zydzi i palestynczycy jakos razem pracowali, mieszkali bez zwady:)

Data: 2013-08-16 21:10:01
Autor: the_foe
W dniu 2013-08-15 23:26, leming.show@gmail.com pisze:
I jak to mozliwe ze przed utworzeniem panstwa Izrael, zydzi i palestynczycy jakos razem pracowali, mieszkali bez zwady:)

Rotschildowie płacili za ochrone, najpierw Turkom a potem Anglikom. W czasie wojny Palestyńczycy jezdzili do Auschwitz na nauki, jak pozbyc sie Zydow kiedy Rommel pokona Brytyjczyków.

--
@foe_pl

Data: 2013-08-15 21:30:35
Autor: boukun
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:520d295b$0$1212$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Utrzymuje się, że na całym świecie jest ok. 100 mln Żydów...
W samej Polsce ponad 3,5 mln...

boukun

Data: 2013-08-16 21:14:17
Autor: the_foe
W dniu 2013-08-15 21:17, u2 pisze:

Arabow jest ogolem 500 mln, przypomnij sobie ilu jest zydow...-;)

Obecnie jedynym krajem, graniczacym z Izraelem który oficjalnie ma cos do nich jest Syria. Tyle, ze na dzis to sa zajeci własnymi problemami. Egipt i Jordania sami boją sie wpuszczac Palestynczyków. AS i Irak sa na pasku USA i dawno sie juz w to nie angażują.

--
@foe_pl

Data: 2013-08-16 13:01:44
Autor: stchebel
J.Kerry powiedzial wczoraj ze wszystkie osiedla izraelskie na terenach palestynskich s± nielegalne
W dniu ¶roda, 14 sierpnia 2013 19:19:40 UTC+2 u¿ytkownik the_foe napisa³:
W dniu 2013-08-14 11:30, muto2100 pisze:

> http://www.ghatreh.org/view/70308/All-Israeli-settlements-are-illegal:-US

> powiedzial  to  na  spotkaniu z  brazylijskim   ministrem spraw  zagranicznych!

jest cos takiego jak polityka faktów dokonanych. Na tej zasadzie USA skolonizowa³ i inkorporowa³ tzw "dziki zachód".

Pedzieæ Ci musem Fetoze, zek takiego s³owmictwa kej imkoprowanie jeze nies³yso³. Znacysiem jakisik¶ dziko¶æ ³od tego wstempuje? Hêê? Zamchodnia? A ³od faktuf niedokonanych, to cosik mnie siem wydawo ze ino we problemach strefowej Gamzy ³osta³o siem dyæ tylko niedoholoka³stowanie

J.Kerry powiedzial wczoraj ze wszystkie osiedla izraelskie na terenach palestynskich s± nielegalne