J. Owsiak - czerwona plachta na bogoo jczyznianych mato��w rodzaju abc

Data: 2013-01-14 17:44:47
Autor: u2
J. Owsiak - czerwona plachta na bogoo jczyznianych mato��w rodzaju abc
W dniu 2013-01-13 23:43, jr pisze:
Czy Jerzy Owsiak jest problemem politycznym Polski?
Jerzy Owsiak jest problemem srodowisk katolickich, jako ze odebral
Kosciolowi monopol na dzialalnosc harytatywna.

Ale Kosciol prowadzi dzialanosc charytatywna, bez taplania sie w blocie i z godnoscia.

Data: 2013-01-14 21:58:46
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f43601$0$26690$65785112news.neostrada.pl...

| Ale Kosciol prowadzi dzialanosc charytatywna, bez taplania sie w blocie
| i z godnoscia.

Dobrze u2. Tylko to nie jest problem polskiej polityki. Wasze wojny z Owsiakami, Woodstockami, innymi religiami, pornografia, burdelami, niedzielnymi sklepami i tak dalej to wasza prywatna sprawa, z ktorej robicie ogolnonarodowy ferment.

Data: 2013-01-14 23:57:50
Autor: u2
W dniu 2013-01-14 21:58, jr pisze:

> [...]

Owsiakami, Woodstockami, innymi religiami, pornografia, burdelami,
niedzielnymi sklepami i tak dalej to wasza prywatna sprawa, z ktorej robicie

Ja nie prowadze wojny z Owsikiem, ani z burdelami.

Ja dyskutuje na niusgrupie o polityce. A ze metody i poglady Owsika sa inne od moich to sie z nimi nie zgadzam.

Data: 2013-01-15 00:09:39
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f48d6f$0$26694$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| > |
| > |

| Ja nie prowadze wojny z Owsikiem, ani z burdelami.

Całe szczęście!

| Ja dyskutuje na niusgrupie o polityce. A ze metody i poglady Owsika sa
| inne od moich to sie z nimi nie zgadzam.

To jemu to powiedz zamiast zaśmiecać grupy własnymi pretensjami. Co to ma wspólnego z polityką?

Data: 2013-01-15 17:16:00
Autor: u2
W dniu 2013-01-15 00:09, jr pisze:
> [...]

| inne od moich to sie z nimi nie zgadzam.

To jemu to powiedz zamiast zaśmiecać grupy własnymi pretensjami. Co to ma

Oj tam, nie kazdy jest tobie podobny :-)))

J. Owsiak - czerwona plachta na bogoo jczyznianych mato��w rodzaju abc