J. Owsiak - czerwona plachta na bogoojczyznianych matołów rodzaju abc

Data: 2013-01-13 23:43:19
Autor: jr
J. Owsiak - czerwona plachta na bogoojczyznianych matołów rodzaju abc
Czy Jerzy Owsiak jest problemem politycznym Polski?
Jerzy Owsiak jest problemem srodowisk katolickich, jako ze odebral Kosciolowi monopol na dzialalnosc harytatywna. Dlaczego wszyscy polscy patrioci maja walczyc za Kosciol z Jerzym Owsiakiem, z koro polski kosciol nazwal kiedys polskich patriotow 'bandami'?

Data: 2013-01-14 06:43:15
Autor: No pasaran
"jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag news:kcvda6$ih4$1node2.news.atman.pl...
[...]

Owsiak to jest zwykły rabuś reżimowy. Taki naciągacz zniewolonego i bezmyślnego polskiego matołectwa.

Data: 2013-01-14 07:03:48
Autor: abc
J. Owsiak - czerwona plachta na bogoojczyznianych matołów rodzaju abc
W przeciwieństwa do Owsiaka, taka np. Polska Akcja Humanitarna (Ochojskiej)
nikomu nie przeszkadza, bo nie propaguje postaw sprzecznych z katolicyzmem
("Róbta co chceta!" itp.), nie propaguje fałszywych religii (Hari Kryszna) i
nie sieje zgorszenia publicznego (Przystanek Woodstock).

Data: 2013-01-14 09:41:59
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-14 07:03, abc pisze:
[...]

Zapachniało stosem. Co to za instytucja która ciągle mówi o miłości a sieje nienawiść?

Data: 2013-01-14 09:43:27
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-14 09:41, Trybun pisze:
[...]

Sorry, nie instytucja, a pojedynczy członkowie.

Data: 2013-01-14 17:40:07
Autor: jr

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:50f3a02d$0$26700$65785112news.neostrada.pl...
> [...]
| ("Róbta co chceta!" itp.), nie propaguje fałszywych religii (Hari Kryszna) i
| nie sieje zgorszenia publicznego (Przystanek Woodstock).

Znowu nic nie rozumiesz abc.
Nie pytalem tutaj o to, kto w Polsce przeszkadza Kosciolowi, tylko o to, co jest problemem politycznym, a co nie.
Ruch Hare Kryszna, czy Przystanek Woodstok nie stanowia politycznego problemu ani w Polsce, ani w zadnym innym europejskim kraju. To ty (i tobie podobni) robisz z tego polityczna hucpe na tej grupie.
Sprowadzajac wszystkie problemy swojego kosciola do problemu ogolno politycznego ujawniasz totalitarne inklinacje. Dobrze pamietam te hasla zawlaszczajace caly narod dla wlasnej ideologii. Nie jestes abc w tym pierwszy.

Data: 2013-01-14 09:42:03
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-13 23:43, jr pisze:
[...]

Raczej kimś działającym mimo woli na szkodę mieszkających tu ludzi. Utrwala władzę reżymu.

Co rozumiesz przez pojęcie "polscy patrioci"? To ci co "spie**lali w podskokach z kraju w trakcie najazdu na kraj przez Hitlera?

Data: 2013-01-14 17:43:18
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kd0gd5$qm5$2node1.news.atman.pl...

| Raczej kimś działającym mimo

Jak nazwal, tak nazwal. Jestes egzegeta polskiego kosciola?

Data: 2013-01-14 17:50:36
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-14 17:43, jr pisze:
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości

| Raczej kimś działającym mimo

Jak nazwal, tak nazwal. Jestes egzegeta polskiego kosciola?

Trudno się z tobą rozmawia. Nie wiadomo do czego się odnosisz..

Data: 2013-01-14 21:33:28
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kd1d13$epl$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| Trudno się z tobą rozmawia. Nie wiadomo do czego się odnosisz..

Konkretnie do twoich postów.

Data: 2013-01-14 17:45:35
Autor: jr
J. Owsiak - czerwona plachta na bogoojczyznianych matołów rodzaju abc
| Co rozumiesz przez pojęcie "polscy patrioci"? To ci co "spie**lali w
| podskokach z kraju w trakcie najazdu na kraj przez Hitlera?

Powinienes im dziekowac za to, ze spie**lali na Zachod, zamiast isc z Hiterem na Stalina.

Data: 2013-01-14 17:55:18
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-14 17:45, jr pisze:
> [...]
| podskokach z kraju w trakcie najazdu na kraj przez Hitlera?

Powinienes im dziekowac za to, ze spie**lali na Zachod, zamiast isc z

Chciałbym im podziękować za powrót do kraju po 89roku.. słowami tym panom już dziękujemy. Chcą robić wrażenie wielkich polskich patriotów, a kto słyszał od nich choć słowo protestu gdy jankesi w przeszłości wymierzyli swoje Pershingi i Cruise w Polskę?

Data: 2013-01-14 21:36:11
Autor: jr

> [...]
| kto słyszał od nich choć słowo protestu gdy jankesi w przeszłości
| wymierzyli swoje Pershingi i Cruise w Polskę?

W jaką Polskę?
Wymierzyli Pershingi w sowieckiego okupanta. Dzieki temu mozesz dzisiaj
pisac na tej grupie.

Data: 2013-01-14 09:53:54
Autor: xan
W dniu 13.01.2013 23:43, jr pisze:
[...]

Nie szukaj na siłę konfliktu, Owsiak zaopatruje szpitale, kościół skupia się na doraźnej pomocy np: Caritas całoroczne jadłodajnie, ubrania itp. - Owsiak na takie coś by całej kasy nie uzbierał.
Szukanie konfliktu pomiędzy Owsiakiem a kościołem akurat jest nie na miejscu.

Data: 2013-01-14 09:55:07
Autor: No pasaran
J. Owsiak - czerwona plachta na bogoojczyznianych matołów rodzaju abc
Owsiak zubaża ludzi na rzecz reżimu.
Kościół zresztą też.

Data: 2013-01-14 17:56:07
Autor: jr

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kd0h32$tug$1news.icm.edu.pl...

| Nie szukaj na siłę konfliktu

W którym miejscu go szukam?
Dziwię się, że taki konflikt istnieje i tyle.

, Owsiak zaopatruje szpitale, kościół skupia
| się na doraźnej pomocy np: Caritas całoroczne jadłodajnie, ubrania itp.
| - Owsiak na takie coś by całej kasy nie uzbierał.

Sluszna uwaga.
Caritas robi wiecej niz Owsiak (choc nie jest to takie blyszczace).

| Szukanie konfliktu pomiędzy Owsiakiem a kościołem akurat jest nie na
| miejscu.

Powiedz to abc.
Policz, ile razy na tej grupie nadaje na Owsiaka z pozycji katolickiej ('robta co chceta', Woodstock i tak dalej).

Data: 2013-01-14 19:14:17
Autor: xan
W dniu 14.01.2013 17:56, jr pisze:
Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości

| Nie szukaj na siłę konfliktu

W którym miejscu go szukam?

sorka :D

> [...]

Policz, ile razy na tej grupie nadaje na Owsiaka z pozycji katolickiej
('robta co chceta', Woodstock i tak dalej).

niektórzy piszą aby pisać, nie ważne czy z sensem :D

Data: 2013-01-14 17:44:47
Autor: u2
J. Owsiak - czerwona plachta na bogoo jczyznianych mato��w rodzaju abc
W dniu 2013-01-13 23:43, jr pisze:
Czy Jerzy Owsiak jest problemem politycznym Polski?
Jerzy Owsiak jest problemem srodowisk katolickich, jako ze odebral
Kosciolowi monopol na dzialalnosc harytatywna.

Ale Kosciol prowadzi dzialanosc charytatywna, bez taplania sie w blocie i z godnoscia.

Data: 2013-01-14 21:58:46
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f43601$0$26690$65785112news.neostrada.pl...

| Ale Kosciol prowadzi dzialanosc charytatywna, bez taplania sie w blocie
| i z godnoscia.

Dobrze u2. Tylko to nie jest problem polskiej polityki. Wasze wojny z Owsiakami, Woodstockami, innymi religiami, pornografia, burdelami, niedzielnymi sklepami i tak dalej to wasza prywatna sprawa, z ktorej robicie ogolnonarodowy ferment.

Data: 2013-01-14 23:57:50
Autor: u2
W dniu 2013-01-14 21:58, jr pisze:

> [...]

Owsiakami, Woodstockami, innymi religiami, pornografia, burdelami,
niedzielnymi sklepami i tak dalej to wasza prywatna sprawa, z ktorej robicie

Ja nie prowadze wojny z Owsikiem, ani z burdelami.

Ja dyskutuje na niusgrupie o polityce. A ze metody i poglady Owsika sa inne od moich to sie z nimi nie zgadzam.

Data: 2013-01-15 00:09:39
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:50f48d6f$0$26694$65785112news.neostrada.pl...

| > |
| > |

| Ja nie prowadze wojny z Owsikiem, ani z burdelami.

Całe szczęście!

| Ja dyskutuje na niusgrupie o polityce. A ze metody i poglady Owsika sa
| inne od moich to sie z nimi nie zgadzam.

To jemu to powiedz zamiast zaśmiecać grupy własnymi pretensjami. Co to ma wspólnego z polityką?

Data: 2013-01-15 17:16:00
Autor: u2
W dniu 2013-01-15 00:09, jr pisze:
> [...]

| inne od moich to sie z nimi nie zgadzam.

To jemu to powiedz zamiast zaśmiecać grupy własnymi pretensjami. Co to ma

Oj tam, nie kazdy jest tobie podobny :-)))

J. Owsiak - czerwona plachta na bogoojczyznianych matołów rodzaju abc