J.P. - cytat z homilii.

Data: 2011-02-20 11:23:13
Autor: mi\(c\).sz.
J.P. - cytat z homilii.
"Tylko rząd odpowiada przed Bogiem i Rozumem za nieszczęścia i nędzę rządzonych. ..."
"Rząd, który nie ma innych środków oddziaływania prócz siły, nie jest Rządem, ale uzurpacją, bluźnierstwem, zbrojnym rozbojem!" - co też jest cytatem. To było w 1983 r. . Czy to prawda? Wg mnie chyba nie. W poprzedniej części trylogii "Książę" powiedział: "Rację ma silniejszy, racja słabego to piękna broń bez naboi." Z drugiej jednak strony wojsko jest do obrony przed zagrożeniem zewnętrznym.
    Później był okrągły stół. Nic się nie dzieje, a czas płynie, jak się marnuje czas to czego pozytywnego można się spodziewać? Zrobili armię, troszkę dróg, "Orliki" i robią "Euro" - mnie to nie dotyczy.

 m.

J.P. - cytat z homilii.