J. Sarcz ?

Data: 2010-04-05 18:51:39
Autor: Wiesiek
J. Sarcz ?
Czy warto tam przy okazji pobytu wykendowego (czerwiec) brać sprzęt nurkowy?
Podobno czyste jezioro.
Wiesiek

Data: 2010-04-05 19:01:00
Autor: Włodek
J. Sarcz ?
Czy j. Szarcz?
Jak to to warto.
Pozdrawiam Włodek

Data: 2010-04-05 19:48:20
Autor: Wiesiek
J. Sarcz ?
To jest b. niebezpieczna nazwa jeziora. Bałem sie pomylić aby nie napisać Sracz, ale i tak źle napisałem.

Chodzi o .... Szarcz
Wiesiek

Użytkownik "Włodek" <div100@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpd50e$oe8$1news.onet.pl...
Czy j. Szarcz?
Jak to to warto.
Pozdrawiam Włodek

Data: 2010-04-05 22:47:52
Autor: Włodek
J. Sarcz, Szarcz ?
Użytkownik "Wiesiek" <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hpd8k2$b4r$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Jeziorko to jest/było bogate w ryby. Ostatni raz tam byłem ze dwa lata temu jesienią. W czerwcu powinna być czysta woda.
Pozdrawiam Włodek

J. Sarcz ?