J e s t d o b r z e !!!!!

Data: 2009-03-13 23:09:38
Autor: ColgatesBilly

Data: 2009-03-13 22:19:27
Autor: marek czaplicki

Data: 2009-03-13 23:24:43
Autor: ColgatesBilly

Data: 2009-03-13 22:33:30
Autor: marek czaplicki
J e s t d o b r z e !!!!!
ColgatesBilly pisze:

"marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> wrote in message news:gpeikl$70c$1inews.gazeta.pl...
ColgatesBilly pisze:

będzie lepiej ???
'
Zobaczymy za 2 dni...

P-Kol
za dwa dni niedziela, a potem poniedziałek. brrr......

Data: 2009-03-13 23:37:16
Autor: ColgatesBilly
J e s t d o b r z e !!!!!

"marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> wrote in message news:gpejf0$9pr$1inews.gazeta.pl...
ColgatesBilly pisze:

"marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> wrote in message news:gpeikl$70c$1inews.gazeta.pl...
ColgatesBilly pisze:

będzie lepiej ???
'
Zobaczymy za 2 dni...

P-Kol

za dwa dni niedziela, a potem poniedziałek. brrr......

Dla mnie, w mojej sytuacji, to wlasciwie zadna roznica, a dni
'sie zlewaja i jeden podobniejszy drugiemu ;)

P-Kol

Data: 2009-03-13 22:40:40
Autor: marek czaplicki
J e s t d o b r z e !!!!!
ColgatesBilly pisze:

za dwa dni niedziela, a potem poniedziałek. brrr......

Dla mnie, w mojej sytuacji, to wlasciwie zadna roznica, a dni
'sie zlewaja i jeden podobniejszy drugiemu ;)

P-Kol

no tak. punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :-)

Data: 2009-03-13 23:51:07
Autor: ColgatesBilly
J e s t d o b r z e !!!!!

"marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> wrote in message news:gpejse$c95$1inews.gazeta.pl...
ColgatesBilly pisze:

[...]

Problem w tym, ze ja wiecej leze... (jak wszystko)
http://www.jysk.fi/4/467/272/ag/catalog/
ale i jest tu Catch-22, bo wystarczy mi siegnac po pilota przy lozku
i nacisnac BATON, to se albo glowe, albo nogi podciagne i o 90 stopni w pion ;)

Mozna wiec powiedziec, ze siedze... ( a prz<eciez leze ;)

PS zapomnialem powiedziec, ze JAKKOLWIEK bedzie
( zwl. w niedziele ) i tak... gorzej byc nie moze ;)

P-Kol

Data: 2009-03-13 23:02:22
Autor: marek czaplicki
J e s t d o b r z e !!!!!
ColgatesBilly pisze:

[...]

to dobrze że zachowujesz optymizm. tak na marginesie. leżysz bo chcesz czy leżysz bo musisz???

Data: 2009-03-14 00:16:26
Autor: ColgatesBilly
J e s t d o b r z e !!!!!

"marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> wrote in message news:gpel54$h7g$1inews.gazeta.pl...
ColgatesBilly pisze:

[...]

Jedno nie wyklucza drugiego ;)
Poza tym, zna zgieciu, to idealna pozycja do mego 40`LCD, a tyle filmow
i seriali do obejrzenia, ba, nawet komp obok jest na pilota, tak ze nie
trzeba nawet ruszac dupy  ;)

P-Kol

Data: 2009-03-13 22:53:02
Autor: brat_olin
J e s t d o b r z e !!!!!

"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> wrote

> za dwa dni niedziela, a potem poniedziałek. brrr......

Dla mnie, w mojej sytuacji, to wlasciwie zadna roznica, a dni
'sie zlewaja i jeden podobniejszy drugiemu ;)

Jak stoi zasilek w Finlandii? :)

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-03-13 23:54:17
Autor: ColgatesBilly
J e s t d o b r z e !!!!!

"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> wrote in message news:gpekfj$jt1$1news.onet.pl...

> [...]

Dla mnie, w mojej sytuacji, to wlasciwie zadna roznica, a dni
'sie zlewaja i jeden podobniejszy drugiemu ;)

Na razie stoi i oszczednosci nie ruszam...
( co nie znaczy ze nie strace w kolejnym ruchu, jak nam siegna po skarpetach)

Ino teraz wlasciwie bardziej nerwowe chwile to som... niz kiedys, na luzie.
Tak ze, nie ma sielanki i trudno ENJOY cokolwiek, no moze
poza zapomnieniem w Kolejorzu ;)

P-Kol

Data: 2009-03-13 23:00:54
Autor: Piotr
J e s t d o b r z e !!!!!
Dnia Fri, 13 Mar 2009 23:54:17 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

Na razie stoi i oszczednosci nie ruszam...
( co nie znaczy ze nie strace w kolejnym ruchu, jak nam siegna po skarpetach)

Żadnych ofert innej pracy nie masz?
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-14 00:14:37
Autor: ColgatesBilly
J e s t d o b r z e !!!!!

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:km3acscz5ghn$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Na poczatku byly, to se powiedzialem, poczekam az sniegi zejda,
a tu przybywa.
Trzaby motorkiem, osobiscie pojezdzac...
Teraz widze, ze na necie - wymietlo, acz jeszcze sa RESZTKI ,
acz nie dla mnie.
Niestety, samo nie przyjdzie i se samemu trza znalezc.

Z drugiej strony, zlapac cos, i zaraz stracic, bo i im sie rozwali
to bez sensu ( taka mam koncepcje) bo jak ja wypadlem,
to jeszcze byly puchy z Biurze Zatrudnienia, a i tak
formalnosci trwaly 2 miechy, gdzie cie rzna ile sie da...

Podejrzewam (a widzialem tlumki teraz wewnatrz )
ze jak ktos teraz traci, to ma naprawde przesrane.
( i moze kaza mu sobie dac rade 5 miesiecy...obiecuja zwrot
  a potem powiedza: No ale jakos dal Pna sobie rade, a o dlugach to kazdy mowi ;)

Ja mam ten swoj spryt, ale trza bedzie dupa ruszyc..
Inna rzecz, ze jak ja padne, to i masa finow.
(inna rzecz, ze jestem BYKOWY i mam niezly nadmetraz)
Wiec albo jakos to bedzie, albo.. koniec swiata

PS a w ogole, to nie na temat, bo bylo ze
JAGA wpierdolila LEGII po cudownej bramce Frankowskiego ;)

P-Kol

Data: 2009-03-13 23:26:50
Autor: Piotr
J e s t d o b r z e !!!!!
Dnia Sat, 14 Mar 2009 00:14:37 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

PS a w ogole, to nie na temat, bo bylo ze
JAGA wpierdolila LEGII po cudownej bramce Frankowskiego ;)

A no tak, faktycznie... Ale to mi akurat wisi.
pzdr
Piotr

Data: 2009-03-13 23:10:28
Autor: brat_olin
J e s t d o b r z e !!!!!

> [...]

luzie.
Tak ze, nie ma sielanki i trudno ENJOY cokolwiek, no moze

W Szwecji tez cos nerwowo, lepiej chodzic na szychte,
i po godzinach :).  Swoja droga, czesc mojej skladki na
emeryture jest w tzw. fondach, i finskie fondy w tych ciezkich
czasach nie traca tyle co szwedzkie, a nawet ostatno wzrosly
o 1-2%.  Odbilo juz Wam, znaczy od dna?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-03-14 00:22:17
Autor: ColgatesBilly
J e s t d o b r z e !!!!!

"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> wrote in message news:gpelg8$mib$1news.onet.pl...

> [...]

emeryture jest w tzw. fondach, i finskie fondy w tych ciezkich
czasach nie traca tyle co szwedzkie, a nawet ostatno wzrosly

Niestety, ostatnio jestem oderwany od rzeczywistosci, ale i o 24.00
w Sylwestra dostalem Szczesliwego Nowego Roku od wlasciciela DSV
( i paru innych NA FINLANDIE ) - odpisalem zara: ze duzo od niego zalezy.
 ( it`s UP 2 U, friend )

Jak przestana zwalniac, jestem pierwszy do powrotu...

Lenistwo jest OK... ale , przy swym biblijnym podejsciu,
widze sprawy katastroficznie.. acz stara´m sie sobie wmowic stany
ze i tak nic nie poradze, wiec nie ma co sie martwic
i czasem mi sie to udaje na pare dni

PS a Pan ze Szwecji czy Norwegii ( bo to 2gie jakos mi utkwilo) ??

P-Kol

Data: 2009-03-13 23:57:22
Autor: brat_olin
J e s t d o b r z e !!!!!
"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> wrote

PS a Pan ze Szwecji czy Norwegii ( bo to 2gie jakos mi utkwilo) ??

Ze Szwecji.  W Norwegii bylem 15 lat temu (przez 4 lata),
z tym ze na sciepie uzywalem adresu stamtad mniej wiecej
do czasu az Wieslaw sztokholmski odszedl ze sciepy.
Jessu, to bylo juz 6 lat temu.  SZESC lat - lata lecom...

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2009-03-14 09:17:45
Autor: ColgatesBilly
J e s t d o b r z e !!!!!

"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> wrote in message news:gpeo87$smo$1news.onet.pl...
[...]

Jakies duuuuze miasto czy region...?
( nierozsadne... Trading places... jakby ;)
  - mi sie zawsze Norway bardziej pasowala

PS odszedl ku chwale *********
     (Dzis pewnie piastuje..)
Ale zdaje sie, ze nie ma ludzi niezastapionych...  ;)

PzDrKOL

Data: 2009-03-13 08:49:51
Autor: Panslavista
J e s t d o b r z e !!!!!

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]

PS odszedl ku chwale *********
     (Dzis pewnie piastuje..)
Ale zdaje sie, ze nie ma ludzi niezastapionych...  ;)

Parch parcha zawsze pochwali.
A Pan Leszek w UMEA.

Data: 2009-03-14 11:53:51
Autor: ColgatesBilly
J e s t d o b r z e !!!!!

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:gpfnmb$3bd$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

PS odszedl ku chwale *********
     (Dzis pewnie piastuje..)
Ale zdaje sie, ze nie ma ludzi niezastapionych...  ;)

Masz kota?

Kol

Data: 2009-03-14 11:18:27
Autor: Panslavista
J e s t d o b r z e !!!!!

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message

> Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości

> Parch parcha zawsze pochwali.
> A Pan Leszek w UMEA.

Masz kota?

Kol

O jakiego ci idzie? ;-))

Data: 2009-03-14 15:33:46
Autor: ColgatesBilly
J e s t d o b r z e !!!!!

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:gpg0d9$lho$1atlantis.news.neostrada.pl...

> Parch parcha zawsze pochwali.
> A Pan Leszek w UMEA.

Masz kota?

Kol

O jakiego ci idzie? ;-))

O tego w butach  ;)

P-Kol

Data: 2009-03-14 16:26:44
Autor: Panslavista
J e s t d o b r z e !!!!!

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message

> O jakiego ci idzie? ;-))

O tego w butach  ;)

P-Kol

Kontraktowego mam.

Data: 2009-03-14 17:51:06
Autor: ColgatesBilly
J e s t d o b r z e !!!!!

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message news:gpgisf$r8j$1nemesis.news.neostrada.pl...

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości

"Panslavista" <panslavista@wp.pl> wrote in message

> O jakiego ci idzie? ;-))

O tego w butach  ;)

P-Kol

Kontraktowego mam.

To pewnie stary juz... z Sejmu sie przypetal....

Kol

Data: 2009-03-14 15:57:15
Autor: Antenka
J e s t d o b r z e !!!!!
Tia, "Jest dobrze - przyjeżdżaj na pogrzeb - Zenek" :)))

Antenka

P.s. Kryzys kiedyś się skończy Kris, lepij pomyśl, co będzie po
kryzysie. Aż strach się bać... :-I

Data: 2009-03-15 10:51:09
Autor: ColgatesBilly
J e s t d o b r z e !!!!!

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:601a234a-5058-428f-ad78-099ddb03879fh5g2000yqh.googlegroups.com...
Tia, "Jest dobrze - przyjeżdżaj na pogrzeb - Zenek" :)))

Antenka

P.s. Kryzys kiedyś się skończy Kris, lepij pomyśl, co będzie po
kryzysie. Aż strach się bać... :-I

Ci co nie skoncza w piekle wiecznym...
( UWAGA: B.OSTRE KRYTERIA!!)
....na pewno nie beda sie musieli bac.

Zreszta, zaden zlodziej, klamca, obludnik (oho, kryterium rasowe), pijak
- i uwaga - TCHORZ ...nie wnijdom do Krolestwa Bozego!

P-Kol

Data: 2009-03-15 13:45:23
Autor: Antenka
J e s t d o b r z e !!!!!

Zreszta, zaden zlodziej, klamca, obludnik (oho, kryterium rasowe), pijak
- i uwaga - TCHORZ ...nie wnijdom do Krolestwa Bozego!

P-Kol

No widzisz, musisz porzucić zgubne nałogi hihii :))))

Antenka

Data: 2009-03-16 11:21:32
Autor: ColgatesBilly
J e s t d o b r z e !!!!!

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:00304bcc-7fa5-49c3-a72e-08ab399dce20q11g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

Najgorsza jest ta: "Kto nie pracuje - niech nie je"  p a r t...
zwl. jak ja poszerzyc o... "to niech nie mieszka"...
- a juz na pewno nie w niebie, acz grzech obzarstwa
  nie grozi...

Tak czy inaczej, ma sie przesrane nie tylko na TEY ziemi...

Kol

Data: 2009-03-16 12:22:46
Autor: Antenka
J e s t d o b r z e !!!!!
On 16 Mar, 10:21, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

> [...]

  nie grozi...

Tak czy inaczej, ma sie przesrane nie tylko na TEY ziemi...

A kto niby popełnia grzech obżarstwa hmm? Do mnie pijesz Krisssss? :D
Nie obżeram się - nie potrafię się łobeżreć. Co innego małe
łakomstewka, ale żeby odrazu się łobeżreć psi tam....mój żołądek nie
jest z gumy...ha ha

Antenka

Data: 2009-03-14 16:30:38
Autor: Andrzej Adam Filip
J e s t d o b r z e !!!!! [Komu?]
"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> pisze:
[ni nie pisze]

Kto sobie zrobił dobrze sam? :-)

Sprawiedliwość księcia jest dla narodu ważniejsza
od pomyślnych zbiorów.
  -- Przysłowie arabskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-03-14 17:52:48
Autor: ColgatesBilly
J e s t d o b r z e !!!!! [Komu?]

"Andrzej Adam Filip" <anfi@poczta.onet.pl> wrote in message news:t5l9cmqi78terry.ugly.jumpingcrab.com...
"ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> pisze:
[ni nie pisze]

Kto sobie zrobił dobrze sam? :-)

A czy BEDZIE LEPIEJ to juz Szczepcio i Toncio lepiej odpowiedzieli !

PS A Bajbus sam sie nie zrobil  ;)

P-Kol

Data: 2009-03-14 17:50:29
Autor: cyc
J e s t d o b r z e !!!!!

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:mYzul.467$II.269uutiset.elisa.fi...

Goldman Saks pracuje nad tym aby bylo gorzej !!.
Nie masz wiec powodow do radosci bo to ci trzesa swiatem !!.
Jak oglosili zlotowka musi spasc do partetu  powyzej 5 zl / euro i odpowiednio do dolara . Skoro tak mowia ci , ktorzy rzadza pieniadzem , mediami , bankami i rzadami mocarsyw , to tak bedzie !!!.
Atak na zlotowke nie byl jednorazowym i nieprzaemslanym dzielem , to mocno przemyslana decyzja !.

cy

Data: 2009-03-14 18:59:40
Autor: ColgatesBilly
J e s t d o b r z e !!!!!

"cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> wrote in message news:gpgn8m$56m$1news.onet.pl...

[...]

Ale jakesmy tak pisali przed "s z k o d a " to nas goniles
jako faszystow i oszolomanow prawicowych, a dzis, prosz proszz
.... antysemita jak sie patrzy... (calom gembom )
;)

P-Kol

PS to cus, jak GW , po 2000 zaczela pokazywac nieprawidlowosci prywatyzacji
i gonic kliki, jak przedtem 6 lat , za to samo, nazywalo RM oszolomami.

Czekam wiec, az wkrotce docenisz Ojca Rydzytka Tadeusz!

Data: 2009-03-14 18:49:12
Autor: cyc
J e s t d o b r z e !!!!!

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:2oRul.921$II.662uutiset.elisa.fi...

[...]

??????? !!!!!! . Kiedy sie tomialo odbywac ? .
Moja diagnoza kryzysu sprzed ponad roku byla pelna i niestety sprawdziala sie a nieposlednie miejsce w nim zajmowali ludzie pokroju Goldmona !!.
Dobrze ponad rok temu z niejakim Merta prowadzilem tu ostre dysputy na temat zblizajacego sie kryzysu , czemu w sposob tyle chamski , ile nieprofesjonalkny zaprzeczal dupowlaz .
Nie to , ze ja jestem ekonomicznym geniuszem ale intuicyjnie to wyculem i w oparciu o liczne biznesowe kontakty z miumi amerykanskimi partnerami !.
Jesli wiec piszesz , ze " to nas goniles jako faszystow " to nie tlko si mylisz ale dajesz swiadectwo tendencyjnosci i bylejakosci swoich ocen i opiniii !.!

P-Kol

PS to cus, jak GW , po 2000 zaczela pokazywac nieprawidlowosci prywatyzacji
i gonic kliki, jak przedtem 6 lat , za to samo, nazywalo RM oszolomami.

Pryawtyzacja dla mnie zawsze byla zlodziejstwem bo jeslz musiala sie odbyc to srodki pozyskane dzieki niej nalezaly sie narodowi a wiec tym , ktorzy wybiudowali srzedawane aktywa !....w domysle , dzisijszym emerytom .

Czekam wiec, az wkrotce docenisz Ojca Rydzytka Tadeusz!

Tzw, ojciec Tadeusz Rydzyk  dla mnie zawsze bedzie oszustem i naciagaczem !!. Wyludzanie pieniedzy od ludzi najubozszych celem osiagniecia swoich wyuzdanych celow ,dla mnie ale tez w swietle prawa , jest przestepstwem i powinien za swoja dzialanosc poniesc prawne konsekwencje.
Tylko dzieki przezornosci aktualnego rzadu udalo sie uaratowac kilkadziesiat mi.lionow zlotych ,mtore ten szarlatan utopilby w dziurze !! .
To najzwyczajnieszy w swiecie hochsztapler !!

cyc

Data: 2009-03-14 21:27:16
Autor: ColgatesBilly
J e s t d o b r z e !!!!!

"cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> wrote in message news:gpgqmp$fbr$1news.onet.pl...

[...]

Ja mowie, o grupie sprzed lat.... zdominowanej antysemitami i faszystami ktorych grrzmociles...
Mysle, ze boukun i mkarwan byli najblizsi prawdy...

Ludzie sla dobrowolsko...

PS wyuzdanych?  :)

Kol

Data: 2009-03-14 18:12:25
Autor: cyc
J e s t d o b r z e !!!!!

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:mYzul.467$II.269uutiset.elisa.fi...

..........a byloby znacznie lepiej , gdyby nie Kaczynscy !!.

cyc

Data: 2009-03-14 20:08:39
Autor: ColgatesBilly
J e s t d o b r z e !!!!!

"cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> wrote in message news:gpgohr$8tq$1news.onet.pl...

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:mYzul.467$II.269uutiset.elisa.fi...

.........a byloby znacznie lepiej , gdyby nie Kaczynscy !!.

Gdyby Kaczynscy nie oddali wladzy!

W peni sie zgadzam  ;)

P-Kol

Data: 2009-03-14 20:28:51
Autor: cirrus
J e s t d o b r z e !!!!!
Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:JoSul.964$II.463uutiset.elisa.fi...
[...]

A oddali dostali w dupę w wyborach aż zachuczało.

--
stevep

Data: 2009-03-14 22:29:27
Autor: ColgatesBilly
J e s t d o b r z e !!!!!

"cirrus" <cirrus@tkdami.net> wrote in message news:gpguaj$lvc$1news.vectranet.pl...
[...]

Sprawiedliwosci stalo sie zadosc...

PS ale sie nie ciesz...
Przyszedl wiec czas... niesprawiedliwosci i totalniactwa

Kol

Data: 2009-03-15 09:42:31
Autor: awe
J e s t d o b r z e !!!!!
Chciales powiedziec, ze bylo;-)
awe

Data: 2009-03-15 10:53:02
Autor: ColgatesBilly
J e s t d o b r z e !!!!!

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:gpif1a$sj5$1news.onet.pl...
Chciales powiedziec, ze bylo;-)
awe

Zwl. dla .... Pawla Brozka...
( acz teraz jest dobrze dla przeciwnikow Palkarzy znad Wisly  ;)

P-Kol

J e s t d o b r z e !!!!!