J e s t d o b r z e !!!!!

Data: 2009-03-14 17:50:29
Autor: cyc
J e s t d o b r z e !!!!!

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:mYzul.467$II.269uutiset.elisa.fi...

Goldman Saks pracuje nad tym aby bylo gorzej !!.
Nie masz wiec powodow do radosci bo to ci trzesa swiatem !!.
Jak oglosili zlotowka musi spasc do partetu  powyzej 5 zl / euro i odpowiednio do dolara . Skoro tak mowia ci , ktorzy rzadza pieniadzem , mediami , bankami i rzadami mocarsyw , to tak bedzie !!!.
Atak na zlotowke nie byl jednorazowym i nieprzaemslanym dzielem , to mocno przemyslana decyzja !.

cy

Data: 2009-03-14 18:59:40
Autor: ColgatesBilly
J e s t d o b r z e !!!!!

"cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> wrote in message news:gpgn8m$56m$1news.onet.pl...

[...]

Ale jakesmy tak pisali przed "s z k o d a " to nas goniles
jako faszystow i oszolomanow prawicowych, a dzis, prosz proszz
.... antysemita jak sie patrzy... (calom gembom )
;)

P-Kol

PS to cus, jak GW , po 2000 zaczela pokazywac nieprawidlowosci prywatyzacji
i gonic kliki, jak przedtem 6 lat , za to samo, nazywalo RM oszolomami.

Czekam wiec, az wkrotce docenisz Ojca Rydzytka Tadeusz!

Data: 2009-03-14 18:49:12
Autor: cyc
J e s t d o b r z e !!!!!

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości news:2oRul.921$II.662uutiset.elisa.fi...

[...]

??????? !!!!!! . Kiedy sie tomialo odbywac ? .
Moja diagnoza kryzysu sprzed ponad roku byla pelna i niestety sprawdziala sie a nieposlednie miejsce w nim zajmowali ludzie pokroju Goldmona !!.
Dobrze ponad rok temu z niejakim Merta prowadzilem tu ostre dysputy na temat zblizajacego sie kryzysu , czemu w sposob tyle chamski , ile nieprofesjonalkny zaprzeczal dupowlaz .
Nie to , ze ja jestem ekonomicznym geniuszem ale intuicyjnie to wyculem i w oparciu o liczne biznesowe kontakty z miumi amerykanskimi partnerami !.
Jesli wiec piszesz , ze " to nas goniles jako faszystow " to nie tlko si mylisz ale dajesz swiadectwo tendencyjnosci i bylejakosci swoich ocen i opiniii !.!

P-Kol

PS to cus, jak GW , po 2000 zaczela pokazywac nieprawidlowosci prywatyzacji
i gonic kliki, jak przedtem 6 lat , za to samo, nazywalo RM oszolomami.

Pryawtyzacja dla mnie zawsze byla zlodziejstwem bo jeslz musiala sie odbyc to srodki pozyskane dzieki niej nalezaly sie narodowi a wiec tym , ktorzy wybiudowali srzedawane aktywa !....w domysle , dzisijszym emerytom .

Czekam wiec, az wkrotce docenisz Ojca Rydzytka Tadeusz!

Tzw, ojciec Tadeusz Rydzyk  dla mnie zawsze bedzie oszustem i naciagaczem !!. Wyludzanie pieniedzy od ludzi najubozszych celem osiagniecia swoich wyuzdanych celow ,dla mnie ale tez w swietle prawa , jest przestepstwem i powinien za swoja dzialanosc poniesc prawne konsekwencje.
Tylko dzieki przezornosci aktualnego rzadu udalo sie uaratowac kilkadziesiat mi.lionow zlotych ,mtore ten szarlatan utopilby w dziurze !! .
To najzwyczajnieszy w swiecie hochsztapler !!

cyc

Data: 2009-03-14 21:27:16
Autor: ColgatesBilly
J e s t d o b r z e !!!!!

"cyc" <herskurw.@buziaczek.pl> wrote in message news:gpgqmp$fbr$1news.onet.pl...

[...]

Ja mowie, o grupie sprzed lat.... zdominowanej antysemitami i faszystami ktorych grrzmociles...
Mysle, ze boukun i mkarwan byli najblizsi prawdy...

Ludzie sla dobrowolsko...

PS wyuzdanych?  :)

Kol

J e s t d o b r z e !!!!!