JA MAM INNE DANE SONDAZOWE O PLATFORMIE

Data: 2009-05-11 11:00:46
Autor: cytryna
JA MAM INNE DANE SONDAZOWE O PLATFORMIE
JA MAM INNE DANE SONDAZOWE O PLATFORMIE >>> ~VZXP   dzisiaj, 09:30
600 mld zł - dług publiczny skarbu państwa;  300 mld zł - zadłużenie gospodarstw domowych;  blisko 200 mld zł długu z tytułu kredytów hipotecznych, z czego prawie 70 proc. denominowane w walutach obcych; zadłużenie spółek skarbu państwa i przedsiębiorstw polskich za granicą - około 100 mld euro;  zadłużenie banków zagranicznych działających w Polsce w innych bankach poza granicami Polski - 40 mld euro;  zadłużenie ludności na kartach kredytowych - 12 mld zł;  niespłacone długi obywateli i firm pod koniec 2008 r. - 63 mld zł, z tego dług wobec banków - 35 mld zł, długi z tytułu kredytów gotówkowych - 15 mld zł;  zaległości wobec skarbu państwa - 21 mld zł, wobec gmin - 10 mld zł.  Poza tym w 2009 r. suma tzw. zapadalnych długów polskich wobec zagranicy, które trzeba będzie refinansować, plus obsługa zadłużenia zagranicznego ok. 5 mld euro - to dodatkowo około 25 mld zł, które bezwzględnie trzeba będzie oddać w tym roku.  Czego nie dotknąć - ogromne zadłużenie. Polska tonie w długach.Naród syty pośpieszy do urn wyborczych wspierać rudego błazna i jego kamaryle. z Internetu

Data: 2009-05-11 11:09:49
Autor: pulsar
cytryna napisał(a):
[...]

Nie lękaj się cytryna, to "zasługa" kilku
ostatnich rządów, ale przecież wszyscy "oni"
dzielnie ślubowali: "Tak mi dopomóż Bóg".
To tylko efekty...

--
Pozdrawiam,
pulsar

idź wyprostowany wśród tych co na kolanach
/Herbert "Przesłanie"/

Data: 2009-05-11 11:19:52
Autor: cytryna
cytryna napisał(a):
> [...]
ostatnich rządów, ale przecież wszyscy "oni"
dzielnie ślubowali: "Tak mi dopomóż Bóg".

Nic się nie martwię, moja wiarę w geniusz Vincenta wzmacnia ostatnia pożyczka
20 miliardów ojrosów w MFW. Apogeum owego uwielbienia planuję na czerwiec po wyborach do PE, kiedy to wywrócony zostanie "do góry nogami" budżet z racji wykonania planowanych rocznych niedoborów budżetowych w ciągu pierwszego kwartału. Geniusze przekrętu i prostackiej propagandy obudza sie z ręką w nocniku. Niskie ukłony dla zaczadzonych nowa postępową ideologia zjednoczoenj Europy pod berłem królowej Anieli I.

Data: 2009-05-11 11:29:36
Autor: Piotr
Dnia Mon, 11 May 2009 11:09:49 +0200, pulsar napisał(a):

Nie lękaj się cytryna, to "zasługa" kilku
ostatnich rządów, ale przecież wszyscy "oni"
dzielnie ślubowali: "Tak mi dopomóż Bóg".
To tylko efekty...

O hoho! Pulsary wyłażą spod kamieni... Znaczy jakieś wybory się
zbliżają i lewizna rzuca nawet ostatnie ciury na front ideolo.
Piotr

Data: 2009-05-11 11:48:33
Autor: pulsar
Piotr napisał(a):
O hoho! Pulsary wyłażą spod kamieni... Znaczy jakieś wybory się
zbliżają i lewizna rzuca nawet ostatnie ciury na front ideolo.

O! Pochwa Piotr! (to skrót od: Pochwalony Piotrze!),
Znaczy się, z tą lewizną to chyba wiesz lepiej niż ja,
wszak jesteś, zawsze byłeś bliżej wszelkich lewusów.
Tutaj nie musisz się już maskować...

PS. Ile postów dziś skasowałeś na grupie, co?
Widzę, że błaznujesz od rana...

Data: 2009-05-11 11:57:48
Autor: Piotr
Dnia Mon, 11 May 2009 11:48:33 +0200, pulsar napisał(a):

[...]

Pustosłowie i oszczerstwa, maładiec! Brawo lewiźniany pachołku!
Kiedy znowu cię wsadzą pod kamień?
Piotr

Data: 2009-05-11 12:44:36
Autor: pulsar
Piotr napisał(a):
Pustosłowie i oszczerstwa, maładiec! Brawo lewiźniany pachołku!
Kiedy znowu cię wsadzą pod kamień?
Piotr

Pochwa Piotr, wyluzuj, tylko się nie spoufalaj
zanadto i wyłącz ten swój typowy ślinotok...
albo ogol co trzeba i wracaj do przedszkola.

Data: 2009-05-11 12:52:35
Autor: mkarwan

Użytkownik "pulsar" <galaktyka@dm.eu> napisał w wiadomości news:gu8uja$v59$1news.interia.pl...
Pochwa Piotr, wyluzuj, tylko się nie spoufalaj
zanadto i wyłącz ten swój typowy ślinotok...
albo ogol co trzeba i wracaj do przedszkola.

co tam słychac w Końskich?

Data: 2009-05-11 12:59:57
Autor: Vic
JA MAM INNE DANE SONDAZOWE O PLATFORMIE
mkarwan wrote:
co tam słychac w Końskich?

A skad to nagle zainteresowanie sytuacja w Konskich?

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-05-11 19:52:23
Autor: Piotr
JA MAM INNE DANE SONDAZOWE O PLATFORMIE
Dnia Mon, 11 May 2009 12:52:35 +0200, mkarwan napisał(a):

co tam słychac w Końskich?

To "nasz" aspirant na ętelegęta, z Końskich?
Piotr

Data: 2009-05-11 13:00:52
Autor: Piotr
Dnia Mon, 11 May 2009 12:44:36 +0200, pulsar napisał(a):

Pochwa Piotr, wyluzuj, tylko się nie spoufalaj
zanadto i wyłącz ten swój typowy ślinotok...
albo ogol co trzeba i wracaj do przedszkola.

He, he, ot typowa swołocz lewiźniana, najpierw napluje, rzuci
oszczerstwo, a później bedzie grał luzaka...
Spadaj gnoju.
Piotr

Data: 2009-05-11 13:10:41
Autor: pulsar
Piotr napisał(a):
He, he, ot typowa swołocz lewiźniana, najpierw napluje, rzuci
oszczerstwo, a później bedzie grał luzaka...
Spadaj gnoju.

Pochwa Piotr, tobie bliżej zarówno do swołoczy
jak i do lewusów, i w tym kontekście inicjujesz
oszczerstwa, ale powtarzam, nie spoufalaj się...

Data: 2009-05-11 11:54:08
Autor: mkarwan
JA MAM INNE DANE SONDAZOWE O PLATFORMIE

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:653d.000007fa.4a07e93enewsgate.onet.pl...
z Internetu

cały artykuł http://wiadomosci.onet.pl/1546967,2677,1,2,drukuj.html
ciekawy jest ten fragment:
(...)- Za Gierka, gdy mówiło się o ogromnym zadłużeniu kraju za granicą, wynosiło ono ponad 20 mld zł, ale mieliśmy majątek narodowy - przedsiębiorstwa, fabryki, nieruchomości.

- Dzisiaj mamy około 170 mld euro długu za granicą, a majątek w większości sprzedany. Można zadać pytanie: pożyczyliśmy prawie 600 mld zł, bo tyle wynosi dług publiczny skarbu państwa, majątku nie mamy, więc gdzie są pieniądze? Powinniśmy opływać w luksusy.

- No właśnie, gdzie?

- Wyjechały z Polski.
Nie ma innego wytłumaczenia.
Bo gdyby zbudowano w ciągu tych 20 lat od upadku PRL sieć autostrad, szybkie linie kolejowe itp. duże inwestycje państwowe, można by powiedzieć - na to wydaliśmy pieniądze.
Tymczasem dużych inwestycji nie było, zadłużone są szpitale, ludzie, firmy.

JA MAM INNE DANE SONDAZOWE O PLATFORMIE