JA MAM INNE DANE SONDAZOWE O PLATFORMIE

Data: 2009-05-11 11:54:08
Autor: mkarwan
JA MAM INNE DANE SONDAZOWE O PLATFORMIE

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:653d.000007fa.4a07e93enewsgate.onet.pl...
z Internetu

cały artykuł http://wiadomosci.onet.pl/1546967,2677,1,2,drukuj.html
ciekawy jest ten fragment:
(...)- Za Gierka, gdy mówiło się o ogromnym zadłużeniu kraju za granicą, wynosiło ono ponad 20 mld zł, ale mieliśmy majątek narodowy - przedsiębiorstwa, fabryki, nieruchomości.

- Dzisiaj mamy około 170 mld euro długu za granicą, a majątek w większości sprzedany. Można zadać pytanie: pożyczyliśmy prawie 600 mld zł, bo tyle wynosi dług publiczny skarbu państwa, majątku nie mamy, więc gdzie są pieniądze? Powinniśmy opływać w luksusy.

- No właśnie, gdzie?

- Wyjechały z Polski.
Nie ma innego wytłumaczenia.
Bo gdyby zbudowano w ciągu tych 20 lat od upadku PRL sieć autostrad, szybkie linie kolejowe itp. duże inwestycje państwowe, można by powiedzieć - na to wydaliśmy pieniądze.
Tymczasem dużych inwestycji nie było, zadłużone są szpitale, ludzie, firmy.

JA MAM INNE DANE SONDAZOWE O PLATFORMIE