JA POLAK, WZYWAM USA DO ZWROTU...

Data: 2011-03-22 12:49:17
Autor: Polok_Prawdziwy
JA POLAK, WZYWAM USA DO ZWROTU...
... wyspy  Manhattan prawowitym właścicielom - spadkobiercom  gen. w służbie

Stanów  Zjednoczonych  i Bohatera  Stanów  Zjednoczonych  Tadeusza

Kościuszki  wraz  z odsetkami za czynsze, służebności i inne należności do

dzisiaj  nie opłacone, a zwłaszcza od tzw. Żydów mających banki i firmy na

tym terenie (te z karnymi odsetkami).

Ajo..., zdziadapradziada POLOK I CHOP PRAWDZIWY, wzywom syćkich uzupu...,
zupuru..., KACEZIMNE....!!!!

- UZUPATORUW do majontku, ło bzwrot SYćKICH HAMERYK ich prawowitym posiadacom,
tojest INDIANEROM...!!!

żEKŁEM...!!!

Data: 2011-03-22 05:07:16
Autor: J-23
On 22 Mar, 12:49, "Polok_Prawdziwy" <baca_nowoce...@onet.eu> wrote:
> ... wyspy Manhattan prawowitym w a cicielom - spadkobiercom gen. w s u bie
> Stan w Zjednoczonych i Bohatera Stan w Zjednoczonych Tadeusza
> Ko ciuszki wraz z odsetkami za czynsze, s u ebno ci i inne nale no ci do
> dzisiaj nie op acone, a zw aszcza od tzw. yd w maj cych banki i firmy na
> tym terenie (te z karnymi odsetkami).

Ajo..., zdziadapradziada POLOK I CHOP PRAWDZIWY, wzywom sy kich uzupu...,
zupuru..., KACEZIMNE....!!!!

- UZUPATORUW do majontku, o bzwrot SY KICH HAMERYK ich prawowitym posiadacom,
tojest INDIANEROM...!!!

EK EM...!!!

--
Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

zdziwilbys sie ile ziem i dobr odzyskali potomkowie indian w usiech.
np. Las Vegas, Wielki Kanion, spora czesc stanu Oregon...
poza tym, sa na ogol z placenia podatkow

Data: 2011-03-22 14:38:43
Autor: Bogdan Idzikowski
JA POLAK, WZYWAM USA DO ZWROTU...

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:2ace4632-b966-49c0-9974-72c31683d758d16g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

np. Las Vegas, Wielki Kanion, spora czesc stanu Oregon...
poza tym, sa na ogol z placenia podatkow

A dlaczego nie odzyskali terenu calych Stanów Zjednoczonych? Przeciez to byla i jest wlasnosc Indian.

--
J. Kaczynski - "musimy uzyskac wlasciwa odpowiedz"
"Jak nie wyladuje(my), to mnie zabije(ja)"

Data: 2011-03-22 06:46:31
Autor: J-23
On 22 Mar, 14:38, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:2ace4632-b966-49c0-9974-72c31683d758d16g2000yqd.googlegroups.com...

> zdziwilbys sie ile ziem i dobr odzyskali potomkowie indian w usiech.
> np. Las Vegas, Wielki Kanion, spora czesc stanu Oregon...
> poza tym, sa na ogol z placenia podatkow

A dlaczego nie odzyskali terenu calych Stan w Zjednoczonych? Przeciez to
byla i jest wlasnosc Indian.

Masz racje, jest taki program ze w usiech maja zostac sami Apacze, a
reszta bialych wyprowadzi sie do Polski. Afroamerykanie na Jamajke i
do Afryki

Data: 2011-03-22 15:14:30
Autor: Bogdan Idzikowski
JA POLAK, WZYWAM USA DO ZWROTU...

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:3fad5e24-c103-4611-b6c8-8fdb4b52a67en1g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Jest Alaska kupiona od Rosji - tam jest miejsce.

Data: 2011-03-22 12:52:01
Autor: u2
W dniu 2011-03-22 12:49, Polok_Prawdziwy pisze:
Ajo..., zdziadapradziada POLOK I CHOP PRAWDZIWY, wzywom syćkich uzupu...,
zupuru..., KACEZIMNE....!!!!

Przerzuciłeś się na kaczki ? Seks z kozą już tobie zbrzydł ?

JA POLAK, WZYWAM USA DO ZWROTU...