JA+ abonament - po miesiącu wyłączają możliwość dzwonienia na stacjonarne?

Data: 2017-03-15 20:54:54
Autor: J.F.
JA+ abonament - po miesiącu wyłączają możliwość dzwonienia na stacjonarne?
Użytkownik "Irokez"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:58c991db$0$5162$65785112@news.neostrada.pl...
Tak przeglądam oferty PlusGSM, czy nie skorzystać z promocji i nie przejść z Play, ale mniejsza z tym
Jest taryfa za 29,99zł (bez telefonu) gdzie pisze przez miesiąc bez limitu na stacjonarne a potem... no właśnie, jak nie włączę opcji za 10zł/miesiąc to wyłączają możliwość dzwonienia? Nie znalazłem cennika za minutę.

Na pewno jest ... no moze nie na pewno :-)

Ktoś wie? pomoże?
Próbowałem na stronie Play z konsultantem to wyjaśnić, ale oprócz wciskania mi oferty za 49,99zł nic się nie dowiedziałem.

Zrob cos dla spoleczenstwa ... domagaj sie odpowiedzi :-)
Te strony operatorow ostatnio wszystkie jakies takie - wybierz oferte, ktora ci wciskamy, a o innej to ci nie powiemy.

No to niech sie produkuja, wyjasniaja ... a ty sie nie przenos :-)

J.

JA+ abonament - po miesiącu wyłączają możliwość dzwonienia na stacjonarne?