JADRYSIE...!!! JADRYSIE...!!!

Data: 2009-09-21 13:34:51
Autor: Polok_Prawdziwy
JADRYSIE...!!! JADRYSIE...!!!

- jakzem jus moimu kumowi MH prawił, w łostatnich dniach u wasego Poznania na
POLAGZE bywołem..

Wystawiołem tam kierpce, łoscypki i inkse fyrlacki, coby nasa polcko narodowość
psetrwać mogła (łocywistałocywistość z łodbowiednim hostesuw traktowaniem!)...

Ale niełotym godać chciołem..!
- wiecorem chodziłem sem potych wasych ciasnych ulickach i kajsik jednom
kawierarenkem spotkołem cosiem PROLETARYJYAT zwała i piknego Jilicza Włodzimieża
w cerwonym krawacie wystawiała...

Cy tam siem nase, znacysiem lewicowce spotykajom...?

Chciołem sem tam wejść, ale ta moja hostesa, wturom zwiecora uhotelu
wymolestowołem pokacapsku godać nieumiała i wchodzić tam niechciała...

Data: 2009-09-21 13:39:54
Autor: raff
JADRYSIE...!!! JADRYSIE...!!!
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Niestety, ale tu jest wasze tradycyjne miejsce spotkan:
http://www.wieczernik.pl/wp-content/uploads/2009/04/wiezienie.jpg

Patrz: Jakubowska, Szeliga, Sobotka...

R.

Data: 2009-09-21 13:41:05
Autor: raff
JADRYSIE...!!! JADRYSIE...!!!
[...]

omc zlodziejka Blida...

R.

Data: 2009-09-21 17:02:01
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
JADRYSIE...!!! JADRYSIE...!!!

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał

omc zlodziejka Blida...

O zmarłych z szacunkiem, albo wogóle, śmieciu.

Przemek
--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Data: 2009-09-21 17:47:15
Autor: raff
JADRYSIE...!!! JADRYSIE...!!!
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał
omc zlodziejka Blida...

O zmarłych z szacunkiem, albo wogóle, śmieciu.

Smiecia sobie w rodzinie poszukaj.

R.

Data: 2009-09-21 18:11:31
Autor: jadrys
JADRYSIE...!!! JADRYSIE...!!!
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Ciekawe dlaczego nie chciała wejść? Może jakaś kapitalistka z awersja na czerwień? ;-)  Ja niestety też jeszcze nie miałem okazji tam być..

Data: 2009-09-21 14:28:05
Autor: Marek
JADRYSIE...!!! JADRYSIE...!!!
On 21 Wrz, 18:11, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Polok_Prawdziwy pisze:

> [...]

Ciekawe dlaczego nie chciała wejść? Może jakaś kapitalistka z awersja na
czerwień? ;-)  Ja niestety też jeszcze nie miałem okazji tam być..

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Bo cie facet z Porschem nie zaprosil ?

Data: 2009-09-22 08:42:28
Autor: jadrys
JADRYSIE...!!! JADRYSIE...!!!
Marek pisze:

Ciekawe dlaczego nie chciała wejść? Może jakaś kapitalistka z awersja na
czerwień? ;-)  Ja niestety też jeszcze nie miałem okazji tam być..

Bo cie facet z Porschem nie zaprosil ?

Nie tylko z tego powodu, e-zop.. Widzę że ten facet zapadł Ci w pamięć. A "Thunderbirda" już skonfigurowałeś?

Data: 2009-09-21 23:57:33
Autor: Antenka
JADRYSIE...!!! JADRYSIE...!!!
On 22 Wrz, 08:42, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Marek pisze:

> [...]

Nie miałeś okazji? Chyba nie chciałeś tam być... :-)
Bałeś się zadymy hihi

Antenka

Data: 2009-09-22 09:07:20
Autor: jadrys
JADRYSIE...!!! JADRYSIE...!!!

Marek pisze:

[...]

Nie, nie obawa jest przyczyną,  naprawdę nie miałem okazji, ale na pewno tam zajrzę, na spotkanie z Tobą oczywiście.. :-)

Data: 2009-09-22 00:10:00
Autor: Antenka
JADRYSIE...!!! JADRYSIE...!!!

Data: 2009-09-22 00:22:29
Autor: Antenka
JADRYSIE...!!! JADRYSIE...!!!
Antenka pisze:

> [...]

Nie, nie obawa jest przyczyną,  naprawdę nie miałem okazji, ale na pewno
tam zajrzę, na spotkanie z Tobą oczywiście.. :-)

Czy umiesz udzielać pierwszej pomocy? :-) Mogę nie wytrzymać i
zemdleć, oglądając wystrój tego lokalu :(. Byłam tam kiedyś - weszłam
przez przypadek i wtedy zrobiło mi się słabo, bo na ścianach ujrzałam
portrety z podobizną Lenina,  Marks i Engelsa. Nie pamiętam już, czy
Stalin też wisiał... : - /

Antenka

Data: 2009-09-22 09:45:42
Autor: jadrys
JADRYSIE...!!! JADRYSIE...!!!

Marek pisze:

[...]

Oczywiście że umiem. :-)   I tak myślę że atmosfera tego lokalu otworzyłaby Ci wreszcie oczy na prawdę.. dostrzegłabyś wreszcie prawdę o lewicy, o komunizmie... Bo jak na razie, to mamiona tanią propagandą - błądzisz. :-(
Stalina z pewnością tam nie ma - nikt nie gloryfikuje morderców.

Data: 2009-09-22 01:00:03
Autor: Antenka
JADRYSIE...!!! JADRYSIE...!!!
On 22 Wrz, 09:45, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

>>> Antenka

> Czy umiesz udziela pierwszej pomocy? :-) Mog nie wytrzyma i
> zemdle , ogl daj c wystr j tego lokalu :(. By am tam kiedy - wesz am
> przez przypadek i wtedy zrobi o mi si s abo, bo na cianach ujrza am
> portrety z podobizn Lenina,  Marks i Engelsa. Nie pami tam ju , czy
> Stalin te wisia ... : - /

> Antenka

Oczywi cie e umiem. :-)   I tak my l e atmosfera tego lokalu
otworzy aby Ci wreszcie oczy na prawd .. dostrzeg aby wreszcie prawd o
lewicy, o komunizmie... Bo jak na razie, to mamiona tani propagand -
b dzisz. :-(
Stalina z pewno ci tam nie ma - nikt nie gloryfikuje morderc w.

Jadryś, to Ty chcesz mnie "nawrócić"? :-D Jestem szczególnie opornym
materiałem na skompromitowane idee ;-). Wiesz, ale ta Twoja wiara w te
wartości, ta "dziecięca nawiwność" jest przeurocza, wręcz słodka :-)

Antenka

Antenka

Data: 2009-09-22 10:11:59
Autor: jadrys
JADRYSIE...!!! JADRYSIE...!!!
Antenka pisze:

[...]

Zapewniam Cię że to nie naiwność. Dobrze wiem o czym piszę. Mimo wszystko dziękuję za komplement, za to że widzisz we mnie jakąś słodycz. :-)

Data: 2009-09-22 10:00:57
Autor: Prawusek
JADRYSIE...!!! JADRYSIE...!!!
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h99vb7$dve$1news.onet.pl...

Stalina z pewnością tam nie ma - nikt nie gloryfikuje morderców.

Lenin był nie gorszy.

Data: 2009-09-22 10:12:27
Autor: jadrys
JADRYSIE...!!! JADRYSIE...!!!
Prawusek pisze:
"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h99vb7$dve$1news.onet.pl...

Stalina z pewnością tam nie ma - nikt nie gloryfikuje morderców.

Lenin był nie gorszy.

Lenin był bojownikiem, a nie mordercą.

Data: 2009-09-22 10:13:12
Autor: Prawusek
JADRYSIE...!!! JADRYSIE...!!!

"jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message news:h9a0t6$j3r$2news.onet.pl...
Prawusek pisze:
> "jadrys" <CHE@yahoo.com> wrote in message

> Lenin był nie gorszy.

Lenin był bojownikiem, a nie mordercą.

He..he, naiwniak, Archipelag powstał na ukaz Lenina.

Data: 2009-09-22 10:30:24
Autor: jadrys
JADRYSIE...!!! JADRYSIE...!!!

Prawusek pisze:

[...]

Coś trzeba było z wrogami rewolucji zrobić.. gdzieś ich odizolować.

Data: 2009-09-22 09:59:59
Autor: Prawusek
JADRYSIE...!!! JADRYSIE...!!!

Antenka pisze:

> [...]

przez przypadek i wtedy zrobiło mi się słabo, bo na ścianach ujrzałam
portrety z podobizną Lenina,  Marks i Engelsa. Nie pamiętam już, czy

Nie wisiał - otruli go, a szkoda, bo oni wszyscy powinni wisieć...

JADRYSIE...!!! JADRYSIE...!!!