JADZIA NIE ZAPOMNIAŁA!

Data: 2016-07-09 14:39:13
Autor: Pajdak
JADZIA NIE ZAPOMNIAŁA!
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/tajemnce-kaczynskiego-chodzil-z-prof-jadwiga-staniszkis-na-randki/drrbxw8

"Pamiętam, że chciała zamawiać najtańsze potrawy, czyli kurze żołądki. Na
szczęście znów zarabiałem, miałem pieniądze, więc pozwalaliśmy sobie na
nieco bardziej wymyślne dania" - czytamy w autobiografii Kaczyńskiego."

Buuuuuuhahahhahahahahahahaaah! "Zarabiałem"?

Jarosław Kaczyński sam jest marionetką. Marionetką w sensie pewnej
koncepcji - powiedziała w obszernym wywiadzie dla Wirtualnej Polski prof.
Jadwiga Staniszkis. Socjolog, która przez lata była jedną z największych
zwolenniczek działań i pomysłu Jarosława Kaczyńskiego "na Polskę", teraz
mocno krytykuje prezesa PiS."

I zemsta J.Kaczyńskiego:

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/oskarzaja-prof-jadwige-staniszkis-o-to-ze-byla-agentka-sb/cvt5t8c

--