JAK BRONIC SIE PRZED SOWIECKA I NIE DEZINFORMACJA :-)

Data: 2011-01-16 14:49:23
Autor: A. Filip
JAK BRONIC SIE PRZED SOWIECKA I NIE DEZINFORMACJA :-)
" obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:
Poniewaz na tej grupie dzialaja jawnie i bezkarnie prosowieccy i byli
komunistyczni dezinformatorzy, warto przeczytac ksiazke Anatolija Golicyna;
"Nowe kłamstwa w miejsce starych", aby umiec go rozpoznawac i sie przed
klamstwem komuszym bronic. W Polsce nadal powaznym problemem jest komusza dezinformacja.
Widac to wyraznie na tej grupie jak dezinformatorzy prosowieccy dzialaja.
 http://www.abcnet.com.pl/files/A.Golicyn%20-%20Nowe%20k%C5%82amstwa%20w%20miejsce%20starych.pdf

Kim byl A. Golicyn, mozna przeczytac tutaj:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Anatolij_Golicyn

Na stronie wiki jest takze podany link do pliku pdf jego ksiazki.

Azaliż bowiem w usiech, peło, pissie, wupe i lsd/sld nikt się nigdy
żadną dezinformacją nie skalał (bo za gupie na to są?) ;-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Kto na sobie samym polega, cesarstwo zdobędzie.

Data: 2011-01-16 14:10:15
Autor: obserwator
JAK BRONIC SIE PRZED SOWIECKA I NIE DEZINFORMACJA :-)
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): Azaliż bowiem w usiech, peło, pissie, wupe i lsd/sld nikt się nigdy
żadn± dezinformacj± nie skalał (bo za gupie na to s±?) ;-)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Zapoznaj sie z tekstem Anatolija Golicyna, to sie dowiesz na czym polega
zasadnicz roznica miedzy dezinformacja komusza, a informacja w USA.

Data: 2011-01-16 15:21:15
Autor: A. Filip
> [...]

Zapoznaj sie z tekstem Anatolija Golicyna, to sie dowiesz na czym polega
zasadnicz roznica miedzy dezinformacja komusza, a informacja w USA.

A mnie to interesuje rĂłwnie bardzo jak wiekie tony tomĂłw wywodĂłw
komuchów o wyższości cudownego i przyszłościowego komunizmu nad
przebrzydłym i zgniłym kapitalizmem.

W mojej nie bajce ludzkość nie żyła w raju przed Marksem, Leninem i
Stalinem a naprawdę wszelkie wielkie zło zaczęło się dopiero od nich.

SÄ…dzisz ĹĽe Putin jest kontynuatorem tradycji dezinformacji?
No to ich kurwa łap na dezinformacjach. Do tego że nie są "najbardziej godni zaufania" przekonywać mnie nie musisz.
Tylko że nie oni jedni (jakoś) kręcą.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać.

Data: 2011-01-16 14:49:35
Autor: obserwator
JAK BRONIC SIE PRZED SOWIECKA I NIE DEZINFORMACJA :-)
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): A mnie to interesuje równie bardzo jak wiekie tony tomów wywodów
komuchów o wyższo¶ci cudownego i przyszło¶ciowego komunizmu nad
przebrzydłym i zgniłym kapitalizmem.

W mojej nie bajce ludzko¶ć nie żyła w raju przed Marksem, Leninem i
Stalinem a naprawdę wszelkie wielkie zło zaczęło się dopiero od nich.

S±dzisz że Putin jest kontynuatorem tradycji dezinformacji?
No to ich kurwa łap na dezinformacjach. Do tego że nie s± "najbardziej godni zaufania" przekonywać mnie nie musisz.
Tylko że nie oni jedni (jako¶) kręc±.

Skoro cie to interesuje, to zacznij czytac. Polecam zaczac od ksiazki
Golicyna, ktora mozesz sciagnac za friko w sieci.

A Putin w/g ciebie nie jest kontynuatorem dezinformacji? Owszem jest.
To sedno jego polityki. Pisalem juz o tym. Rosja nadal przeznacza na dezinformacje niesamowite
pieniadze. Wiecej anizeli na wywiad i generalnie dzialania szpiegowskie.
Rosjanie potrafia w tej chwili nawet umieszczac swoich agentow wplywu w
parlamentach, uczelniach, sekretariatach wysokich urzednikow i rzadach obcych
panstw.

W Polsce dziala wielu takich agentow wpywu wysoko ustawionych nie tylko w
mediach, sluzbach, wojsku ale rowniez w rzadzie (np. Sikorski, a teraz
Komoruski oraz paru innych) i zwyklych dezinformatorow.

S.P. Slawomir Skrzypek, ktory zginal pod Smolenskiem, uwazal ten problem za
bardzo duze zagrozenie dla suwerennosci panstwa. Sam byl aktywnie zaangazowany w neutralizowanie agentury wrogich panstw w Polsce.

Data: 2011-01-16 16:32:29
Autor: cyc
JAK BRONIC SIE PRZED SOWIECKA I NIE DEZINFORMACJA :-)

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4mjjo2jqx5+B1G@yolanda.huge.strangled.net...
[...]

-- Andrzej Adam Filip : ¦wiat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Kto na sobie samym polega, cesarstwo zdobędzie.
 -- Kung-Sun Jang [Shang Yang] (390?-338 p.n.e.)

Rowniez Rosja , jak wszystkie zreszta kraje na swiecie , nie jest wolna od roznych Macierewiczow i innych  szalencow dzialajacych na szkode wlasnego narodu . Rowiez tam sa kaczynscy , fatygi i brudzinscy  !.
Durniow , oblakancow , niespelnionych nawiedzencow i zawiedzionych amatorow wladzy nie tylko w pisie znajdziesz . Swiat jest ich pelen , choc przyznac trzeba , ze wokol konusa zgrupowala sie wyjatkowo spora gromadka .

cyc

cyc

Data: 2011-01-16 16:52:54
Autor: A. Filip
"cyc" <ja@ja.pl> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:4mjjo2jqx5+B1G@yolanda.huge.strangled.net...
[...]

A przekonasz o tym ten 15%-20% "ĹĽelazny elektorat" PiS?

Jak się nastawiasz na "przekonywanie przekonanych" zamiast "przekonywanie nieprzekonanych" to chyba grasz o "moralne zwycięstwo".

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Dwóch dobrych ludzi nie będzie wrogami, dwóch głupich nigdy nie

Data: 2011-01-16 19:06:23
Autor: cyc
JAK BRONIC SIE PRZED SOWIECKA I NIE DEZINFORMACJA :-)

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:13hnrd407f+B1G@yolanda.huge.strangled.net...
"cyc" <ja@ja.pl> pisze:
[...]

A przekonasz o tym ten 15%-20% "żelazny elektorat" PiS?

[...]

Ten elektorat jest niereformowalny i nam zwyklym simertelnikom i tym "nieprawdziwym Polakom" , "slugusom Rosji " , " zdrajcom " i " komuchom " pozostaje tylko patrzec jak dalej zatraca sie w marazmie paranoi i spiskowych teorii .
20 % to duzo , choc w demokratycznym rozdaniu sa niegrozni i dopoki  z krzyzem w jednej rece a siekiera w drugiej zechca przejac wladze sila , Polska jest bezpieczna !.

cyc

JAK BRONIC SIE PRZED SOWIECKA I NIE DEZINFORMACJA :-)