JAK DONOSZĄ Z KRAKOWA....

Data: 2010-04-24 14:18:27
Autor: jadrys
JAK DONOSZĄ Z KRAKOWA....
W dniu 2010-04-24 13:38, cytryna pisze:
  Oni
mają świadomość kto i dlaczego spowodował ten "wypadek" w katyńskim lesie pod
Smoleńskiem.

Oni może i mają, pytanie - czy ty masz też? Ślepa nienawiść nie jest dobrym doradca w takich sprawach.

Data: 2010-04-24 14:21:05
Autor: cytryna
JAK DONOSZĄ Z KRAKOWA....
> [...]
> Smoleńskiem.

Oni może i mają, pytanie - czy ty masz też? Ślepa nienawiść nie jest dobrym doradca w takich sprawach.

No proszę, jednak nie wszystkie kanalie mają kanikuły. Dyżurni obsrywacze zawsze na warcie. Ale i was dupki dopadnie śmierć i Sąd Ostateczny. Wtedy będziecie mniej wymowi, Jadrysie, Henie i inne komunistyczno-ubeckie palanty.

Data: 2010-04-24 15:12:04
Autor: jadrys
JAK DONOSZĄ Z KRAKOWA....
W dniu 2010-04-24 14:21, cytryna pisze:
[...]

Czego chcesz? Czy ja kogoś obrażam? To ty rzuczsz bezpodstawne oskarżenia na lewo i prawo.

Data: 2010-04-24 16:20:58
Autor: ColgatesBilly
JAK DONOSZĄ Z KRAKOWA....
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hquqnt$vcq$2news.onet.pl...
[...]

Na lewo raczej....  ;)

P-KoL

Data: 2010-04-24 21:58:40
Autor: jadrys
JAK DONOSZĄ Z KRAKOWA....
W dniu 2010-04-24 15:20, ColgatesBilly pisze:

[...]

I na prawo też się zdarza..

Data: 2010-04-24 15:20:20
Autor: ColgatesBilly
JAK DONOSZĄ Z KRAKOWA....
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hqunj8$mrn$1news.onet.pl...
[...]

A gdzie widzisz u cytryny swa ulubiona lewicowa "nienawisc"?

Czy nie lepiej, bys ja dojrzal na nowohuckim boisku
na TVP2 o 16.00?

KoL

Data: 2010-04-24 15:11:45
Autor: jadrys
JAK DONOSZĄ Z KRAKOWA....
W dniu 2010-04-24 14:20, ColgatesBilly pisze:
[...]

Niestety, ale z każdego jej postu aż kapie ślepa nienawiścią.

Ja będę oglądał w Canal+ HD ten mecz. Takimi spektaklami trzeba się delektować i widzieć wyraźnie rozpacz na twarzach Krakusów.. ;-)

Data: 2010-04-24 16:20:24
Autor: ColgatesBilly
JAK DONOSZĄ Z KRAKOWA....
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hquqnp$vcq$1news.onet.pl...
[...]

No z tego akurat nie, wiec nie z kazdego, a podejrzewam ze'
jakby sie dokladniej przyjrzec, to wyjdzie na to
ze podobnie jak koledzy, masz jakies oprogramowanie na
postrzeganie wszystkiego, w 2 kategoriach
1) teoria spiskowa
2) jad nienawisci.

PS oczywiscie racja, ze cale PZPN i lesne Sedziatki
sa przeciwko Lechowi... bo go nienawidza..

NOW WE*RE TALKING  ;)

KoL

Data: 2010-04-24 21:59:03
Autor: jadrys
JAK DONOSZĄ Z KRAKOWA....
[...]

Chyba mnie z kimś mylisz?  - Punkty 1 i 2 napewno nie dotyczą mnie.

Data: 2010-04-24 18:32:23
Autor: cirrus
JAK DONOSZĄ Z KRAKOWA....
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hquqnp$vcq$1news.onet.pl...
[...]

[...]