JAK DZIALA PARCH ?!

Data: 2010-02-07 11:30:28
Autor: Prawusek
JAK DZIALA PARCH ?!
A tu opis schematu:

"Wiesz, co mówił Mahatma Ghandi do swoich ziomków- dlaczego są pod butem
cudzoziemców? Bo ci Anglicy przybyli z dumą i uwielbieniem dla swojej
kultury, a także z pełną pogardą dla kultury hinduskiej, której w ogóle nie
znali. I nie to był problem lecz to, że Hindusi uwierzyli Anglikom, że tak
jest naprawdę. W momencie, kiedy zaczęli patrzeć na swoją kulturę- zaczęli
ją wielbić a kultura Anglików wydała im się bardzo niska. I wtedy ich
pogonili."

Data: 2010-02-07 07:32:18
Autor: Hans Kloss
JAK DZIALA PARCH ?!
On 7 Lut, 11:30, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:

 W momencie, kiedy zaczęli patrzeć na swoją kulturę- zaczęli
ją wielbić a kultura Anglików wydała im się bardzo niska. I wtedy ich
pogonili.

Wkrótce po  "pogonieniu" Anglików dokonali więc następujących
manifestacji wyższości swojej "kultury"
- wojna z Pakistanem w 1947 roku (wg słów znajomego Hindusa  ok. 2-3
milionów zabitych, na sieci nie mogę na szybko znaleźć liczby ofiar)
- powrót na teren Indii plagi głodu z trudną do ustalenia liczba ofiar
- mimo pilnej potrzeby do połowy lat 70tych w Indiach nie został
zbudowany ANI KILOMETR torów kolejowych, cały transport odbywał się
dzięki infrastrukturze pozostawionej przez "niższych kulturowo"
Anglików.

W czasach przynależności do Imperium Indie były nazywane "perłą w
brytyjskiej koronie" i tak też traktowane. "Niepodległość" przyniosła
temu krajowi wojnę, rozpad na dwa wrogie państwa, nawrót biedy i
zacofania. Dopiero w ciągu ostatnich 20 lat coś się tam zaczęło dziać
pozytywnego. Na jakim stopniu rozwoju byłyby Indie DZIŚ gdyby
pozostały brytyjska kolonią możemy już tylko pogdybać.
J-23

Data: 2010-02-07 18:15:42
Autor: bolek
JAK DZIALA PARCH ?!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:50daf85d-3277-4fa0-b28c-90b8cf0f423az41g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --

Podobnie ci "wyżsi" kulturowo istnieją tylko dzięki
amerykańskim dolarom.

bolek

Data: 2010-02-09 04:17:53
Autor: Andrzej Kokakolski
JAK DZIALA PARCH ?!
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
Na jakim stopniu rozwoju byłyby Indie DZIŚ gdyby
pozostały brytyjska kolonią możemy już tylko pogdybać.

Opierajac sie jednak na konkretnym, realnym przykladzie:

Hong Kong

(Chociaz niektorzy i to miejsce uwazaja za siedlisko biedy, bodajze Jadrys
niedawno tak twierdzil)

AK

Data: 2010-02-09 23:37:59
Autor: Jadrys
JAK DZIALA PARCH ?!
W dniu 2010-02-09 05:17, Andrzej Kokakolski pisze:
[...]

Mnóstwo ludzi z Hong Kongu patrzyło z nadzieją w kierunku pobliskiego Kantonu. I nie dowierzali własnym oczom że tam nie widać na ulicach żebraków.

Data: 2010-02-10 00:24:55
Autor: Prawusek
JAK DZIALA PARCH ?!
"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hkso4e$q9c$1news.onet.pl...

    Mój dziadek - powiedział mi kiedyś, że wszyscy od początku XXw. mieli w
Małopolsce pracę z wyjątkiem IWŚ, tylko niektórzy - pijacy i złodzieje nie
mieli i oni zapisywali się do socjalistów.
    Mój dziadek nigdy mnie nie okłamał.

Data: 2010-02-10 21:47:46
Autor: Jadrys
JAK DZIALA PARCH ?!
W dniu 2010-02-10 00:24, Prawusek pisze:
[...]

Ale mógł być nieświadomym człowiekiem..

Data: 2010-02-10 22:47:54
Autor: Prawusek
JAK DZIALA PARCH ?!

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hkv61j$pd8$2news.onet.pl...
> [...]
nie
> mieli i oni zapisywali się do socjalistów.

He..he, chyba bardziej niż ty.

Data: 2010-02-07 11:39:04
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
JAK DZIALA PARCH ?!

"Prawusek" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

   Ciekawe jak wielu Polakow zachwyca sie t.zw. kultura zydowska,
   ktora ponoc jest w Polsce wszechobecna?

   AR

Data: 2010-02-07 11:45:37
Autor: Prawusek
JAK DZIALA PARCH ?!
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
> pogonili."

   Ciekawe jak wielu Polakow zachwyca sie t.zw. kultura zydowska,

Czy z Holllywoodu czy Holyludzia parchate sa tam kiepaly i parchate trójkaty
miedzyudzia...

Data: 2010-02-07 11:52:23
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
JAK DZIALA PARCH ?!

> [...]
>    ktora ponoc jest w Polsce wszechobecna?
>
>    AR

Czy z Holllywoodu czy Holyludzia parchate sa tam kiepaly i parchate

   Teraz powaznie.  Jak to sie dzieje, ze byle skandalista, ktory napotyka
   uzasadniony opor ze strony odbiorcow, natychmiast przyznaje sie do
   swego zydowskiego pochodzenia i drze morde wnieboglosy o przesla-
   dowaniu z powodu polskiego antycostam?

   AR

Data: 2010-02-07 12:04:47
Autor: Prawusek
JAK DZIALA PARCH ?!

> [...]

   uzasadniony opor ze strony odbiorcow, natychmiast przyznaje sie do
   swego zydowskiego pochodzenia i drze morde wnieboglosy o przesla-

Bo to kryptoparch bojacy sie parchatego "prawa", a nie wierzacy w jego
sprawiedliwosc.
Jak wiemy polskie prawo w wyniku zydolenia dawno stracilo podstawy prawa
rzymskiego.

Data: 2010-02-07 12:16:43
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
JAK DZIALA PARCH ?!

> [...]

sprawiedliwosc.
Jak wiemy polskie prawo w wyniku zydolenia dawno stracilo podstawy prawa

  I wtedy na skutek wrzasku takiego kryptusia polskiej temidzie opada
  z oczu opaska i natychmiast wie, ze ma do czynienia z ofiara t.zw.
  holokaustu, a te ex definitione znajduja sie zawsze poza wszelkim
  podejrzeniem, czy jak?

  Tak dzieje sie niestety z prawem w kazdym t.zw.cywilizowanym kraju,
  nawet w GB i w nieco mniejszym stopniu w USA.

  AR

Data: 2010-02-07 16:11:16
Autor: bolek
JAK DZIALA PARCH ?!

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:6a4e9$4b6e9b76$54702a04$3815news.chello.at...

> [...]

  uzasadniony opor ze strony odbiorcow, natychmiast przyznaje sie do
  swego zydowskiego pochodzenia i drze morde wnieboglosy o przesla-

Bo u nas sie nie boi ze mu ktos urzadzi male holocostam.
Dlatego nie podskakuja do Niemców i Francuzów.

bolek

Data: 2010-02-07 15:04:51
Autor: cyc
JAK DZIALA PARCH ?!

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:d6978$4b6e9856$54702a04$3545news.chello.at...

[...]

Kultura zydowska ?
Jest taka poza "Skrzypkiem na dachu "  ?.
Maja jakis tam folklor i owszem w tym ekscentryczne pejsy ale aby nazywac to zaraz kultura ? .....no chyba ze nazwa ta bedziemy okreslac ludobojczy charakter dzialan Izraela w Palestynie , antypolskie dzialania spolecznosci zydowskich, lub "nietuzinkowe" sposoby pozykiwania przez nich  gotowki  , ze wspomne tylko o "odszkodowaniach " jakie bezczelnie  od nas i nie tylko od nas zadaja .

cyc

Data: 2010-02-07 15:42:38
Autor: the_foe
JAK DZIALA PARCH ?!
W dniu 2010-02-07 11:39, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
    Ciekawe jak wielu Polakow zachwyca sie t.zw. kultura zydowska,
    ktora ponoc jest w Polsce wszechobecna?

religia chrzescijanska zawiera wiele elementow kultury zydowskiej.

--
the_foe

Data: 2010-02-07 12:29:09
Autor: Jadrys
JAK DZIALA PARCH ?!
W dniu 2010-02-07 11:30, Prawusek pisze:
[...]

Masz na myśli działanie parcha jabłoni?  Mam z nim dość duży problem w swoim ogrodzie.

Data: 2010-02-07 09:23:55
Autor: Antenka
JAK DZIALA PARCH ?!
Masz na myśli działanie parcha jabłoni?  Mam z nim dość duży problem w
swoim ogrodzie.<

Zastosuj opryski na parcha,  Jadrysiu. :-))

Antenka

"Polska tonie w morzu długów, czas uciekać koniec cudów (PO)!" - A.

Data: 2010-02-08 23:10:47
Autor: Jadrys
JAK DZIALA PARCH ?!
W dniu 2010-02-07 18:23, Antenka pisze:
[...]

Ale jakim preparatem?? Niestety "Miedzian" już na to nie działa :-(

Data: 2010-02-08 23:23:15
Autor: brat_olin
JAK DZIALA PARCH ?!

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote
 Antenka pisze:

> Zastosuj opryski na parcha,  Jadrysiu. :-))

Ale jakim preparatem?? Niestety "Miedzian" już na to nie działa :-(

Polecam Pudziana.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-02-09 06:29:55
Autor: Prawusek
JAK DZIALA PARCH ?!

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hkq252$s6c$2news.onet.pl...

> [...]
>
> "Polska tonie w morzu długów, czas uciekać koniec cudów (PO)!" - A.

Ale jakim preparatem?? Niestety "Miedzian" już na to nie działa :-(

Imbecyl ołowiowy.

Data: 2010-02-09 04:07:42
Autor: Andrzej Kokakolski
JAK DZIALA PARCH ?!
"Parch jest najpospolitszą i najgroźniejszą chorobą jabłoni. Powoduje znaczne obniżenie plonowania i zmniejszanie jego wartości oraz znaczne osłabienie drzew. Porażone owoce odmian zimowych jabłoni gorzej się przechowują lub też nie nadają się do przechowywania. Metabolity grzyba pozostałe w tkankach owoców mogą mieć dla człowieka właściwości kancerogenne"

AK

Data: 2010-02-09 06:27:55
Autor: Prawusek
JAK DZIALA PARCH ?!
"Andrzej Kokakolski" <kokakolski@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message

Parch to grzyb rozkładający organizm żywiciela, działa jak szyd
wyniszczający Polskę.

JAK DZIALA PARCH ?!