JAK DZIALA PARCH ?!

Data: 2010-02-07 07:32:18
Autor: Hans Kloss
JAK DZIALA PARCH ?!
On 7 Lut, 11:30, "Prawusek" <prawu...@interia.pl> wrote:

 W momencie, kiedy zaczęli patrzeć na swoją kulturę- zaczęli
ją wielbić a kultura Anglików wydała im się bardzo niska. I wtedy ich
pogonili.

Wkrótce po  "pogonieniu" Anglików dokonali więc następujących
manifestacji wyższości swojej "kultury"
- wojna z Pakistanem w 1947 roku (wg słów znajomego Hindusa  ok. 2-3
milionów zabitych, na sieci nie mogę na szybko znaleźć liczby ofiar)
- powrót na teren Indii plagi głodu z trudną do ustalenia liczba ofiar
- mimo pilnej potrzeby do połowy lat 70tych w Indiach nie został
zbudowany ANI KILOMETR torów kolejowych, cały transport odbywał się
dzięki infrastrukturze pozostawionej przez "niższych kulturowo"
Anglików.

W czasach przynależności do Imperium Indie były nazywane "perłą w
brytyjskiej koronie" i tak też traktowane. "Niepodległość" przyniosła
temu krajowi wojnę, rozpad na dwa wrogie państwa, nawrót biedy i
zacofania. Dopiero w ciągu ostatnich 20 lat coś się tam zaczęło dziać
pozytywnego. Na jakim stopniu rozwoju byłyby Indie DZIŚ gdyby
pozostały brytyjska kolonią możemy już tylko pogdybać.
J-23

Data: 2010-02-07 18:15:42
Autor: bolek
JAK DZIALA PARCH ?!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:50daf85d-3277-4fa0-b28c-90b8cf0f423az41g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --

Podobnie ci "wyżsi" kulturowo istnieją tylko dzięki
amerykańskim dolarom.

bolek

Data: 2010-02-09 04:17:53
Autor: Andrzej Kokakolski
JAK DZIALA PARCH ?!
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
Na jakim stopniu rozwoju byłyby Indie DZIŚ gdyby
pozostały brytyjska kolonią możemy już tylko pogdybać.

Opierajac sie jednak na konkretnym, realnym przykladzie:

Hong Kong

(Chociaz niektorzy i to miejsce uwazaja za siedlisko biedy, bodajze Jadrys
niedawno tak twierdzil)

AK

Data: 2010-02-09 23:37:59
Autor: Jadrys
JAK DZIALA PARCH ?!
W dniu 2010-02-09 05:17, Andrzej Kokakolski pisze:
[...]

Mnóstwo ludzi z Hong Kongu patrzyło z nadzieją w kierunku pobliskiego Kantonu. I nie dowierzali własnym oczom że tam nie widać na ulicach żebraków.

Data: 2010-02-10 00:24:55
Autor: Prawusek
JAK DZIALA PARCH ?!
"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hkso4e$q9c$1news.onet.pl...

    Mój dziadek - powiedział mi kiedyś, że wszyscy od początku XXw. mieli w
Małopolsce pracę z wyjątkiem IWŚ, tylko niektórzy - pijacy i złodzieje nie
mieli i oni zapisywali się do socjalistów.
    Mój dziadek nigdy mnie nie okłamał.

Data: 2010-02-10 21:47:46
Autor: Jadrys
JAK DZIALA PARCH ?!
W dniu 2010-02-10 00:24, Prawusek pisze:
[...]

Ale mógł być nieświadomym człowiekiem..

Data: 2010-02-10 22:47:54
Autor: Prawusek
JAK DZIALA PARCH ?!

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hkv61j$pd8$2news.onet.pl...
> [...]
nie
> mieli i oni zapisywali się do socjalistów.

He..he, chyba bardziej niż ty.

JAK DZIALA PARCH ?!