JAK DZIALA POLITYCZNE POPARCIE W SYTUACJI ZAGROZENIA

Data: 2010-08-11 09:36:26
Autor: Me
On Aug 11, 12:16 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> napisał w wiadomościnews:4c62cc39$1news.home.net.pl...

> Prezes PiS Jarosław Kaczyński zapowiedział, że sprawę katastrofy smoleńskiej
> będzie prowadził w ramach ruchu społecznego, a nie w ramach partii. "Nie raz i
> nie dwa mówiłem o tym, że wojna polsko-polska doprowadziła do tragedii, że
> chłopcy bawili się zapałkami" - mówi Kaczyński na stronach internetowych
> partii.

Nie raz mówiłem, nawet prokuraturze Ziobrowej, że kto się polityką para, ten od
polityki ginie. Niech Jarek uważa i lepiej da sobie spokój z polityką...

boukun

PANIE BOKUNIE, SETKI LUDZI PROBOJA ODZYSKAC POCZUCIE BYCIA
CZLOWIEKIEM ZE TAK POWIEM, PODSTAWOWY POCZUCIE DUMY,
A PAN SOBIE ROBI NIEWLASCIWE UWAGI.

SYTUACJA TUTAJ JEST NAPIETA - SYSTEM SATELITARNY MA NETWORKI;
PODLACZONE DO CHIPOW A NAWET MOZGOW PRZEZ MAPPING.
ZADNA OSOBA NIE MOZE PODJAC DECYZII BEZ ZABEZPIECZNIA SATELITARNEGO,
A TO JEST PRZEJETE PRZEZ FASZYSTOW Z M 15 I LUDZI BUSZA, KROLOWA
ELZBIETA WCIAZ BEDAC PIONEM DLA FASZYSTOW.

( NAWET LUDZIE WYSOKO POSTAWIENI, Z ZALOZENIA DOBRZE STRZEZENI,
WCZORAJ I DZISIALJ DOSWIADCZAJA ZABURZEN ROWNOWAGI ALBO SYMETRII
CIALA, DZIEKI TYM FASZYSTOM; SELF INFLICTED BUBU - FOR SOME)

DZIEKI BIDENOWI , WCIAZ WIEMY ZE BRYTYJSKIM FASZYSTOM NUMER SIE NIE
TYLKO
NIE UDAL - ZE TRACA KONTROLE NAD SATELITAMI, PO CZYM MOZE ZAPANUJE
PORZADEK - POLSKI GABINET EST TAK INTELIGENTLY JAK CALY ENTARAGE
BIDENA,
 I BEDZIE PO ZABAWIE ZA PARE DNI LUB GODZIN. POLACY OCZYWISCIE NIE
MAJA
 AZ TAKIEJ TRAUMY, JAK FASZYCI CHCIELIBY I NIE SA SAMI.

( slysalam godzine temu ze nasi domorosli hypokryci jka uslyszeli o
mocarstwie polskim, o intreligencji,o polskich mozliwosciach o ktorych
nie mieli pojecia;  o wygranym pierwszym pozwie, czy cos jeszcze;
szybko oglosili poparcie dla Polakow - nie wszystko jeszcze
potwierdzone w akcji)

NASZ GABINET WROCI I JA WROCE DO MOGO OFFICU, ALE PARU Z NICH MUSI
POLECIEC
A ROBIA TO WOLNO.

( WIECEJ SZCZEGOLOW NIE JEST STRATEGICZNIE UJAWNIC)

PAN NIE PRACUJE DLA BUSZA, MALEGO, JA ZAKLADAM?

JAK DZIALA POLITYCZNE POPARCIE W SYTUACJI ZAGROZENIA