JAK ROZPOZNAC I BRONIC SIE PRZED SOWIECKA DEZINFORMACJA

Data: 2011-01-16 12:46:42
Autor: obserwator
JAK ROZPOZNAC I BRONIC SIE PRZED SOWIECKA DEZINFORMACJA

Poniewaz na tej grupie dzialaja jawnie i bezkarnie prosowieccy i byli
komunistyczni dezinformatorzy, warto przeczytac ksiazke Anatolija Golicyna;
"Nowe kłamstwa w miejsce starych", aby umiec go rozpoznawac i sie przed
klamstwem komuszym bronic. W Polsce nadal powaznym problemem jest komusza dezinformacja.
Widac to wyraznie na tej grupie jak dezinformatorzy prosowieccy dzialaja.
 http://www.abcnet.com.pl/files/A.Golicyn%20-%20Nowe%20k%C5%82amstwa%20w%20miejsce%20starych.pdf

Kim byl A. Golicyn, mozna przeczytac tutaj:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Anatolij_Golicyn

Na stronie wiki jest takze podany link do pliku pdf jego ksiazki.

Data: 2011-01-16 12:53:59
Autor: obserwator
JAK ROZPOZNAC I BRONIC SIE PRZED SOWIECKA DEZINFORMACJA

System komunistyczny opieral sie na klamstwie i dezinformacji. Anatolij Golicyn dokladnie opisuje ta taktyke. Niestety w Polsce de facto nadal dezinformacja i klamstwo  w stylu
sowieckim ma sie dobrze i skutecznie pierze mozgi spoleczenstwa, a rezultacie spoleczenstwo zyje w matni i czuje sie bezsilne.

Golicyn w swojej ksiazce wyjasnia, jak demokracja w/g schematu zachodniego, uniemozliwia takie ubezwasnowolnienie i otepienie calego spoleczenstwa.

Data: 2011-01-16 14:11:51
Autor: Kontroler Ruchu

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:igupp6$sj0$1inews.gazeta.pl...

System komunistyczny opieral sie na klamstwie i dezinformacji.

Właśnie Jurus! To usiłujesz robić!

Data: 2011-01-16 13:55:20
Autor: Marek Czaplicki
JAK ROZPOZNAC I BRONIC SIE PRZED SOWIECKA DEZINFORMACJA
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w dniu niedziela, 16 stycznia 2011
13:46 :

[...]

czy w książce owej są podane obowiązujące wyzwiska, którymi nalezy
owych "prosowieckich" i "byłych komunistycznych" dezinformatorów raczyć?
jezeli tak to z chęcią przeczytam. --
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-16 13:08:03
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
czy w książce owej są podane obowiązujące wyzwiska, którymi nalezy
owych "prosowieckich" i "byłych komunistycznych" dezinformatorów raczyć?
jezeli tak to z chęcią przeczytam.

a co napiszesz dezinformatorze prosowiecki na temat wyzwisk, ktorymi racza anonimowi, wielonickowi dezininformatorzy ludzi, ktorzy pisza teksty ukazujace dezinformacje komunistyczna i prosowiecka???

Data: 2011-01-16 14:11:55
Autor: Marek Czaplicki
JAK ROZPOZNAC I BRONIC SIE PRZED SOWIECKA DEZINFORMACJA
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w dniu niedziela, 16 stycznia 2011
14:08 :

[...]

to, że ja również nie lubię ludzi, którzy z tchórzostwa i innych sobie tylko
znanych powodów, ukrywając się za nickiem i klawiaturą odsądzają, różnych
nieznanych sobie osobiście i w realu ludzi, od czci i wiary.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-16 13:31:33
Autor: obserwator
[...]

klamiesz i to bezczelnie. Gdybys nie lubial takich ludzi, to bys ich nie
popieral i zwracal im uwage na niewlasciwe zachowania.

Ty niestety jestes razem z tymi klamcami i dezinformatorami, bo uczestniczysz w niewybrednych nagonkach sieciowych na osoby ktore pisza o dezinformacji.
Twoje milczenie i brak reakcji na takie chamskie nagonki w sieci, jest wyrazem
twojej aprobaty tego typu zachowan.
Ba, na dodatek ty chcialbys uniemozliwic osobom atakowanym, nawet obrone przed
agresywnymi atakami i oszczerstwami. Po prostu wspoluczestniczysz w przestepstwie i jeszcze uwazasz, ze jestes oki.

To nikczemnosc jeszcze bardziej podla i wyrafinoiwana z twojej strony,.

Data: 2011-01-16 13:48:12
Autor: obserwator
 obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

(ciach)

przykladem twojej podlosci jest np. proba zarzucenia mi, ze spamuje grupe,bo
zamiescilem kolejny post ktory pokazywal inny punkt widzenia, anizeli ty
akceptujesz.
Nie miales po prostu zadnych argumentow, a tekst kompromitowal PO, wiec
przyczepiles sie do niego z dupy strony, jak typowy dezinformator.

Zwolennicy pelo nie dyskutuja, tylko urzadzaja w sieci chamskie, ordynarne
nagonki na opozycje i glownie Kaczynskich, bo argumentow innych nie maja.

Ja twoje teksty czytam na tej grupie starannie i nie zauwazylem abys podobny zarzut wystosowal np. pod adresem ewidentnie spamujacego ta grupe klamliwymi i dezinformacyjnymi tekstami propeowskimi osobnikowi - znanemu tu
pod ksywa kawecki.

Dlaczego to robisz ? bo celem twoich tekstow  jest suportowanie klamstwa i
komuszej dezinformacji.
Z klamstwem komuszym dyskutowac sie nie da, zreszta peowskie klamstwo bronione
jest gromadnymi atakami chamskimi ponizej pasa ( zazwyczaj trzech chamow
komuszych na jednego), wiec nie ma innego wyjscia tylko trzeba je *zwalczac
silom i godnosciom osobistom*:)

Data: 2011-01-16 14:50:58
Autor: wasabi
W dniu 16.01.2011 14:48,  obserwator pisze:
[...]

popatrz jak sam reagujesz TW, masz rozdwojenie jaźni ?

Data: 2011-01-16 14:40:44
Autor: Marek Czaplicki
JAK ROZPOZNAC I BRONIC SIE PRZED SOWIECKA DEZINFORMACJA
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w dniu niedziela, 16 stycznia 2011
14:31 :
klamiesz i to bezczelnie. Gdybys nie lubial takich ludzi, to bys ich nie
popieral i zwracal im uwage na niewlasciwe zachowania.

obserwator. nie jestem "dobrym wujkiem" dla userów na różnych grupach. nie
staram się nikogo wychowywać i naprowadzać na właściwą ścieżkę. po prostu
nie interseuje mnie wychowywanie innych. interesują mnie poglady innych i z
nimi dyskutuję. ale dla Ciebie zrobię wyjątek. pkt 1 wpisz sobie w googla
słowo "netykieta" i zapoznaj się z nią, zacznij ją stosować, pkt 2 internet
i usenet to nie jest jakiś program pod windows, ale to są ludzie po drugiej
stronie kabla i zacznij ich szanować pkt 3 wyłącz w końcu klawisz caps gdy
piszesz tytuły pkt 4 nie zmieniaj tytułów nie swoich wątków pkt 5 najpierw
pomyśl zanim coś napiszesz. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-16 14:01:18
Autor: obserwator
[...]

posluchaj no , pouczaj swoich kumpli od dezinformacji ktorzy juz stoja za
toba. Twoj kolejny tekst skierowany do mnie, jest dowodem na to, ze chcesz
koniecznie zamknac mi usta. Juz ci raz pisalem, ze nie musisz moich tekstow
czyrtac. Przymusu zadnego nie ma. Jesli natomiast juz koniecznie chcesz cois
napisac, to zgodnie wlasnie z ta netykieta, pisz na temat poruszony w tekscie,
a nie na temat autora tekstu. Ponial?
 Nie pieprz mi tutaj klamco i dezinformatorze komuszy, ze interesuja cie cudze
poglad, bo twoim celem jest wlasnie uniemozliwianie takiej swobodnej wymiany
pogladow na politycznych grupach dyskusyjnych w sieci.

Suworow i Golicyn sie klania.

Data: 2011-01-16 15:02:48
Autor: wasabi
W dniu 16.01.2011 15:01,  obserwator pisze:

Suworow i Golicyn sie klania.

i jeszcze twoi idole Beria, Stalin

Data: 2011-01-16 15:21:10
Autor: Marek Czaplicki
JAK ROZPOZNAC I BRONIC SIE PRZED SOWIECKA DEZINFORMACJA
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w dniu niedziela, 16 stycznia 2011
15:01 :

Nie pieprz mi tutaj klamco i dezinformatorze komuszy, ze interesuja cie
cudze poglad, bo twoim celem jest wlasnie uniemozliwianie takiej swobodnej
wymiany pogladow na politycznych grupach dyskusyjnych w sieci.

to może przypomnę od czego zaczęła się dyskusja z Tobą. zadałem pytanie co
do wymienionej przez Ciebie książki. cytuję:
,-- -- [  ]
| czy w książce owej są podane obowiązujące wyzwiska, którymi nalezy
| owych "prosowieckich" i "byłych komunistycznych" dezinformatorów raczyć?
| jezeli tak to z chęcią przeczytam.
`-- -- Twoja odpowiedź była nastepująca
,-- -- [  ]
| a co napiszesz dezinformatorze prosowiecki na temat wyzwisk, ktorymi racza | anonimowi, wielonickowi dezininformatorzy ludzi, ktorzy pisza teksty
ukazujace dezinformacje komunistyczna i prosowiecka???
`-- --

pytanie dotyczyło książki i metod zwalczania, róznej maści lubianych przez
Ciebie, skoro tak często wymienianych "dezinformatorów prosowieckich".
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-16 14:51:38
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-16 14:31,  obserwator pisze:

klamiesz i to bezczelnie. Gdybys nie lubial takich ludzi, to bys ich nie
popieral i zwracal im uwage na niewlasciwe zachowania.

Kto przeciez musi trzymac ciebie i innych pisiorkow na postronku.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-16 14:11:00
Autor: Kontroler Ruchu

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igupbh$r96$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jerzyk, ruski prowokator! Gdzie cię przekabacili? W Austrii, Australii czy dopiero w Kanadzie?

Data: 2011-01-16 23:41:21
Autor:
Kontroler Ruchu <judwa@mazurskiezadupie.de> napisał(a):

> [...]
> klamstwem komuszym bronic.

Jerzyk, ruski prowokator! Gdzie cię przekabacili? W Austrii, Australii czy dopiero w Kanadzie?

Ciebie nie musieli.
Prowokatorze od wskazywania prowokatorow ;P

Data: 2011-01-16 14:44:43
Autor: wasabi
JAK ROZPOZNAC I BRONIC SIE PRZED SOWIECKA DEZINFORMACJA

ty jesteś pierwszym agentem pro-sowieckim, TW, dzieki takim jak ty coraz wiecej osob PiS-u nie lubi

Data: 2011-01-16 14:49:23
Autor: A. Filip
JAK BRONIC SIE PRZED SOWIECKA I NIE DEZINFORMACJA :-)
" obserwator" <darz_bor.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:
[...]

Azaliż bowiem w usiech, peło, pissie, wupe i lsd/sld nikt się nigdy
żadną dezinformacją nie skalał (bo za gupie na to są?) ;-)

Kto na sobie samym polega, cesarstwo zdobędzie.
  -- Kung-Sun Jang [Shang Yang] (390?-338 p.n.e.)

Data: 2011-01-16 14:10:15
Autor: obserwator
JAK BRONIC SIE PRZED SOWIECKA I NIE DEZINFORMACJA :-)
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): Azaliż bowiem w usiech, peło, pissie, wupe i lsd/sld nikt się nigdy
żadną dezinformacją nie skalał (bo za gupie na to są?) ;-)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Zapoznaj sie z tekstem Anatolija Golicyna, to sie dowiesz na czym polega
zasadnicz roznica miedzy dezinformacja komusza, a informacja w USA.

Data: 2011-01-16 15:21:15
Autor: A. Filip
> [...]

Zapoznaj sie z tekstem Anatolija Golicyna, to sie dowiesz na czym polega
zasadnicz roznica miedzy dezinformacja komusza, a informacja w USA.

A mnie to interesuje rĂłwnie bardzo jak wiekie tony tomĂłw wywodĂłw
komuchów o wyższości cudownego i przyszłościowego komunizmu nad
przebrzydłym i zgniłym kapitalizmem.

W mojej nie bajce ludzkość nie żyła w raju przed Marksem, Leninem i
Stalinem a naprawdę wszelkie wielkie zło zaczęło się dopiero od nich.

Sądzisz że Putin jest kontynuatorem tradycji dezinformacji?
No to ich kurwa łap na dezinformacjach. Do tego że nie są "najbardziej godni zaufania" przekonywać mnie nie musisz.
Tylko że nie oni jedni (jakoś) kręcą.

Gdy widzisz mędrca, myśl o tym, by mu dorównać.
Gdy widzisz tego, komu brak rozsądku, zastanów się nad sobą samym.
  -- Konfucjusz (551-479 p.n.e.)

Data: 2011-01-16 14:49:35
Autor: obserwator
JAK BRONIC SIE PRZED SOWIECKA I NIE DEZINFORMACJA :-)
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): A mnie to interesuje równie bardzo jak wiekie tony tomów wywodów
[...]

Skoro cie to interesuje, to zacznij czytac. Polecam zaczac od ksiazki
Golicyna, ktora mozesz sciagnac za friko w sieci.

A Putin w/g ciebie nie jest kontynuatorem dezinformacji? Owszem jest.
To sedno jego polityki. Pisalem juz o tym. Rosja nadal przeznacza na dezinformacje niesamowite
pieniadze. Wiecej anizeli na wywiad i generalnie dzialania szpiegowskie.
Rosjanie potrafia w tej chwili nawet umieszczac swoich agentow wplywu w
parlamentach, uczelniach, sekretariatach wysokich urzednikow i rzadach obcych
panstw.

W Polsce dziala wielu takich agentow wpywu wysoko ustawionych nie tylko w
mediach, sluzbach, wojsku ale rowniez w rzadzie (np. Sikorski, a teraz
Komoruski oraz paru innych) i zwyklych dezinformatorow.

S.P. Slawomir Skrzypek, ktory zginal pod Smolenskiem, uwazal ten problem za
bardzo duze zagrozenie dla suwerennosci panstwa. Sam byl aktywnie zaangazowany w neutralizowanie agentury wrogich panstw w Polsce.

Data: 2011-01-16 16:32:29
Autor: cyc

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:4mjjo2jqx5+B1G@yolanda.huge.strangled.net...
[...]

-- Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Kto na sobie samym polega, cesarstwo zdobędzie.
 -- Kung-Sun Jang [Shang Yang] (390?-338 p.n.e.)

Rowniez Rosja , jak wszystkie zreszta kraje na swiecie , nie jest wolna od roznych Macierewiczow i innych  szalencow dzialajacych na szkode wlasnego narodu . Rowiez tam sa kaczynscy , fatygi i brudzinscy  !.
Durniow , oblakancow , niespelnionych nawiedzencow i zawiedzionych amatorow wladzy nie tylko w pisie znajdziesz . Swiat jest ich pelen , choc przyznac trzeba , ze wokol konusa zgrupowala sie wyjatkowo spora gromadka .

cyc

cyc

Data: 2011-01-16 16:52:54
Autor: A. Filip
"cyc" <ja@ja.pl> pisze:
[...]

A przekonasz o tym ten 15%-20% "Ĺźelazny elektorat" PiS?

Jak się nastawiasz na "przekonywanie przekonanych" zamiast "przekonywanie nieprzekonanych" to chyba grasz o "moralne zwycięstwo".

Dwóch dobrych ludzi nie będzie wrogami, dwóch głupich nigdy nie
będzie przyjaciółmi.
  -- Przysłowie kirgiskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2011-01-16 19:06:23
Autor: cyc

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:13hnrd407f+B1G@yolanda.huge.strangled.net...
"cyc" <ja@ja.pl> pisze:
[...]

A przekonasz o tym ten 15%-20% "żelazny elektorat" PiS?

[...]

Ten elektorat jest niereformowalny i nam zwyklym simertelnikom i tym "nieprawdziwym Polakom" , "slugusom Rosji " , " zdrajcom " i " komuchom " pozostaje tylko patrzec jak dalej zatraca sie w marazmie paranoi i spiskowych teorii .
20 % to duzo , choc w demokratycznym rozdaniu sa niegrozni i dopoki  z krzyzem w jednej rece a siekiera w drugiej zechca przejac wladze sila , Polska jest bezpieczna !.

cyc

Data: 2011-01-16 19:01:03
Autor: Wiesiaczek
On Sun, 16 Jan 2011 12:46:42 +0000,  obserwator wrote:

[...]

No to popatrzmy, jak działają dezinformatorzy "demokratyczni" i "kapitalistyczni" :

http://www.youtube.com/watch?v=BM9yCk4IB8w

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

JAK ROZPOZNAC I BRONIC SIE PRZED SOWIECKA DEZINFORMACJA