JAK ROZPOZNAC I BRONIC SIE PRZED SOWIECKA DEZINFORMACJA

Data: 2011-01-16 13:55:20
Autor: Marek Czaplicki
JAK ROZPOZNAC I BRONIC SIE PRZED SOWIECKA DEZINFORMACJA
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w dniu niedziela, 16 stycznia 2011
13:46 :

Poniewaz na tej grupie dzialaja jawnie i bezkarnie prosowieccy i byli
komunistyczni dezinformatorzy, warto przeczytac ksiazke Anatolija
Golicyna; "Nowe kłamstwa w miejsce starych", aby umiec go rozpoznawac i
sie przed klamstwem komuszym bronic.
W Polsce nadal powaznym problemem jest komusza dezinformacja.
Widac to wyraznie na tej grupie jak dezinformatorzy prosowieccy dzialaja.

czy w książce owej są podane obowiązujące wyzwiska, którymi nalezy
owych "prosowieckich" i "byłych komunistycznych" dezinformatorów raczyć?
jezeli tak to z chęcią przeczytam. --
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-16 13:08:03
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
czy w książce owej są podane obowiązujące wyzwiska, którymi nalezy
owych "prosowieckich" i "byłych komunistycznych" dezinformatorów raczyć?
jezeli tak to z chęcią przeczytam.

a co napiszesz dezinformatorze prosowiecki na temat wyzwisk, ktorymi racza anonimowi, wielonickowi dezininformatorzy ludzi, ktorzy pisza teksty ukazujace dezinformacje komunistyczna i prosowiecka???

Data: 2011-01-16 14:11:55
Autor: Marek Czaplicki
JAK ROZPOZNAC I BRONIC SIE PRZED SOWIECKA DEZINFORMACJA
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w dniu niedziela, 16 stycznia 2011
14:08 :

[...]

to, że ja również nie lubię ludzi, którzy z tchórzostwa i innych sobie tylko
znanych powodów, ukrywając się za nickiem i klawiaturą odsądzają, różnych
nieznanych sobie osobiście i w realu ludzi, od czci i wiary.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-16 13:31:33
Autor: obserwator
[...]

klamiesz i to bezczelnie. Gdybys nie lubial takich ludzi, to bys ich nie
popieral i zwracal im uwage na niewlasciwe zachowania.

Ty niestety jestes razem z tymi klamcami i dezinformatorami, bo uczestniczysz w niewybrednych nagonkach sieciowych na osoby ktore pisza o dezinformacji.
Twoje milczenie i brak reakcji na takie chamskie nagonki w sieci, jest wyrazem
twojej aprobaty tego typu zachowan.
Ba, na dodatek ty chcialbys uniemozliwic osobom atakowanym, nawet obrone przed
agresywnymi atakami i oszczerstwami. Po prostu wspoluczestniczysz w przestepstwie i jeszcze uwazasz, ze jestes oki.

To nikczemnosc jeszcze bardziej podla i wyrafinoiwana z twojej strony,.

Data: 2011-01-16 13:48:12
Autor: obserwator
 obserwator <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

(ciach)

przykladem twojej podlosci jest np. proba zarzucenia mi, ze spamuje grupe,bo
zamiescilem kolejny post ktory pokazywal inny punkt widzenia, anizeli ty
akceptujesz.
Nie miales po prostu zadnych argumentow, a tekst kompromitowal PO, wiec
przyczepiles sie do niego z dupy strony, jak typowy dezinformator.

Zwolennicy pelo nie dyskutuja, tylko urzadzaja w sieci chamskie, ordynarne
nagonki na opozycje i glownie Kaczynskich, bo argumentow innych nie maja.

Ja twoje teksty czytam na tej grupie starannie i nie zauwazylem abys podobny zarzut wystosowal np. pod adresem ewidentnie spamujacego ta grupe klamliwymi i dezinformacyjnymi tekstami propeowskimi osobnikowi - znanemu tu
pod ksywa kawecki.

Dlaczego to robisz ? bo celem twoich tekstow  jest suportowanie klamstwa i
komuszej dezinformacji.
Z klamstwem komuszym dyskutowac sie nie da, zreszta peowskie klamstwo bronione
jest gromadnymi atakami chamskimi ponizej pasa ( zazwyczaj trzech chamow
komuszych na jednego), wiec nie ma innego wyjscia tylko trzeba je *zwalczac
silom i godnosciom osobistom*:)

Data: 2011-01-16 14:50:58
Autor: wasabi
W dniu 16.01.2011 14:48,  obserwator pisze:
[...]

popatrz jak sam reagujesz TW, masz rozdwojenie jaźni ?

Data: 2011-01-16 14:40:44
Autor: Marek Czaplicki
JAK ROZPOZNAC I BRONIC SIE PRZED SOWIECKA DEZINFORMACJA
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w dniu niedziela, 16 stycznia 2011
14:31 :
klamiesz i to bezczelnie. Gdybys nie lubial takich ludzi, to bys ich nie
popieral i zwracal im uwage na niewlasciwe zachowania.

obserwator. nie jestem "dobrym wujkiem" dla userów na różnych grupach. nie
staram się nikogo wychowywać i naprowadzać na właściwą ścieżkę. po prostu
nie interseuje mnie wychowywanie innych. interesują mnie poglady innych i z
nimi dyskutuję. ale dla Ciebie zrobię wyjątek. pkt 1 wpisz sobie w googla
słowo "netykieta" i zapoznaj się z nią, zacznij ją stosować, pkt 2 internet
i usenet to nie jest jakiś program pod windows, ale to są ludzie po drugiej
stronie kabla i zacznij ich szanować pkt 3 wyłącz w końcu klawisz caps gdy
piszesz tytuły pkt 4 nie zmieniaj tytułów nie swoich wątków pkt 5 najpierw
pomyśl zanim coś napiszesz. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-16 14:01:18
Autor: obserwator
[...]

posluchaj no , pouczaj swoich kumpli od dezinformacji ktorzy juz stoja za
toba. Twoj kolejny tekst skierowany do mnie, jest dowodem na to, ze chcesz
koniecznie zamknac mi usta. Juz ci raz pisalem, ze nie musisz moich tekstow
czyrtac. Przymusu zadnego nie ma. Jesli natomiast juz koniecznie chcesz cois
napisac, to zgodnie wlasnie z ta netykieta, pisz na temat poruszony w tekscie,
a nie na temat autora tekstu. Ponial?
 Nie pieprz mi tutaj klamco i dezinformatorze komuszy, ze interesuja cie cudze
poglad, bo twoim celem jest wlasnie uniemozliwianie takiej swobodnej wymiany
pogladow na politycznych grupach dyskusyjnych w sieci.

Suworow i Golicyn sie klania.

Data: 2011-01-16 15:02:48
Autor: wasabi
W dniu 16.01.2011 15:01,  obserwator pisze:

Suworow i Golicyn sie klania.

i jeszcze twoi idole Beria, Stalin

Data: 2011-01-16 15:21:10
Autor: Marek Czaplicki
JAK ROZPOZNAC I BRONIC SIE PRZED SOWIECKA DEZINFORMACJA
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w dniu niedziela, 16 stycznia 2011
15:01 :

Nie pieprz mi tutaj klamco i dezinformatorze komuszy, ze interesuja cie
cudze poglad, bo twoim celem jest wlasnie uniemozliwianie takiej swobodnej
wymiany pogladow na politycznych grupach dyskusyjnych w sieci.

to może przypomnę od czego zaczęła się dyskusja z Tobą. zadałem pytanie co
do wymienionej przez Ciebie książki. cytuję:
,-- -- [  ]
| czy w książce owej są podane obowiązujące wyzwiska, którymi nalezy
| owych "prosowieckich" i "byłych komunistycznych" dezinformatorów raczyć?
| jezeli tak to z chęcią przeczytam.
`-- -- Twoja odpowiedź była nastepująca
,-- -- [  ]
| a co napiszesz dezinformatorze prosowiecki na temat wyzwisk, ktorymi racza | anonimowi, wielonickowi dezininformatorzy ludzi, ktorzy pisza teksty
ukazujace dezinformacje komunistyczna i prosowiecka???
`-- --

pytanie dotyczyło książki i metod zwalczania, róznej maści lubianych przez
Ciebie, skoro tak często wymienianych "dezinformatorów prosowieckich".
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-16 14:51:38
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-16 14:31,  obserwator pisze:

klamiesz i to bezczelnie. Gdybys nie lubial takich ludzi, to bys ich nie
popieral i zwracal im uwage na niewlasciwe zachowania.

Kto przeciez musi trzymac ciebie i innych pisiorkow na postronku.

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

JAK ROZPOZNAC I BRONIC SIE PRZED SOWIECKA DEZINFORMACJA