JAK RUSKA AGENTURA PRACUJE NA POLSKICH

Data: 2012-03-23 19:15:48
Autor: Obserwator
JAK RUSKA AGENTURA PRACUJE NA POLSKICH
...stronach internetowych. Czuje sie na razie zupelnie bezkarna. Poznac ich mozna po sposobie komentowania.

Poniezj przyklady komentarzy. Tak wlasnie wyglada ruskie ku***two, panoszace
sie w polskiej sieci.

http://niezalezna.pl/25658-kurewstwo

"Zbezcześcili zwłoki

W trakcie sekcji okazało się także, że Rosjanie zbezcześcili ofiary katastrofy
smoleńskiej. Nie dość, że wykonali pozorną sekcję, to w jamach brzusznych
zwłok zaszyli rękawiczki, gazy, kawałki drewna, ziemię i śmieci, które
znalazły się na stole sekcyjnym. Następnie brudne nagie ciała włożyli do
foliowych worków i zamknęli w trumnach."

Calosc tu:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,131034,title,Sekcje-ofiar-katastrofy-smolens...

Ponizej komentarze zamieszczone pod artykulem na Wirtualnej Polsce:

"ja naród mam już dość tej szopki za moje pieniądze, i gó..no mnie obchodz co
się znajduje w bebechach kaczora a tym bardziej gościa spaślaka z
włoszczowej,ile jeszcze lat będę skazany na tę zafajdaną pisowską
nekrofilię,są ważniejsze sprawy."

Data: 2012-03-23 19:49:36
Autor: Obserwator
JAK RUSKA AGENTURA PRACUJE NA POLSKICH

Calosc tu:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,131034,title,Sekcje-ofiar-katastrofy-smolens...

Ponizej komentarze zamieszczone pod artykulem na Wirtualnej Polsce:

ten link sie otwiera, wiec mozna poczytac jak komentuje ruskie kurewstwo:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,131034,title,Sekcje-ofiar-katastrofy-smolenskiej-podwazaja-wersje-Rosjan,wid,14355267,wiadomosc.html?ticaid=1e24d

Data: 2012-03-25 14:29:22
Autor: Obserwator
JAK RUSKA AGENTURA PRACUJE NA POLSKICH

Podrzucam jeszcze ten watek. Mozecie sobie szczekac i ujadac, durnie,

Data: 2012-03-23 20:23:59
Autor: pluton
JAK RUSKA AGENTURA PRACUJE NA POLSKICH
..stronach internetowych. Czuje sie na razie zupelnie bezkarna.
Poznac ich mozna po sposobie komentowania.

Juz niedlugo, czukot. Zbierzemy na ciebie kwity i poslemy do prokuraturwy.

Nullification

Data: 2012-03-23 19:48:03
Autor: Obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> ..stronach internetowych. Czuje sie na razie zupelnie bezkarna.
> Poznac ich mozna po sposobie komentowania.

Juz niedlugo, czukot. Zbierzemy na ciebie kwity i poslemy do prokuraturwy.

na razie to ja mam kwity na ciebie Marku Pluta z Lodzi.

Data: 2012-03-23 20:46:53
Autor: pluton
JAK RUSKA AGENTURA PRACUJE NA POLSKICH

> Juz niedlugo, czukot. Zbierzemy na ciebie kwity i poslemy do
prokuraturwy.

na razie to ja mam kwity na ciebie Marku Pluta z Lodzi.

Aaa, to ja jestem Marek Pluta z Lodzi ? A jakie masz kwity na mnie ?

Nullification

Data: 2012-03-23 23:41:01
Autor: HaMMeR
On 23 Mar, 20:46, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

prokuraturwy.

> na razie to ja mam kwity na ciebie Marku Pluta z Lodzi.

Aaa, to ja jestem Marek Pluta z Lodzi ? A jakie masz kwity na mnie ?

 O kogo to obchodzi kim , a raczej czym jestes smieciu?!!
Pewne jest to, ze jestes ruskim pacholkiem i to wystarczy...

Data: 2012-03-24 12:32:05
Autor: pluton
> [...]
 O kogo to obchodzi kim , a raczej czym jestes smieciu?!!
Pewne jest to, ze jestes ruskim pacholkiem i to wystarczy...

 Piana na pyski hujmera - bezcenne.

Nullification

Data: 2012-03-24 17:33:27
Autor: Leprechaun
JAK RUSKA AGENTURA PRACUJE NA POLSKICH

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:2b49318c-a5cf-401b-93c0-b34d9150422ceb6g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]

O kogo to obchodzi kim , a raczej czym jestes smieciu?!!
Pewne jest to, ze jestes ruskim pacholkiem i to wystarczy...

Nikogo nie obchodzi kim ty jestes komuszy smieciu! Zresz na mundurowej emeryturze ruska kaszanke, a pózniej srasz po psp.

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

BomBel

Data: 2012-03-23 20:24:47
Autor: pluton
JAK RUSKA AGENTURA PRACUJE NA POLSKICH
 Następnie brudne nagie ciała włożyli do
foliowych worków i zamknęli w trumnach."

A mogli wyjebac do rzeki.

Nullification

Data: 2012-03-24 22:52:55
Autor: kefirh
W dniu 2012-03-23 20:15, Obserwator pisze:
..stronach internetowych. Czuje sie na razie zupelnie bezkarna.
[...]

"Leon Trocki, którego prawdziwe nazwisko jest Lejba Dawidowicz Bronsztajn, powiedział:
Z Rosji musimy zrobić pustynię zamieszkałą przez białych Murzynów, którym urządzimy taka tyranię, o jakiej nie marzyli nawet najokrutniejsi wschodni despoci. Jedyna różnica to taka, że będzie to lewicowa, a nie prawicowa tyrania."

http://infonurt3.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1113:syjonizm-i-rosja&catid=35:polska&Itemid=58

k.

--

JAK RUSKA AGENTURA PRACUJE NA POLSKICH