JAK SIE OCHRONIC PRZED PYLEM ?

Data: 2010-04-16 09:25:46
Autor: Panslavista
JAK SIE OCHRONIC PRZED PYLEM ?
    Pozamykac okna i zakleić wywietrzniki - mieszkanie wietrzyc poprzez klatki schodowe i korytarze. Lepiej mają ci, którzy nie żałowali pienie4dzy na zakup prawdziwych odkurzaczy wodnych takich jak Rainbow czy Hyla, wystarczy odrobina środka zmniejszającego napięcie powierzchniowe wody np. płyn do naczyń i załączyć na pół godziny w pomieszczeniu o powierzchni 20 m^2.. Nie czyścić całego mieszkania.
    Gdyby zabrakło prądu (pył być może poczynić szkody na stacjach wysokich napięć) maseczki przeciwpyłowe i mokre tampony na usta i nos, albo nargile czxyli fajki wodne - łatwe do wykonania, gdy ma się rurki elastyczne.

Data: 2010-04-16 09:43:41
Autor: Neko
JAK SIE OCHRONIC PRZED PYLEM ?
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

[...]

Przestan siac panike

Data: 2010-04-16 09:52:50
Autor: Panslavista

"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message news:hq94hj$6pd$1news.onet.pl...
[...]

    Gdy zdarzył się Czarnobyl ostrzegłem nauczycielki, by zabrały dzieci do szkoły, gdyż pogoda była ładna i zajecia prowadzono na świeżym powietrzu - jeszcze wtedy nikt nie mówił o pożarze reaktora. Udały, że nie słyszą, podsmiewały się. Za 5 minut otrzymały telefon z gminy i uśmiech ich urwał się...
    Jak z ciebie taki "mondryjoł:, to powiedz co będzie, gdy erupcja potrawa miesiąc, pół roku i więcej?

Data: 2010-04-16 10:25:05
Autor: Neko
JAK SIE OCHRONIC PRZED PYLEM ?
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

   Jak z ciebie taki "mondryjoł:, to powiedz co będzie, gdy erupcja potrawa miesiąc, pół roku i więcej?

Wtedy bedzie problem...

Data: 2010-04-16 19:13:23
Autor: wind
[...]

Pół roku czegoś takiego? Zima nuklearna. Twoje zamknięte okna przydadzą się jak boukunowi rozum.

Rince

Data: 2010-04-16 11:07:13
Autor: cirrus
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hq94hj$6pd$1news.onet.pl...
[...]

Eee, on nie wie tego, że w XVIII wieku gigantyczny wybuch wulkanu Laki na Islandii spowodował kataklizm w całej Europie, chmury wulkaniczne na kilka miesięcy zasłoniły słońce, spowodowały ochłodzenie i totalny nieurodzaj i głód, ponadto pyły wulkaniczne w zetknięciu z wilgocią powodowały wydzielanie trujących substancji, które były przyczyną licznych zgonów. Był o tym program na jednej ze stacji popularnych naukowych jakiś czas temu.

--
stevep

Data: 2010-04-16 03:25:08
Autor: DJ MC Donald Musk
On 16 Kwi, 11:07, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
> [...]

o tym program na jednej ze stacji popularnych naukowych jakiś czas temu..

czy ty oszalales?
jakie ochlodzenie?
przeciez nam tu odowodniles, ze pyl i co2 powoduja efekt cieplarniany
a nie ochlodzenie!

Data: 2010-04-16 16:43:48
Autor: cirrus
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:4dc864e7-2548-415a-b1f9-c46ce2174ab9k33g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Powiedz sobie mamo ja wariat i nie przyjmuj do wiadomości faktów, a ociepleniu słuchaj Rydzyka.

--
stevep

Data: 2010-04-16 11:10:32
Autor: Panslavista

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:hq96gd$ofd$1news.vectranet.pl...
[...]

Za każdym razem moze być inaczej.

Data: 2010-04-16 10:25:08
Autor:
JAK SIE OCHRONIC PRZED PYLEM ?
On Fri, 16 Apr 2010 09:25:46 +0200, "Panslavista"
<prawusek@interia.pl> wrote:

    Pozamykac okna i zakleić wywietrzniki - mieszkanie wietrzyc poprzez klatki schodowe i korytarze.

najpewniej jest oddychac przez wodna faje ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-16 11:32:52
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
[...]

nanoquarks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Data: 2010-04-16 09:58:41
Autor: Panslavista

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:64f14$4bc81688$54702a04$3276news.chello.at...

[...]

nanoquarks

Ciekawe, co nas szybciej zabije...

Data: 2010-04-16 11:45:47
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]

  Przypuszyszam, iz perskie ojo.

Data: 2010-04-16 10:54:49
Autor: Panslavista
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:e0c7$4bc81991$54702a04$3541news.chello.at...

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

"Jak za dni Noego"...

Data: 2010-04-16 14:23:56
Autor: ColgatesBilly
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4bc825ea$0$19162$65785112news.neostrada.pl...
"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:e0c7$4bc81991$54702a04$3541news.chello.at...

> [...]

Na razie Arke ma tylko Poznan, na Buugarskiej,
W Gdynii jeszcze nie ma....

JAK SIE OCHRONIC PRZED PYLEM ?