JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

Data: 2011-01-05 19:03:13
Autor: obserwator
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

wprawdzie GW twierdzi, ze tego zrobic sie nie da, ale oni nawet kiedy nie
mowia lub pisza, to klamliwie mysla:)

http://www.youtube.com/watch?v=LQF8hsitxvY&feature=fvw

Data: 2011-01-05 20:14:38
Autor: mi
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?
On 05.01.2011 20:03, obserwator wrote:
wprawdzie GW twierdzi, ze tego zrobic sie nie da, ale oni nawet kiedy nie
mowia lub pisza, to klamliwie mysla:)
http://www.youtube.com/watch?v=LQF8hsitxvY&feature=fvw

To, że ci żałośni propagandyści pitolą o niemożności postawienia mgły dla manipulacji wystarczy prosta dedukcja.

Od czasu I WŚ, gdy zasłona zwana dymną przesądzić może o skuteczności walki, można w ciemno założyć, że sfery wojskowe pracowały nad podobnymi technologiami. Z przyczyn oczywistych zasłona mgielna jest najkorzystniejsza dla ataku, więc bardziej porządana od gazów bojowych, zapór dymnych, itp. Zwykły czajnik tworzy pewną ilość mgły (schłodzonej pary wodnej) to teraz wystarczy popracować nad wydajnością. Oto i mamy czajnik na samobieżnym podwoziu. :)

Ale oczywiście mendy z GW i lemingi pitolą swoje brednie.

mi

Data: 2011-01-05 20:02:47
Autor: obserwator
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?
mi <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał(a):
> [...]

Ale oczywiście mendy z GW i lemingi pitolą swoje brednie.

:)) dokladnie. Na youtube, sa zamieszczone filmiki na ktorych pokazane sa
poligony wojskowe, gdzie przeprowadzane sa manewry wojskowe w sztucznie
wutworzonej mgle.

pozdrawiam Koniecznie obejrzyj film *List z Polski* (4 czesci i jest tlumaczenie po
polsku). Czwarty odcinek konczy sie wlasnie ta magla. Duzo mozna zrozumiec o tym, co sie juz stalo i co sie moze jeszcze wydarzyc.
Polecam.

Data: 2011-01-05 21:51:45
Autor: Panslavista
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?
Data: 2011-01-05 20:52:40
Autor: Bogdan Idzikowski
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:ig2fut$rv8$1news.onet.pl...
[...]

Wystarczy batalion żołnierzy z czajnikami i mamy sztuczną mgłę.

Data: 2011-01-05 20:59:32
Autor: mi
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?
On 05.01.2011 20:52, Bogdan Idzikowski wrote:
Wystarczy batalion żołnierzy z czajnikami i mamy sztuczną mgłę.

To się nazywa granat dymny. Batalion z granatami dymnymi nie postawi mgły?

mi

Data: 2011-01-05 21:05:54
Autor: D. J. MC Donald Musk
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

Użytkownik "mi" <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał w wiadomości news:ig2ij4$6tj$1news.onet.pl...
[...]

o czym tu gadac. Wojsko od zawsze stawialo zaslony dymne...

Data: 2011-01-06 03:11:51
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?
D. J. MC Donald Musk wrote:

o czym tu gadac. Wojsko od zawsze stawialo zaslony dymne...

Byle frajer na dyskotece robi takie coś, a wojsko by nie potrafiło?
--
Pit

Data: 2011-01-05 21:09:11
Autor: Bogdan Idzikowski
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

[...]

No cóż. Już kilka miesięcy temu fanatycy zamachu rozpisywali się na temat mgły. No i zrezygnowali z tego pomysłu. Tak mi się wydaje.
Oto link do dyskusji. Są też zdjęcia bardzo interesujące:
http://rebelya.pl/discussion/7962/ruska-mgla-w-smolensku/#Item_0

Data: 2011-01-05 12:13:28
Autor: Hans Kloss
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?
On 5 Sty, 21:09, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

No c . Ju kilka miesi cy temu fanatycy zamachu rozpisywali si na temat

Nie ma czegoś takiego jak "fanatycy zamachu" choć tę ewentualność (na
równi z sowieckim i platfonskim zaniedbaniem oraz złą wolą) jak
najbardziej nalezy w przypadku katastrofy zmoleńskiej brać pod uwagę.
Są jedynie "fanatycy zmuszania" pieprzący ewidentne bzdury o rzekomym
zmuszaniu pilotów do lądowania  wbrew oczywistym faktom.
J-23

Data: 2011-01-05 21:17:46
Autor: D. J. MC Donald Musk
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:4f9866ca-e18a-4513-abc4-a84f8614ed74fu15g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Cecha ludzi inteligentnych jest zadawanie pytan i poszukiwanie odpowiedzi.
Glupcvowi odpowiedzi sa nie potrzebne. Tym bardziej nie sa potrzebne im bardziej nie sa wygodne...

Data: 2011-01-06 02:42:59
Autor: robertbig
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?
On 5 Sty, 21:17, "D. J. MC Donald Musk" <kasza...@zyrandol.pll.lot>
wrote:
U ytkownik "Hans Kloss" <mrdevi...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:4f9866ca-e18a-4513-abc4-a84f8614ed74fu15g2000vbb.googlegroups.com...
On 5 Sty, 21:09, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

> No c . Ju kilka miesi cy temu fanatycy zamachu rozpisywali si na temat

Nie ma czego takiego jak "fanatycy zamachu" cho t ewentualno (na
r wni z sowieckim i platfonskim zaniedbaniem oraz z wol ) jak
najbardziej nalezy w przypadku katastrofy zmole skiej bra pod uwag .
S jedynie "fanatycy zmuszania" pieprz cy ewidentne bzdury o rzekomym
zmuszaniu pilot w do l dowania  wbrew oczywistym faktom.
[...]

No tak głupcze. Mówisz o sobie najwyrazniej.
Ty wiesz.
Sadze ,że próba dyskusji ze środowiskeim lotniczym doprowadziła by
emisraiuszy slonu24 ,do białej goraczki.
Bo te argumenty zostały by w fachowy sposób ,doszczetnie
rozbite ,osmieszone ,zgniecione.
W/g nich pewnie to srodowisko 100%-towej agentury "zamachowców". Kim
by oni nie byli :D
LOL

Natomiast.
"Nas" bardzo interesuje jak to mozliwe ,ze piloci zdecydowali sie na
tak idiotyczne posuniecie.
Pomimo "pizda tu jest " ,a potem" patrzecie jak ladują debesciaki".
Nie byli zbyt madrzy i zbytnoi wyszkoleni. Jednak mieli jakąs
swiadomść niebezpieczeństwa.
A jednak coś ich zmusiło,   do tego wariackiego posuniecia.

Ps. Mysle że w RFN nie odwazyli by sie na takie "ułańskie fantazjie".Z
prostej przyczyny ,ze zdawali by sobie sprawe z nieuchronności
aresztowania. I wielu lat kryminału.
Co innego u takich "ruskich".
"Tych" się nie słucha
Pogarda i głupota ich zabbiła. To

Data: 2011-01-05 21:34:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

"Bogdan Idzikowski" 4d24cc0a$0$2445$65785112@news.neostrada.pl

Wystarczy batalion żołnierzy z czajnikami i mamy sztuczną mgłę.

Raczej -- dywizję.

Data: 2011-01-07 09:38:23
Autor: cyc
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:ig6jbn$um3$1news.onet.pl...
To proste .
Rozpalic ognisko , i na stelarzach postawic nad nim garnek z woda !!.
Nawet ruskie sa w stanie dokonac tego co dowodzi niezbicie , ze na smol;enskim lotnisku razem z Tuskiem i Komorowskim  zamordowali 96 osob .

cyc

Data: 2011-02-09 11:49:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

"cyc" ig6je1$ut5$1@news.onet.pl

[...]

Wokoło lotniska widoczne są dymy -- zapewne z ognisk, nad
którymi postawiono garnki. Należy prześledzić wydatki Tuska
i Komorowskiego -- jeśli wcześniej kupowali garnki, mamy niezbite
poszlaki przeciwko nim. Nawet jeśli tylko kupowali w sklepach
z garnkami...

Są pewne problemy... Jeśli kupowali tak dużo tych garnków, czym
płacili? Kartami kredytowymi -- bez wątpienia. Ale GP w KK to
niespełna 2 miesiące. Skąd mieli na spłatę? Odszkodowania rodziny
otrzymały niemal po roku... Może nawet nie każdy z rodzin przyłączył
się do refundacji owych zakupów...

Moim zdaniem sprawę powinna zbadać prokuratura. [kuchenna?]

 -- Uważaj!! Słup!!
 -- To sztuczny [niegroźny] słup.

Co za różnica -- sztuczna czy naturalna? Mgła to mgła.

-=-

Uparcie i nieskrycie powtarzam:

 Piloci pogubili się w tej mgle; zeszli na niebezpieczną
 wysokość, sądząc, iż są nad pasem, gdy tymczasem lecieli
 150 metrów obok pasa (to chyba duży błąd) i uznali, że
 mają próg pasa daleko za sobą, gdy byli kilometr przed nim.

-=-

Jak orientowali się?

 () Latarniami?
    Jeśli odciągi tych latarni były aż tak złe, czy można
 uznać, że aparatura/elektronika była lepsza? Raczej i cała
 aparatura była tam chwiejna i krzywa -- jak same maszty.

 () GPS?
    Ponoć współrzędnych lotniska nie było w samolotowej aparaturze.

 () Podpowiedzi kontrolerów?...

 () Ukształtowanie terenu?
    Było tam sporo jarów...

Szukali rozstawionych bramek i oświetlenia lotniska?...
Uznali, że coś zobaczą -- jak przez mgłę, ale jednak?...

-=-

Ale Tusk był tam 3 dni wcześniej...
Na pewno rozstawiał te garnki i rozpalał ogniska...
Może znajdą się świadkowie?

Data: 2011-02-11 21:56:14
Autor: u2
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?
Ale Tusk był tam 3 dni wcześniej...
Na pewno rozstawiał te garnki i rozpalał ogniska...
Może znajdą się świadkowie?

"Są trzy fazy ujawniania się prawdy. Najpierw prawda jest ośmieszana,
potem spotyka się z gwałtownym oporem, a na koniec traktowana jest jako
oczywistość"
Arthur Schopenhauer

Data: 2011-02-13 18:08:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

"u2" 4d55a271$0$2486$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Ja, gdy tylko dowiedziałem się (a mam swoje źródła informacji) o tym, że
D.Tusk 07 kwietnia wr. był w Smoleńsku, zrozumiałem to, iż właśnie wtedy
rozstawił tam sztuczne garnki z sztuczną wodą nad sztucznymi paleniskami
celem wytworzenia tam sztucznej mgły i spowodowania sztucznej katastrofy
lotniczej sztucznego samolotu sztucznej RP ze sztucznymi prezydentami na
sztucznym pokładzie...

Czy Protasiuk pochodzi z Olkusza? Bo jeśli tak -- wiadomo, kto był
pomysłodawcą wytworzenia sztucznej mgły...

-=-

Ponoć J.Urban coś mąci o fałszowaniu dokumentów załogi...
Wszystko po to, aby odwrócić uwagę obywatelki Opinii
Publicznej od prawdziwych powodów powstania wypadku...

Co do wypadku mają sfałszowane dokumenty?
Przecież gdyby mgła była naturalna, wypadku by nie było!

Data: 2011-01-05 21:09:28
Autor: the_foe
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?
W dniu 2011-01-05 20:03, obserwator pisze:

wprawdzie GW twierdzi, ze tego zrobic sie nie da, ale oni nawet kiedy nie
mowia lub pisza, to klamliwie mysla:)

http://www.youtube.com/watch?v=LQF8hsitxvY&feature=fvw

rozumiem, ze piloci obnizyli lot kiedy widocznosc byla absolutna a potem walneli te sztuczna mgle? Inaczej to dalej jest nie tak, bo wyszloby na to ze Rosjanie zrobili mgle by odstraszyc Kaczynskiego, zeby nie ladowal. A skoro robili wszytko by zawrocil, to czemu tego nie zrobiono? Na zlosc sowietom?
Jesli jednak byl to zamach na zycie, czyli mgle roproszono dopiero kiedy samolt byl nisko, to pytanie brzmi, dlaczego samolot nie rozbil sie o lotnisko a byl w miejscu gdzie nie powinien byc, jesli mgla zostala rozproszona by zabic?

--
the_foe

Data: 2011-01-05 20:23:12
Autor: obserwator
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
> [...]

Jesli jednak byl to zamach na zycie, czyli mgle roproszono dopiero kiedy samolt byl nisko, to pytanie brzmi, dlaczego samolot nie rozbil sie o lotnisko a byl w miejscu gdzie nie powinien byc, jesli mgla zostala rozproszona by zabic?

obejrzales film *List z Polski*? Obejrzyj i przemysl go. Ci z Kremla nie takie
numery potrafia robic. Ty chyba jestes jeszcze dosc, mlodym czlowiekiem, wiec
nie wiesz na co stac kagebistow.

Data: 2011-01-05 23:50:29
Autor: the_foe
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?
W dniu 2011-01-05 21:23,  obserwator pisze:
[...]

ja nie negowalem w tej wypowiedzi mozliwosc zrobienia sztucznej mgly. Negowalem mozliwosc ze sztuczna mgla to byl zamach. Logika podpowiada ze mogla  byc to proba uniemozliwienia ladowania.

--
the_foe

Data: 2011-01-06 02:11:26
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?
the_foe wrote:

[...]

Sztuczną mgłę nie robi się po to, aby zabić czy też uniemożliwić lądowanie. Sztuczną mgłę robi się po to, aby coś w niej lub za nią ukryć.

I żeby było jasne, ja nie twierdzę, że taką mgłę robiono w Smoleńsku.
--
Pit

Data: 2011-01-05 23:55:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

" obserwator" ig2jvg$n05$1@inews.gazeta.pl

obejrzales film *List z Polski*? Obejrzyj i przemysl go. Ci z Kremla nie takie
numery potrafia robic. Ty chyba jestes jeszcze dosc, mlodym czlowiekiem, wiec
nie wiesz na co stac kagebistow.

Dla mnie sprawa jest oczywista:

 -- sztuczna mgła
 -- wyłączenie NDB poprzez przecięcie przewodów i postawienie fałszywych NDB
 -- fałszowanie odbiorników GPS (drobnostka, biorąc pod uwagę, że to był
    samolot wojskowy; podobnego fałszowania dokonuje się w czasie prowadzenia
    działań wojennych zarówno z okrętami, jak i z samolotami oraz rakietami,
    dzięki czemu rakiety nie trafiają w cel, samoloty lądują na terytorium
    wroga, choć załogi są przekonane o tym, iż lądują w swoich bazach, zaś
    okręty giną  we mgle...
 -- załoga Tupoleva była przekupiona, dzięki czemu zlekceważyła i procedury,
    i ostrzeżenia przyrządów pokładowych, i ostrzeżenia kontrolerów lotu
 -- zastrzelono ludzi ocalałych z katastrofy

Ponoć w Choroszczy (białostockie wariatkowo) rozbudowują szpitale psychiatryczne.
Ciekawe, czy Macierewiczowi dadzą do dyspozycji izolatkę...

Postscriptum: Dlaczego nie dociera do Was to, że załoga nie powinna w ogóle
              lecieć na to lotnisko po odebraniu informacji o złej pogodzie?
Skoro załoga poleciała tam mimo ostrzeżeń, należy uznać, że złożona była
z samobójców. Nie twierdzę, że Rosjanie są czyści, ale że piloci zlekceważyli
zasady i procedury wypracowywane (czasami i kosztem życia swych poprzedników)
przez dziesięciolecia.

Data: 2011-01-06 03:03:11
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

 -- załoga Tupoleva była przekupiona, dzięki czemu zlekceważyła i
 procedury,
    i ostrzeżenia przyrządów pokładowych, i ostrzeżenia kontrolerów lotu
 -- zastrzelono ludzi ocalałych z katastrofy

Jesteś kolego co najmniej pół roku do tyłu ze swoją wiedzą.
W stenogramach, które dał nam MAK nie ma żadnej informacji, aby przyrządy
pokładowe przed czymkolwiek ostrzegały. Nie ma też ostrzeżenia kontrolerów, a wręcz przeciwnie, jest zgoda na wykonanie manewru zejścia na decyzyjną i odlecenie w przypadku braku kontaktu wzrokowego z ziemią.

Ponoć w Choroszczy (białostockie wariatkowo) rozbudowują szpitale
psychiatryczne. Ciekawe, czy Macierewiczowi dadzą do dyspozycji
izolatkę...

Oj nie bądź taki mądry, oj nie bądź.

Postscriptum: Dlaczego nie dociera do Was to, że załoga nie powinna
w ogóle lecieć na to lotnisko po odebraniu informacji o złej pogodzie?

Dlaczego tak sądzisz? Kontrolerzy z wierzy i piloci z Jaka byli innego zdania. Procedury też mówią, że można wykonać próbę zejścia na decyzyjną. Zwłaszcza, że w Smoleńsku były urządzenia naprowadzające, podobno nawet określane w rosyjskich dokumentach jako urządzenia precyzyjnego naprowadzania (2 * NBD + APM-y i coś tam jeszcze, ale nie pamiętam skrótu).

Skoro załoga poleciała tam mimo ostrzeżeń, należy uznać, że złożona była
z samobójców.

Jakich ostrzeżeń? Kto ich ostrzegał?
Piloci z Jaka mówili, że jest trudno, ale można spróbować podejść, podobnie druzja z wierzy na lotnisku.

Nie twierdzę, że Rosjanie są czyści, ale że piloci zlekceważyli zasady
i procedury wypracowywane (czasami i kosztem życia swych poprzedników)
przez dziesięciolecia.

Piloci wykonywali swoje zadanie zgodnie ze sztuką i zasadami. Gdyby ich błędnie nie naprowadzano nic by się nie stało. Podaj choć jeden błąd, jaki popełniła załoga podczas podejścia do tamtego lądowania. Choć jeden. Tylko nie piernicz nic o mgle. Mgła nie strąca samolotów.

Moje PS: Dlaczego nie dociera do Was, że w przypadku katastrof należy bać pod uwagę wszystkie możliwości, a nie tylko jedną, z góry założoną na początku śledztwa przez osoby chcące uniknąć podejrzeń? Nie, nie oskarżeń, tylko *podejrzeń*...  Po cholerę ten cały MAK się trudzi? Po cholerę trudzi się prokuratura? Przecież Wy już wiecie jaka była przyczyna katastrofy.
Ba! Wiedzieliście to już w 15 min po niej, a kto wie czy nie nawet i wcześniej.
--
Pit

Data: 2011-01-06 03:09:21
Autor: robertbig
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?
On 6 Sty, 03:03, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
>  -- za oga Tupoleva by a przekupiona, dzi ki czemu zlekcewa y a i
>  procedury,
>     i ostrze enia przyrz d w pok adowych, i ostrze enia kontroler w lotu
>  -- zastrzelono ludzi ocala ych z katastrofy

Jeste kolego co najmniej p roku do ty u ze swoj wiedz .
W stenogramach, kt re da nam MAK nie ma adnej informacji, aby przyrz dy
pok adowe przed czymkolwiek ostrzega y. Nie ma te ostrze enia kontroler w,
a wr cz przeciwnie, jest zgoda na wykonanie manewru zej cia na decyzyjn i
odlecenie w przypadku braku kontaktu wzrokowego z ziemi .

> Pono w Choroszczy (bia ostockie wariatkowo) rozbudowuj szpitale
> psychiatryczne. Ciekawe, czy Macierewiczowi dadz do dyspozycji
> izolatk ...

Oj nie b d taki m dry, oj nie b d .

> Postscriptum: Dlaczego nie dociera do Was to, e za oga nie powinna
> w og le lecie na to lotnisko po odebraniu informacji o z ej pogodzie?

Dlaczego tak s dzisz? Kontrolerzy z wierzy i piloci z Jaka byli innego
zdania. Procedury te m wi , e mo na wykona pr b zej cia na decyzyjn .
Zw aszcza, e w Smole sku by y urz dzenia naprowadzaj ce, podobno nawet
okre lane w rosyjskich dokumentach jako urz dzenia precyzyjnego
naprowadzania (2 * NBD + APM-y i co tam jeszcze, ale nie pami tam skr tu)..

> Skoro za oga polecia a tam mimo ostrze e , nale y uzna , e z o ona by a
> z samob jc w.

Jakich ostrze e ? Kto ich ostrzega ?
Piloci z Jaka m wili, e jest trudno, ale mo na spr bowa podej , podobnie
druzja z wierzy na lotnisku.

> Nie twierdz , e Rosjanie s czy ci, ale e piloci zlekcewa yli zasady
> i procedury wypracowywane (czasami i kosztem ycia swych poprzednik w)
> przez dziesi ciolecia.

Piloci wykonywali swoje zadanie zgodnie ze sztuk i zasadami. Gdyby ich
b dnie nie naprowadzano nic by si nie sta o. Podaj cho jeden b d, jaki
pope ni a za oga podczas podej cia do tamtego l dowania. Cho jeden. Tylko
nie piernicz nic o mgle. Mg a nie str ca samolot w.

Moje PS: Dlaczego nie dociera do Was, e w przypadku katastrof nale y ba
pod uwag wszystkie mo liwo ci, a nie tylko jedn , z g ry za o on na
pocz tku ledztwa przez osoby chc ce unikn podejrze ? Nie, nie oskar e ,
tylko *podejrze *...  Po choler ten ca y MAK si trudzi? Po choler trudzi
si prokuratura? Przecie Wy ju wiecie jaka by a przyczyna katastrofy.
Ba! Wiedzieli cie to ju w 15 min po niej, a kto wie czy nie nawet i
wcze niej.
--
Pit

Po co ci znane niezaprzeczalne fakty , jak ty o nich nigdy nie
słyszałeś.
Po co się wypowiadzasz?

Napisz tak-
nienawidze ruskich i bede robił wszystko ,zeby niszczyc wszelki
handlowe relacjie polsko -rosyjskie .Nie wspominajac o jakims
unormowaniu stosunków.
Ta katastrofa sie do tego nadaje jak złoto.
Bede z całych sił dązył do uzaleznienia polski od zydowskko -
amerykańskich srebrników. I popierał przynoszace polsce ogrmne
straty,  "interesy "z w/w.
Tym samym popieram nieświadomie klike Tuska. Bo oni na tym "jada" od
dawna. Tak jak Kaczki.
Napisz tak i nie PIERDOL.

Nie sciemni\aj ,nie rób zasłony dymnej. Tylko badz dorosły.

Data: 2011-01-07 15:13:11
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?
robertbig wrote:

Po co ci znane niezaprzeczalne fakty , jak ty o nich nigdy nie
słyszałeś.
Po co się wypowiadzasz?

Com takiego napisał, coby nie było zgodne ze znanymi faktami?

Aleś się zapluł miglancu cycu?
A ja nic przeciw ruskim nie napisałem. :)))
--
Pit

Data: 2011-01-06 12:09:52
Autor: Bogdan Idzikowski
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:ig37um$5l2$1news.onet.pl...
[...]

08:24:51   KRL   Temperatura plus 2, ciśnienie 7-45, 7-4-5, warunków do lądowania nie ma.

Tak druzja z wieży na lotnisku zachęcali do lądowania?

Data: 2011-01-07 15:02:38
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Czy ja pisałem, że zachęcali do lądowania?
Nie. Pisałem, że zezwolili pilotom wykonać manewr zejścia na decyzyjną.
--
Pit

Data: 2011-01-09 10:46:55
Autor: Bogdan Idzikowski
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:ig76fb$tfc$1news.onet.pl...
[...]

Zgadza się, nie było natomiast pozwolenia na lądowanie:

08:35:22   KRL   Polski 101, i od 100 metrów być gotowym do odejścia na drugi krąg.

Gwoli ścisłości - piloci z Jaka mówiąc, że im udało się wylądować, sugerowali tutce lądowanie. Nawiasem mówiąc, pilot Jaka też nie otrzymał zgody na lądowanie.

08:25:05   044   No, nam się udało tak w ostatniej chwili wylądować. No, natomiast powiem szczerze, że możecie spróbować, jak najbardziej. Dwa APM-y są, bramkę zrobili, tak, że możecie spróbować, ale... Jeżeli wam się nie uda za drugim razem, to proponuję wam lecieć na przykład do Moskwy, albo gdzieś.

Data: 2011-01-09 22:23:58
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Jest jakiś dowód na to, że oni lądowali?
Niestety takiego *nie ma*.
--
Pit

Data: 2011-01-10 00:49:15
Autor: Bogdan Idzikowski
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:igd92k$18n$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Jak to - nie ma wraku samolotu i mielonki? Lądowali, tylko lądowanie było w stylu grzbietowym.

Data: 2011-01-10 23:17:18
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Jesteś idiotą czy takiego udajesz?
Nawet MAK stwierdził, że nie lądowali tylko robili podejście do lądowania, czyli zejście na decyzyjną i jak się nie da "odchodzimy" - takie właśnie słowo pada z ust pilota. Takie też pozwolenie dostają z wierzy. Poczytaj stenogramy MAK, tam masz dowód.
--
Pit

Data: 2011-01-11 10:46:03
Autor: Bogdan Idzikowski
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Nie chce mi się dokładnie szukać. Masz to:
Tu-154 z parą prezydencką, który rozbił się 10 kwietnia pod Smoleńskiem podchodził do lądowania na autopilocie - poinformował korespondent TVN24 Rafał Poniatowski powołując się na komunikat rosyjskiego Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego (MAK).

W rozdziale ósmym komunikatu czytamy bardzo ciekawą informację, która na tej konferencji nie została dziennikarzom przekazana, mianowicie czarno na białym (napisano), że (...) samolot podchodził do lądowania na autopilocie - powiedział Poniatowski.

- Autopilot sterował ciągiem silników. Odpowiednio dobierał obroty, tak aby utrzymać zadaną prędkość dostosowaną do kąta zniżania. Natomiast załoga kontrolowała ruchy samolotu w pionie - mówi mjr Michał Fiszer z miesięcznika "Lotnictwo".

Piloci latający na Tupolewach nazywają to "półautopilotem". Ich zdaniem zdecydowanie nie powinien on być włączony tak blisko ziemi.
http://www.tvn24.pl/-1,1657040,0,1,tu_154-schodzil-do-ladowania-na-autopilocie,wiadomosc.html

Idiotą jesteś ty, pisiaczku.

Data: 2011-01-11 13:58:20
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Podchodzili do ładowania nie oznacza, że lądowali, a w TVN mogą sobie pisać co chcą. Poszukaj lepiej,...
Idiotą jesteś ty, pisiaczku.

a tymczasem spadaj, bo chamstwa nie znoszę.
--
Pit

Data: 2011-01-11 14:31:29
Autor: Bogdan Idzikowski
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Sam chamie zacząłeś:
Jesteś idiotą czy takiego udajesz?

to masz konsekwencje swego postępowania.

Podchodzili do ładowania nie oznacza, że lądowali,
- to znaczy, że w efekcie tego podchodzenia nie zamierzali lądować? To co zamierzali? Wąchać kwiatki? A może położyć się na plecach i podziwiać obłoczki?

Z logoką jesteś na bakier, pisiaczku.

Data: 2011-01-11 22:47:47
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Ty nazwałeś mnie idiotą, ja natomiast zadałem pytanie, mające rozwiać moje wątpliwości. Widzisz różnicę?
Mogłeś moje pytanie zignorować, ale wolałeś mnie obrażać.

[...]

Nie, nie zamierzali lądować, a jedynie zeszli na wysokość decyzyjną, by dopiero na tej wysokości podjąć właściwą decyzję - lądować czy odejść.
Taka wygląda standardowa procedura, na taką procedurę mieli zgodę od wierzy, tak im radzili koledzy z Jaka i taką procedurę wykonywali, a to wszystko jest uwidocznione czarno na białym w stenogramach MAK.

Piloci Tu 154 robili wszystko zgodnie ze sztuką i procedurami, a w ziemię walnęli z całkiem innej przyczyny.

Nie zamierzali lądować, również dlatego, że wyraźnie podjęli decyzję "odchodzimy", co jest również zapisane w stenogramach MAK.

Nie słuchaj Klicha, bo ten ekspert-krętacz stwierdził w jednym z wywiadów, że oni lądowali, bo wysunęli podwozie. Co jest nieprawdą, bo przy zejściu na wysokość, gdzie ma zapaść decyzja o lądowaniu bądź odejściu, podwozie musi być wysunięte i musi być potwierdzona prawidłowość tej operacji, m.in. po to, by załoga miała mniej problemów na głowie w ostatniej fazie lotu, a piloci mogli skupić się jedynie nad tym, żeby bezpiecznie posadzić samolot.

W trudnych warunkach lądowania czas w jakim samolot pokonuje odległość od miejsca podjęcia decyzji do początku pasa często jest dużo krótszy niż czas działania siłowników wysuwających podwozie.

Z logoką jesteś na bakier, pisiaczku.

Myślisz, że każdy kto widzi Smoleńsk inaczej niż Ty musi zaraz być pisiakiem? Niestety, ja nie jestem.
--
Pit

Data: 2011-01-11 23:23:42
Autor: Bogdan Idzikowski
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:igij7a$u6l$1news.onet.pl...
Ty nazwałeś mnie idiotą, ja natomiast zadałem pytanie, mające rozwiać moje
wątpliwości. Widzisz różnicę?
Mogłeś moje pytanie zignorować, ale wolałeś mnie obrażać.

No to ja cię zapytam: czy przestałeś gwałcić nieletnie dzieci?
To jest pytanie mające rozwiać moje wątpliwości.

Na resztę nie na co odpowiadać: jutro będzie raport MAK.

Data: 2011-01-12 13:52:19
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Nie, to jest pytanie sugestywne, zupełnie inne niż moje. Gdybyś chciał zapytać w podobnym stylu jak ja, to byś zapytał: czy gwałcisz nieletnie dzieci, czy tylko udajesz?

Widzisz różnicę?

Na resztę nie na co odpowiadać: jutro będzie raport MAK.

ROTFL
--
Pit

Data: 2011-01-12 14:11:26
Autor: Bogdan Idzikowski
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:igk876$ds7$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Ale cię jara. Mniejsza o to. Było lądowanie, czy nie było. Sądzę, że wiesz co powiedział MAK.

Data: 2011-01-11 14:30:39
Autor: obserwator
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?
Pit Kowalski albo Nowak <pit@poczta.pit> napisał(a):
[...]

Idzikowski to facet ktory uwielbia wypowiadac sie na tematy o ktorych nawet
bladego pojecia nie ma, jak kazy ignorant. On generalnie jest bardziej swiety
niz sam papiez (tutaj papiezem jest dla niego stona rosyjska).

To dezinformator w stylu sowieckim. Klasyczny przyklad w/g Suworowa.

Przeciez ci z Kremla caly czas nas obserwuja i wcale jeszcze nie wiadomo, czy
niebawem glupota i lizidupstwo Donka i Bronka im sie jednak nie znudzi.
 Juz sa pierwsze sygnaly. Zwlaszcza, ze musza umiejetnie grac z USA, a tam
sytuacja moze sie zmienic:)

Data: 2011-02-13 19:01:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

"Pit Kowalski albo Nowak" igg0il$7vb$1@news.onet.pl

[...]

Decyzyjna to 100 metrów, nie 5. :)

Data: 2011-02-13 19:00:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

"Pit Kowalski albo Nowak" igd92k$18n$1@news.onet.pl

Jest jakiś dowód na to, że oni lądowali?
Niestety takiego *nie ma*.

Twoim zdaniem nie dokonywali lądowania, ale dokonywali samobójstwa?

Świadome i dobrowolne schodzenie na wysokość 20 metrów nie jest lądowaniem?
Więc czym jest wg Ciebie?

Data: 2011-02-13 19:09:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

"Bogdan Idzikowski" 4d298413$0$2485$65785112@news.neostrada.pl

Gwoli ścisłości - piloci z Jaka mówiąc, że im udało
się wylądować, sugerowali tutce lądowanie. Nawiasem
mówiąc, pilot Jaka też nie otrzymał zgody na lądowanie.

Zignorował zakaz.

08:25:05   044   No, nam się udało tak w ostatniej chwili wylądować.

W ostatniej -- czyli raczej Protasiukowi nie dał żadnych szans.

[...]

Ja nie latam, chyba że do kibla, ale imo on mówi jakoś tak:

 -- Nie macie szans. Co najwyżej dwa razy podejdziecie i odechce się wam.

IMO pilot Jaka nie ma wątpliwości co do tego, że Tu154 nie wyląduje w tych warunkach.

 -- możesz spróbować, bo i tak nie wylądujesz
 -- przekonaj się sam, że to nie są warunki do lądowania
 -- jeśli nie wierzysz, możesz spróbować, nie boję się
    tego, że uznasz moje informacje za nieprawdziwe
 -- próbuj, prawda (o niemożności lądowania) wyjdzie
    na jaw (o ile nie jest Syreną -- Syreny wypływają,
    a zmotoryzowane Syreny wyjeżdżają)

Pilot Jaka z obrzydzeniem mówi o tym, co zastał -- pizda tu jest.
Protasiuk nie próbuje, nie testuje, nie sprawdza, nie ogląda, nie
bada -- on LĄDUJE!!! Decyzję podejmuje się na wysokości 100 metrów
nad ziemią (cokolwiek to oznacza -- bo ziemia nie jest płaska poza
pasem) podczas gdy załoga spokojnie (przy wielu ostrzeżeniach)
schodzi na 20 metrów, co kwituje spokojnym głosem szturman!!!

IMO pilot Jaka mówi -- nie mam nic do ukrycia, nie knuję niczego;
możesz sprawdzić namacalnie/naocznie, że tu nie można lądować!!!

 -- W tym pudełku nie ma butów.
 -- Mogę zajrzeć?
 -- Jak najbardziej.

Czyli -- nie musisz mi wierzyć na słowo. Moja opinia jest na tyle
jasna, że nie boje się weryfikacji. Nie obawiam się tego, że ty
sprawdzisz i uznasz, że się mylę. Mozesz jak najbardziej spróbować,
ale sam zobaczysz, że nie dasz rady. Po drugim podejściu odleć na
normalne lotnisko -- na przykład do Moskwy.

Pilot Jaka wylądował przy sprzeciwie wieży.
Za lądowanie bez widoczności został postawiony w stan oskarżenia.
I słusznie -- imo należny jest mu medal za odwagę i umiejętności
oraz kara (w zawiasach) za niepotrzebne narażanie ludzi i mienia
państwowego oraz lekceważenie procedur i poleceń.

Jeśli powtórzy ten manewr (poza symulatorem, że tak to określę)
imo powinien być surowo ukarany. A medale imo może zabrać już teraz.

Trochę jak z kierowcą samochodu -- jechał z szybkością zbyt dużą,
ale jednak panował nad samochodem, czyli jechał bezpiecznie. Mandat
należny, choć ani wypadku nie było, ani trudnej sytuacji, ani strachu...

Data: 2011-02-13 18:31:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

"Pit Kowalski albo Nowak" ig37um$5l2$1@news.onet.pl

[...]

Nie wiedziałem o tym, że MAK co innego dał ,,światu''
a co innego dał Wam. I kim Wy jesteście? Ja Was w ogóle znam?

nie ma żadnej informacji, aby przyrządy
pokładowe przed czymkolwiek ostrzegały.

Ostrzegał szturman/nawigator czytający wysokość,
ostrzegał TAWS, ostrzegał i kontroler z wieży...

Nawet JKaczyński mówił o kakofonii ostrzeżeń...

Rosyjski samolot też próbował -- dwa
razy, też zszedł ze ścieżki i nie wyladował.

Nie ma też ostrzeżenia kontrolerów,
a wręcz przeciwnie, jest zgoda na wykonanie manewru zejścia na decyzyjną i
odlecenie w przypadku braku kontaktu wzrokowego z ziemią.

A jednak piloci spokojnie schodzą poniżej decyzyjnej,
podając wysokość co 10 metrów...

Ponoć w Choroszczy (białostockie wariatkowo) rozbudowują szpitale
psychiatryczne. Ciekawe, czy Macierewiczowi dadzą do dyspozycji
izolatkę...

Oj nie bądź taki mądry, oj nie bądź.

Przemyślę tę propozycję.

Postscriptum: Dlaczego nie dociera do Was to, że załoga nie powinna
w ogóle lecieć na to lotnisko po odebraniu informacji o złej pogodzie?

Dlaczego tak sądzisz? Kontrolerzy z wierzy i piloci z Jaka byli innego

Z wierzy? Zwierzy czy zwierzyny? A może z wierzących?

I kontrolerzy odradzali (Jakowi zabronili) i pilot Jaka odradzał.

zdania. Procedury też mówią, że można wykonać próbę zejścia na decyzyjną.

Oni zeszli nie na decyzyjną, ale byli tak nisko, że kosili na wysokości paru metrów.

Zwłaszcza, że w Smoleńsku były urządzenia naprowadzające,

Były -- widziałeś, jak wyglądały?

podobno nawet
określane w rosyjskich dokumentach jako urządzenia precyzyjnego
naprowadzania (2 * NBD + APM-y i coś tam jeszcze, ale nie pamiętam skrótu).

APMy postawiono na chwilę przed lądowaniem.

Skoro załoga poleciała tam mimo ostrzeżeń, należy uznać, że złożona była
z samobójców.

Jakich ostrzeżeń? Kto ich ostrzegał?

Mińsk, Jak40, wieża...

Piloci z Jaka mówili, że jest trudno, ale można spróbować podejść, podobnie
druzja z wierzy na lotnisku.

Też wierzyli?

Druzja raczej mówili -- pomyślcie, czy starczy wam paliwa po absurdalnym
podejściu. Jak -- ze dwa razy spróbujesz, to zrezygnujesz.

Ja tak to widzę.

[...]

Tak. ;) A teraz za tę sztukę stają ludzie przed sądem,
gdyż narażali niepotrzebnie życie innych ludzi.

[...]

Tym błędem było zejście na wysokość paru metrów bez widoczność.
Mogli zejść na 100, zeszli na kilka. :) Trudno zgadnąć, na ile
zeszli, bo trudno liczyć, gdy podwozie jest na wyciągnięcie ręki.

Data: 2011-01-11 09:33:51
Autor: PesTYcyD
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?
I ta mgła pojawiła się nieoczekiwanie i nagle hehe tak zaskoczyła pilotów że nie mieli czasu na poderwanie tej latającej padliny.

Data: 2011-01-11 12:21:37
Autor: obserwator
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
I ta mgła pojawiła się nieoczekiwanie i nagle hehe tak zaskoczyła pilotów że nie mieli czasu na poderwanie tej latającej padliny.

mgla jest waznym elementem pulapki smolenskiej. Coraz wiecej elementow tej
skladnki sie uklada w jedna calosc.  Lebskie chlopaki dzien i noc analizuja
wszystkie informacje sami, skoro prokuratura polska sie boi:)

Przyda sie jak nie teraz to kiedys.

a ty co tak nienawistnie sie wypowiadasz o ludziach ktorzy zgineli w
katastrofie pod Smolenskiem ? Opozycja chciala sie tobie lub twojej rodzinie
dorwac do dupska, za jakies przekrety?? --

Data: 2011-02-13 19:08:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?

"PesTYcyD" igh4lg$tki$2@news.onet.pl

I ta mgła pojawiła się nieoczekiwanie i nagle hehe
tak zaskoczyła pilotów że nie mieli czasu na
poderwanie tej latającej padliny.

Tak -- taka jest właśnie natura ;) sztucznej mgły.

JAK ZROBIC SZTUCZNA MGLE?