JAK sprawdzić zawartość "Skarbonki" orange?

1 Data: Sierpień 02 2010 02:00:41
Autor:
JAK sprawdzić zawartość "Skarbonki" orange?
wg http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=4681315
można sprawdzić ilość złotówek w skarbonce na orangeonline

CYT. "sprawdź ile złotówek jest w Twojej Skarbonce (...)
zaloguj się na www.orange.pl/online "

i co? skarbonka uruchomiona, ja się zalogowałem i nie moge
nigdzie znaleźć dostępu do informacji ile kasy w skarbonce

--

2 Data: Sierpień 02 2010 10:10:36
Autor: Jakub Danecki
Re: JAK sprawdzić zawartość "Skarbonki" orange?
bastek72@onet.pl wrote:
i co? skarbonka uruchomiona, ja się zalogowałem i nie moge
nigdzie znaleźć dostępu do informacji ile kasy w skarbonce

Stan konta i pakietów -> na kontach "dodatkowe" jak wół mam Skrabonkę.
Więc albo stan usługi nie jest wcale "włączone" (Włączać nie znaczy
włączyć) albo jej stan jest zerowy i jeszcze się nie wyświetla.

Jakub

JAK sprawdzić zawartość "Skarbonki" orange?