JAKI MOTOCYKL?

Data: 2010-07-20 19:18:37
Autor: (pj)
JAKI MOTOCYKL?
W dniu 2010-07-19 22:43, adamski30 pisze:
Czesc, w koncu i padlo na mnie. Postanowilem kupic sobie i jakies dwa kolka
napedzane silnikiem. Moze sprawa nie jest skomlikowana, ale jednak....
Problem polega na tym, ¿e jestem do¶æ wysoki ok 190 cm i dosc duzy ok 120
kg,

nie "duzy", tylko OTYŁY - jak większość motocyklistów, zwłaszcza tych na czoperach / cruseirach - dołącz do nich, nie będziesz sie wyróżniał

--
pozdr, pj
ostatnio gsx1300r

Data: 2010-07-20 10:35:09
Autor: Kefir
JAKI MOTOCYKL?
On Jul 20, 7:18 pm, "(pj)" <jd15...@gmail.com> wrote:
> [...]

nie "duzy", tylko OTYŁY - jak większość motocyklistów, zwłaszcza tych na
czoperach / cruseirach - dołącz do nich, nie będziesz sie wyróżniał

Oj czepliwy ;) Do tego:
http://www.dailyhaha.com/_pics/XL_Biker.jpg
pewnie jeszcze koledze brakuje.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660

Data: 2010-07-20 21:50:06
Autor: (pj)
JAKI MOTOCYKL?
W dniu 2010-07-20 19:35, Kefir pisze:
[...]
http://www.dailyhaha.com/_pics/XL_Biker.jpg

ten mastodont, powtarzany do urzygu, jest usprawiedliwieniem dla wielu, że "jeszcze brakuje"...

p.s. ad rem: mały dragstar da radę na początek do towarzystwa "dużym". Weźmiesz starą na pokład, pochlejecie ze 120kg+ kolegami. Będzie fajnie.

--
pozdr, pj
ostatnio gsx1300r

Data: 2010-07-21 16:21:10
Autor: Magic
JAKI MOTOCYKL?
(pj) napisał(a):
[...]

Wisz Pan co ? Powinieneś znowu kupić motocykl.
--
Pozdrawiam - Maciek z plaży :)

Data: 2010-07-21 19:17:10
Autor: (pj)
JAKI MOTOCYKL?
W dniu 2010-07-21 16:21, Magic pisze:

Wisz Pan co ? Powinieneś znowu kupić motocykl.

Ależ oczywiście, że nadejdzie za czas jakiś ta chwila! ;-)

Pozdrawiam - Maciek z plaży :)

lepiej daj na priv - z której?

--
pozdr, pj
ostatnio gsx1300r

Data: 2010-07-21 20:47:07
Autor: Magic
JAKI MOTOCYKL?
(pj) napisał(a):
W dniu 2010-07-21 16:21, Magic pisze:

Pozdrawiam - Maciek z plaży :)

lepiej daj na priv - z której?

Taki dłuższy kawałek od Cie niestety - Wicie.
--
Pozdrawiam - Maciek z plaży :)

JAKI MOTOCYKL?