Data: 2010-07-21 15:30:59 | |
Autor: Dysiek | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Poszukuje motocykla duzego, cos na ksztalt warriora. Jestem raczej zwolennikiem klasycznych ksztaltow. Nie jestem przywiazany do zadnej marki. Proponuje Honde Shadow 750 - duzy motocykl a jednoczesnie nie ma nadmiaru mocy przez co nie jest arcy-trydny do nauki jezdzenia na moto. Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2010-07-21 06:53:11 | |
Autor: Kefir | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Elou!
On Jul 21, 3:30 pm, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote: > Poszukuje motocykla duzego, cos na ksztalt warriora. Jestem raczej Ciekawa teoria. Koniecznie napisz otem cos wiency. Jak przyciezkawe zelazo wymuszajace pozycje "nogami do przodu" uczy jezdzic? Acha - jesli akurat tak sie sklada ze jestes posiadaczem czegos takiego i/lub nigdy nie jezdziles czyms innym niz chopper/crusier to dla mnie EOT. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660 |
|
Data: 2010-07-21 17:54:05 | |
Autor: Dysiek | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Proponuje Honde Shadow 750 - duzy motocykl a jednoczesnie nie ma nadmiaru Przede wszystkim autor watku chcial klasyczny motocykl. Dla mnie klasyka to cruiser/chopper wiec pozycja jest juz z gory narzucona i nic sie z nia nie da zrobic. Nie napisalem, ze jest super latwy do okielzania, tylko nie arcy-trudny a to tez jest roznica. Shadow nie jest demonem mocy i predkosci, srodek ciezkosci jest nisko usytuowany i przez to nadaje sie na pierwsze moto dla kogos o duzych gabarytach. Dla mniejszych polecilbym np. Virago 535. Acha - jesli akurat tak sie sklada ze jestes posiadaczem czegos Jestem posiadaczem "armatury" i byl to przemyslany wybor. Jezdzilem wczesniej na enduro i turystykach i chopper to jest to. Motocykl ma byc z metalu a nie byc jakims plastikowym gownem ;-) Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2010-07-21 11:57:42 | |
Autor: AZ | |
JAKI MOTOCYKL? | |
On 21 Lip, 17:54, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:
A to bardzo ciekawe jest bo dla mnie klasyka to plastikowe przecinaki. Była ostatnio dyskusja co to jest klasyczny motocykl, nawet jak w głupie Google Images wpiszesz "klasyczny motocykl" to choppera tam nie ujżysz :-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-07-21 22:13:28 | |
Autor: J_K_K | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:b17066f4-252a-4962-9d20-ad0758f23b0ak19g2000yqc.googlegroups.com...
On 21 Lip, 17:54, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote: A to bardzo ciekawe jest bo dla mnie klasyka to plastikowe przecinaki. -- -- -- -- -- -- -- - Votum separatum - sprzeczno¶ć wewnętrzna. Jak plastik może byc klasyczny ;-) ? Już tu padły linki do "klasycznej klasyki " :-) Pzdr JKK |
|
Data: 2010-07-21 21:16:21 | |
Autor: kakmar | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Dnia 21.07.2010 J_K_K <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał/a:
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości Pozostaje pytanie, co mają wspólnego z jazdą chromowane ruryA to bardzo ciekawe jest bo dla mnie klasyka to plastikowe przecinaki.-- -- -- -- -- -- -- - w dziwnych kształtach, poprzyczepiane w dziwnych miejscach ;-) Dla mnie chromy pasują i są praktyczne do łazienki, stal nierdzewna sprawdza się w kuchni, ale żeby tym obwieszać motocykl? Bezsensu ;-) -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2010-07-21 23:25:31 | |
Autor: J_K_K | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości news:i27o35$e2a$1news.onet.pl...
Pozostaje pytanie, co mają wspólnego z jazdą chromowane ruryPowiem tak - też przesadnej ilości chromu nie lubię. Jak dla mnie, to chromowane mogą być: przedni błotnik, (tylni już niekoniecznie), lampa, osłony zegarów, kierunkowskazy, teleskop & tłumik oczywiście:-) Natomiast zerknij na linki do klasyki parę pięter wyżej / niżej, (Royal Enfield) to zobaczysz, że plastik nijak tam nie pasuje :-) (lusterka bym zmienił w pierwszej kolejności ;-) Pzdr JKK |
|
Data: 2010-07-22 11:19:36 | |
Autor: Dysiek | |
JAKI MOTOCYKL? | |
A to bardzo ciekawe jest bo dla mnie klasyka to plastikowe przecinaki. Wklepalem i widze np. HD, Intrudera, Dragstara... Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2010-07-22 04:23:07 | |
Autor: Kefir | |
JAKI MOTOCYKL? | |
On Jul 22, 11:19 am, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:
>A to bardzo ciekawe jest bo dla mnie klasyka to plastikowe przecinaki. Rzeczywiscie, mam to samo :) http://www.classicbikes.co.uk/ http://www.classicbikes.org.uk/ http://www.vintagebike.co.uk/ http://www.motorcyclenews.com/Classic-Bike/ http://www.classicbikeprovence.com/ -- Pozdrawiam, Art |
|
Data: 2010-07-22 13:33:57 | |
Autor: Dysiek | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Wklepalem i widze np. HD, Intrudera, Dragstara... Rzeczywiscie, mam to samo :) Ale nie klikales w obrazy tylko wyszukales w sieci :-) Jak sobie zaloze domene klasycznemotocykle.pl i ktos wklepie "klasyczne motocykle" w google to bede na pierwszym miejscu. A na stronie moge miec juz fotki np. HD. Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2010-07-22 12:00:02 | |
Autor: kakmar | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Dnia 22.07.2010 Dysiek <brak@brak.pl> napisał/a:
Wklepalem i widze np. HD, Intrudera, Dragstara... To co jest wg. Ciebie klasyczne? Tak bez nazywania tytułem strony? To: <http://1.bp.blogspot.com/_LxZ4Mi3rR3Q/TEc3r-vE15I/AAAAAAAAhUw/qljehmO9psw/s1600/img_8536.jpg> czy to: <http://2.bp.blogspot.com/_LxZ4Mi3rR3Q/TEdO_bY7ylI/AAAAAAAAhVo/pxqujVRZCdE/s1600/img_1382.jpg> i dalej: <http://3.bp.blogspot.com/_LxZ4Mi3rR3Q/TEabQ82_JRI/AAAAAAAAhME/FEzht0YaPns/s1600/img_3982.jpg> czy: <http://3.bp.blogspot.com/_LxZ4Mi3rR3Q/TEacwx2TnOI/AAAAAAAAhMk/jxana4X_9nY/s1600/img_1407.jpg> a może: <http://1.bp.blogspot.com/_LxZ4Mi3rR3Q/TEaMgJk8DTI/AAAAAAAAhK0/9bpPCoK_zr0/s1600/img_7879.jpg> lub: <http://1.bp.blogspot.com/_LxZ4Mi3rR3Q/TD5zPeL_llI/AAAAAAAAhEw/slfh-2eR9LM/s1600/img_9556.jpg> Tak z ciekawości pytam ;-) -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2010-07-22 14:34:16 | |
Autor: Dysiek | |
JAKI MOTOCYKL? | |
To co jest wg. Ciebie klasyczne? Tak bez nazywania tytułem strony? To: Tak, to powyzsze to dla mnie kasyk po lekkich przerobkach. Generlanie autor watku pod klasyczny motocykl podpina Warriora (http://tnij.org/hn9a), a znacznie mu blizej to typowego cruisera/choppera niz innego typu motocykla, stad moja propozycja aby zakupil se Shadow 750. Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2010-07-22 16:05:49 | |
Autor: kakmar | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Dnia 22.07.2010 Dysiek <brak@brak.pl> napisał/a:
To co jest wg. Ciebie klasyczne? Tak bez nazywania tytu³em strony? To: Wiesz dla mnie to wygląda trochę jak odwłok owada, nieudolnie przyczepiony do przedniego zawieszenia z jakiegoś motocykla. a znacznie mu blizej to typowego cruisera/choppera niz innego typu motocykla, stad moja propozycja aby zakupil se Shadow 750.Właśnie się dowiedziałem że istnieje armatura nadająca się na pierwszy, do nauki, itd, zapewnia też zero gleb parkingowych. Tak to właśnie ten motocykl: <http://4.bp.blogspot.com/_LxZ4Mi3rR3Q/S_ysFSOYLKI/AAAAAAAAfkw/3wBB8WGF0FM/s1600/img_4097.jpg> ;-) -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2010-07-22 18:10:27 | |
Autor: Dysiek | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Wła¶nie się dowiedziałem że istnieje armatura nadaj±ca się na pierwszy, Dobre ;-) A na poczatek jezeli ktos chce sie bawic w armature i nie jest za duzy to z czystym sumieniem mozna polecic Virago 535 w wersji 46 KM. Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2010-07-22 16:53:57 | |
Autor: Ivam | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i292fh$9ng$1@inews.gazeta.pl...
głupie Google Images wpiszesz "klasyczny motocykl" to choppera tam nie Ja tez wklepalem i na pierwszej stronie google grafika widze: - Kawasaki ER 5 - Jawe TS'ke 350 - ETZ 251 - Triumph America (ktory wg strony na ktorej to zdjecie sie znajduje ma "typowo chopperowa sylwetke") - Honda CB 1100 - kilka Junakow - SR 500 - BMW R1200R - Kawasaki Zephyr 1100 - Ural Solo 750 - Triumph Bonneville - Suzuki GSX 1400 - "Robaczek" - custom Janusza Kuzy Na ktorej stronie wyskakuje ten HD i reszta? -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-07-22 17:22:42 | |
Autor: Dysiek | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Na ktorej stronie wyskakuje ten HD i reszta? Na 2 i 3. Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2010-07-22 21:17:25 | |
Autor: Don Pedro | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Ivam pisze:
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i292fh$9ng$1@inews.gazeta.pl... I bardzo dobre wyniki Ci wyszły. Zapędzacie się w kozi róg zakładaj±c, że jest tylko jeden klasyczny 'klasyk'. Pewnie większo¶ć z Was po dłuższej dyskusji zgodzi się, że będzie to co¶ a'la Bonneville, ale IMO zapominacie o okre¶leniu 'klasyk gatunku'. S± klasyki ¶cigaczy, klasyki nakedów, klasyki turystyków, klasyki chopperów, a nawet klasyki enduro i nie znajdziecie złotego ¶rodka. I to jest najfajniejsze w motocykliĽmie, swoboda wyboru. pozdr DP TL-S |
|
Data: 2010-07-21 12:07:30 | |
Autor: Kefir | |
JAKI MOTOCYKL? | |
On Jul 21, 5:54 pm, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:
> Proponuje Honde Shadow 750 - duzy motocykl a jednoczesnie nie ma nadmiaru Zrobic sie da. Z definicja ktora dales sobie narzucic. Rozumiem Cie, skoro juz ujezdzasz to szkoda czasu na ew. dysonans poznawczy. By nieco wytrzezwiec pomacaj kiedys wspomniana szedolke i zobacz ile tam tworzyw sztucznych. Druga rzecz: "plastikowe gowno" to mniejsza masa zas nauka motocyklizmu na czyms o masie przemyslowego kowadla nie jest zbyt doskonalym pomyslem. Cala rzecz w tym by, doradzajac ludziom, nie namawiac ich do popelniania tych samych bledow bo my "dalismy rade", lecz by sie przed naszymi bledami mieli szanse ustrzec i by do nich nalezal ostateczny, swiadomy wybor. -- Pozdrawiam, Art |
|
Data: 2010-07-22 11:17:33 | |
Autor: Dysiek | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Rozumiem Cie, Pisalem juz, ze to nie jest moj pierwszy motocykl. Cala rzecz w tym by, doradzajac ludziom, nie namawiac ich do Nie uwazam, ze chopper na pierwszy motocykl to blad. Wprost przeciwnie - nie kusi do szalenstw, bo nie ma czym przycisnac. Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2010-07-22 16:56:55 | |
Autor: Ivam | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i292bm$9f8$1@inews.gazeta.pl...
Nie uwazam, ze chopper na pierwszy motocykl to blad. Wprost przeciwnie - nie kusi do szalenstw, bo nie ma czym przycisnac. Ani nie ma czym skrecic, ani zahamowac;) Powiedz mi jeszcze, ze takim warriorem nie da sie przycisnac, bo slaby. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-07-22 17:25:08 | |
Autor: Dysiek | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Ani nie ma czym skrecic, ani zahamowac;) Ze skrecaniem to bez przesady - nie jest az tak ciezko. Co do hamowania - fakt, wiekszosc czopkow ma pojedyncza tarcze niestety, ale sa tez modele z podwojna, ktore hamuja calkiem niezle. Powiedz mi jeszcze, ze takim warriorem nie da sie przycisnac, bo slaby. Nikt mu nie polecal Warriora na poczatek :-) Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2010-07-22 22:10:03 | |
Autor: Ivam | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i29nsu$lph$1@inews.gazeta.pl...
Ze skrecaniem to bez przesady - nie jest az tak ciezko. Co do hamowania - fakt, wiekszosc czopkow ma pojedyncza tarcze niestety, ale sa tez modele z podwojna, ktore hamuja calkiem niezle. 2 tarcze nie oznaczaja, ze hamowac bedzie sie naprawde skutecznie. Wez sie przewiez ktoryms scigaczem ze stajni yamahy z monoblokowymi zaciskami, potem wsiadz np. na fazera z tymi samymi hamulcami, a potem wsiadz na TDM z tymi samymi hamulcami. Niby bardzo podobne uklady, zaciski te same, pompy tylko rozne (acz nie zawsze), a hamuja bardzo roznie. Akurat nowy warrior tez ma te hamulce, ale nie chce mi sie wierzyc, ze bedzie hamowal tak samo jak R6/R1. Nikt mu nie polecal Warriora na poczatek :-) Co nie zmienia faktu, ze argument "czoper jest slaby, wiec jest dobry na poczatek" IMHO jest do bani. Kumpel mial virago 535, a jezdzil caly czas na maksa. Przed zakretem zwalnial drastycznie (na tyle na ile sie dalo), a potem palnik do konca obrotomierza. Nie wyszlo mu to na dobre, a wcale nie mial za duzo mocy. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-07-22 22:22:43 | |
Autor: Dysiek | |
JAKI MOTOCYKL? | |
2 tarcze nie oznaczaja, ze hamowac bedzie sie naprawde skutecznie. Wez sie przewiez ktoryms scigaczem ze stajni yamahy z monoblokowymi zaciskami, Nigdy nie wsiade na takie cos ;-) Mialem okazje jechac Virago 750 w dwoch wersjach - dwie tarcze daja bardzo duzo, ale fakt, przy nowoczesnych motocyklach wymiekaja jezeli chodzi o skutecznosc. Co nie zmienia faktu, ze argument "czoper jest slaby, wiec jest dobry napoczatek" IMHO jest do bani. Kumpel mial virago 535, a jezdzil caly czas na maksa. Przed zakretem zwalnial drastycznie (na tyle na ile sie dalo), a potem palnik do konca obrotomierza. Nie wyszlo mu to na dobre, a wcale nie mial za duzo mocy. Widocznie chopper nie byl dla niego - to sa motocykle do dostojnego bujania sie a nie zapierdzelania ile fabryka dala. Mocno nierozsadne jest jechac nimi powyzej 120 km/h. No i nie maja obrotomierza ;-) Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2010-07-22 22:38:31 | |
Autor: Ivam | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i2a9au$nrf$1@inews.gazeta.pl...
2 tarcze nie oznaczaja, ze hamowac bedzie sie naprawde skutecznie. Wez sie przewiez ktoryms scigaczem ze stajni yamahy z monoblokowymi zaciskami, Boisz sie, ze sie spodoba? ;> Mialem okazje jechac Virago 750 w dwoch wersjach - dwie tarcze daja bardzo duzo, ale fakt, przy nowoczesnych motocyklach wymiekaja jezeli chodzi o skutecznosc. Pierwsze monobloki pojawily sie jakos ~96, albo 98 roku, ale nie dam reki obciac. We fazerze uzywam 2 palcow i myslalem, ze jest zajebiscie, ale przewiozlem sie R6 - jest jeszcze lepiej, a zaciski te same. Widocznie chopper nie byl dla niego - to sa motocykle do dostojnego bujania sie a nie zapierdzelania ile fabryka dala. Kupil mu ojciec, wlasnie argumentujac, ze slabe wiec sie chlopak szybko nie zabije. Owszem zyje do tej pory, ale gdyby mial cos co skreca i hamuje, a rownie slabe (przeciez mozna kupic kastrata z Niemiec) to pewnie by sie nie polamal. Na poczatek wlasnie IMHO powinno sie polecac typowego golasa o wygodnej pozycji z mozliwie dobrymi zawiasami i hamulcami. Moc moim zdaniem ma znaczenie zupelnie trzeciorzedne - wazniejszy jest sposob jej oddawania. Do tego za malo mocy tez nie moze byc (bo problem z wyprzedzaniem). Potem troche pojezdzi i sam uzna co mu przeszkadza, co pasuje i wtedy sie zdecyduje, w ktorym kierunku ma isc. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-07-22 22:55:51 | |
Autor: Dysiek | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Nigdy nie wsiade na takie cos ;-) Raczej nigdy mi sie nie podolaby takie motocykle. Siedzi sie mega lipnie, wyglada to slabo :-) Poza tym w mojej okolicy drogi sa jakie sa i ledwo nadaja sie do jedzenia a co dopiero do zapierdzielania. Nie byloby gdzie poszalec. Pierwsze monobloki pojawily sie jakos ~96, albo 98 roku, ale nie dam reki obciac. We fazerze uzywam 2 palcow i myslalem, ze jest zajebiscie, ale przewiozlem sie R6 - jest jeszcze lepiej, a zaciski te same. No ja w moim jednotarczowcu to musze cala reka hamowac :/ Jechalem kolegi turystykiem (juz nie pamietam jaka marka) i przy pierwszym hamowaniu malo przez kiere nie wylecialem :-) Widocznie chopper nie byl dla niego - to sa motocykle do dostojnego bujania sie a nie zapierdzelania ile fabryka dala. Widzisz, ojciec mu kupil i nie trafil w gust. Tak jak pisalem - chopper nie byl dla niego. Kupic sobie cos, co z zalozenia nam nie pasuje to tez jest lipa. Mi od dzicka podobala sie armatura i crossy. Zostalem ostatecznie przy tym piereszym i nie zaluje. Bujam sie spokojnie 100-110 km/h i jest przyjemnie. Kazdemu wedlug potrzeb, nie? :-) Jak ktos pyta o cos na ksztalt Warriora to raczej wypada mu polecic jakiegos cruisera/choppera? :-)
Do konca bym sie nie zgodzil - zalezy jaki motor sie komus podoba i pod tym wzgledem powinno sie tez wybierac maszyne. Z Twojego opisu na pierwsze moto pasuja jedynie turystyki a nie kazdy jest przekonany do tego typu moto. Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2010-07-25 17:17:58 | |
Autor: Ivam | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Użytkownik "Dysiek" <brak@brak.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i2ab91$1sc$1@inews.gazeta.pl...
Raczej nigdy mi sie nie podolaby takie motocykle. Siedzi sie mega lipnie, wyglada to slabo :-) Na szlifierkach owszem. Poza tym w mojej okolicy drogi sa jakie sa i ledwo nadaja sie do jedzenia a co dopiero do zapierdzielania. Wsiadlbys na UJM'a pokroju bandita czy innego fazera to by sie okazalo, ze jest wygodniej, bo kregoslup nie dostaje takich strzalow z zawieszenia. Z Twojego opisu na pierwsze moto pasuja jedynie turystyki a nie kazdy jest przekonany do tego typu moto. Nie turystyki tylko UJM'y, ktore sa totalnie do niczego, bo sa do wszystkiego. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-07-26 10:35:28 | |
Autor: Marcin N | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4c48ac49$0$19160$65785112@news.neostrada.pl... Na poczatek wlasnie IMHO powinno sie polecac typowego golasa o wygodnej pozycji z mozliwie dobrymi zawiasami i hamulcami. Moc moim zdaniem ma znaczenie zupelnie trzeciorzedne - wazniejszy jest sposob jej oddawania. Do tego za malo mocy tez nie moze byc (bo problem z wyprzedzaniem). Wła¶nie kiedy¶ taka opinia przekonała mnie, żeby na pierwszy motocykl nie kupować sobie czopera, tylko Suzuki GS500. Teraz mam Fazera 600 i jestem szczę¶liwy. Na czoperze jechałem niedawno 30 km (impreza HD). Uroczo; mógłbym mieć takiego w garażu... jako drugi motocykl. |
|
Data: 2010-07-26 16:08:59 | |
Autor: Ivam | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i2jhbn$57n$1@news.onet.pl...
Wła¶nie kiedy¶ taka opinia przekonała mnie, żeby na pierwszy motocykl nie kupować sobie czopera, tylko Suzuki GS500. Nie mialem GS'a. Przewiozlem sie kawalek;) Teraz mam Fazera 600 i jestem szczę¶liwy. Mialem MZ'te, potem bardzo krotko malego bandziora i teraz mam fazera (FZS'a) i IMHO po MZ'cie moglem spokojnie posadzic tylek na fazerze, mimo ze w ogole nie bralem go pod uwage kiedy kupowalem bandziora. Te 100KM na papierze mnie przerazilo. W rzeczywistosci to bardzo fajna maszyna. Do 5tys obrotow taka XJ'tka z lepszymi hamulcami, zawieszeniem i wiekszym schowkiem;) Uroczo; mógłbym mieć takiego w garażu... jako drugi motocykl. Nie przepadam za bardzo za chopperami albo cruiserami, ale sa takie ktore moglbym miec, np. valkyrie, albo beemke bonda, albo duzego sportstera. Ale na 100% nie jako drugie... drugi bylby sport turystyk, trzeci bylby ciezki szosowy endurak (taki jak duza multistrada, czy TDM'ka), potem cos typowo terenowego, potem jakis weteran (taki naprawde stary - najlepiej powojenny HD) i dopiero wtedy byloby miejsce dla czopkow;) -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-07-26 16:37:13 | |
Autor: Norbi | |
JAKI MOTOCYKL? | |
W dniu 2010-07-26 16:08, Ivam pisze:
Nie przepadam za bardzo za chopperami albo cruiserami, ale sa takie A mialbys czas tym wszystkim jezdzic ? Z autopsji wiem ze posiadanie wiecej moto niz tylko sport turystyk i cross/enduro mija sie z celem :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2010-07-26 16:54:18 | |
Autor: Ivam | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Użytkownik "Norbi" <norbisz1@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4c4d9d99$0$17097$65785112@news.neostrada.pl...
A mialbys czas tym wszystkim jezdzic ? Tak. Na 100% znalazlbym czas, zeby kazdym zrobic po 100km w calym sezonie. Na szczescie nie grozi mi to;) -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-07-22 20:56:04 | |
Autor: Don Pedro | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Kefir pisze:
Elou! Kefciu, nie rozpędzaj się, bo to działa w obie strony. Jak ktoś nauczy się na _współczesnym_ nakedzie czy plastiku to też po przesiadce na cruisera czy czopera nie będzie umiał jeździć. Współczesne motocykle wypaczają nawyki w drugą stronę, vide: nie używanie tylnego hamulca, zmiana biegów bez sprzęgła czy hamowanie dwoma palcami. A już arcyprzykładem jest obawa przed kupnem moto bez ABS-u. Umiejętności trzeba dostosować do konkretnego żelastwa, bo różnice w charakterystykach pomiędzy różnymi typami motocykli się coraz bardziej pogłębiają. pozdr DP TL-S |
|
Data: 2010-07-21 19:28:53 | |
Autor: Kuczu | |
JAKI MOTOCYKL? | |
W dniu 2010-07-21 15:30, Dysiek pisze:
Proponuje Honde Shadow 750 - duzy motocykl Duzy ? No ja Cie przepraszam. Ot takie pierdzidlo wielkosci Dragstara 650. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2010-07-21 12:09:23 | |
Autor: Kefir | |
JAKI MOTOCYKL? | |
On Jul 21, 7:28 pm, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
W dniu 2010-07-21 15:30, Dysiek pisze: Moze kolega sobie liftuje ego. A toto nie ma plastikowego przedniego blotnika? -- Pozdrawiam, Art |
|
Data: 2010-07-21 23:00:09 | |
Autor: Laphroaig | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Kefir pisze:
Moze kolega sobie liftuje ego. A toto nie ma plastikowego przedniegoYo, Shadow ma plastikowy a dragstar z blachy. Zona kiedys (pare lat temu) postukala paznokciem po shadow i stwierdzila: plastik, tandeta :) No i kupilem dragstara. Ale to bylo jeden motocykl temu. -- pozdr Laphroaig Sportster + SR2 |
|
Data: 2010-07-21 14:07:59 | |
Autor: Kefir | |
JAKI MOTOCYKL? | |
On Jul 21, 11:00 pm, Laphroaig <moj.lo...@vp.pl> wrote:
Kefir pisze: Jesli 650 to byl akurat blad, dobrze ze juz historia ;) -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955/660 |
|
Data: 2010-07-22 11:15:16 | |
Autor: Dysiek | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Duzy ? No ja Cie przepraszam. Ot takie pierdzidlo wielkosci Dragstara 650. Nie jezdze Shadow a motocykl nie sluzy mi (nie wiem jak tobie) do przedluzania ego. Dysiek |
|
Data: 2010-07-22 03:34:44 | |
Autor: Kefir | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Elou!
On Jul 22, 11:15 am, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote: > Duzy ? No ja Cie przepraszam. Ot takie pierdzidlo wielkosci Dragstara 650. Skoro juz padlo, szczerze przyznam ze nie wiem. Rozpoznaje u siebie pewien fakt uzaleznienia z ktorym nie bardzo wiem co poczac. Ogromna frajda, zabawa mocno wciagajaca, ale tez niebezpieczne i kosztowne. Wyglad, marka nieistotne, choc ostatnimi czasy probuje unikac pedzonych ryzem. Cena jak najnizsza, wage przykladam do niezawodnosci i jak najlepszego zachowania w ruchu, w sensie posluszenstwa woli kierownika: dobra manewrownosc i mozliwosc dozowalnego hamowania to mus. Szczegolny nacisk na akceptowalna mase, zap*%c czysta nie musi. Jakis czoper/crusier pasuje? Namawialem do chwili refleksji nad propozycjami gdyz rozpoczynanie przygody na niesterownym kowadle prowadzi do zlych nawykow, niepotrzebnych zahamowan i podleganiu urban legends. Frendzle, choragiewki, chromy sa fajne na fotkach, ale nie zbieram. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & plastikowe 955/660 |
|
Data: 2010-07-22 13:03:55 | |
Autor: Dysiek | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Cena jak najnizsza, wage przykladam do niezawodnosci Raczej ciezko - raz ze trzymaja cene, dwa ze sa ciezkie dosyc. Choc z drugiej strony polecana tutaj w FAQ Honda NTV650 wazy ~190 kg, a np. Virago 750 ~220 kg. Co do hamulcow da sie znalezc czopki, ktore hamuja calkiem dobrze. I w miare skretne tez, choc wiadomo, ze im bardziej "wyprostowane" lagi tym latwiej sie skreca. Co do niezawodnosci - japonskie sprzety imho sa w czolowce. Namawialem do chwili refleksji nad propozycjami gdyz rozpoczynanie Na kazdy motorze mozna nabrac zlych nawykow. Jedyny powazny minus czopkow to taki, ze duzy odsetek ma tylko jedna tarcze hamulcowa (choc wspomniana Virago 750 ma dwie od mniej wiecej polowy lat '90). Reszta jest mniej istotna. Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2010-07-22 10:49:13 | |
Autor: AZ | |
JAKI MOTOCYKL? | |
On 22 Lip, 13:03, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:
No i wierzysz w to, że 30 kg poupychane tu i ówdzie nie robi wielkiej różnicy? Poza tym porównywanie wagi w motocyklu typu NTV a Virago to małe nie porozumienie. Co do hamulców, całkiem dobrze hamować to sobie może jaka¶ 125 a nie 220 kg żelastwa które można pogonić > 150 km/h bo wtedy to "całkiem dobrze" może być za mało. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-07-22 22:18:41 | |
Autor: Dysiek | |
JAKI MOTOCYKL? | |
No i wierzysz w to, że 30 kg poupychane tu i ówdzie nie robi wielkiej Nieporozumienie jesli juz ;-) Dzisiaj jechalem Virago 535 a potem Shadow (mniej wiecej 30-40 kg roznicy) i pomimo tego, ze nie jestem miesniakem dalem bez problemu rade. Co do hamulców, całkiem dobrze hamować to sobie może jaka¶ 125 a nie Nikt normalny nie jezdzi 150 km/h na czopku to po pierwsze. Po drugie wychodzac z Twojego zalozenia powinnismy jezdzic czolgami, bo tylko wtedy byloby bezpiecznie. Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2010-07-22 13:37:36 | |
Autor: AZ | |
JAKI MOTOCYKL? | |
On 22 Lip, 22:18, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:
No a ja po WSK 175 kupiłem sobie ZZR 1200 co na sucho waży 236 kg i daje radę to znaczy, że mam go polecić w±tkotwórcy na pierwszy motocykl? Jak wsiadłem na V-Stroma 650 który waży 194 kg to poczułem się jak na rowerku a to tylko 40kg różnicy... Nic nie zmieni faktu, że motocykle >200 kg to s± już kloce. Nie, moje założenie jest takie by maksymalizować swoje szanse w przypadku niebezpiecznej sytuacji. Nieraz tam gdzie sportem czy sport- turystykiem wyhamujesz przed przeszkod± na luzie to czopkiem pozostanie tylko w ni± przyjebać... IMHO czopek to się nadaje podjechać do pubu wypić co¶ bezalkoholowego albo w niedzielę polansować się po mie¶cie ale do jazdy jako takiej słabo się nadaje... -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-07-22 22:45:45 | |
Autor: Ivam | |
JAKI MOTOCYKL? | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:b50eb2a4-9395-4eb5-a4e9-a9a136cc0d28@c10g2000yqi.googlegroups.com...
Nic nie zmieni faktu, że No bez jaj... moj fazer wazy 210 gotowy do jazdy i moim zdaniem nie jest klocem. Tylko jak po garazu trzeba przepchac kolo auta, albo nadrzucic mu dupe to czuje roznice w porownaniu do MZ'ty. Juz bandzior sprawial wrazenie ciezszego. Gixxer z '94 - to jest kloc. Nie, moje założenie jest takie by maksymalizować swoje szanse w A zwlaszcza na poczatku motocyklowej przygody, kiedy nie do konca sie wie czego sie spodziwac po innych uczestnikach ruchu, nie wiadomo do konca jak sie zachowac, albo po prostu gdy zabraknie fantazji i sie troche przesadzi. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-07-22 13:52:54 | |
Autor: AZ | |
JAKI MOTOCYKL? | |
On 22 Lip, 22:45, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
Nie dodałem, że na sucho... Mój gotowy do jazdy to waży z 265-270 kg więc jakby nie było jest to kloc. To taki czoper w owiewkach, nawet w zakrętach przycieraj± zaraz podesty a póĽniej wydechy ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-07-22 23:02:15 | |
Autor: Dysiek | |
JAKI MOTOCYKL? | |
No a ja po WSK 175 kupiłem sobie ZZR 1200 co na sucho waży 236 kg i Jak ktos ma 190cm/120 kg to masa go raczej nie przerazi. Bardziej obawialbym sie dac nowicjuszowi tyle mocy. Dla mnie te dzisiejsze 30-40 kg nie bylo az takim wyzwaniem. Nie, moje założenie jest takie by maksymalizować swoje szanse w Dziwnym trafem jak pokazuja wypadki w TV to w 90% sa to dzwony scigaczami/sport-turystykami. Ludzie takimi sprzetami jezda szybciej i agresywniej (na ogol) niz czopkami wiec czesto przewaga hamulcow wychodzi na zero. Ja swoim moto jedze max 120 km/h, zwykle 100 km/h, gdzie zapewne dla wielu z Was sa to predkosci wrecz smiejsze. IMHO czopek to się nadaje Scigacze tez do jazdy sie slabo nadaja z pozycja tak niewygodna, ze po 50 km ma sie dosyc :-) Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2010-07-22 14:32:19 | |
Autor: AZ | |
JAKI MOTOCYKL? | |
On 22 Lip, 23:02, "Dysiek" <b...@brak.pl> wrote:
No nie ale może nabawić się jakich¶ lęków czy złych nawyków.. Ciężkim moto nie ma się takiej chęci do eksperymentów, przynajmniej ja tak mam. Noooo... taki sport-turystyk używany zgodnie z przeznaczeniem robi rocznie tyle co czopek przez 10 lat. To napewno też nie pozostaje bez różnicy jeżeli chodzi o ilo¶ć wypadków z udziałem jednych i drugich. Co do prędko¶ci to też dużo zależy od motocykla, tam gdzie czoperem 120 km/h staje się mało przyjemne to plastikiem to jest spacerowo... Dlatego posiadam co¶ co zwane jest motocyklem sportowo-turystycznym chociaż nie wiem co w nim jest ze sportu ale lubię go i ma u mnie dożywocie. -- Artur ZZR 1200 |
|