JAKI MOTOCYKL

Data: 2010-07-21 16:30:37
Autor: Magic
JAKI MOTOCYKL
adamski30 napisał(a):
Czesc, w koncu i padlo na mnie. Postanowilem kupic sobie i jakies dwa kolka napedzane silnikiem. Moze sprawa nie jest skomlikowana, ale jednak....

Rozumiem że uprawnienia już masz ? Na czym się uczyłeś i zdawałeś ? Jakie wrażenia ?

Problem polega na tym, że jestem dość wysoki ok 190 cm i dosc duzy ok 120 kg, wiec jak wsiade na "normalny" motocykl to wygladam jak bym siedzial na psie, i to nie wysokim. Mam tez juz swoje lata (40).
Poszukuje motocykla duzego, cos na ksztalt warriora. Jestem raczej zwolennikiem klasycznych ksztaltow. Nie jestem przywiazany do zadnej marki.

Przy Twoich parametrach na początek optowałbym za BMW F650 lub czyms podobnym, z klasyków do nauki jazdy powinieneś też zmieścić się na ER-5 i CB 500. Jeśli się uprzesz na jakąś armaturę i jazdę z nogami do przodu to faktycznie Shadow powinien być ok. Drag Star 650 będzie za krótki.
No i tradycyjnie zapraszam do lektury FAQ - link w stopce.

--
Pozdrawiam - Maciek z plaży :)

JAKI MOTOCYKL